abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:01:48 #201
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78442747
met ander citrusfruit heb ik ook gewacht hoor, maar mandarijntjes gaan vanaf t begin prima hier. Ik meng ze wel door ander fruit, dus niet alleen mandarijntjes. Maar bijv. met appel ofzo.
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:03:23 #202
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78442802
En geen rijstebloem (als je dat al zou gebruiken )
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78442902
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:03 schreef Basboussa het volgende:
En geen rijstebloem (als je dat al zou gebruiken )
nee gebruik ik niet. Ze krijgt wel rijstwafel.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 25 februari 2010 @ 17:22:38 #204
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78443430
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Gaat met name om rijstebloem, maakt alles wat dikker en voller, en het uiteindelijke product wat eruit komt ook dus
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:59:58 #205
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78470235
Huup en Amélie welkom!

Gister met Joep op de fiets naar de stad geweest en toen bij papa in de doek gegaan (Joep dan he! want ik wilde kleren passen en dat gaat niet zo hendig met Joep in doek. Veel reacties van vrouwen: leuk dat een man ook eens draagt na 9 maanden. Ik: eeeuuu ja, tis wel vechten hoor wie hem in de doek krijgt
Niet mieten! Door gieten!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:27:12 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78475783
Op de fiets Ga je dan met Joep in de doek fietsen Seilram? Dat lijkt me best eng...

Wij zijn met de fietskar, kids erin, op pad geweest En zij, en wij, vonden het super!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:57:59 #207
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78481640
Nee Mikoxx, hij zit gewoon voorop in een stoeltje Zijn doek neem ik dan mee voor in de stad. Dan zetten we de fietsen weg en laden Joep over in de doek. Wat fijn dat je jongens het zo'n succes vonden! Leuk is het he.. fietsen
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:16:54 #208
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78484743
Oh lekker op de fiets weg met het kind! Ik vind het zo jammer dat er hier zo weinig gefietst wordt, en het is ook helemaal niet op fietsen ingesteld. Erg gevaarlijk

Maar volgende week dus voor de eerste keer fietsen met de dame. En volgende week zondag, 7 maart, heeft ze haar eerste verjaardagsfeestje. De pre-party Ze is pas 17 maart 1, maar dat moet oma (en opa, en tantes en oom enzo) dus missen, en dochterlief is natuurlijk best 2 feestjes waard Spannend!
pi_78485071
Ik glim van trots, Timo rolt nu ook van zn rug naar zn buik Grappig genoeg draait hij altijd dezelfde kant op, doen jullie kindjes dat ook of gaan die wel beide kanten op? nou snap ik wel meteen waarom hij al een week of zo vréselijk humeurig is, t arme kind..

Fietsen, dat lijkt me ook zo fijn om te doen met Timo, straks in het voorjaar, ik hoop dat hij dan stevig genoeg zit daarvoor
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:42:25 #210
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78485831
Chan, daar heb ik eigenlijk nooit opgelet. Geen idee dus!
pi_78486040
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef Chan het volgende:
Ik glim van trots, Timo rolt nu ook van zn rug naar zn buik Grappig genoeg draait hij altijd dezelfde kant op, doen jullie kindjes dat ook of gaan die wel beide kanten op? nou snap ik wel meteen waarom hij al een week of zo vréselijk humeurig is, t arme kind..
99% van de tijd rolt ze over haar linkerzij heen als ze van haar rug naar haar buik rolt. En op dezelfde manier weer terug.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78486052
Chan hier ook hoor, altijd dezelfde kant op. Ik denk dat ze nog even door moet krijgen dat het ook de andere kant op kan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 26 februari 2010 @ 18:47:07 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78489679
Hier gingen ze in het begin ook 1 kant op, nu lukt het beide kanten op. Komt vast goed dus
pi_78492918
Leuk fietsen! Ko kan ook al behoorlijk lang zelf zitten, een half uur ofzo, dus wij gaan het binnenkort ook eens proberen.

Mijn zen was vannacht onder het bed gerold. Gossie, wat had ik een rotnacht, ik kon me er ook helemaal niet overheen zetten dat Ko niet wilde slapen. Nouja, nieuwe ronden nieuwe kansen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 26 februari 2010 @ 20:25:41 #215
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78493458
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:11 schreef oeke het volgende:
Leuk fietsen! Ko kan ook al behoorlijk lang zelf zitten, een half uur ofzo, dus wij gaan het binnenkort ook eens proberen.

Mijn zen was vannacht onder het bed gerold. Gossie, wat had ik een rotnacht, ik kon me er ook helemaal niet overheen zetten dat Ko niet wilde slapen. Nouja, nieuwe ronden nieuwe kansen.
Oh, lastig is dat he, dat onvoorwaardelijk overgeven aan de situatie Succes met het vinden van je zen (al in het gootsteenkastje gekeken?)
pi_78512431
Oeh Zen, verkopen ze dat ook in grootverpakkingen? Zo ja:waar dan?? Kan ook wel wat extra's gebruiken zo af en toe
Heeft Ko inmiddels weer door gekregen dat je 's nachts hoort te slapen?

Mijn kleine ventje alweer 6 maanden oud, de tijd vliegt!
De afgelopen dagen hebben we een beetje geëxperimenteerd met bijvoeding. Hij heeft al geproefd van banaan, gemagnetroniseerde appel, wortel, avocado en mango
Hij flipt zichzelf constant van rug naar buikligging maar kan nog niet teug draaien en dan is het heel hard mopperen tot mama je komt redden. En het lijkt erop dat hij een beetje achteruit kan tijgeren
.... met gevoel voor drama....
pi_78512436
Welkom Toby en Kersjes!!

Gisternacht was eensupernacht, afgelopen nacht was weer drama... Tess is maar weer in ons bed geeindigd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78512638
Toby en Kers, welkom

Oei Tess, komende nacht weer zo'n supernacht?! vicky
Fake it till you make it...
pi_78512772
Toby en Kersjes welkom!

Oeke misschien ligt jouw zen bij het mijne.. Timo wilde ab-so-luut niet in zijn eigen bedje slapen.. zodra ik in zijn kamertje was om zijn speentje terug te geven of om te troosten was het helemaal prima en dikke pret, maar zodra ik dan weer de deur achter me dicht deed echt krijsen gillen brullen.. Honger was het niet want toen ik hem wilde aanleggen was het ook weer dikke pret en lol.. pfff.. ik wil hem niet laten huilen, maar op een andere manier valt hij ineens gewoon níet meer in slaap 's avonds dan, overdag zijn er geen problemen..

Vicky hopelijk vannacht weer een goeie nacht dan!
pi_78512911
Hah, Kers, dat deed Ko ook, alleen van rug naar buik. Nu kan hij gelukkig wel allebei. Wel zo rustig.
En al lekker aan de hapjes en snapjes. Wat gaat het dan ineens snel he?

Ach Vicky, vannacht hopelijk weer beter.

Chan, de mijne heb ik alweer gevonden! Vannacht gewoon om 2 uur, nadat hij al 3 keer wakker was geworden, hem in bed genomen. Vriend was uit dus we hadden de ruimte. Heerlijk geslapen. Als ik de weg van de minste weerstand kies heb ik zelf ook de beste nachten.

Hopelijk heeft Timo snel weer door hoe lekker slapen is.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 13:20:37 #221
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78517552
Oef... al die nachtbrakertjes * mikoxx zoekt naar zen...
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:58:31 #222
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78529262
voor alle nachtbrakertjes. Voor ze 18 zijn...

Ben vandaag voor het eerst met Joep naar de kinderboederij geweest. Er was een haan die heel vals kukelde en Joep vond hem eng en moest er bijna van huilen. We zijn dus niet super lang gebleven. De geiten vond ie wel spannend, maar ik wilde dichterbij kijken, dus gingen we het gras op en toen kwam er iemand zeggen dat we niet op het gras mochten lopen, want "daar lagen uitwerpselen en die liepen we dan thuis op het tappijt en dan hebben wij het weer gedaan" Hhmmkee. Volgende keer een andere kinderboerderij.
pi_78529785
Tess is van slag, onrustig, huilen en heeft zich al 3x ondergepoept. Ik zie wel een tandje doorkomen.. net zoals bij Amber.. niet de voortanden maar een bovenste hoektand
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:24:38 #224
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78530358
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:58 schreef seilram het volgende:
voor alle nachtbrakertjes. Voor ze 18 zijn...

Ben vandaag voor het eerst met Joep naar de kinderboederij geweest. Er was een haan die heel vals kukelde en Joep vond hem eng en moest er bijna van huilen. We zijn dus niet super lang gebleven. De geiten vond ie wel spannend, maar ik wilde dichterbij kijken, dus gingen we het gras op en toen kwam er iemand zeggen dat we niet op het gras mochten lopen, want "daar lagen uitwerpselen en die liepen we dan thuis op het tappijt en dan hebben wij het weer gedaan" Hhmmkee. Volgende keer een andere kinderboerderij.

Tess en mama
pi_78534496
Agossie, Tess...

Hier ook de weg van de minste weerstand: na de eerste nachtvoeding blijft hij meestal bij ons in bed liggen. Als we hem terugleggen dan moeten we er alsnog minimaal 2 keer meer uit 's nachts, dan kan hij maar beter tussen ons in blijven: even laten drinken en hij slaapt weer verder. Als het goed is

Vandaag de eerste bijna-stik ervaring gehad, er bleef een stukje rijstwafel in zijn strot hangen. Gelukkig kon ik het er zonder problemen uitvissen en kon hij na even hoesten en kokhalzen weer verder knagen.
pi_78534614
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Rijstwafel stopt ook heel erg hoor. Is gewoon witte rijst. Dat vertelde de dokter ons toen voor Linde. Je hebt ze trouwens ook van zilvervliesrijst. Die zijn minder verstoppend heb ik begrepen.

En we geven Esmee sinds vandaag rijstebloem van Biobim. Dat is ook van zilvervliesrijst
pi_78534700
Zilvervliesrijst mag pas later omdat dat juist te zwaar is voor de darmen. staat in het opperdepopboek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78534841
Oh maar op de biobim staat dat het vanaf 5 maanden mag en dat zei de kinderarts ook . Nou ja we konden toch al niet meer wachten tot 6 maanden omdat we anders meer medicijnen moeten gaan geven. Lijkt me ook niet zo oke voor haar.

Edit: nog even snel het pak bekeken. Er staat volkoren rijstemeel dus geen zilvervliesrijst, maar volkoren.

[ Bericht 24% gewijzigd door Stiemie op 27-02-2010 22:49:34 ]
pi_78547177
Zo, ook wij maken de grote oversteek Lena is een half jaar vandaag, officieus dan, want eigenlijk 31 februari pas...maar dan komen we hier nooooit terecht...of betekent dat soms dat ze alllltijd mijn lieve kleine baby'tje blijft?

Van een verfrummeld baby'tje tot een minipeutertje, een echt meisje... de tijd gaat zo hard en tegelijkertijd vind het gewoon niet voor te stellen dat ik haar 'pas' een half jaar ken..

Echt pas een half jaar geleden...

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78547414
Poppedein en Lena, welkom! Wat is Lena toch een leuke mooierd. Vind het zo leuk dat ik haar gister gezien heb.
pi_78550755
Welkom Lena en Poppedein Ik vind t ook erg leuk dr gezien te hebben Ze lijkt heel duidelijk op je Poppedein
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 13:58:46 #232
5428 crew  miss_sly
pi_78550833
Poppedein en Lena, welkom

Chan, ik wilde nog even zeggen dat ik je zo leuk vond. Je straalt iets heel liefs en rustigs uit en volgens mij doe je het als mama van Timo echt geweldig goed. Hij is ook zo op zijn gemakje en blij bij je. Vond het heel leuk om te zien!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 28 februari 2010 @ 14:09:48 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78551197
Wauw, wat een beauty is die Lena

M's zus is zwanger van de 2, begin oktober word ik weer tante! Dan zal Toby niet meer de kleinste zijn en tegen die tijd is hij gewoon al dik 1 jaar oud
Niet aan denken nog, gaat veel en veel te snel allemaal!
pi_78551749
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:58 schreef miss_sly het volgende:
Chan, ik wilde nog even zeggen dat ik je zo leuk vond. Je straalt iets heel liefs en rustigs uit en volgens mij doe je het als mama van Timo echt geweldig goed. Hij is ook zo op zijn gemakje en blij bij je. Vond het heel leuk om te zien!
Ja, dat vond ik ook. Dat heerlijke relaxen bij zijn mama was ook heel lief om te zien.
pi_78552105
Welkom Poppedein en Lena!
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar op de biobim staat dat het vanaf 5 maanden mag en dat zei de kinderarts ook . Nou ja we konden toch al niet meer wachten tot 6 maanden omdat we anders meer medicijnen moeten gaan geven. Lijkt me ook niet zo oke voor haar.

Edit: nog even snel het pak bekeken. Er staat volkoren rijstemeel dus geen zilvervliesrijst, maar volkoren.
Ik heb gewone euroshopper rijstwafels en das ook met volkoren rijst.
(en persoonlijk eten wij dus echt nóóit zilvervliesrijst, ik vind het niet te vreten en volkoren pasta dat eten we ook nooit. Dus als we aan rijst en pasta beginnen tegen die tijd krijgt ze gewoon wat wij eten. Japanse rijst en gewone pasta, brood krijgt ze dan wel volkoren want dat eet ik ook.)

Maar thanks voor de tip, ik zal de rijstwafel iets achterwege lagen, wellicht helpt het.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78552392
Ook hier even geen rijstwafel.
Het is alweer iets te lang geleden, 2 weken ofzo, en ik merk dat Ko er nu wel erg last van heeft, al een paar dagen. Hoop op een doorbraak vandaag. Wat kan dat je bezighouden.
Ik was ook helemaal verbaasd over het aantal volle luiers van Tess per dag, echt tegenovergesteld aan Ko.
  zondag 28 februari 2010 @ 14:55:22 #237
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78552704
Hier is het poepen geen probleem, ondanks de vaste voeding waar we de afgelopen dagen mee begonnen zijn. Maar je merkt wel dat zijn darmpjes moeten omschakelen, hij is wat onrustig en laat vieze scheetjes waar hij dan zelf van schrikt
En ik denk (nu al ) met weemoed terug aan de bv-poepluiers die hij tot een paar dagen terug altijd had. Die luiers van nu zijn echt vies! Hoe ze eruit zien en hoe ze stinken, blegh... Maar dat betekent dus wel dat hij met al dat geknaag en gesabbel dat hij met zijn eten doet toch behoorlijk wat binnenkrijgt
  zondag 28 februari 2010 @ 18:02:39 #238
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78559226
Morris zat ook een beetje verstopt van de ab kuur die heeft gehad vorige week. Maar vanochtend na een hoop gekreun
toch weer een flinke zure drol. En mijn kleine aapje knaagt aan de bovenkant van zijn Stokke stoel!! Hij draait zich om en gaat gewoon aan de knabbel! Er is al een heel kaal stukje te zien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:16:43 #239
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78559598
Oeh, dat is zonde Memmel. En als je hem iets geeft als afleiding? Hier bijv. altijd een lepeltje in de hand (zelluf doen!) bij het eten.

Poppedein en Lena
pi_78560123
Welkom Poppedein en Lena

oei Mems, das nie fijn!

Ik heb vandaag een slechtere eter. Flessen gaan niet leeg wen de groente gaat er helemaal niet in. Er komt eel een tsnd door: de bovenste hoektand... Miss Dracula in da house dus. Het grappige is dat Amber ook eerst de twee ondertanden en toen een bovenste hoektand kreeg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_78563230
Poppedein en Lena, welkom! .
Fake it till you make it...
pi_78564956
quote:
Op zondag 28 februari 2010 14:45 schreef oeke het volgende:
Ook hier even geen rijstwafel.
Het is alweer iets te lang geleden, 2 weken ofzo, en ik merk dat Ko er nu wel erg last van heeft, al een paar dagen. Hoop op een doorbraak vandaag. Wat kan dat je bezighouden.
Ik was ook helemaal verbaasd over het aantal volle luiers van Tess per dag, echt tegenovergesteld aan Ko.
Let dan ook goed op met soepstengel. Wij hadden bij de opvang aangegeven dat Linde even geen rijstwafel mocht ivm verstopping, zat ze wel soepstengel te knagen

En wij eten altijd volkoren pasta en zilvervliesrijst. Heb zelf een spastische darm dus tsja dan heb je weinig andere opties...
  zondag 28 februari 2010 @ 21:19:46 #243
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78567592
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:02 schreef Memmel het volgende:
Morris zat ook een beetje verstopt van de ab kuur die heeft gehad vorige week. Maar vanochtend na een hoop gekreun
toch weer een flinke zure drol. En mijn kleine aapje knaagt aan de bovenkant van zijn Stokke stoel!! Hij draait zich om en gaat gewoon aan de knabbel! Er is al een heel kaal stukje te zien.
Hmmm, dit verklapt heel wat over Memmel d'r kookkunsten
pi_78568260
Muhh wat lief, Sly en Oeke! Ik word er verlegen van
  zondag 28 februari 2010 @ 23:47:19 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78575359
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Hmmm, dit verklapt heel wat over Memmel d'r kookkunsten
Betrapt. Mijn kinderen knagen liever hun stoelen kaal...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_78579622
Leander kan gaan staan Gisteren zomaar ineens En nu staat ie de hele dag, overal En nu heeft ie net alweer een baluwe plek opgelopen. Er zullen er vast nog veel volgen

Beetje donker maar oke!!

Staan kan ie

[ Bericht 20% gewijzigd door MeNicole2 op 01-03-2010 07:57:38 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:10:47 #247
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78580542
Menicole, wat gaat je kleine ventje toch snel! Wat knap van hem zeg
  maandag 1 maart 2010 @ 11:01:33 #248
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78582938
Leander, wat ga je hárd!!

Hier lijken de waterpokken in aantocht voor M. Dus toch... helaas. Had er wel rekening mee gehouden hoor, maar ik voel me haast schuldig ofzo, omdat ik weet wat mijn mannetje te wachten staat . Bah. Op zich is het positief als hij het nu krijgt, want over 2 weekjes gaan we een weekendje weg met vrienden en hun kids. En dat willen we niet missen natuurlijk.... Maar toch...
  maandag 1 maart 2010 @ 11:26:52 #249
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78583686
Mikoxx, hopelijk valt het allemaal mee en zal hij er niet zo'n last van hebben
Maar hoe is het met zijn broertje? Als ie het niet heeft en M. steekt hem nu aan dan is de kans groot dat hij het ook gaat krijgen. Over 'n week of 2
  maandag 1 maart 2010 @ 11:28:07 #250
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78583723
En applaus voor Leander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')