abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78601547
Ja dat wilde ik dus gaan maken, maar toen deed ie het niet meer Althans, niet zoals daarvoor.. nog wel een heel klein beetje.. Misschien binnenkort een filmpje waar het goed op te zien is
pi_78604873
Oh Chan, dat gaat binnenkort vast nog wel op herhaling hoor! Wat rap gaat hij ineens dan!

Hier wordt druk geschoven op de buik en vanmorgen zat ze ineens op haar knietjes, heel even maar.
En als ze zit te eten dan worden er druk "mmmmmmm" "mmmmm" geluiden gemaakt
Fake it till you make it...
pi_78605342
Timo de rups Gaaf!

Mijn turbobaby wil dat ook. Het lukt nog niet, maar ze probeert het wel... en ik heb wel bewijs

Bekijk deze YouTube-video
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78606131
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:51 schreef innepin het volgende:
Timo de rups Gaaf!

Mijn turbobaby wil dat ook. Het lukt nog niet, maar ze probeert het wel... en ik heb wel bewijs

Bekijk deze YouTube-video
Willow, stoer wief! Goed oefenen hoor, morgenochtend, dan kan je 's middags aan Lotte leren hoe het moet
Lotte!
Noah!
pi_78606408
Wauw Chan, wat tof! En Willow ook al.

Hier is het ook feest want er is gepoept!
Hehe, dat was alweer heel erg lang geleden. En meneer was al 3 dagen aan het steunen en kreunen. Zo sneu. Maar papa en mama stonden net even te juichen bij de aankleedtafel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_78607160
WIllow knappe dame Wat zij doet lijkt nog meer op kruipen, ze steunt veel meer op haar armen dan Timo.. Hij duikt echt met zn neus in het dekbed (hij lag op ons bed) en zet zn benen dan neer alsof hij wil gaan staan.. Als een soort piramide dus

Kobus goedzo jongen! Lucht op he, als je het weer kwijt bent! Die juichmomentjes hebben we hier ook nog geregeld, gisteravond was het ineens twee keer en vanmorgen ook nog een keer, nu is ie weer leeg voor een week of zo denk ik
pi_78607318
Piramide, rups, het gaat lekker bij jou, Chan

Ko, goedzo! Het blijft bij veel kindjes nogal een strijd he, om d'r wat uit te krijgen...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 1 maart 2010 @ 20:29:58 #283
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78607416
hahahaha Timo

Willow snellerd! Dat zal idd niet lang meer duren

Oh Kobus dat zal opgelucht hebben. Die juichmomentjes klinken bekend ja
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 1 maart 2010 @ 20:46:08 #284
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78608220
Tjonge, wat een knappe babies hiero! Super, maar gaan jullie niet veel te hard (vindt je mama?) Waar zijn die kleine babietjes toch gebleven?

Hier verschuiven de slaapjes, dat vind ik toch zo lastig. Nu komen de warme hap en de laatste fles zo dicht op elkaar. Hoe doen jullie dat?
pi_78608440
Mikoxx, hier om 16.00 een fles, om 17.30/18.00 groente en om 19.30/19.45 nog een fles en alles gaat zo goed als op.

Tess doet nog 2slaapjes. 1 van 9 tot 10 en 1 van 12.30
tot 14.30 en die heeft ze echt nodig. Als ze ze niet doet is ze strontchaga.

Ik heb ook een grote baby

maar soms ook weer een kleine baby
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:52:48 #286
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78608554
Ah, Vicky
Dank je! Bij jullie zitten groente en de laatste fles dus ook vrij dicht op elkaar en dat gaat prima? Is de laatste fles een gewone fles? Of doe je er nog iets doorheen.
Hier de slaapjes van 11.15 tot ongeveer 12.30 en van 16.30 tot 17.15 Warme hap dus ook rond 17.30 en laatste fles ook 19.30.
pi_78608634
De laatste fles zit rijstebloem doorheen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:56:17 #288
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78608722
Waah, Vicky, jij hebt heul geen kleine baby meer! Tjonge, wat gaat ze enorrum hard! En kijk d'r eens blij zijn
pi_78610757
Willow, dat lijkt al echt op kruipen!!!
Iris trekt zich vooralsnog gewoon met haar armen vooruit op haar buik zeg maar .

Ko, dat ben je maar weer kwijt .

Timo de piramide!

Tess wat ga jij hard!

Mikoxx, hier is het ongeveer als volgt:
7.00: 200 ml en daarna nog ff terug in bed
9.30: fruit
11.00: 200 ml en weer naar bed
13.00: uit bed
15.00: 200 ml
15.30: naar bed
17.30: wakker
18.00: avondeten
19.00: 200 ml

Overigens gaan niet alle flessen helemaal leeg. We doen er niks anders in dan melk. Geen pap dus nog. Hebben we bij Mirte op een gegeven moment alleen in de ochtendfles gedaan toen ze nog geen brood at als ontbijt.
Fake it till you make it...
  maandag 1 maart 2010 @ 21:42:13 #290
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78611465
Tess, wat goed
.... met gevoel voor drama....
  maandag 1 maart 2010 @ 21:52:59 #291
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78612152
Thomas gaat morgenavond logeren bij opa en oma. Gek idee is dat. Ik ben een tasje aan het inpakken met al zijn spulletjes (drie keer controleren of ik de nijntjebal echt niet vergeten ben...)

Hij is weer eens verkouden trouwens. En jengelig, niemeernormaal. Ik dacht dat dat door de verkoudheid kwam. Maar nou ik jullie over die tandjes hoor ga ik ineens denken, het zal toch niet? Hij zat wel ontzettend te kauwen op zijn rammelaar vandaag. Maar goed, dat doet hij wel vaker. Morgen maar weer eens voelen!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78612441
Willow, wat knap! En Tess al aan het staan! Zo snel allemaal!

Ca.ra, gaat Thomas voor het eerst uit logeren?
Wij zijn net een paar daagjes naar Londen geweest, en Graeme is hier thuis gebleven waar oma kwam oppassen. Ik heb hem echt heel erg gemist, maar hij ons helemaal niet
En hij heeft ineens ook echt goed leren tijgeren toen wij weg waren! Eerst kon ie alleen heel langzaam steeds een klein stukje naar voren komen, nu issie binnen no time aan de andere kant van de kamer om de boeken uit de boekenkast te trekken!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 1 maart 2010 @ 22:36:54 #293
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78615145
Oh Tessie dat klinkt leuk! Een kleine tijger.

Thomas komt nog niet verder dan op zijn zij rollen, en dan eigenlijk alleen nog maar naar rechts. Zo nu en dan per ongeluk van buik naar rug, maar dan kijkt hij heel geschrokken en dan gaat hij meestal huilen.
Zaterdag was hij even heel fanatiek aan het proberen om van zijn rug verder te rollen dan zijn zij, maar zijn arm zat steeds in de weg en daardoor raakte hij nogal gefrustreerd. Sindsdien is hij er niet meer zo mee bezig.

Chan, het is inderdaad de eerste keer logeren. Ik ben er echt soort van zenuwachtig over :S
En ik hoop voor mijn ouders dat zijn verkoudheid dan wat gezakt is en dat hij niet meer driehonderd keer op een nachts wakker wordt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ca.ra op 01-03-2010 22:42:30 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_78615277
Tess! Deugniet! Heerlijk he, als ze dan toch weer zo lekker klein zijn.

Spannend Ca.ra, uit logeren. Dat zal lekker knuffelen worden als je hem weer ziet.

Tessie, ik miste je al! WB. Leuk gehad? Ah, Graeme is vast heel blij dat jullie er weer zijn. En ook al aan het tijgeren. Goed hoor.

Ik moest laatst denken aan BE die zei dat ze dat beeld van een kindje wat speciaal naar jou toekomt als het verdriet heeft altijd voor ogen had. Ik zag mezelf laatst ook in zo'n oerbeeld. Zo'n beeld wat je altijd gezien hebt bij andere moeders.
Ko werd wakker en ik nam hem op de arm de woonkamer in. En Hij keek een beetje moeilijk rond, wreef in zijn oogjes en duwde daarna zijn gezichtje in mijn nek.
Ik smolt ter plekke. Dit is het, mijn kind, ik ben zijn mama.
  maandag 1 maart 2010 @ 22:47:01 #295
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_78615853
Thomas werd vandaag stil toen hij mij zag, terwijl mijn man al drie kwartier alles aan het proberen was om hem te troosten. En als ik hem vastpak dan kan hij soms echt even aan me snuffelen en zich dan met een grote zucht tegen me aan knuffen. Inderdaad een oermoedergevoel
pi_78616087
Oh erg is dat eigenlijk he, dat je kind stil kan worden als het je ziet, of wat bij mij vaak gebeurt, als een wildeman gaat trappelen en lachen en armzwaaien en proberen aan mijn haar te trekken en mijn neus op te eten. P. zegt heel vaak: Kom dan gaan we je favoriete spelletje doen, naar je mama kijken.
Dat vind ik soms heel zielig voor P. dat Ko zo'n mama's kindje is. Ach, het zal nog wel veranderen.
  maandag 1 maart 2010 @ 23:05:15 #297
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78616969
Ja, wat kun je je dan speciaal voelen als je kleintje zo blij wordt als 'ie je weer ziet
Hier ook, toen ik vanavond thuiskwam van mijn werk had M. (maandag=papadag) het best even zwaar. Hij was tegelijkertijd in de pannen aan het roeren, aan het spelen met Devin en Toby aan het troosten die al zeker een uur constant aan het jengelen was zodra hij hem neerlegde. "Volgens mij wil hij heel graag drinken!" Niet dus, zodra ik hem vasthad begon hij helemaal blij te kirren en te lachen, legde zijn hoofdje tegen me aan... maar dorst had hij niet.
Ik denk dat hij gewoon even zijn mama miste
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:01:11 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78623337
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:38 schreef oeke het volgende:
Tess! Deugniet! Heerlijk he, als ze dan toch weer zo lekker klein zijn.

Spannend Ca.ra, uit logeren. Dat zal lekker knuffelen worden als je hem weer ziet.

Tessie, ik miste je al! WB. Leuk gehad? Ah, Graeme is vast heel blij dat jullie er weer zijn. En ook al aan het tijgeren. Goed hoor.

Ik moest laatst denken aan BE die zei dat ze dat beeld van een kindje wat speciaal naar jou toekomt als het verdriet heeft altijd voor ogen had. Ik zag mezelf laatst ook in zo'n oerbeeld. Zo'n beeld wat je altijd gezien hebt bij andere moeders.
Ko werd wakker en ik nam hem op de arm de woonkamer in. En Hij keek een beetje moeilijk rond, wreef in zijn oogjes en duwde daarna zijn gezichtje in mijn nek.
Ik smolt ter plekke. Dit is het, mijn kind, ik ben zijn mama.
Mooi he!

Jemig, wat gaan al die kindjes hier hard zeg, Tess, Willow, Timo, Greame!
Dan is mijn kleine zoutzakje Lief bedoeld echt nog maar een klein kereltje zeg! Klein kereltje van bijna 9 kilo.
pi_78623994
Wat BE zegt, wat een snelle kindjes hier allemaal!! Leuk om te zien!

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek op ongeveer een uur rijden vanaf hier. Finn gaat naar de buurvrouw, ik houd mijn hart vast! De laatste tijd hebben we haar niet zo heel veel meer gezien dus hij kent haar niet echt. Als hij bij mijn moeder moet blijven dan is dat niet erg, maar bij mensen die hij niet zo heel goed kent is het krijsen. Ik hoop maar dat het goed gaat! Morgen overigens nog een sollicitatie maar dan kan hij gelukkig bij papa thuis blijven.

Oeke Finn doet dat ook, alleen hij doet bij ons beiden. Als hij dan net bij mij zit en we vragen aan hem of hij bij papa wil zitten en de armen uitsteken dan is hij helemaal wild en 1 minuut later precies andersom!
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 09:33:26 #300
5428 crew  miss_sly
pi_78624732
Wat leuk om te lezen en te zien, al die kindjes en hun otnwikkeling.
En zo herkenbaar sommige dingen. Dat aanhankelijke, zo geweldig

ik ben deze week alleen met Senna, en hoewel ik dat wat eng vind, vind ik het ook speciaal. Vroeger als schaap een week weg was, vond ik dat best saai. Ik amuseerde me wel, maar toch...en nu heb ik gewoon mijn eigen gezelschapsdame OK, het is even werken om op tijd op mijn werk te zijn, maar wat is het gezellig samen

En vanavond gaan we even cammen met papa
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')