Lach nietquote:Op maandag 1 maart 2010 11:26 schreef Kersjes het volgende:
Mikoxx, hopelijk valt het allemaal mee en zal hij er niet zo'n last van hebben![]()
Maar hoe is het met zijn broertje? Als ie het niet heeft en M. steekt hem nu aan dan is de kans groot dat hij het ook gaat krijgen. Over 'n week of 2
Zo is datquote:Op maandag 1 maart 2010 11:53 schreef Kersjes het volgende:
Mikoxx, ik lach niet![]()
Niks zo naar als ziek zijn op vakantie. Gelukkig heeft T. ze al gehad en is M. tegen de tijd dat jullie weggaan al lang en breed weer beter.
quote:Op maandag 1 maart 2010 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Wat balen van die waterpokken Mikoxx!
Hier net een openbaring. Oscar in de Ikea kinderstoel met een broodkorst en daar waar fruit en groente op kokhalzen konden rekenen is dit geloof ik best ok.
Alleen kan mijn duikelaartje eig. helemaal nog niet echt zitten dus ik ga hem er maar weer uit vissen.
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef innepin het volgende:
Hihi wij zijn ook al aan het handdoekproppen![]()
LeanderWow!
Mikoxx beterschap voor je uk
BE en HuupIk vind het zo gezellig dat we weer in hetzelfde topic zitten
![]()
Vind ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:20 schreef innepin het volgende:
BE en HuupIk vind het zo gezellig dat we weer in hetzelfde topic zitten
![]()
Ik heb de babyset alweer uit de Stokke moeten halen omdat Morris klem zat....quote:Op maandag 1 maart 2010 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, hier ook met flinke handdoek erachter gepropt ook. Beetje stutten en dan gaat het best.
quote:Op maandag 1 maart 2010 17:43 schreef Chan het volgende:Mijn baby die net een kleine week van zn buik naar zn rug rolt en nog maar een paar dagen van zn rug naar zn buik was net woest omdat hij naar zijn zin niet makkelijk genoeg vooruit kwam al tijgerend/kruipend of iets wat daar voor door moet gaan.. Ik vind rupsend de beste omschrijving
Hij heeft ineens haast gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |