abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77949812

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: �120
3 tot 6 maanden: �90
6 tot 9 maanden: �70
9 tot 12 maanden: �50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
Dit is niet echt goedkoop ofwel? Wanneer ik het met m'n I-300 (45 euro per maand voor 300 belminuten en 300 sms, internet en een gratis iPhone erbij na twee jaar) vergelijk

Dan heb je een vodafone simonly Bel+Sms+Web 620 ¤ 39,95 620min/sms
Of Bel+Sms+Web 300 ¤ 24,95 300belminuten + ¤10,00 voor onbeperkt sms = ¤35,00
En dat is dan zonder telefoon

[ Bericht 88% gewijzigd door Biogarde op 13-02-2010 19:59:32 ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_77949839
Super Sim Only
Bundel Prijs per maand Aantal min./sms Mobiel internet
Super Sim 13,50 ¤ 13,50 200 Inclusief
Super Sim 25,25 ¤ 25,25 450 Inclusief
Super Sim 44,75 ¤ 44,75 650 Inclusief

Het gaast om dat!
pi_77949933
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:57 schreef LeNick het volgende:

Het gaast om dat!
quote:
Super Sim ondersteunt de dienst Visual voicemail niet
staat eronder.. niet dat het erg is ofzo..
Dit keer zonder signature
pi_77949937
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:57 schreef LeNick het volgende:
Het gaast om dat!
Ohja keek verkeerd, maar dat aantal min./sms is "of" toch? Dus voor ¤ 44,75 325 belminuten en 325 smsjes. Terwijl je bij T-mobile voor dat bedrag 300 belminuten en 300 smsjes krijgt + een iPhone?

Dat gebrek aan visual voicemail is van geen enkel belang als je van het superieure netwerk van vodafone gebruik kunt maken.
pi_77950025
#62 ? Kras op de plaat ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_77950029
#63?
tviphone
pi_77950037
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:02 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Ohja keek verkeerd, maar dat aantal min./sms is "of" toch? Dus voor ¤ 44,75 325 belminuten en 325 smsjes. Terwijl je bij T-mobile voor dat bedrag 300 belminuten en 300 smsjes krijgt + een iPhone?

Dat gebrek aan visual voicemail is van geen enkel belang als je van het superieure netwerk van vodafone gebruik kunt maken.
Klopt, maar ik heb bijvoorbeeld genoeg aan zo'n abo van ¤13,75. Om die reden dan ook een iPhone gister op Marktplaats gehaald, stukken voordeliger voor mij. Bovendien ben ik ook wel gehecht aan Vodafone. Op één akkefietje na dan, maar dat wordt als het goed is deze week teruggestort en dan neem ik zo'n Super Sim abo.
pi_77950065
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:06 schreef elcastel het volgende:
#62 ? Kras op de plaat ?
pi_77950442
ik heb nu 3.0. Jailbreaked + unlocked. Dit moet zo blijven natuurlijk (de unlock), maar ik merk nu al dat je voor sommige apps 3.1 of meer nodig hebt.. Hoe krijg ik dit goed voor elkaar zonder de 'unlock' eruit te krijgen? Want dat moet wel voor m'n Vodafone sim. (al weet ik dat alles wel weer overnieuw kan gaan doen, maar dat is ook 3x niks..)
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:22:48 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77950461
#63 it is.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77951768
Ik heb ook een iPhone!!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 13:20:11 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_77951923
Ik heb net weer boodschappen gedaan met behulp van Appie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77951964
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:22 schreef LeNick het volgende:
ik heb nu 3.0. Jailbreaked + unlocked. Dit moet zo blijven natuurlijk (de unlock), maar ik merk nu al dat je voor sommige apps 3.1 of meer nodig hebt.. Hoe krijg ik dit goed voor elkaar zonder de 'unlock' eruit te krijgen? Want dat moet wel voor m'n Vodafone sim. (al weet ik dat alles wel weer overnieuw kan gaan doen, maar dat is ook 3x niks..)
Daar wil ik ook wel wat meer over weten.
pi_77954748
Wat een pracht-OP heeft deze reeks toch!!

Ja, ja...........tvp, ja............
  zaterdag 13 februari 2010 @ 15:09:28 #15
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77954766
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef conleche het volgende:
Wat een pracht-OP heeft deze reeks toch!!

Ja, ja...........tvp, ja............
Had ie ooit wel.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77958827
tvp
pi_77959046
???
Je hebt hiervoor wel een unlocked Apple iPhone 3G nodig.

???
Super Sim is alleen te gebruiken in je Apple iPhone 3G

Dus als je een 3GS hebt, kan het niet?

Als je een Iphone wilt, ga dan gewoon naar T-Mobile of wacht tot KNP ze gaat leveren. Sim-Lock vrij en jailbreaken is ook zo onzinnig. Koop dan geen Iphone
pi_77959251
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef Estolan het volgende:
???

???

Als je een Iphone wilt, ga dan gewoon naar T-Mobile of wacht tot KNP ze gaat leveren. Sim-Lock vrij en jailbreaken is ook zo onzinnig. Koop dan geen Iphone

wat ben jij dom zeg.. wat the fuck maakt het uit voor de 'iPhone-beleving' of je T-Mobile gebruikt (dus geen unlock) of Vodafone (dus wel unlock)? Echt, slaat heeeelemaal nergens op.

Heb trouwens net Vodafone supersim abo afgesloten Lekker snel internet. Nog verslavende must buy apps? Een online based game lijkt me ook tof, een goede mafia ofzo
pi_77959282
Je gaf geen antw op mn vraag! en ik noem het gewoon kansloos, dat mensen perse een Iphone willen hebben, maar dan wel bij hun eigen provider blijven hangen

Het is altijd goedkoper bij de dealer, dan overstappen, dat hebben andere hier ook al gezegd

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 17:41:28 ]
pi_77959304
Ik probeer een paar podcasts te kijken op mijn iphone maar hij geeft dan een play button met een streep er doorheen aan. Wat moet ik doen? Zover ik weet zou het toch wel moeten werken en heb ik geen codec nodig ofzo?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_77959332
Kan iemand me dus uitleggen:

???

???

En:

Is het inet dan ineens sneller dan bij T-Mobile? of zit er uberhaupt geen voordeel aan
pi_77959354
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:40 schreef Estolan het volgende:
Je gaf geen antw op mn vraag! en ik noem het gewoon kansloos, dat mensen perse een Iphone willen hebben, maar dan wel bij hun eigen provider blijven hangen

Het is altijd goedkoper bij de dealer, dan overstappen, dat hebben andere hier ook al gezegd
Wat was je vraag? Of het ook op de iPhone 3Gs kan? Toch niet relevant als jij toch zo nodig bij de originele aanbieder wilt blijven..
pi_77959371
Ik vind het nogal vreemd staan op de site namelijk, dus snap het "voordeel" er niet van als het alleen voor de 3G is
pi_77959448
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:44 schreef Estolan het volgende:
Ik vind het nogal vreemd staan op de site namelijk, dus snap het "voordeel" er niet van als het alleen voor de 3G is
Het voordeel is dat als je een iPhone bijvoorbeeld in het buitenland koopt, dat je dan gewoon heel goedkoop dit abonnement kan afsluiten. Zo heb ik een iPhone op Marktplaats gekocht gister, geen pauper staat, gewoon bijna nieuw, dan is dit toch super handig?

En volgens de verkoopster werkte het ook gewoon op de 3Gs, zoiets zei ze, maar volgens mij wordt er vooral mee bedoeld dat het alleen op de iPhone werkt. Al stond er ook op de site dat je je IMEI nummer moest laten 'registreren' zodat het alleen op je iPhone werkt, maar dat hoefde ook niet..
pi_77959478
aha, ja zo volg het wel een beetje, mits je een goedkoop toestel kan kopen, want een nieuwe kopen is in NL met abbo het beste
pi_77959523
Maar 4G lijkt me wel chill. 3G is niet je van het, via WiFi is het prima
pi_77959580
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:52 schreef Estolan het volgende:
Ben ik niet goed geinformeerd of bestaat er 4G internet? Volgens mijn bronnen is 3G internet namelijk het snelste nu mogelijk (op WiFi na, maar ik vind het nagenoeg gelijk lopen..).

Had ook gelezen dat Vodafone 3,6 mbps is en T-Mobile 2,0 mbps. Weet niet of het waar is..
pi_77959776
en Max snelheden per provider zegt niks, aangezien er geen wet is waar ze aan moeten voldoen ( jammer genoeg )
pi_77959863
Er is niks mis met 3G hoor, vind ik.. Kan er gewoon goed mee door..

Nog even 2 vragen van mijn kant:

1) Hoe download je nou de 'betaalde' apps als je iPhone jailbreaked is, via internet (FTD bijv.) ofzo?
2) Weet iemand nog lekker verslavende games? Leuke online game ofzo zoals een mafia.. (wat is de meest gespeelde mafia game?)
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:08:47 #31
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_77959973
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:05 schreef LeNick het volgende:

1) Hoe download je nou de 'betaalde' apps als je iPhone jailbreaked is, via internet (FTD bijv.) ofzo?
2) Weet iemand nog lekker verslavende games? Leuke online game ofzo zoals een mafia.. (wat is de meest gespeelde mafia game?)
Ik doe het gewoon via Torrentz, dan moet je wel een programma downloaden in Cydia, iets met Isync ofzo
pi_77960232
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:05 schreef LeNick het volgende:

Ik deed het ook eerst op de manier die SaninL aangaf ( http://apptrackr.org/ staat alles op trouwens makkelijker dan torrents) maar m'n broertje kwam van de week met een manier die nog veel makkelijker is. Gewoon met een applicatie op je iphone downloaden en installeren.

1. Add in cydia(onder tapje "Manage") de source: cydia.hackulo.us

2. Nu kun je in cydia het programma "Installous" downloaden. Installeer dit en kunt vanuit dit programma apps gratis downloaden en installeren zonder tussenkomst van een computer.

3. Eventueel maar zeker aan te raden: Download en installeer uit die repository: "AppSync for OS 3.1"(of3.0 als je dat nog hebt) zodat je gecrackte apps zonder problemen kunt syncen met iTunes.

Koop Apps die je echt goed vind. Support de developers etc.
pi_77960326
Shit, wilde ik net een iphone halen komt nu ineens de 4G eraan...ga ik wachten of niet
the best in the business!
pi_77960452
Zal nog wel even duren voordat 4G in NL verkrijgbaar is, en voordat Apple met een 4G toestel komt
pi_77960493
Ik had het topic beter G4 kunnen noemen, Generation 4 iPhone. 4G gaat inderdaad nog wel een tijd duren.
pi_77960722
eigenlijk hebben we in NL er toch maar 2 gehad? I-Phone 3G en I-Phone 3GS, alle versies ervoor zijn nooit hier geweest
pi_77960747
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Had ie ooit wel.

-edit-

Top, hij staat er weer

[ Bericht 95% gewijzigd door Biogarde op 13-02-2010 20:00:19 ]
Dit keer zonder signature
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:36:46 #38
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_77960757
Ik syncte net mijn iPhone met iTunes. Ik kom terug en alle apps zijn verwijderd... is iemand dit ook overkomen en hoe kun je betaalde apps terugkrijgen?
pi_77960863
Dan zou je Itunes zo ingesteld hebben dat hij alles moet overnemen zonder er om te vragen ( dus dan heb je ze uit Itunes handmatig verwijderd en synct hij dat met je Iphone ).

En dacht dat verwijderd, verwijderd is ( je kan immers ook niet 1x downloaden en op 2 toestellen zetten )
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:46:49 #40
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_77961050
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:40 schreef Estolan het volgende:
Dan zou je Itunes zo ingesteld hebben dat hij alles moet overnemen zonder er om te vragen ( dus dan heb je ze uit Itunes handmatig verwijderd en synct hij dat met je Iphone ).

En dacht dat verwijderd, verwijderd is ( je kan immers ook niet 1x downloaden en op 2 toestellen zetten )
Ik heb niets ingesteld op itunes, onlangs wel een software update uitgevoerd. Daarvoor deed itunes het ook prima. Misschien dat het de update is... ik ga nu kijken of de apps nog in mijn itunes van mijn oude pc staan.
pi_77961186
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:18 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Ik deed het ook eerst op de manier die SaninL aangaf ( http://apptrackr.org/ staat alles op trouwens makkelijker dan torrents) maar m'n broertje kwam van de week met een manier die nog veel makkelijker is. Gewoon met een applicatie op je iphone downloaden en installeren.

1. Add in cydia(onder tapje "Manage") de source: cydia.hackulo.us

2. Nu kun je in cydia het programma "Installous" downloaden. Installeer dit en kunt vanuit dit programma apps gratis downloaden en installeren zonder tussenkomst van een computer.

3. Eventueel maar zeker aan te raden: Download en installeer uit die repository: "AppSync for OS 3.1"(of3.0 als je dat nog hebt) zodat je gecrackte apps zonder problemen kunt syncen met iTunes.

Koop Apps die je echt goed vind. Support de developers etc.
Thanx, ga ik zo doen! Nog een vraag: Als je je iPhone gaat updaten (in dit geval van 3.0 naar 3.1.2 oid), dan moet je die natuurlijk downloaden op internet, en dan shift indrukken als je op bijwerken klikt (omdat ik wil voorkomen dat ie naar 3.1.3 gaat). Maar gaat alles dan gelijk weg als je nieuwe firmware er op zet? En ook alle instellingen weg etc., en dan jailbreak zeker ook opnieuw?

Mijn vraag is dus of dit zo helemaal moet, of het gemakkelijker kan..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 18:54:26 #42
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_77961287
tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_77961589
Itunes zou na een update niet ineens iets veranderd hebben, althans hier tot nu toe na 1 jaar nog geen last gehad
  zaterdag 13 februari 2010 @ 19:12:31 #44
254558 tomtomkortom
ik maak plaatjes
pi_77961829
Ik had geluk: mijn oude computer stond hier gelukkig nog, en via iTunes op mijn oude pc kon ik alle apps installeren op mijn iPhone. Problem solved in my case.
pi_77963914
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:52 schreef Estolan het volgende:
Wat is er dan niet goed aan?
Hier loopt het best lekker hoor
pi_77964441
Vergeleken met WiFi niet echt snel toch? 4G zou toch een klap sneller gaan
pi_77964693
@Lenick

OVer dat updaten.

Ik weet dat je met shift/herstel een bestand kan kiezen.
Geen idee of dit ook werkt met de update knop.

Als dat zo is dan ja, download de complete update (LET OP NIET EEN RESTORE FILE DLEN) en die erop zetten.

Wil dat echt niet, zou je een restore file kunnen dlen, maar dan ben je MISSCHIEN je jailbreak/en apps via installous/whatever kwijt (mits ze niet in je itunes staan).

Anders weet ik het ook niet
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:52:49 #48
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77964820
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:41 schreef Estolan het volgende:
Vergeleken met WiFi niet echt snel toch? 4G zou toch een klap sneller gaan
Ja, alleen hebben we in Europa geen 4G netwerken.
pi_77965028
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 18:50 schreef LeNick het volgende:

[..]

Thanx, ga ik zo doen! Nog een vraag: Als je je iPhone gaat updaten (in dit geval van 3.0 naar 3.1.2 oid), dan moet je die natuurlijk downloaden op internet, en dan shift indrukken als je op bijwerken klikt (omdat ik wil voorkomen dat ie naar 3.1.3 gaat). Maar gaat alles dan gelijk weg als je nieuwe firmware er op zet? En ook alle instellingen weg etc., en dan jailbreak zeker ook opnieuw?

Mijn vraag is dus of dit zo helemaal moet, of het gemakkelijker kan..
Als de shift update werkt, en je gaat naar 3.1.2 dan hou je alles (settings highscores contacten sms jailbreak (+ bijbehorende apps cydia/blackra1n/installous en apps via installous)

Gaat die naar 3.1.3 dan ben je de jailbreak kwijt, en de drie apps.
De apps die je via installous heb gedownload staan dan nog wel in je iphone maar sluiten direct af.
pi_77968220
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:52 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, alleen hebben we in Europa geen 4G netwerken.
LEZEN:

De Zweedse hoofdstad Stockholm ( EUROPA )
http://www.nu.nl/internet(...)-met-4g-netwerk.html

Dus JA we hebben WEL in Europa 4G, alleen in NL nog niet, en Apple heeft nog geen I-Phone 4G ( en ik gok daarna een 4GS )
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:28:10 #51
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77968367
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:24 schreef Estolan het volgende:

[..]

LEZEN:

Dus JA we hebben WEL in Europa 4G, alleen in NL nog niet, en Apple heeft nog geen I-Phone 4G ( en ik gok daarna een 4GS )
We hebben nergens een mainstream 4G netwerk. Amerika niet, Europa niet. Ze hopen pas eind 2011 het eea te hebben staan, maar dat zal niet voldoende zijn voor een paar 100.000(of miljoenen) iPhones per land. En dan heb ik het alleen over iPhones. In Zweden wonen 12 mensen en een koe.

Dus er gaat geen 4G komen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:31:21 #52
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77968485
Dus het zal wederom een nieuwe 3G/UMTS/HSDPA versie worden. 4G pas in 2012, 2013 op z'n vroegst.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:37:11 #53
3185 Adelante
To let it go now
pi_77968691
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

We hebben nergens een mainstream 4G netwerk. Amerika niet, Europa niet. Ze hopen pas eind 2011 het eea te hebben staan, maar dat zal niet voldoende zijn voor een paar 100.000(of miljoenen) iPhones per land. En dan heb ik het alleen over iPhones. In Zweden wonen 12 mensen en een koe.

Dus er gaat geen 4G komen.
HE!?!

Die mensen flikken het anders wel steeds om te innoveren voor alle andere landen dat doen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:43:05 #54
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77968926
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:

[..]

HE!?!

Die mensen flikken het anders wel steeds om te innoveren voor alle andere landen dat doen
Dat zijn de Finnen Ade, de Finnen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:25:03 #55
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77971325
Iemand enig idee waar ik een sjieke 2G vandaan kan toveren? Liefst in nieuwstaat. 8 gig is voldoende.
pi_77971564
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:25 schreef Biogarde het volgende:
Iemand enig idee waar ik een sjieke 2G vandaan kan toveren? Liefst in nieuwstaat. 8 gig is voldoende.
Wat ga je er mee doen?

Kijk op Fok, Knater oid had eentje te koop in goede staat.. Weet niet of al verkocht is...
pi_77971621
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:58 schreef bambino het volgende:

[..]

Als de shift update werkt, en je gaat naar 3.1.2 dan hou je alles (settings highscores contacten sms jailbreak (+ bijbehorende apps cydia/blackra1n/installous en apps via installous)

Gaat die naar 3.1.3 dan ben je de jailbreak kwijt, en de drie apps.
De apps die je via installous heb gedownload staan dan nog wel in je iphone maar sluiten direct af.
Thanx voor je antwoord tweemalig! Zal het dan nu maar gaan doen, nu er nog maar 5 tel. nr's instaan.. Dan valt er niet zo veel te verliezen als er wat verloren raakt..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 23:34:56 #58
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77971848
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:29 schreef LeNick het volgende:

[..]

Wat ga je er mee doen?

Kijk op Fok, Knater oid had eentje te koop in goede staat.. Weet niet of al verkocht is...
Voor de heb eigenlijk. Heb er 2 gehad, maar die heb ik misbruikt helaas. Jammer, want de 2e zat echt een jaar in de doos en seal
pi_77972112
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:34 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Voor de heb eigenlijk. Heb er 2 gehad, maar die heb ik misbruikt helaas. Jammer, want de 2e zat echt een jaar in de doos en seal
Als je hem nog niet had gevonden, prima staat, mooie prijs: [TK] iPhone 2g 8gb
pi_77973898
Iemand ook problemen met de NOS Teletekst app?
  zondag 14 februari 2010 @ 00:45:03 #61
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77974021
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:40 schreef LeNick het volgende:

[..]

Als je hem nog niet had gevonden, prima staat, mooie prijs: [TK] iPhone 2g 8gb
Thnx.
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ja.
  zondag 14 februari 2010 @ 00:46:40 #62
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_77974050
quote:
Ja. Eeeh nee, eerst wel, toen niet.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_77978991
wanneer zou de 4G in NL moeten zijn dan, ergens juni/juli ?
the best in the business!
pi_77979308
quote:
Op zondag 14 februari 2010 11:59 schreef TheBountyKiller het volgende:
wanneer zou de 4G in NL moeten zijn dan, ergens juni/juli ?
14 juli
pi_77980966
Net even netwerkinstellingen reset, en jawel telefoon blijft hangen op het appel logotje, en dat doet ie nu al 10 min

Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Kan niet naar 3.1.3
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 14 februari 2010 @ 15:27:04 #66
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_77985129
Dit weekend maar eens een case gekocht voor mijn iPhone.

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_77985173
Zit nu een klein jaartje zonder hoesje en nog geen echte grote krassen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_77986976
Ik heb hier meerdere Paul Frank hoesjes in de VS gekocht
pi_77988567
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:24 schreef Estolan het volgende:

[..]

LEZEN:

Jaja, één stad in Europa heeft het, dus heel Europa nog niet, dus we hebben er nog geen zak aan.
Bedankt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77988628
Men moet dan niet beweren dat er nog geen 4G is, want dat is er nu dus al aanwezig, alleen loopt NL weer is achter de feiten aan
pi_77988722
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef Estolan het volgende:
Men moet dan niet beweren dat er nog geen 4G is, want dat is er nu dus al aanwezig, alleen loopt NL weer is achter de feiten aan
EstoMobile, mooie naam. Richt het op zou ik zeggen. En zorg dat je de eerste provider bent met 4G.

Volgens mij loopt Nederland achter de feiten aan als heel Europa het ongeveer heeft, dat is nu niet het geval, één stad (!!) heeft het nu nog maar .
pi_77989191
quote:
Ja hoor, we lopen op wel maar gebieden achter. Zo hebben we ook nog geen CERN deeltjesversneller, terwijl die al wel in Zwitserland staat. Man, we lopen wel érg achter de feiten aan.

Je bent niet echt de slimste, of wel?
pi_77989594
Waarom ben ik zo onzeker en bang als ik moet gaan klooien met m'n iPhone .. Kan iemand mij bevestigen of dit zo moet (van 3.0 jailbreaked naar 3.1.2 jailbreaked):

1. iPhone updaten via iTunes, met dit bestand (op bijwerken klikken terwijl je shift ingedrukt houdt en dan dat bestand selecteren).

2. iPhone is nu 3.1.2, nu jailbreaken volgens artikel.

3. iPhone is nu jailbreaked, nu unlocken op deze manier.

4. Klaar. Vodafone weer klaar voor gebruik.

Is dit kloppend? En gaat alles weg, alle contacten, alle smsjes, het verbruik tot nu toe, alle apps (dat is het minst erg..)?
pi_77990179
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja hoor, we lopen op wel maar gebieden achter. Zo hebben we ook nog geen CERN deeltjesversneller, terwijl die al wel in Zwitserland staat. Man, we lopen wel érg achter de feiten aan.

Je bent niet echt de slimste, of wel?

ging meer erom dat er werd gezegd dat 4G nog niet bestaat, dat is dus niet zo

ik vind 3G vergeleken met WiFi gewoon sloom, dus 4G zou er snel mogen komen
pi_77990355
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef Estolan het volgende:

[..]

ging meer erom dat er werd gezegd dat 4G nog niet bestaat, dat is dus niet zo

ik vind 3G vergeleken met WiFi gewoon sloom, dus 4G zou er snel mogen komen
Ik zit bij Vodafone en ik merk nagenoeg geen verschil... Het is gewoon héél goed te doen.
pi_77990561
ok, dus wat zijn de voordelen dan? puur voor de mensen die niet willen overstappen ofzo?
pi_77990870
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:40 schreef Estolan het volgende:

Zolang T-mobile geen normaal sms abo aanbiedt bij een iphone, snap ik niet dat mensen daar een iphone halen.
pi_77990964
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Zolang T-mobile geen normaal sms abo aanbiedt bij een iphone, snap ik niet dat mensen daar een iphone halen.
Inderdaad, Vodafone super sim, 200 min / 400 sms incl. onbeperkt internet. Bedrag: ¤13,50 per maand. Nou, T-Mobile, overtref dat
pi_77991084
??? T-Mobline levert het toestel, dus dat is goedkoop

en SMSJES????? je hebt er 300, en ik gebruik en misschien 100pm, Pff SMS-en is gewoon lomp, je kan toch gewoon Hyves / Facebook / MSN / Skype gebruiken?
pi_77991123
quote:
Op zondag 14 februari 2010 18:45 schreef Estolan het volgende:
??? T-Mobline levert het toestel, dus dat is goedkoop

en SMSJES????? je hebt er 300, en ik gebruik en misschien 100pm,
Jij ja.

Wat ben jij een drol joh
pi_77991156
Wat kost een nieuwe IPhone 3GS 32Gb dan als je die los wilt kopen?

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2010 18:53:15 ]
pi_77991301
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef LeNick het volgende:
Waarom ben ik zo onzeker en bang als ik moet gaan klooien met m'n iPhone .. Kan iemand mij bevestigen of dit zo moet (van 3.0 jailbreaked naar 3.1.2 jailbreaked):

1. iPhone updaten via iTunes, met dit bestand (op bijwerken klikken terwijl je shift ingedrukt houdt en dan dat bestand selecteren).

2. iPhone is nu 3.1.2, nu jailbreaken volgens artikel.

3. iPhone is nu jailbreaked, nu unlocken op deze manier.

4. Klaar. Vodafone weer klaar voor gebruik.

Is dit kloppend? En gaat alles weg, alle contacten, alle smsjes, het verbruik tot nu toe, alle apps (dat is het minst erg..)?
Even meenemen op de volgende pagina ^.
pi_77991370
Ik zie prijzen van rond de 900-1000 dollar

dus

Vodavone: 13.50 X 24maanden + Iphone(950) = 1274
T-Mobile: 45 X 24maanden + Iphone(120) = 1200

Dus in 2jaar abbo-tijd is Tmobile goedkoper, snap het voordeel dus niet als het puur om een paar smsjes meer gaat

want Voda = 200min + 400sms en Tmobile is 300 om 300 ( uhm dat is beide dus 600 units )
pi_77991647
Omdat een iPhone al sowieso geen ¤950 kost?
pi_77992013
dus vroeg al, wat kost deI-Phone 3GS 32GB dan in NL nieuw? ( een los toestel simlockvrij ). Ik zie in de VS dus de prijzen van $950, dan zal het in NL met de Euro niet vele malen goedkoper zijn

My Point, het is dus alleen interessant ( of goedkoper ) bij aanschaf van een 2ehands toestel
pi_77992203
http://www.iphonemonster.nl/

En dit is volgens mij laaaang niet eens de goedkoopste.. maar dat weet ik zelf ook niet zeker.. België is sowieso stuk goedkoper al..
pi_77992443
ok prima

13.5 X 24 + 750 = 1074 euro. OEH over 2 jaar wel een hele 126 euro meer. dat is dus per maand 5,25euro WAUW wat een verschil

maard an moet je wel even direct 750euro aftikken ( voordeel??? )
pi_77992552
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Estolan het volgende:
ok prima

13.5 X 24 + 750 = 1074 euro. OEH over 2 jaar wel een hele 126 euro meer. dat is dus per maand 5,25euro WAUW wat een verschil

maard an moet je wel even direct 750euro aftikken ( voordeel??? )
dude.. waar maak je je druk om..
pi_77992586
Ik vraag toch om wat voordelen? ik heb zelf de 3GS 32GB bij T-Mobile

leg mij dan een voordeel ui om over te stappen naar Voda

Daar gaat het verhaaal nu toch om

Maar een 5,25 pm voordeel vind ik nou niet zo dat ik zeg OEH moet ik doen
pi_77992768
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:24 schreef Estolan het volgende:
Ik vraag toch om wat voordelen? ik heb zelf de 3GS 32GB bij T-Mobile

leg mij dan een voordeel ui om over te stappen naar Voda

Daar gaat het verhaaal nu toch om

Maar een 5,25 pm voordeel vind ik nou niet zo dat ik zeg OEH moet ik doen
1) Ik heb een iPhone 3G voor ¤220 aangeschaft, 2e hands. En nee, geen slechte staat, gewoon zo goed als nieuw.

2) T-Mobile netwerk is 3x niks.

Dat zijn mijn 2 redenen
pi_77992909
ok dus wat ik al zei, voor de mensen me teeen 2ehands toestel

en hoezo is T-Mobile dan 3x niks? Voda heeft de laatste tijd nogal erg veel last gehad van slechte verbinding, geen internet enz, en bij tmobile dit nog in geen 2 jaar meegemaakt
pi_77993019
Liever 1x in de zoveel tijd een middagje geen internet dan op heel veel plekken geen tot slechte verbinding. Maar dat ben ik dan.
pi_77993207
UHm waar is dat dan? Tmobile heeft landelijke dekking, en straks ( wat de EU commissie gaat regelen ) is dat al geen probleem

Dan woon ik gewoon in de Randstand en niet in een boeren gehucht, maarja snap dan dat je mag klagen
pi_77993426
quote:
Op zondag 14 februari 2010 19:42 schreef Estolan het volgende:
UHm waar is dat dan? Tmobile heeft landelijke dekking, en straks ( wat de EU commissie gaat regelen ) is dat al geen probleem

Dan woon ik gewoon in de Randstand en niet in een boeren gehucht, maarja snap dan dat je mag klagen
Ik woon ook in de Randstad, maar wij hebben een 2e huisje in de Betuwe en daar is het bereik van T-Mobile beroerd. Dat telt dus ook mee.
pi_77993533
ok, ik heb in NL er nergens nog last mee gehad, en elke maatschappij heeft wel ergens een plek waar het kut is, zou ik zelf niet een reden vinden om over te stappen. Immers in het buitenland ga je toch over op de providers daar, en ik zit thuis in regio Den Haag of op vakantie
  zondag 14 februari 2010 @ 20:21:32 #97
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77994878
quote:
Lezen is niet je sterkste kant blijkt wel weer. Er is nergens gezegd dat het niet bestaat.

En niet alleen Nederland loopt achter de feiten aan, maar de rest van de wereld op Azie na ook. Dat heb ik eerder ook al gezegd.
pi_77994952
quote:
Is elke avond een drama.
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 20:44:40 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_77996041
Qua de hoeveelheid minuten en sms'jes bij m'n tmobile abonnement ben ik best tevreden. Ik merk alleen wel dan wanneer ik een beetje uit de bewoonde wereld kom, m'n bereik wat minder wordt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77999782
Sinds een paar dagen geeft de TVgids.nl app bij Nu & Straks alleen programma's na 0:00 weer. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niet.
Herkenbaar?
pi_78000110
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Is elke avond een drama.
Het vreemde is dat hij het wel doet maar heel traga is op het Wifi netwerk.
pi_78001771
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste kant blijkt wel weer. Er is nergens gezegd dat het niet bestaat.

En niet alleen Nederland loopt achter de feiten aan, maar de rest van de wereld op Azie na ook. Dat heb ik eerder ook al gezegd.
je zegt zelf in je eigen post toch dat er in europa geen 4G netwerken zijn, terwijl het er toch wel is, dan wel maar in 1 stad, maar die hoort bij europa
pi_78001995
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Qua de hoeveelheid minuten en sms'jes bij m'n tmobile abonnement ben ik best tevreden. Ik merk alleen wel dan wanneer ik een beetje uit de bewoonde wereld kom, m'n bereik wat minder wordt
waar is buiten de bewoonde wereld dan?

want als ik de dekking van T-Mmobile bekijk:
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/Coverage/webform1.aspx

Not Bad
pi_78002885
Ik zag laatst bij iemand in de trein, dat zijn Iphone 'locked' was maar dat de play/pause/volgende liedje knop er wel op stonden, hoe doe je dat. Als ik de Iphone een tijdje niet aanrak, dan moet ik hem weer unlocken voor ik die knopjes kan bereiken.
pi_78003486
De home button paar keer snel achter elkaar aanklikken als die locked is.
  zondag 14 februari 2010 @ 23:01:18 #106
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78003504
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef Estolan het volgende:

[..]

je zegt zelf in je eigen post toch dat er in europa geen 4G netwerken zijn, terwijl het er toch wel is, dan wel maar in 1 stad, maar die hoort bij europa
Dat is een soort semi testopstelling.
  zondag 14 februari 2010 @ 23:01:50 #107
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78003535
TViPhone.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78004703
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:00 schreef LeNick het volgende:
De home button paar keer snel achter elkaar aanklikken als die locked is.
Dubbelklikken dus. Het kan ook dat hij met die functie naar je favo contacten gaat ofzo? Dan moet je het even rechtzetten in je instellingen.

Maar die G4 komt geen dag te vroeg, als hij er daadwerkelijk is op 14 juli. Net op tijd voor m'n verjaardag, en precies in de week dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken .

Mijn iPhone heeft overigens een ontmoeting met de stoep niet helemaal overleefd, er zit een dikke ster en barst in m'n scherm. Ik heb die extra verzekering afgesloten, maar nog geen zin gehad om 'm op te sturen .
pi_78008264
Laten we maar gewoon afwachten met wanneer die G4 komt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_78008423
Hoe lang gaat bij jullie een volle accu mee van de 3Gs?

Ik heb als ik 4 uur aan een stuk muziek luister en op het web surf hij wel helemaal leeg is......Meer mensen last van
zo weinig accutijd of heb ik een brakke accu??
  maandag 15 februari 2010 @ 01:44:14 #111
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78008569
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:32 schreef svenistheman het volgende:
Hoe lang gaat bij jullie een volle accu mee van de 3Gs?

Ik heb als ik 4 uur aan een stuk muziek luister en op het web surf hij wel helemaal leeg is......Meer mensen last van
zo weinig accutijd of heb ik een brakke accu??
Ja, ik ook. Hebben wereldwijd heel veel mensen last van sinds de laatste firmmware update.
pi_78009728
Vraag me af wanneer je 4uur e tijd hebt om ermee muziek te luisteren en te surfen? zonder dat je hem tussentijds kan opladen

Ik heb nu al 2jaar lang nog nooit een lege batterij gehad door gebruik ( zelfs niet in het vliegtuig naar de VS, en dan vlieg je wat langer dan 4uur )
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 09:35:48 #113
155227 crew  Guppy
dus
pi_78010497
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Estolan het volgende:

[..]

waar is buiten de bewoonde wereld dan?

want als ik de dekking van T-Mmobile bekijk:
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/Coverage/webform1.aspx

Not Bad
Bijvoorbeeld in Stampersgat (west-brabant) of in Etten GLD (achterhoek). Maar ik merk ook dat ik in het centrum van Utrecht (!) soms geen bereik heb. Bijvoorbeeld in de werfkelders. Terwijl ik daar met Hi nooit last van had.

Gelukkig heb ik waar ik woon en waar ik werk wel goed bereik. Dat betekent meteen dat ik volgens T-mobile geen klachten heb. Nou ja, ik heb er vrede mee, maar aan het einde van mn abbo (wat nog wel even duurt ) zal ik wel weer overstappen. Als het goed is is tegen die tijd de iPhone toch niet meer exclusief.

Want het plezier van de iPhone leeft wel op tegen T-mobile
pi_78010729
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:44 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Hebben wereldwijd heel veel mensen last van sinds de laatste firmmware update.
dat probleem was er ook voor de laatste firmware
  maandag 15 februari 2010 @ 09:52:52 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78010805
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

dat probleem was er ook voor de laatste firmware
Oh oke. Draaide hiervoor nog 3.1 op een bij elkaar gelijmde 3G.
pi_78010855
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:52 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Oh oke. Draaide hiervoor nog 3.1 op een bij elkaar gelijmde 3G.
ik ging van 3.0 naar 3.1.2
  maandag 15 februari 2010 @ 09:59:17 #117
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78010935
En ik snap snap het niet, 3.1 was super stabiel en de batterij ging veel langer mee

Als ik m'n 3GS uit z'n dock haal, 5 tellen rondblader, even snel mail lees en een telefoontje pleeg van 2 minuten, dan zit ik soms al op een batterijpercentage van 90 en eronder procent.

Als je met dat ding bezig bent zie je het percentage gewoon aflopen
pi_78012101
Heb je nu 1.1.3 dan? Ik heb 1.1.2 en niet echt last..
  maandag 15 februari 2010 @ 11:03:13 #119
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78012249
Ik heb nog steeds 3.1.2. en de batterij valt me mee. Denk sowieso max. 2 dagen en dan gebruik ik hem veel.
pi_78012441
klinkt goed dat Jailbreaken haha
pi_78012548
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:10 schreef Estolan het volgende:
klinkt goed dat Jailbreaken haha
blackrain ftw
Tsubasa o hirake..
pi_78012631
zie zowieso het nut er niet van in om het te doen, ik gebruik de iphone voor wat hij kan, voor de rest heb ik wel een pc en laptop

Het is en blijft een I-Pod waarmee je toeallig ook kan bellen ( en wat andere dingetjes ), het is geen Palm of een andere zak computer
  maandag 15 februari 2010 @ 12:01:01 #123
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78013797
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Estolan het volgende:
zie zowieso het nut er niet van in om het te doen, ik gebruik de iphone voor wat hij kan, voor de rest heb ik wel een pc en laptop

Het is en blijft een I-Pod waarmee je toeallig ook kan bellen ( en wat andere dingetjes ), het is geen Palm of een andere zak computer
Ach. Ik heb hem toch dan kan ik net zo goed zo goed mogelijk gebruik van maken.
pi_78013893
ja alleen gaat je batterij sneller leeg, is hij ineens virus gevoellig ( terwijl hij dat niet was ), en heb je een iphone nou echt serieus voor de Apps?? ipv als Ipod en telefoon?

Het is geen zakcomputer! het is en blijft een telefoon met wat extra opties
pi_78013979
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef Estolan het volgende:
ja alleen gaat je batterij sneller leeg, is hij ineens virus gevoellig ( terwijl hij dat niet was ), en heb je een iphone nou echt serieus voor de Apps?? ipv als Ipod en telefoon?

pi_78013982
Virus?! Dat heb ik dan nog nooit mee gemaakt !
pi_78014027
Een beetje faal post cyco miko
pi_78014098
Dat het er nog niet is, betekend niet dat het niet kan komen

1 van de 1e nieuwsberichten na het jailbreaken van een Apple was dat hij daarom virus gevoelig word ( zoals bij nokia's ook dat al het geval was recentelijk )

Ik kan uit dit topic niet achterhalen wat het nut van Jailbreaken dan is

en @ Kikooooo

Het is toch zo?? een I-Phone is geen zakcomputer ( zoals de HP I-Paq bv ), het is een I-Pod + telefoon waar je toevallig ook het internet mee op kan. Het is precies iets wat Apple op de markt kan brengen
  maandag 15 februari 2010 @ 12:18:28 #129
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78014253
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef Estolan het volgende:

1 van de 1e nieuwsberichten na het jailbreaken van een Apple was dat hij daarom virus gevoelig word ( zoals bij nokia's ook dat al het geval was recentelijk )

en @ Kikooooo

Het is toch zo?? een I-Phone is geen zakcomputer ( zoals de HP I-Paq bv ), het is een I-Pod + telefoon waar je toevallig ook het internet mee op kan. Het is precies iets wat Apple op de markt kan brengen
Wat is het verschil tussen een zak computer als i-Paq en een iPhone? En hij wordt niet virus gevoelig, alleen als je hem jailbreakt is de kans groot dat je het wachtwoord niet veranderd van je root en dan kunnen mensen dus in je iPhone als je verbonden bent met Wi-Fi en je hebt toevallig SSH aan staan.
pi_78014360
quote:
en @ Kikooooo

Jonge sodemieter op, het is exact hetzelfde, alleen Apple verbiedt je om er exact hetzelfde mee te doen. En dmv jailbreaken wordt je dus weer baas over je eigen gekochte apparaat.

Ik zie het probleem niet.
pi_78014497
Ik lol in de les. Dit is echt grappig.
pi_78015969
De baas pver je gekochte product. Koop dan geen iphone!!!!
Want een onzin zeg
pi_78016148
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:17 schreef Estolan het volgende:
De baas pver je gekochte product. Koop dan geen iphone!!!!
Want een onzin zeg
Omdat?
pi_78016191
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef Estolan het volgende:

.
pi_78016247
Het blijft, ook al jailbreak je het, een telefoon. Geen laptop of wat dan ook, net als de I-Pad, leuk maar levert niks extra's
pi_78016290
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:27 schreef Estolan het volgende:
Het blijft, ook al jailbreak je het, een telefoon. Geen laptop of wat dan ook, net als de I-Pad, leuk maar levert niks extra's
En wat als ik geen 'extra's' nodig heb?

Ga nou maar weer gewoon terug in je zandbak.
pi_78016387
Dan jailbreak je het toch niet?
pi_78017192
pi_78017238
quote:

en @ Kikooooo

Nokia Jailbreaken?
pi_78018582
Nee nokia had al last van virus aanvallen, maar dat is windows based
pi_78018820
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Estolan het volgende:
Nee nokia had al last van virus aanvallen, maar dat is windows based

Alsjeblieft, lul nou niet over dingen waar je 0 verstand van hebt
pi_78020046
Uhuh mijn excuses
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 15:39:31 #144
155227 crew  Guppy
dus
pi_78020638
quote:
Ik vermoedde al dat er zoiets aan zat te komen
pi_78022475
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik vermoedde al dat er zoiets aan zat te komen
Nog geen bevestigde berichten gelezen van normale gebruikers, alleen maar van de bekende hackers dus...
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 16:38:02 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_78022594
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Nog geen bevestigde berichten gelezen van normale gebruikers, alleen maar van de bekende hackers dus...
Nee, oke, en het maakt me verder ook niet uit. Maar ik kan me voorstellen dat Apple het op een gegeven moment wel een keer gaat aanpakken
pi_78022649
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef Estolan het volgende:
Uhuh mijn excuses
Voor het feit dat je te dom bent om te poepen? Teringjantje zeg, hou gewoon 's je smoel met je anti-jailbreakrazzia. Steve Jobs gaat je echt niet pijpen, ook niet als je de iPhone obsessief hard de hemel in prijst.

Incidentally: gebruiken jullie allemaal alleen de originele Apple-opladers? Ik heb voor de extra zo'n cheapass ding voor aan de netstroom, maar die laadt niet op als de iPhone 0% accu heeft en dus uitgevallen is.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:40:46 #148
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78022660
In dat bericht staat de meneer de hacker zijn eigen 'hackers-naam' als e-mail adres heeft gebruikt voor zijn Apple ID. Ook niet echt slim natuurlijk. Hoe kunnen ze zien of ik mijn iPhone gejailbreaked heb?
pi_78022770
Bij updaten misschien? Ze checken immers ook misbruik uit itunes store
pi_78023041
Estolan, je bent een irritante irrationele debiel.
pi_78023092
gisteren lopen kloten met installous, SSH ed. En nu blijft mijn iphone hangen op het logo bij startup.

Alle site's wijzen uit naar een restore, alles kwijt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_78023209
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:59 schreef Agiath het volgende:
gisteren lopen kloten met installous, SSH ed. En nu blijft mijn iphone hangen op het logo bij startup.

Alle site's wijzen uit naar een restore, alles kwijt
Backup van je firmware terugzetten en je backup van AptBackup terugzetten?
Niks kwijt als je alles gewoon gebackupped hebt.
pi_78023635
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Backup van je firmware terugzetten en je backup van AptBackup terugzetten?
Niks kwijt als je alles gewoon gebackupped hebt.
Niet gedaan dus, dus dat is zeker nu al te laat
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 17:32:51 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_78023921
@c_c, ik gebruik alleen de originele Apple lader tot nu toe. Ik heb ook nog een andere, uit Hongkong, maar die heb ik alleen nog maar op m'n iPod classic gebruikt. Daarmee echter nooit problemen gehad.
pi_78024412
Voor diegene met een relax abo, hoe bevalt de internetsnelheid voor jullie? Zit te twijfelen tussen de relax en iphone abo's..
Dank
  maandag 15 februari 2010 @ 17:55:36 #156
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78024521
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
Bij updaten misschien? Ze checken immers ook misbruik uit itunes store
Als je update ben je sowieso je jailbreak kwijt.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:14:13 #157
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78024977
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:21 schreef Agiath het volgende:

[..]

Niet gedaan dus, dus dat is zeker nu al te laat
Maar iTunes maakt vaak ook automatisch een backup (reservekopie), grote kans dat je nog wel een recente update op je pc hebt.

Reactie op eerdere discussie, waarom jailbreaken: http://www.iphoneclub.nl/(...)-x-waarom-eigenlijk/

Ontwikkelaars kunnen met een speciaal programma jouw Device-ID opvragen en dat vergelijken met de Device-ID's aan wie een legale versie is verkocht. Aan de hand van cijfers van sommige ontwikkelaars bleek dat zo'n 30% van de gebruikers een illegale versie had.

"Ontwikkelaar Sendmetospace gebruikt daarvoor de unieke Device-ID om te bepalen of het om een legale of illegale kopie gaat. Maar of dat systeem wel waterdicht is? Mensen kunnen applicaties uit de App Store op vijf verschillende iPhones installeren. Bij mensen die meerdere iPhones of iPods hebben iAPODViewer levert dat bijvoorbeeld straks vier foutmeldingen op."

[ Bericht 49% gewijzigd door Ad_rem op 15-02-2010 18:26:46 ]
pi_78025898
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Als je update ben je sowieso je jailbreak kwijt.
Maar neem aan dat die info wel via de store terug gezonden word naar Apple, aangezien hij dat met alle gegevens doet ( evenals je mediatheek )

Het schijnt zelfs dat Apple screening doet voor mensen die buiten de VS films huren, aangezien dat volgens hun regelement niet mag
pi_78025952
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef Estolan het volgende:

[..]

Maar neem aan dat die info wel via de store terug gezonden word naar Apple, aangezien hij dat met alle gegevens doet ( evenals je mediatheek )

Het schijnt zelfs dat Apple screening doet voor mensen die buiten de VS films huren, aangezien dat volgens hun regelement niet mag
Die laatste zin is geen Nederlands.
pi_78028086
make a point?
pi_78030550
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef Estolan het volgende:
make a point?
Dat je alleen maar loze beweringen doet zonder bronvermelding en dat je gewoon op moet zouten, je voegt niks toe aan dit topic en bent alleen maar hopeloos dom en irritant.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:47:46 #162
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78031097
pi_78031828
Net m'n nieuwe 3G (3.1.3) succesvol met Redsn0w gejailbreaked. Werkt nog perfect dus.
pi_78031889

Zullen we weer over de iPhone praten? Dit slaat nergens op..

Wat vinden jullie trouwens van Click and Buy? Als Apple gewoon PayPal toestaat dan was de stap naar de Apps daadwerkelijk betalen voor mij een stuk kleiner. Click and Buy is niet te vertrouwen, ze blokkeren je account om helemaal niets en je moet dan maanden zeuren om je geld. Ookal ging het om ¤25, ze moeten niet gaan jatten.

Ik ga me daar dus niet voor de 2e keer registreren .
pi_78031986
Ik heb geen problemen met Click & Buy.
pi_78032026
Ik hoor zo ontzettend veel klachten..
  maandag 15 februari 2010 @ 21:11:00 #167
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78032253
Al sinds dag 1 probleemloos. Het afboeken gaat altijd prima, facturen kloppen altijd..
pi_78032337
Wat is er mis met de Apps store dan? of hebben jullie geen CreditCard???
pi_78032531
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Biogarde het volgende:
Al sinds dag 1 probleemloos. Het afboeken gaat altijd prima, facturen kloppen altijd..
Ik vind de prijzen voor als ze niet af kunnen boeken achterlijk hoog. Had een keer een app van 79 cent gekocht, die volgens Click 'n buy niet van mijn rekening afgeschreven kon worden. Toen trokken ze ineens 15,79, wat ik heb gestorneerd. Toen werd het 30,79. Twee keer 15 euro aan 'administratiekosten'. Superasociaal. Volgens mij hebben ze dit inmiddels omhoog gegooid naar 25 euro per keer. Ik gebruik die troep niet meer.
Check ook het Radar forum voor meer mensen die hier problemen mee hebben.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Estolan het volgende:
Houd je smoel nou eens dicht, kneus.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:18:45 #170
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78032632
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Biogarde het volgende:
Same here, prima systeem.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Estolan het volgende:
Deze opmerking slaat (weer) nergens op.

http://www.iphoneclub.nl/(...)ding-voor-beginners/
pi_78032888
Ik heb nog nooit problemen gehad met click and buy.
Maar ik wist niet eens dat de app store dat had (heb nog nooit app gekocht dus no clue).

Ik dacht juist dat het alleen met creditcard kon, en daarom ook nooit belang gehad om daarmee iets te kopen.

click and buy is misschien nog wel interessant dan i guess. Maar betaal er liever niet voor
pi_78033017
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen voor als ze niet af kunnen boeken achterlijk hoog. Had een keer een app van 79 cent gekocht, die volgens Click 'n buy niet van mijn rekening afgeschreven kon worden. Toen trokken ze ineens 15,79, wat ik heb gestorneerd. Toen werd het 30,79. Twee keer 15 euro aan 'administratiekosten'. Superasociaal. Volgens mij hebben ze dit inmiddels omhoog gegooid naar 25 euro per keer. Ik gebruik die troep niet meer.
Check ook het Radar forum voor meer mensen die hier problemen mee hebben.
[..]

Houd je smoel nou eens dicht, kneus.
Dat had ik dus ook. En door een foutje perongeluk tweemaal die ¤25 gestort naar hun (die eerste keer deed ik maar), nou, dat heb ik geweten, daar kon ik maanden om gaan zeuren..
  maandag 15 februari 2010 @ 21:47:49 #173
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78034183
Bij mij werkt Click&Buy prima. Maar ik zorg dan ook dat ik geld op mijn rekening heb, helemaal nadat ik in dit topic al eerder een user hoorde zeuren dat hij 25 euro ( oid ) moest betalen toen hij geen geld genoeg op zijn rekening had voor een app die hij had aangeschaft.
pi_78034515
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij mij werkt Click&Buy prima. Maar ik zorg dan ook dat ik geld op mijn rekening heb, helemaal nadat ik in dit topic al eerder een user hoorde zeuren dat hij 25 euro ( oid ) moest betalen toen hij geen geld genoeg op zijn rekening had voor een app die hij had aangeschaft.
Ik heb altijd ruim 100 euro op mijn rekening, maar volgens C&B konden ze het niet afschrijven en was het mijn schuld.
Dus.

Belachelijk dat ze geen PayPal ondersteunen bij Apple.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:53:47 #175
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78034525
Naja, het systeem is kosteloos. Systeem moet ergens geld aan verdienen, en dit doen ze dan ook aan dit soort situaties. Zijn geen filantropen. Het staat in de voorwaarden en je bent ermee akkoord gegaan.

Klinkt moraalridder achtig, maar het je hebt geen poot om op te staan.

Lees ook verhalen van mensen die een 'boete' kregen omdat ze 0.79 cent niet konden afboeken. 79 (!!) cent mensen. Dan moet je je sowieso afvragen wat je met een iPhone doet en hoe je 'm kocht.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:55:12 #176
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78034622
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Naja, het systeem is kosteloos. Systeem moet ergens geld aan verdienen, en dit doen ze dan ook aan dit soort situaties. Zijn geen filantropen. Het staat in de voorwaarden en je bent ermee akkoord gegaan.

Lees ook verhalen van mensen die een 'boete' kregen omdat ze 0.79 cent niet konden afboeken. 79 (!!) cent mensen. Dan moet je je sowieso afvragen wat je met een iPhone doet en hoe je 'm kocht.
Dat heb ik vaak genoeg. Dan schrijft T-mobile of de Hanzehogeschool weer op een aparte datum geld af en dan sta ik met mijn bek vol tanden als er in de supermarkt bij 3 euro boodschappen 'Geen saldo' naar voren komt.
pi_78034689
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Biogarde het volgende:

Ja, dat had ik dus. 30 euro boete voor een app van 79 cent. Terwijl het geld gewoon op mijn rekening stond.

En als je die hulplijn van die gasten belt.. Je krijgt dan zo'n ingesproken bandje van een of ander wijf met het meest kansloze inteeltaccent dat er maar te bedenken is. Een soort van Duits-limburgs ofzo.
pi_78034778
Wel mooi dat zelfs bij een system restore zonder app syns gedaan te hebben, mijn iphone nog steeds voor elke app mijn voorkeuren weet, ik ben zelfs nog steeds in het laatste level van Soosiz
pi_78035087
Dus als hij geen PP ondersteunt, wat is er mis met een CC dan?

Kijk als je geen CC hebt, tja das kut

en geen geld bij de super? dan moet je toch echt ff wat doen aan je geldstroom, want dat klopt niet echt

En trouwens, Waarom lopen ouwehoeren als je zo graag het niet via de officiele manier wilt doen?

En Iphoneclub???? DUDE, bij een club omdat je een iphone hebt? wahahaha
  maandag 15 februari 2010 @ 22:07:03 #180
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78035306
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef Estolan het volgende:

En Iphoneclub???? DUDE, bij een club omdat je een iphone hebt? wahahaha
Que?
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:10:56 #181
155227 crew  Guppy
dus
pi_78035510
Das heel normaal hoor denk ook aan de Keverclub, de ligfietsvereniging en de breiclub.
pi_78035555
Dat was een reactie op Ad_Rem

wie heeft er in hemelsnaam een link van de iphoneclub nodig voor zn toestel? handleiding zat al bij je iphone, en alsof je die uberhaupt nodig hebt
pi_78035589
Ja dat zijn hobby's, neem aan dat een Iphone niet een hobby is
  maandag 15 februari 2010 @ 22:12:22 #184
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78035600
Ik ben lid van FOK!
pi_78035674
ik niet
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:15:10 #186
155227 crew  Guppy
dus
pi_78035760
Goed dan, denk aan Fok!, de Grote Mensen club en de ik-steel-potloodjes-bij-de-IKEA Hyves
pi_78035763
Maar is het nou een irritatiekloontje, of de nieuwe dorpsmongool? .
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:16:19 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_78035825
Ik vermoed dat eerste
pi_78035847
Jaibreaken, Geen Saldo, Geen Credit Card

uit welke tijd komen jullie????
  maandag 15 februari 2010 @ 22:18:05 #190
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78035909
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Estolan het volgende:
Jaibreaken, Geen Saldo, Geen Credit Card

uit welke tijd komen jullie????
Ja, stop maar weer.

Je mag meeposten, prima. Laat iedereen in hun waarde, commentaar prima, maar onderbouw het dan zonder loze kreten.

Je bent nu aan het trollen, en van trollen beginnen m'n handen te tintelen.
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:18:16 #191
155227 crew  Guppy
dus
pi_78035925
1985 goed bouwjaar
pi_78035982
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vermoed dat eerste
Aan de postgeschiedenis te zien ga ik voor dorpsmongool, anders is het een mooi onderhouden kloontje. Bio, schijn hier 's met je licht op .
pi_78035998
Daarom zei ik net al...

Wat is er mis met de Apps Store? Of doen jullie het anders ( met blijkbvaar ook gezeik kwa verkeerde facturatie ) omdat jullie wel een Iphone hebben, maar geen CreditCard zodat jullie niks in de Apps Store kunnen kopen?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:19:49 #194
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78036017
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Estolan het volgende:
Dat was een reactie op Ad_Rem

wie heeft er in hemelsnaam een link van de iphoneclub nodig voor zn toestel? handleiding zat al bij je iphone, en alsof je die uberhaupt nodig hebt
Jij hebt een handleiding nodig omdat je het ene onzinbericht na de andere post.

Ik hoop zo hard dat je een kloon bent.
pi_78036048
dinsdag 16 december 2003 Long Long Time Ago toen ik hier voor het eerst kwam
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:20:27 #196
155227 crew  Guppy
dus
pi_78036062
Ah Oké. Ook goed

Ik ga in ieder geval slapen, genoeg gelachen voor vandaag. Doeg!
pi_78036100
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopen toch genoeg saldo

en voor de rest Het Is En Blijft Een TELEFOON!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:21:57 #198
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78036150
Ik moest wel even de hele iPhone omdraaien om te kijken waar de simkaart in moest.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:22:14 #199
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78036167
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopen toch genoeg saldo

pi_78036298
quote:

Bellen doe ik er eigenlijk nog het minste mee. Dus voor mij is het vooral vanalles behalve een telefoon. Mag ik dat zelf uitmaken? Dank u.
pi_78036329
Why? je had toch niet voor niks dat pinnetje in het doosje? pinnetje pas maar in 1 gaatje, en TADA

en ja het is een Telefoon, Oja ook een Ipod, mmm en je kan er toevallig ook nog mee internetten, maarja, voor de rest heb je toch echt een CC nodig

Onee dan ga je hem Jailbreaken, omdat je van mamma geen CC mag hebben, FOEI eerst maar is sparen!

LOL

Het is gewoon te kansloos

Als ik vraag wat het NUT heeft van Jaibreaken, vertellen jullie vrolijk allemaal de egatieve kut ervaringen, dus WTF is het nut dan???
pi_78036388
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Bellen doe ik er eigenlijk nog het minste mee. Dus voor mij is het vooral vanalles behalve een telefoon. Mag ik dat zelf uitmaken? Dank u.
Uiteraard,

maar een IPhone is nou eenmaal een Telefoon, met andere opties En oorspronkelijk was het een Ipod, met een telefoonfunctie ( ach zo komt het op de markt )

Prima als dat je "laptop" is, maar staat een beetje zielig
pi_78036440
quote:

Ja. Ze gaan jailbraiken uitleggen in de handleiding ja.

Vooruit dan maar, een serieus antwoord. Hoewel de iPhone heel intuïtief is, is een handleiding met de echte basics toch wel handig. Hoe zet je 'm uit, hoe neem je een screenshot, enzovoorts. Apple speelt het wel leuk door het je zelf uit te zoeken en met internet erbij kon je er wel, maar ik had iets meer dan dat velletje wat erbij zat wel handig gevonden.
pi_78036521
quote:

Waarom Heb Jij Dan Een IPHONE Gekocht? Had Dan Een Simpele NOKIA GEKOCHT!

pi_78036558
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja. Ze gaan jailbraiken uitleggen in de handleiding ja.

Vooruit dan maar, een serieus antwoord. Hoewel de iPhone heel intuïtief is, is een handleiding met de echte basics toch wel handig. Hoe zet je 'm uit, hoe neem je een screenshot, enzovoorts. Apple speelt het wel leuk door het je zelf uit te zoeken en met internet erbij kon je er wel, maar ik had iets meer dan dat velletje wat erbij zat wel handig gevonden.
De handleiding staat gewoon op je toestel!
pi_78036563
En bullshit dat je persé een CC zou moeten gebruiken. Heeft niets met saldo te maken, er zijn gewoon veel minder omslachtige manieren om iets af te laten schrijven. Paypal, of liefst nog Ideal bijvoorbeeld.

Maar dit is zoiets als een hondsdolle puppy uit proberen te leggen dat hij niet op z'n staart moet kauwen.
pi_78036570

Sterf.
pi_78036651
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Sterf.
Geil.
pi_78036671
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
En bullshit dat je persé een CC zou moeten gebruiken. Heeft niets met saldo te maken, er zijn gewoon veel minder omslachtige manieren om iets af te laten schrijven. Paypal, of liefst nog Ideal bijvoorbeeld.

Maar dit is zoiets als een hondsdolle puppy uit proberen te leggen dat hij niet op z'n staart moet kauwen.
Die treurwilg begrijpt het verschil tussen de Appstore, creditcards, Click 'n Buy, Jailbreak en iPhone niet.
pi_78036706
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Estolan het volgende:

[..]

De handleiding staat gewoon op je toestel!
Granted. Dat klopt.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:32:25 #211
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78036710
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Estolan het volgende:

[..]

Uiteraard,

maar een IPhone is nou eenmaal een Telefoon, met andere opties En oorspronkelijk was het een Ipod, met een telefoonfunctie ( ach zo komt het op de markt )

Prima als dat je "laptop" is, maar staat een beetje zielig
Een laptop is het niet, maar dat is een iPaq ook niet.
pi_78036737
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moest wel even de hele iPhone omdraaien om te kijken waar de simkaart in moest.
had ik ook
  maandag 15 februari 2010 @ 22:33:18 #213
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78036743
En ook gewoon niets doorhebben he. Man ik zou zo'n leven nieteens trekken. Het blijft een telefoon.
pi_78036757
Dat je niet verder bent gekomen dan VMBO, prima, je bent welkom op Fok. Dat je af en toe een domme vraag stelt, prima, je bent alsnog welkom. We nemen het je niet kwalijk, gezien je opleidingsniveau. Maar dit zijn niet meer een páár domme vragen cq. opmerkingen..

En ik ben totaal geen voorstander van om iemand op wat voor manier dan ook af te branden, maar jij roept het op je zelf af.

pi_78036772
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:28 schreef LeNick het volgende:

[..]

Waarom Heb Jij Dan Een IPHONE Gekocht? Had Dan Een Simpele NOKIA GEKOCHT!

Eerlijk antw:

Ik zit al jaren bij T-Mobile, daarvoor zelfs bij Ben! Dus ik heb al jaren steeds een 2 jarig abbo, met al jaren een Nokia ( voornamelijk voor bellen dus, en niet voor muziek of foto's )

Alleen maakt Nokia de laatste paar jaar niet echt geweldige toestellen meer, en zeker niet die je kan kiezen bij een 2jarig abbo.

Dus dacht ik, tijd voor wat anders. Aangezien Tmobile de Iphone ging leveren dacht ik, mm dat is opzich wel handig. Heb ik een ipod ( aangezien ik veels mp3's heb ) en ook nog is een telefoon. Camera boeit me geen hol, internet is handig, maar gebruik hem voor 95% toch via Wifi, dus dat 3G vind ik maar sloom.

Voor de rest zit er een agenda bij ( handig, maar dat had elke telefoon ook ), en staan er nu wat sstock apps op zoals een omreken prog, anwb, 9292ov.nl en meer niet. Aangezien ik voor alle andere applicaties wel mn laptop of PC erbij neem, aangezien dat een stuk vlotter gaat.

Iphone dus puur voor Muziek en Bellen ( vandaar dat het toestel ook zo ontworpen is )

en over een jaar kijk ik wel welk toestel ik dan neem, maybe is er alweer een nieuwe uit

Jaibreaken of wat dan ook hoeft voor mij niet, aangezien het nooit een laptop zou worden ( net zoals de IPad, leuk maar zinloos )
pi_78036823
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:

Wat is omslachtig dan? 1mailig gegevens invoeren als je de iphone registreerd, en dan gewoon een automatische maandelijke incasso op de 1e van de maand

gaat al jaren prima hier
pi_78036827
Ik ben trouwens benieuwd hoe de camerafunctiebop de G4 gaat zijn. Hoewel 3.2 mp een verbetering is, loopt de iPhone wel achter op andere toestellen, en volgens mij is dat voor veel mensen toch een reden om een ander toestel te nemen. Daar al iets bekend over?
pi_78036855
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Sterf.
verveel je je, dat je foto's moet zoeken? LOL
pi_78036894
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:33 schreef Estolan het volgende:

[..]

Eerlijk antw:

Ik zit al jaren bij T-Mobile, daarvoor zelfs bij Ben! Dus ik heb al jaren steeds een 2 jarig abbo, met al jaren een Nokia ( voornamelijk voor bellen dus, en niet voor muziek of foto's )

Alleen maakt Nokia de laatste paar jaar niet echt geweldige toestellen meer, en zeker niet die je kan kiezen bij een 2jarig abbo.

Dus dacht ik, tijd voor wat anders. Aangezien Tmobile de Iphone ging leveren dacht ik, mm dat is opzich wel handig. Heb ik een ipod ( aangezien ik veels mp3's heb ) en ook nog is een telefoon. Camera boeit me geen hol, internet is handig, maar gebruik hem voor 95% toch via Wifi, dus dat 3G vind ik maar sloom.

Voor de rest zit er een agenda bij ( handig, maar dat had elke telefoon ook ), en staan er nu wat sstock apps op zoals een omreken prog, anwb, 9292ov.nl en meer niet. Aangezien ik voor alle andere applicaties wel mn laptop of PC erbij neem, aangezien dat een stuk vlotter gaat.

Iphone dus puur voor Muziek en Bellen ( vandaar dat het toestel ook zo ontworpen is )

en over een jaar kijk ik wel welk toestel ik dan neem, maybe is er alweer een nieuwe uit

Jaibreaken of wat dan ook hoeft voor mij niet, aangezien het nooit een laptop zou worden ( net zoals de IPad, leuk maar zinloos )
Met dit soort posts voeg je wat toe aan dit topic. Maar niet je domme nergens opslaande opmerkingen..
pi_78036931
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:33 schreef LeNick het volgende:
Dat je niet verder bent gekomen dan VMBO, prima, je bent welkom op Fok. Dat je af en toe een domme vraag stelt, prima, je bent alsnog welkom. We nemen het je niet kwalijk, gezien je opleidingsniveau. Maar dit zijn niet meer een páár domme vragen cq. opmerkingen..

En ik ben totaal geen voorstander van om iemand op wat voor manier dan ook af te branden, maar jij roept het op je zelf af.

VMBO? dat bestond toen nog niet hoor haha

en trouwens, mn user info klopt niet eens zuiver, kan er al jaren niet opkomen
  maandag 15 februari 2010 @ 22:37:46 #221
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78036975
Zullen we stoppen met dat gezeik?
pi_78036997
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Estolan het volgende:

[..]

Wat is omslachtig dan? 1mailig gegevens invoeren als je de iphone registreerd, en dan gewoon een automatische maandelijke incasso op de 1e van de maand

gaat al jaren prima hier
Ten eerste dat je een CC moet hebben, wat voor meer dingen handig is, dat geef ik toe, maar brengt wel extra kosten met zich mee. Ik vind het niet logisch om ervan uit te gaan dat iedereen een CC heeft. Ik wil dingen gewoon direct van m'n rekening af laten schrijven in plaats van er een rekening tussen te stoppen.
pi_78037005
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe de camerafunctiebop de G4 gaat zijn. Hoewel 3.2 mp een verbetering is, loopt de iPhone wel achter op andere toestellen, en volgens mij is dat voor veel mensen toch een reden om een ander toestel te nemen. Daar al iets bekend over?
voor foto's heb je toch gewoon een digitale camera? geen enkele telefoon maakt mooie foto's, niet vergeleken met de 12mp camera's die er nu op de markt zijn
pi_78037075
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef LeNick het volgende:

[..]

Met dit soort posts voeg je wat toe aan dit topic. Maar niet je domme nergens opslaande opmerkingen..
Dat is meer omdat ik dus vraag wat de voordelen zijn, en jullie praten dus alleen steeds over neegatieve ervaringen

Data kwijt, update lukt niet, kan niet met CC betalen enz enz enz

geeft niet echt een positief karakter weer om te toestel je jailbreaken
  maandag 15 februari 2010 @ 22:39:39 #225
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78037080
Estolan heeft ook overal commentaar op hé? Een iPhone is een vereidelde iPod met bel functie, voor foto's heb je toch een camera.

Waarom heb je überhaupt een iPhone? Als je alleen voor het bellen zo'n ding hebt kun je beter een andere telefoon nemen, dan kun je gewoon 2 week zonder opladen.
pi_78037133
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ten eerste dat je een CC moet hebben, wat voor meer dingen handig is, dat geef ik toe, maar brengt wel extra kosten met zich mee. Ik vind het niet logisch om ervan uit te gaan dat iedereen een CC heeft. Ik wil dingen gewoon direct van m'n rekening af laten schrijven in plaats van er een rekening tussen te stoppen.
een CC kost maybe 7euro per jaar, verder betaal je geen enkele cent extra voor een transactie, en op die manier kan je je tenminste registeren met je Iphone en Itunes

zonder CC kan het niet, en dat verklaard dan en reden van Jailbreaken
pi_78037161
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Estolan heeft ook overal commentaar op hé? Een iPhone is een vereidelde iPod met bel functie, voor foto's heb je toch een camera.

Waarom heb je überhaupt een iPhone? Als je alleen voor het bellen zo'n ding hebt kun je beter een andere telefoon nemen, dan kun je gewoon 2 week zonder opladen.
Eerst lezen dan Reply, maar voor jou nogmaals:

Eerlijk antw:

maandag 15 februari 2010 @ 22:41:46 #228
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037191
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Estolan het volgende:

[..]

een CC kost maybe 7euro per jaar, verder betaal je geen enkele cent extra voor een transactie, en op die manier kan je je tenminste registeren met je Iphone en Itunes

zonder CC kan het niet, en dat verklaard dan en reden van Jailbreaken
Ik heb geen cc en gewoon een account.
pi_78037217
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Estolan het volgende:

[..]

voor foto's heb je toch gewoon een digitale camera? geen enkele telefoon maakt mooie foto's, niet vergeleken met de 12mp camera's die er nu op de markt zijn
...

Waarom denk je dat cameraphones zo populair zijn? De meeste mensen hebben helemaal geen behoefte aan foto's in überkwaliteit. Het hele idee is dat je naar één toestel toe werkt waar alles in zit wat je nodig hebt. Ik vind het keihandig om foto's te kunnen maken met m'n telefoon, zeker in combinatie met de mms-functie.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:42:20 #230
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037222
En je hebt geen idee wat die jailbreak is btw.
pi_78037241
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik heb geen cc en gewoon een account.
ja een account kan je hebben idd, maar verder niks
pi_78037280
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Biogarde het volgende:
En je hebt geen idee wat die jailbreak is btw.
jawel, maar zie er dus geen voordeel in, en vraag al vele malen, om dat is uit te leggen

maarja blijkbaar wil je dat ik een handleiding lees, maar daar vraag ik niet om
  maandag 15 februari 2010 @ 22:43:51 #233
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037307
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ik kan gewoon aankopen doen. Muziek, apps..
  maandag 15 februari 2010 @ 22:44:12 #234
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78037334
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Estolan het volgende:

[..]

jawel, maar zie er dus geen voordeel in, en vraag al vele malen, om dat is uit te leggen

Opties uitbreiden. Bijvoorbeeld een teken-teller bij SMSjes. Processen killen, snel en gemakkelijk al je verbindingen aan en uit zetten bijvoorbeeld.
pi_78037344
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

...

Waarom denk je dat cameraphones zo populair zijn? De meeste mensen hebben helemaal geen behoefte aan foto's in überkwaliteit. Het hele idee is dat je naar één toestel toe werkt waar alles in zit wat je nodig hebt. Ik vind het keihandig om foto's te kunnen maken met m'n telefoon, zeker in combinatie met de mms-functie.
MMS is duur, waarom niet mailen??? daar heb je een Iphone toch voor??

en uhm, de kwaliteit is in algemeen niet je van het, niet eens te evrgelijken met een digitale camera van 6jaar geleden ( 3mp )
  maandag 15 februari 2010 @ 22:44:30 #236
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037347
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Estolan het volgende:

[..]

Nee, maar zeik dan ook niet over de mensen die het wel hebben. Want die geven geen hoer om je geblaat, behalve dat je hersenloze getroll uitlokt.
pi_78037360
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik kan gewoon aankopen doen. Muziek, apps..
en waar betaal je die dan mee?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:45:07 #238
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78037377
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Estolan het volgende:

[..]

Click&Buy.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:45:08 #239
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037378
quote:

[..]

en uhm, de kwaliteit is in algemeen niet je van het, niet eens te evrgelijken met een digitale camera van 6jaar geleden ( 3mp )
Hij was alleen om te bellen en muziek gekkie, wel bij je verhaal blijven.
pi_78037418
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Estolan het volgende:

[..]

Je ondersteunt nu toch alleen maar het punt dat er proberen te maken? . Hoewel er best andere opties zijn dan een creditcard, bv click and buy, zijndue inderdaad minder handig en zou het prettig zijn als bijvoorbeeld paypal of ideal zou worden onderteund. Je snapt het echt niet hè? .
  maandag 15 februari 2010 @ 22:45:55 #241
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037426
quote:

[..]

Je bent totaal niet ingelezen en je verhalen slaan als een lul op een drumstel.
pi_78037458
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Opties uitbreiden. Bijvoorbeeld een teken-teller bij SMSjes. Processen killen, snel en gemakkelijk al je verbindingen aan en uit zetten bijvoorbeeld.
teken-teller? waarom heb je dat nodig?
Process killen? why, nog nooit gehad dat er iets vastloopt ofzo
Verbinding aan + uit? airplanes modes> Wifi staat automatisch altijd aan, BlueTooth nooit ( wat heb je nog meer nodig dan )
pi_78037482
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je bent totaal niet ingelezen en je verhalen slaan als een lul op een drumstel.
gewoon simpelweg een antwoord geven kan ook he
pi_78037512
quote:

[..]

Ik stap over op de optie: ga dood.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:48:16 #245
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037567
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Estolan het volgende:

[..]

gewoon simpelweg een antwoord geven kan ook he
Op domme vragen. Je doet je voor als een soort ik weet het allemaal, maar je weet 0.

En om dat te testen heb je echt het verkeerde topic uitgekozen
pi_78037600
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hij was alleen om te bellen en muziek gekkie, wel bij je verhaal blijven.
ik zeg toch niet dat ik de andere opties niet gebruik ( zeg zelfs dat ik dat wel doe )
  maandag 15 februari 2010 @ 22:49:17 #247
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78037624
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Estolan het volgende:

[..]

teken-teller? waarom heb je dat nodig?
Process killen? why, nog nooit gehad dat er iets vastloopt ofzo
Verbinding aan + uit? airplanes modes> Wifi staat automatisch altijd aan, BlueTooth nooit ( wat heb je nog meer nodig dan )
Zo kun je natuurlijk voor alles wel wat verzinnen. Teken-teller is handig omdat ik graag weet wanneer ik 2 sms'jes verzend in plaats van één. Helemaal omdat ik mijzelf niet zo'n royale bundel kan veroorloven en ik dus graag weet wanneer ik er meer dan één verzend. Processen killen vooral omdat ik als ik de iPod niet gebruik hem ook niet op de achtergrond wil laten draaien, wat dus wel gebeurd. Slurpt alleen maar batterij. Verbindingen aan en uit zijn ook handig. WiFi, SSH, Rotatie, etc.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:49:21 #248
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037627
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef Estolan het volgende:

[..]

ik zeg toch niet dat ik de andere opties niet gebruik ( zeg zelfs dat ik dat wel doe )
Wel, niet. Ik weet het niet meer.
pi_78037644
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Je ondersteunt nu toch alleen maar het punt dat er proberen te maken? . Hoewel er best andere opties zijn dan een creditcard, bv click and buy, zijndue inderdaad minder handig en zou het prettig zijn als bijvoorbeeld paypal of ideal zou worden onderteund. Je snapt het echt niet hè? .
Uhm Opties account info

dan heb je keuze tot diverse CC of niks, wat ondersteunt de Istore dan uit zichzelf nog meer dan?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:50:28 #250
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037682
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Estolan het volgende:

[..]

Uhm Opties account info

dan heb je keuze tot diverse CC of niks, wat ondersteunt de Istore dan uit zichzelf nog meer dan?
Je weet het echt niet. Je kan kiezen in Nederland tussen CC en betalen per automagische incasso.
pi_78037697
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Zo kun je natuurlijk voor alles wel wat verzinnen. Teken-teller is handig omdat ik graag weet wanneer ik 2 sms'jes verzend in plaats van één. Helemaal omdat ik mijzelf niet zo'n royale bundel kan veroorloven en ik dus graag weet wanneer ik er meer dan één verzend. Processen killen vooral omdat ik als ik de iPod niet gebruik hem ook niet op de achtergrond wil laten draaien, wat dus wel gebeurd. Slurpt alleen maar batterij. Verbindingen aan en uit zijn ook handig. WiFi, SSH, Rotatie, etc.
Uhm als ik een lang bericht stuur, is dat voor een iphone abbo gewoon 1 smsje hoor, anders zou die 300 wel erg snel op zijn
  maandag 15 februari 2010 @ 22:51:30 #252
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78037735
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Estolan het volgende:

[..]

Uhm als ik een lang bericht stuur, is dat voor een iphone abbo gewoon 1 smsje hoor, anders zou die 300 wel erg snel op zijn
Niet dus.
pi_78037758
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je weet het echt niet. Je kan kiezen in Nederland tussen CC en betalen per automagische incasso.
waar is die optie dan? staat hier niet iig
en je moet je iphone toch registeren ( net als de ipod ) met een CC
  maandag 15 februari 2010 @ 22:52:06 #254
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037759
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Estolan het volgende:

[..]

Natuurlijk niet man.
pi_78037800
Ouderwets gezellig dit .
  maandag 15 februari 2010 @ 22:53:02 #256
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037803
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:52 schreef Estolan het volgende:

[..]

waar is die optie dan? staat hier niet iig
en je moet je iphone toch registeren ( net als de ipod ) met een CC
Zucht. Als je voor het eerst een account maakt krijg je die optie.

maandag 15 februari 2010 @ 22:53:22 #257
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78037819
Je hebt dus gewoon 160 karakters per SMSje. En als je daar over heen gaat dan verstuur je er dus gewoon twee. Ook al krijg je die indruk niet van je telefoon. Daarom teken-teller.
pi_78037849
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:52 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Natuurlijk niet man.
oh dat is dan nieuw, want op mn facturen staan gewoon altijd enkele smsjes, toch wel vreemd dan, vind je ook niet?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:54:12 #259
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037866
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt dus gewoon 160 karakters per SMSje. En als je daar over heen gaat dan verstuur je er dus gewoon twee. Ook al krijg je die indruk niet van je telefoon. Daarom teken-teller.
Hij gaat straks zeggen dat er toch maar 1 bericht per keer wordt afgetrokken van z'n saldo.

Ja, nee spelletje.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:54:25 #260
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78037874
Wat zei ik
pi_78037907
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
wat ik al zei, dat zou raar zijn, want ik heb tot op heden nog nooit de volledige 300smsjes opgemaakt, en mm sms toch wel redelijk wat, en ( zoals post hierboven ) op mn digtale factuur analyse staat gewoon telkens 1 sms, en niet 2 naar 1 nummer
  maandag 15 februari 2010 @ 22:55:54 #262
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78037951
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Estolan het volgende:

[..]

wat ik al zei, dat zou raar zijn, want ik heb tot op heden nog nooit de volledige 300smsjes opgemaakt, en mm sms toch wel redelijk wat, en ( zoals post hierboven ) op mn digtale factuur analyse staat gewoon telkens 1 sms, en niet 2 naar 1 nummer
Je hebt niet gelijk.
pi_78037978
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zucht. Als je voor het eerst een account maakt krijg je die optie.

[ afbeelding ]
Maybe omdat ik dan geen NL windows en itunes heb, maar nooit gezien

en bij activatie + registratie van mn Iphone en vroeger Ipod, vraagt hij om een CC, anders kon je hem niet registreren

Tenzij dat nu veranderd is, maar dat weet ik niet ( niet zo gek als ik niet een nieuw toestel meer heb )
pi_78038007
Wat moet Apple intens blij zijn met schapen als jij.
pi_78038012
DAN HEB IK GEEN GELIJK, toch vreemd dat ik al sinds 1,5jaar nog nooit dat gezien heb

en 300smsjes is echt niks
  maandag 15 februari 2010 @ 22:57:06 #266
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038013
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Estolan het volgende:

[..]

Maybe omdat ik dan geen NL windows en itunes heb, maar nooit gezien

en bij activatie + registratie van mn Iphone en vroeger Ipod, vraagt hij om een CC, anders kon je hem niet registreren

Tenzij dat nu veranderd is, maar dat weet ik niet ( niet zo gek als ik niet een nieuw toestel meer heb )
Dit is sinds juli 2008 meen ik.
pi_78038024
Ik ben een Hond trouwens
  maandag 15 februari 2010 @ 22:58:04 #268
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038060
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Estolan het volgende:
Ik ben een Hond trouwens
Geen draak?
pi_78038078
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dit is sinds juli 2008 meen ik.
nee want mijn toestel is van 2009, en die van mn vriendin van 2008, en beide keren exact hetzelfde, dus zou dan recentelijk zijn veranderd, evenals dat click&buy, dat is dan ook nieuw. En ja dan is het idd vreemd dat PayPal niet kan
pi_78038092
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Geen draak?
Nop, een hond
  maandag 15 februari 2010 @ 22:58:57 #271
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78038113
Mijn toestel is ook 2009. En daar kon ik gewoon registreren aan de hand van C&B.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:59:03 #272
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038123
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Estolan het volgende:

[..]

nee want mijn toestel is van 2009, en die van mn vriendin van 2008, en beide keren exact hetzelfde, dus zou dan recentelijk zijn veranderd, evenals dat click&buy, dat is dan ook nieuw. En ja dan is het idd vreemd dat PayPal niet kan
Ik heb mijn account sinds 4 augustus 2008. Bij Click und buy dus.
pi_78038176
maybe idd omdat alles hier engelstalig is en ik geen NL software heb, could be, hier kreeg ik puur CC optie te zien, en anders kon het niet

maar ach

28 to go
pi_78038183
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Estolan het volgende:

[..]

Geef toe, je zit nu achter je pctje met je vinger in je oren en je ogen dichtgeknepen 'NIETUS NIETUS!!1!' te roepen hè?
  maandag 15 februari 2010 @ 23:01:06 #275
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038224
Bij de introductie van de 3G in Nederland (2008) kwam deze optie voor Nederland beschikbaar omdat wij in Nederland niet zo heel veel doen met cc's.

Dus jij of je vriendin heeft simpelweg niet opgelet.

Maar ik weet wel hoe dat gegaan is hoor. Je had toen al een cc, zag dat logo bij de registratie, dus klikte dat klakkeloos aan, want ja, je had immers toch een creditcoard.
pi_78038238
Hee, wat een gezellig topic
  maandag 15 februari 2010 @ 23:02:12 #277
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78038283
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Geef toe, je zit nu achter je pctje met je vinger in je oren en je ogen dichtgeknepen 'NIETUS NIETUS!!1!' te roepen hè?
Ik denk dat ie best weet dat wij gelijk hebben maar toch probeert zijn argumenten omhoog te houden omdat hij anders zo dom over komt.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:02:29 #278
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038310
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef Estolan het volgende:
maybe idd omdat alles hier engelstalig is en ik geen NL software heb, could be, hier kreeg ik puur CC optie te zien, en anders kon het niet

maar ach

28 to go
Je iPhone is een Nederlands toestel en wordt als Nederlands toestel herkend, dus je krijgt die optie wel degelijk. Al praat je Russisch en staat er op je PC een XP versie in het Zwazilands.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:02:59 #279
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78038336
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik denk dat ie best weet dat wij gelijk hebben maar toch probeert zijn argumenten omhoog te houden omdat hij anders zo dom over komt.
Dat deed hij nog niet. Maar het is nu wel keer leuk geweest trouwens.
pi_78038346
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Biogarde het volgende:
Bij de introductie van de 3G in Nederland (2008) kwam deze optie voor Nederland beschikbaar omdat wij in Nederland niet zo heel veel doen met cc's.

Dus jij of je vriendin heeft simpelweg niet opgelet.

Maar ik weet wel hoe dat gegaan is hoor. Je had toen al een cc, zag dat logo bij de registratie, dus klikte dat klakkeloos aan, want ja, je had immers toch een creditcoard.
ik kreeg 1 scherm voor activatie te zien, waar je je imei enz moest invoeren, adres, mail, en welke CC je meost kiezen, Click&Buy stond er letterlijk niet bij, vond dat namelijk wel vreemd, aangezien broertje van mn vriendin ( die nu de ipod heeft ) hem op die manier niet kon registreren, het was maar 1 rij icoontjes van de CC's
pi_78038373
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:02 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je iPhone is een Nederlands toestel en wordt als Nederlands toestel herkend, dus je krijgt die optie wel degelijk. Al praat je Russisch en staat er op je PC een XP versie in het Zwazilands.
uhm nee, mn toestel komt maybe uit NL maar die staat ook helemaal in het engels, geen NL's te vinden
  maandag 15 februari 2010 @ 23:04:09 #282
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038385
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Estolan het volgende:

[..]

ik kreeg 1 scherm voor activatie te zien, waar je je imei enz moest invoeren, adres, mail, en welke CC je meost kiezen, Click&Buy stond er letterlijk niet bij, vond dat namelijk wel vreemd, aangezien broertje van mn vriendin ( die nu de ipod heeft ) hem op die manier niet kon registreren, het was maar 1 rij icoontjes van de CC's
Ja, en de optie op iets met C&B te gaan doen. Opletten, echt.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:04:40 #283
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038408
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Estolan het volgende:

[..]

uhm nee, mn toestel komt maybe uit NL maar die staat ook helemaal in het engels, geen NL's te vinden
Ja, die van mij ook, maar de Nederlandse taal staat er gewoon op. Samen met nog 30 talen
pi_78038450
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, en de optie op iets met C&B te gaan doen. Opletten, echt.
stond er zowieso niet bij, en ach niet nodig achteraf

Maar hier is dus alles in engels

18 to go
pi_78038482
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, die van mij ook, maar de Nederlandse taal staat er gewoon op. Samen met nog 30 talen
JA DUH, maar ik gebruik geen nederlands op het toestel, de Imei mag dan wel NL's zijn, maar de rest niet
  maandag 15 februari 2010 @ 23:06:58 #286
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038515
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Estolan het volgende:

[..]

JA DUH, maar ik gebruik geen nederlands op het toestel, de Imei mag dan wel NL's zijn, maar de rest niet
Dus herkende iTunes 'm als een Hollandse.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:08:03 #287
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78038568
Ben je dom, of doe je alleen maar dom?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78038792
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dus herkende iTunes 'm als een Hollandse.
waarom heb ik dan een egels menu en invul formulier en stond hij oorspronkelijk in de VS?
  maandag 15 februari 2010 @ 23:13:14 #289
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78038830
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:12 schreef Estolan het volgende:

[..]

waarom heb ik dan een egels menu en invul formulier en stond hij oorspronkelijk in de VS?
Omdat je een gerepareerde hebt gekregen. BAM!
  maandag 15 februari 2010 @ 23:13:55 #290
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78038869
Zullen we vanaf het volgende topic gewoon weer inhoudelijke dingen gaan vertellen over onze iFeuns.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:14:09 #291
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78038885
BRAP!
pi_78038901
vanuit Tmobile online, dat zou cool zijn LOL
pi_78038915
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:08 schreef Catch22- het volgende:
Ben je dom, of doe je alleen maar dom?
nee een HOND!
pi_78038962
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we vanaf het volgende topic gewoon weer inhoudelijke dingen gaan vertellen over onze iFeuns.
Valt er iets zinvols te zeggen dan?

Oja Jailbreaken, dat is echt Keigaaf
  maandag 15 februari 2010 @ 23:15:21 #295
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78038969
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:14 schreef Estolan het volgende:
vanuit Tmobile online, dat zou cool zijn LOL
Wat?
  maandag 15 februari 2010 @ 23:15:37 #296
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78038986
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:15 schreef Estolan het volgende:

[..]

Valt er iets zinvols te zeggen dan?

Oja Jailbreaken, dat is echt Keigaaf
pi_78038992
een gerepareerde versie
  maandag 15 februari 2010 @ 23:16:12 #298
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78039018
Oh ja. Die PI was niet omdat je post zo grappig is.
pi_78039035
oh sorry
pi_78039103
Maarre..
pi_78039121
ZO 300 zinloze posts,

Slaap Lekker!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')