abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78534614
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee gebruik ik niet. Ze krijgt wel rijstwafel.
Rijstwafel stopt ook heel erg hoor. Is gewoon witte rijst. Dat vertelde de dokter ons toen voor Linde. Je hebt ze trouwens ook van zilvervliesrijst. Die zijn minder verstoppend heb ik begrepen.

En we geven Esmee sinds vandaag rijstebloem van Biobim. Dat is ook van zilvervliesrijst
pi_78534700
Zilvervliesrijst mag pas later omdat dat juist te zwaar is voor de darmen. staat in het opperdepopboek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78534841
Oh maar op de biobim staat dat het vanaf 5 maanden mag en dat zei de kinderarts ook . Nou ja we konden toch al niet meer wachten tot 6 maanden omdat we anders meer medicijnen moeten gaan geven. Lijkt me ook niet zo oke voor haar.

Edit: nog even snel het pak bekeken. Er staat volkoren rijstemeel dus geen zilvervliesrijst, maar volkoren.

[ Bericht 24% gewijzigd door Stiemie op 27-02-2010 22:49:34 ]
pi_78547177
Zo, ook wij maken de grote oversteek Lena is een half jaar vandaag, officieus dan, want eigenlijk 31 februari pas...maar dan komen we hier nooooit terecht...of betekent dat soms dat ze alllltijd mijn lieve kleine baby'tje blijft?

Van een verfrummeld baby'tje tot een minipeutertje, een echt meisje... de tijd gaat zo hard en tegelijkertijd vind het gewoon niet voor te stellen dat ik haar 'pas' een half jaar ken..

Echt pas een half jaar geleden...

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78547414
Poppedein en Lena, welkom! Wat is Lena toch een leuke mooierd. Vind het zo leuk dat ik haar gister gezien heb.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78550755
Welkom Lena en Poppedein Ik vind t ook erg leuk dr gezien te hebben Ze lijkt heel duidelijk op je Poppedein
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 13:58:46 #232
5428 crew  miss_sly
pi_78550833
Poppedein en Lena, welkom

Chan, ik wilde nog even zeggen dat ik je zo leuk vond. Je straalt iets heel liefs en rustigs uit en volgens mij doe je het als mama van Timo echt geweldig goed. Hij is ook zo op zijn gemakje en blij bij je. Vond het heel leuk om te zien!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 28 februari 2010 @ 14:09:48 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78551197
Wauw, wat een beauty is die Lena

M's zus is zwanger van de 2, begin oktober word ik weer tante! Dan zal Toby niet meer de kleinste zijn en tegen die tijd is hij gewoon al dik 1 jaar oud
Niet aan denken nog, gaat veel en veel te snel allemaal!
.... met gevoel voor drama....
pi_78551749
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Chan, ik wilde nog even zeggen dat ik je zo leuk vond. Je straalt iets heel liefs en rustigs uit en volgens mij doe je het als mama van Timo echt geweldig goed. Hij is ook zo op zijn gemakje en blij bij je. Vond het heel leuk om te zien!
Ja, dat vond ik ook. Dat heerlijke relaxen bij zijn mama was ook heel lief om te zien.
pi_78552105
Welkom Poppedein en Lena!
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar op de biobim staat dat het vanaf 5 maanden mag en dat zei de kinderarts ook . Nou ja we konden toch al niet meer wachten tot 6 maanden omdat we anders meer medicijnen moeten gaan geven. Lijkt me ook niet zo oke voor haar.

Edit: nog even snel het pak bekeken. Er staat volkoren rijstemeel dus geen zilvervliesrijst, maar volkoren.
Ik heb gewone euroshopper rijstwafels en das ook met volkoren rijst.
(en persoonlijk eten wij dus echt nóóit zilvervliesrijst, ik vind het niet te vreten en volkoren pasta dat eten we ook nooit. Dus als we aan rijst en pasta beginnen tegen die tijd krijgt ze gewoon wat wij eten. Japanse rijst en gewone pasta, brood krijgt ze dan wel volkoren want dat eet ik ook.)

Maar thanks voor de tip, ik zal de rijstwafel iets achterwege lagen, wellicht helpt het.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78552392
Ook hier even geen rijstwafel.
Het is alweer iets te lang geleden, 2 weken ofzo, en ik merk dat Ko er nu wel erg last van heeft, al een paar dagen. Hoop op een doorbraak vandaag. Wat kan dat je bezighouden.
Ik was ook helemaal verbaasd over het aantal volle luiers van Tess per dag, echt tegenovergesteld aan Ko.
  zondag 28 februari 2010 @ 14:55:22 #237
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78552704
Hier is het poepen geen probleem, ondanks de vaste voeding waar we de afgelopen dagen mee begonnen zijn. Maar je merkt wel dat zijn darmpjes moeten omschakelen, hij is wat onrustig en laat vieze scheetjes waar hij dan zelf van schrikt
En ik denk (nu al ) met weemoed terug aan de bv-poepluiers die hij tot een paar dagen terug altijd had. Die luiers van nu zijn echt vies! Hoe ze eruit zien en hoe ze stinken, blegh... Maar dat betekent dus wel dat hij met al dat geknaag en gesabbel dat hij met zijn eten doet toch behoorlijk wat binnenkrijgt
  zondag 28 februari 2010 @ 18:02:39 #238
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78559226
Morris zat ook een beetje verstopt van de ab kuur die heeft gehad vorige week. Maar vanochtend na een hoop gekreun
toch weer een flinke zure drol. En mijn kleine aapje knaagt aan de bovenkant van zijn Stokke stoel!! Hij draait zich om en gaat gewoon aan de knabbel! Er is al een heel kaal stukje te zien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:16:43 #239
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78559598
Oeh, dat is zonde Memmel. En als je hem iets geeft als afleiding? Hier bijv. altijd een lepeltje in de hand (zelluf doen!) bij het eten.

Poppedein en Lena
pi_78560123
Welkom Poppedein en Lena

oei Mems, das nie fijn!

Ik heb vandaag een slechtere eter. Flessen gaan niet leeg wen de groente gaat er helemaal niet in. Er komt eel een tsnd door: de bovenste hoektand... Miss Dracula in da house dus. Het grappige is dat Amber ook eerst de twee ondertanden en toen een bovenste hoektand kreeg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78563230
Poppedein en Lena, welkom! .
Fake it till you make it...
pi_78564956
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:45 schreef oeke het volgende:
Ook hier even geen rijstwafel.
Het is alweer iets te lang geleden, 2 weken ofzo, en ik merk dat Ko er nu wel erg last van heeft, al een paar dagen. Hoop op een doorbraak vandaag. Wat kan dat je bezighouden.
Ik was ook helemaal verbaasd over het aantal volle luiers van Tess per dag, echt tegenovergesteld aan Ko.
Let dan ook goed op met soepstengel. Wij hadden bij de opvang aangegeven dat Linde even geen rijstwafel mocht ivm verstopping, zat ze wel soepstengel te knagen

En wij eten altijd volkoren pasta en zilvervliesrijst. Heb zelf een spastische darm dus tsja dan heb je weinig andere opties...
  zondag 28 februari 2010 @ 21:19:46 #243
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78567592
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef Memmel het volgende:
Morris zat ook een beetje verstopt van de ab kuur die heeft gehad vorige week. Maar vanochtend na een hoop gekreun
toch weer een flinke zure drol. En mijn kleine aapje knaagt aan de bovenkant van zijn Stokke stoel!! Hij draait zich om en gaat gewoon aan de knabbel! Er is al een heel kaal stukje te zien.
Hmmm, dit verklapt heel wat over Memmel d'r kookkunsten
pi_78568260
Muhh wat lief, Sly en Oeke! Ik word er verlegen van
  zondag 28 februari 2010 @ 23:47:19 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78575359
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Hmmm, dit verklapt heel wat over Memmel d'r kookkunsten
Betrapt. Mijn kinderen knagen liever hun stoelen kaal...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78579622
Leander kan gaan staan Gisteren zomaar ineens En nu staat ie de hele dag, overal En nu heeft ie net alweer een baluwe plek opgelopen. Er zullen er vast nog veel volgen

Beetje donker maar oke!!

Staan kan ie

[ Bericht 20% gewijzigd door MeNicole2 op 01-03-2010 07:57:38 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:10:47 #247
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78580542
Menicole, wat gaat je kleine ventje toch snel! Wat knap van hem zeg
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 1 maart 2010 @ 11:01:33 #248
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78582938
Leander, wat ga je hárd!!

Hier lijken de waterpokken in aantocht voor M. Dus toch... helaas. Had er wel rekening mee gehouden hoor, maar ik voel me haast schuldig ofzo, omdat ik weet wat mijn mannetje te wachten staat . Bah. Op zich is het positief als hij het nu krijgt, want over 2 weekjes gaan we een weekendje weg met vrienden en hun kids. En dat willen we niet missen natuurlijk.... Maar toch...
  maandag 1 maart 2010 @ 11:26:52 #249
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78583686
Mikoxx, hopelijk valt het allemaal mee en zal hij er niet zo'n last van hebben
Maar hoe is het met zijn broertje? Als ie het niet heeft en M. steekt hem nu aan dan is de kans groot dat hij het ook gaat krijgen. Over 'n week of 2
  maandag 1 maart 2010 @ 11:28:07 #250
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78583723
En applaus voor Leander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')