Rijstwafel stopt ook heel erg hoor. Is gewoon witte rijst. Dat vertelde de dokter ons toen voor Linde. Je hebt ze trouwens ook van zilvervliesrijst. Die zijn minder verstoppend heb ik begrepen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee gebruik ik niet. Ze krijgt wel rijstwafel.
Ja, dat vond ik ook. Dat heerlijke relaxen bij zijn mama was ook heel lief om te zien.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Chan, ik wilde nog even zeggen dat ik je zo leuk vond. Je straalt iets heel liefs en rustigs uit en volgens mij doe je het als mama van Timo echt geweldig goed. Hij is ook zo op zijn gemakje en blij bij je. Vond het heel leuk om te zien!
Ik heb gewone euroshopper rijstwafels en das ook met volkoren rijst.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar op de biobim staat dat het vanaf 5 maanden mag en dat zei de kinderarts ook. Nou ja we konden toch al niet meer wachten tot 6 maanden omdat we anders meer medicijnen moeten gaan geven. Lijkt me ook niet zo oke voor haar.
Edit: nog even snel het pak bekeken. Er staat volkoren rijstemeel dus geen zilvervliesrijst, maar volkoren.![]()
Let dan ook goed op met soepstengel. Wij hadden bij de opvang aangegeven dat Linde even geen rijstwafel mocht ivm verstopping, zat ze wel soepstengel te knagenquote:Op zondag 28 februari 2010 14:45 schreef oeke het volgende:
Ook hier even geen rijstwafel.![]()
Het is alweer iets te lang geleden, 2 weken ofzo, en ik merk dat Ko er nu wel erg last van heeft, al een paar dagen. Hoop op een doorbraak vandaag. Wat kan dat je bezighouden.
Ik was ook helemaal verbaasd over het aantal volle luiers van Tess per dag, echt tegenovergesteld aan Ko.
Hmmm, dit verklapt heel wat over Memmel d'r kookkunstenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef Memmel het volgende:
Morris zat ook een beetje verstopt van de ab kuur die heeft gehad vorige week. Maar vanochtend na een hoop gekreun
toch weer een flinke zure drol. En mijn kleine aapje knaagt aan de bovenkant van zijn Stokke stoel!! Hij draait zich om en gaat gewoon aan de knabbel! Er is al een heel kaal stukje te zien.
Betrapt. Mijn kinderen knagen liever hun stoelen kaal...quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Hmmm, dit verklapt heel wat over Memmel d'r kookkunsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |