abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78000110
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Is elke avond een drama.
Het vreemde is dat hij het wel doet maar heel traga is op het Wifi netwerk.
pi_78001771
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste kant blijkt wel weer. Er is nergens gezegd dat het niet bestaat.

En niet alleen Nederland loopt achter de feiten aan, maar de rest van de wereld op Azie na ook. Dat heb ik eerder ook al gezegd.
je zegt zelf in je eigen post toch dat er in europa geen 4G netwerken zijn, terwijl het er toch wel is, dan wel maar in 1 stad, maar die hoort bij europa
pi_78001995
quote:
Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Qua de hoeveelheid minuten en sms'jes bij m'n tmobile abonnement ben ik best tevreden. Ik merk alleen wel dan wanneer ik een beetje uit de bewoonde wereld kom, m'n bereik wat minder wordt
waar is buiten de bewoonde wereld dan?

want als ik de dekking van T-Mmobile bekijk:
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/Coverage/webform1.aspx

Not Bad
pi_78002885
Ik zag laatst bij iemand in de trein, dat zijn Iphone 'locked' was maar dat de play/pause/volgende liedje knop er wel op stonden, hoe doe je dat. Als ik de Iphone een tijdje niet aanrak, dan moet ik hem weer unlocken voor ik die knopjes kan bereiken.
pi_78003486
De home button paar keer snel achter elkaar aanklikken als die locked is.
  zondag 14 februari 2010 @ 23:01:18 #106
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78003504
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef Estolan het volgende:

[..]

je zegt zelf in je eigen post toch dat er in europa geen 4G netwerken zijn, terwijl het er toch wel is, dan wel maar in 1 stad, maar die hoort bij europa
Dat is een soort semi testopstelling.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 14 februari 2010 @ 23:01:50 #107
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78003535
TViPhone.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78004703
quote:
Op zondag 14 februari 2010 23:00 schreef LeNick het volgende:
De home button paar keer snel achter elkaar aanklikken als die locked is.
Dubbelklikken dus. Het kan ook dat hij met die functie naar je favo contacten gaat ofzo? Dan moet je het even rechtzetten in je instellingen.

Maar die G4 komt geen dag te vroeg, als hij er daadwerkelijk is op 14 juli. Net op tijd voor m'n verjaardag, en precies in de week dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken .

Mijn iPhone heeft overigens een ontmoeting met de stoep niet helemaal overleefd, er zit een dikke ster en barst in m'n scherm. Ik heb die extra verzekering afgesloten, maar nog geen zin gehad om 'm op te sturen .
pi_78008264
Laten we maar gewoon afwachten met wanneer die G4 komt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78008423
Hoe lang gaat bij jullie een volle accu mee van de 3Gs?

Ik heb als ik 4 uur aan een stuk muziek luister en op het web surf hij wel helemaal leeg is......Meer mensen last van
zo weinig accutijd of heb ik een brakke accu??
  maandag 15 februari 2010 @ 01:44:14 #111
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78008569
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:32 schreef svenistheman het volgende:
Hoe lang gaat bij jullie een volle accu mee van de 3Gs?

Ik heb als ik 4 uur aan een stuk muziek luister en op het web surf hij wel helemaal leeg is......Meer mensen last van
zo weinig accutijd of heb ik een brakke accu??
Ja, ik ook. Hebben wereldwijd heel veel mensen last van sinds de laatste firmmware update.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_78009728
Vraag me af wanneer je 4uur e tijd hebt om ermee muziek te luisteren en te surfen? zonder dat je hem tussentijds kan opladen

Ik heb nu al 2jaar lang nog nooit een lege batterij gehad door gebruik ( zelfs niet in het vliegtuig naar de VS, en dan vlieg je wat langer dan 4uur )
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 09:35:48 #113
155227 crew  Guppy
dus
pi_78010497
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Estolan het volgende:

[..]

waar is buiten de bewoonde wereld dan?

want als ik de dekking van T-Mmobile bekijk:
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/Coverage/webform1.aspx

Not Bad
Bijvoorbeeld in Stampersgat (west-brabant) of in Etten GLD (achterhoek). Maar ik merk ook dat ik in het centrum van Utrecht (!) soms geen bereik heb. Bijvoorbeeld in de werfkelders. Terwijl ik daar met Hi nooit last van had.

Gelukkig heb ik waar ik woon en waar ik werk wel goed bereik. Dat betekent meteen dat ik volgens T-mobile geen klachten heb. Nou ja, ik heb er vrede mee, maar aan het einde van mn abbo (wat nog wel even duurt ) zal ik wel weer overstappen. Als het goed is is tegen die tijd de iPhone toch niet meer exclusief.

Want het plezier van de iPhone leeft wel op tegen T-mobile
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78010729
quote:
Op maandag 15 februari 2010 01:44 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja, ik ook. Hebben wereldwijd heel veel mensen last van sinds de laatste firmmware update.
dat probleem was er ook voor de laatste firmware
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 15 februari 2010 @ 09:52:52 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78010805
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

dat probleem was er ook voor de laatste firmware
Oh oke. Draaide hiervoor nog 3.1 op een bij elkaar gelijmde 3G.
pi_78010855
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:52 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Oh oke. Draaide hiervoor nog 3.1 op een bij elkaar gelijmde 3G.
ik ging van 3.0 naar 3.1.2
  maandag 15 februari 2010 @ 09:59:17 #117
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78010935
En ik snap snap het niet, 3.1 was super stabiel en de batterij ging veel langer mee

Als ik m'n 3GS uit z'n dock haal, 5 tellen rondblader, even snel mail lees en een telefoontje pleeg van 2 minuten, dan zit ik soms al op een batterijpercentage van 90 en eronder procent.

Als je met dat ding bezig bent zie je het percentage gewoon aflopen
pi_78012101
Heb je nu 1.1.3 dan? Ik heb 1.1.2 en niet echt last..
  maandag 15 februari 2010 @ 11:03:13 #119
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78012249
Ik heb nog steeds 3.1.2. en de batterij valt me mee. Denk sowieso max. 2 dagen en dan gebruik ik hem veel.
pi_78012441
klinkt goed dat Jailbreaken haha
pi_78012548
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:10 schreef Estolan het volgende:
klinkt goed dat Jailbreaken haha
blackrain ftw
Tsubasa o hirake..
pi_78012631
zie zowieso het nut er niet van in om het te doen, ik gebruik de iphone voor wat hij kan, voor de rest heb ik wel een pc en laptop

Het is en blijft een I-Pod waarmee je toeallig ook kan bellen ( en wat andere dingetjes ), het is geen Palm of een andere zak computer
  maandag 15 februari 2010 @ 12:01:01 #123
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78013797
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Estolan het volgende:
zie zowieso het nut er niet van in om het te doen, ik gebruik de iphone voor wat hij kan, voor de rest heb ik wel een pc en laptop

Het is en blijft een I-Pod waarmee je toeallig ook kan bellen ( en wat andere dingetjes ), het is geen Palm of een andere zak computer
Ach. Ik heb hem toch dan kan ik net zo goed zo goed mogelijk gebruik van maken.
pi_78013893
ja alleen gaat je batterij sneller leeg, is hij ineens virus gevoellig ( terwijl hij dat niet was ), en heb je een iphone nou echt serieus voor de Apps?? ipv als Ipod en telefoon?

Het is geen zakcomputer! het is en blijft een telefoon met wat extra opties
pi_78013979
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef Estolan het volgende:
ja alleen gaat je batterij sneller leeg, is hij ineens virus gevoellig ( terwijl hij dat niet was ), en heb je een iphone nou echt serieus voor de Apps?? ipv als Ipod en telefoon?

pi_78013982
Virus?! Dat heb ik dan nog nooit mee gemaakt !
pi_78014027
Een beetje faal post cyco miko
pi_78014098
Dat het er nog niet is, betekend niet dat het niet kan komen

1 van de 1e nieuwsberichten na het jailbreaken van een Apple was dat hij daarom virus gevoelig word ( zoals bij nokia's ook dat al het geval was recentelijk )

Ik kan uit dit topic niet achterhalen wat het nut van Jailbreaken dan is

en @ Kikooooo

Het is toch zo?? een I-Phone is geen zakcomputer ( zoals de HP I-Paq bv ), het is een I-Pod + telefoon waar je toevallig ook het internet mee op kan. Het is precies iets wat Apple op de markt kan brengen
  maandag 15 februari 2010 @ 12:18:28 #129
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78014253
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef Estolan het volgende:

1 van de 1e nieuwsberichten na het jailbreaken van een Apple was dat hij daarom virus gevoelig word ( zoals bij nokia's ook dat al het geval was recentelijk )

en @ Kikooooo

Het is toch zo?? een I-Phone is geen zakcomputer ( zoals de HP I-Paq bv ), het is een I-Pod + telefoon waar je toevallig ook het internet mee op kan. Het is precies iets wat Apple op de markt kan brengen
Wat is het verschil tussen een zak computer als i-Paq en een iPhone? En hij wordt niet virus gevoelig, alleen als je hem jailbreakt is de kans groot dat je het wachtwoord niet veranderd van je root en dan kunnen mensen dus in je iPhone als je verbonden bent met Wi-Fi en je hebt toevallig SSH aan staan.
pi_78014360
quote:
en @ Kikooooo

Jonge sodemieter op, het is exact hetzelfde, alleen Apple verbiedt je om er exact hetzelfde mee te doen. En dmv jailbreaken wordt je dus weer baas over je eigen gekochte apparaat.

Ik zie het probleem niet.
pi_78014497
Ik lol in de les. Dit is echt grappig.
pi_78015969
De baas pver je gekochte product. Koop dan geen iphone!!!!
Want een onzin zeg
pi_78016148
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:17 schreef Estolan het volgende:
De baas pver je gekochte product. Koop dan geen iphone!!!!
Want een onzin zeg
Omdat?
pi_78016191
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef Estolan het volgende:

.
pi_78016247
Het blijft, ook al jailbreak je het, een telefoon. Geen laptop of wat dan ook, net als de I-Pad, leuk maar levert niks extra's
pi_78016290
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:27 schreef Estolan het volgende:
Het blijft, ook al jailbreak je het, een telefoon. Geen laptop of wat dan ook, net als de I-Pad, leuk maar levert niks extra's
En wat als ik geen 'extra's' nodig heb?

Ga nou maar weer gewoon terug in je zandbak.
pi_78016387
Dan jailbreak je het toch niet?
pi_78017192
pi_78017238
quote:

en @ Kikooooo

Nokia Jailbreaken?
pi_78018582
Nee nokia had al last van virus aanvallen, maar dat is windows based
pi_78018820
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Estolan het volgende:
Nee nokia had al last van virus aanvallen, maar dat is windows based

Alsjeblieft, lul nou niet over dingen waar je 0 verstand van hebt
pi_78020046
Uhuh mijn excuses
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 15:39:31 #144
155227 crew  Guppy
dus
pi_78020638
quote:
Ik vermoedde al dat er zoiets aan zat te komen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78022475
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik vermoedde al dat er zoiets aan zat te komen
Nog geen bevestigde berichten gelezen van normale gebruikers, alleen maar van de bekende hackers dus...
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 16:38:02 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_78022594
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Nog geen bevestigde berichten gelezen van normale gebruikers, alleen maar van de bekende hackers dus...
Nee, oke, en het maakt me verder ook niet uit. Maar ik kan me voorstellen dat Apple het op een gegeven moment wel een keer gaat aanpakken
pi_78022649
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef Estolan het volgende:
Uhuh mijn excuses
Voor het feit dat je te dom bent om te poepen? Teringjantje zeg, hou gewoon 's je smoel met je anti-jailbreakrazzia. Steve Jobs gaat je echt niet pijpen, ook niet als je de iPhone obsessief hard de hemel in prijst.

Incidentally: gebruiken jullie allemaal alleen de originele Apple-opladers? Ik heb voor de extra zo'n cheapass ding voor aan de netstroom, maar die laadt niet op als de iPhone 0% accu heeft en dus uitgevallen is.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:40:46 #148
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78022660
In dat bericht staat de meneer de hacker zijn eigen 'hackers-naam' als e-mail adres heeft gebruikt voor zijn Apple ID. Ook niet echt slim natuurlijk. Hoe kunnen ze zien of ik mijn iPhone gejailbreaked heb?
pi_78022770
Bij updaten misschien? Ze checken immers ook misbruik uit itunes store
pi_78023041
Estolan, je bent een irritante irrationele debiel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_78023092
gisteren lopen kloten met installous, SSH ed. En nu blijft mijn iphone hangen op het logo bij startup.

Alle site's wijzen uit naar een restore, alles kwijt
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_78023209
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:59 schreef Agiath het volgende:
gisteren lopen kloten met installous, SSH ed. En nu blijft mijn iphone hangen op het logo bij startup.

Alle site's wijzen uit naar een restore, alles kwijt
Backup van je firmware terugzetten en je backup van AptBackup terugzetten?
Niks kwijt als je alles gewoon gebackupped hebt.
pi_78023635
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Backup van je firmware terugzetten en je backup van AptBackup terugzetten?
Niks kwijt als je alles gewoon gebackupped hebt.
Niet gedaan dus, dus dat is zeker nu al te laat
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 17:32:51 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_78023921
@c_c, ik gebruik alleen de originele Apple lader tot nu toe. Ik heb ook nog een andere, uit Hongkong, maar die heb ik alleen nog maar op m'n iPod classic gebruikt. Daarmee echter nooit problemen gehad.
pi_78024412
Voor diegene met een relax abo, hoe bevalt de internetsnelheid voor jullie? Zit te twijfelen tussen de relax en iphone abo's..
Dank
  maandag 15 februari 2010 @ 17:55:36 #156
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78024521
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
Bij updaten misschien? Ze checken immers ook misbruik uit itunes store
Als je update ben je sowieso je jailbreak kwijt.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:14:13 #157
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78024977
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:21 schreef Agiath het volgende:

[..]

Niet gedaan dus, dus dat is zeker nu al te laat
Maar iTunes maakt vaak ook automatisch een backup (reservekopie), grote kans dat je nog wel een recente update op je pc hebt.

Reactie op eerdere discussie, waarom jailbreaken: http://www.iphoneclub.nl/(...)-x-waarom-eigenlijk/

Ontwikkelaars kunnen met een speciaal programma jouw Device-ID opvragen en dat vergelijken met de Device-ID's aan wie een legale versie is verkocht. Aan de hand van cijfers van sommige ontwikkelaars bleek dat zo'n 30% van de gebruikers een illegale versie had.

"Ontwikkelaar Sendmetospace gebruikt daarvoor de unieke Device-ID om te bepalen of het om een legale of illegale kopie gaat. Maar of dat systeem wel waterdicht is? Mensen kunnen applicaties uit de App Store op vijf verschillende iPhones installeren. Bij mensen die meerdere iPhones of iPods hebben iAPODViewer levert dat bijvoorbeeld straks vier foutmeldingen op."

[ Bericht 49% gewijzigd door Ad_rem op 15-02-2010 18:26:46 ]
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_78025898
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Als je update ben je sowieso je jailbreak kwijt.
Maar neem aan dat die info wel via de store terug gezonden word naar Apple, aangezien hij dat met alle gegevens doet ( evenals je mediatheek )

Het schijnt zelfs dat Apple screening doet voor mensen die buiten de VS films huren, aangezien dat volgens hun regelement niet mag
pi_78025952
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef Estolan het volgende:

[..]

Maar neem aan dat die info wel via de store terug gezonden word naar Apple, aangezien hij dat met alle gegevens doet ( evenals je mediatheek )

Het schijnt zelfs dat Apple screening doet voor mensen die buiten de VS films huren, aangezien dat volgens hun regelement niet mag
Die laatste zin is geen Nederlands.
pi_78028086
make a point?
pi_78030550
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:41 schreef Estolan het volgende:
make a point?
Dat je alleen maar loze beweringen doet zonder bronvermelding en dat je gewoon op moet zouten, je voegt niks toe aan dit topic en bent alleen maar hopeloos dom en irritant.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:47:46 #162
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78031097
pi_78031828
Net m'n nieuwe 3G (3.1.3) succesvol met Redsn0w gejailbreaked. Werkt nog perfect dus.
pi_78031889

Zullen we weer over de iPhone praten? Dit slaat nergens op..

Wat vinden jullie trouwens van Click and Buy? Als Apple gewoon PayPal toestaat dan was de stap naar de Apps daadwerkelijk betalen voor mij een stuk kleiner. Click and Buy is niet te vertrouwen, ze blokkeren je account om helemaal niets en je moet dan maanden zeuren om je geld. Ookal ging het om ¤25, ze moeten niet gaan jatten.

Ik ga me daar dus niet voor de 2e keer registreren .
pi_78031986
Ik heb geen problemen met Click & Buy.
pi_78032026
Ik hoor zo ontzettend veel klachten..
  maandag 15 februari 2010 @ 21:11:00 #167
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78032253
Al sinds dag 1 probleemloos. Het afboeken gaat altijd prima, facturen kloppen altijd..
pi_78032337
Wat is er mis met de Apps store dan? of hebben jullie geen CreditCard???
pi_78032531
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Biogarde het volgende:
Al sinds dag 1 probleemloos. Het afboeken gaat altijd prima, facturen kloppen altijd..
Ik vind de prijzen voor als ze niet af kunnen boeken achterlijk hoog. Had een keer een app van 79 cent gekocht, die volgens Click 'n buy niet van mijn rekening afgeschreven kon worden. Toen trokken ze ineens 15,79, wat ik heb gestorneerd. Toen werd het 30,79. Twee keer 15 euro aan 'administratiekosten'. Superasociaal. Volgens mij hebben ze dit inmiddels omhoog gegooid naar 25 euro per keer. Ik gebruik die troep niet meer.
Check ook het Radar forum voor meer mensen die hier problemen mee hebben.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Estolan het volgende:
Houd je smoel nou eens dicht, kneus.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:18:45 #170
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78032632
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Biogarde het volgende:
Same here, prima systeem.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Estolan het volgende:
Deze opmerking slaat (weer) nergens op.

http://www.iphoneclub.nl/(...)ding-voor-beginners/
pi_78032888
Ik heb nog nooit problemen gehad met click and buy.
Maar ik wist niet eens dat de app store dat had (heb nog nooit app gekocht dus no clue).

Ik dacht juist dat het alleen met creditcard kon, en daarom ook nooit belang gehad om daarmee iets te kopen.

click and buy is misschien nog wel interessant dan i guess. Maar betaal er liever niet voor
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_78033017
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen voor als ze niet af kunnen boeken achterlijk hoog. Had een keer een app van 79 cent gekocht, die volgens Click 'n buy niet van mijn rekening afgeschreven kon worden. Toen trokken ze ineens 15,79, wat ik heb gestorneerd. Toen werd het 30,79. Twee keer 15 euro aan 'administratiekosten'. Superasociaal. Volgens mij hebben ze dit inmiddels omhoog gegooid naar 25 euro per keer. Ik gebruik die troep niet meer.
Check ook het Radar forum voor meer mensen die hier problemen mee hebben.
[..]

Houd je smoel nou eens dicht, kneus.
Dat had ik dus ook. En door een foutje perongeluk tweemaal die ¤25 gestort naar hun (die eerste keer deed ik maar), nou, dat heb ik geweten, daar kon ik maanden om gaan zeuren..
  maandag 15 februari 2010 @ 21:47:49 #173
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78034183
Bij mij werkt Click&Buy prima. Maar ik zorg dan ook dat ik geld op mijn rekening heb, helemaal nadat ik in dit topic al eerder een user hoorde zeuren dat hij 25 euro ( oid ) moest betalen toen hij geen geld genoeg op zijn rekening had voor een app die hij had aangeschaft.
pi_78034515
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij mij werkt Click&Buy prima. Maar ik zorg dan ook dat ik geld op mijn rekening heb, helemaal nadat ik in dit topic al eerder een user hoorde zeuren dat hij 25 euro ( oid ) moest betalen toen hij geen geld genoeg op zijn rekening had voor een app die hij had aangeschaft.
Ik heb altijd ruim 100 euro op mijn rekening, maar volgens C&B konden ze het niet afschrijven en was het mijn schuld.
Dus.

Belachelijk dat ze geen PayPal ondersteunen bij Apple.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:53:47 #175
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78034525
Naja, het systeem is kosteloos. Systeem moet ergens geld aan verdienen, en dit doen ze dan ook aan dit soort situaties. Zijn geen filantropen. Het staat in de voorwaarden en je bent ermee akkoord gegaan.

Klinkt moraalridder achtig, maar het je hebt geen poot om op te staan.

Lees ook verhalen van mensen die een 'boete' kregen omdat ze 0.79 cent niet konden afboeken. 79 (!!) cent mensen. Dan moet je je sowieso afvragen wat je met een iPhone doet en hoe je 'm kocht.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:55:12 #176
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78034622
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Naja, het systeem is kosteloos. Systeem moet ergens geld aan verdienen, en dit doen ze dan ook aan dit soort situaties. Zijn geen filantropen. Het staat in de voorwaarden en je bent ermee akkoord gegaan.

Lees ook verhalen van mensen die een 'boete' kregen omdat ze 0.79 cent niet konden afboeken. 79 (!!) cent mensen. Dan moet je je sowieso afvragen wat je met een iPhone doet en hoe je 'm kocht.
Dat heb ik vaak genoeg. Dan schrijft T-mobile of de Hanzehogeschool weer op een aparte datum geld af en dan sta ik met mijn bek vol tanden als er in de supermarkt bij 3 euro boodschappen 'Geen saldo' naar voren komt.
pi_78034689
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Biogarde het volgende:

Ja, dat had ik dus. 30 euro boete voor een app van 79 cent. Terwijl het geld gewoon op mijn rekening stond.

En als je die hulplijn van die gasten belt.. Je krijgt dan zo'n ingesproken bandje van een of ander wijf met het meest kansloze inteeltaccent dat er maar te bedenken is. Een soort van Duits-limburgs ofzo.
pi_78034778
Wel mooi dat zelfs bij een system restore zonder app syns gedaan te hebben, mijn iphone nog steeds voor elke app mijn voorkeuren weet, ik ben zelfs nog steeds in het laatste level van Soosiz
pi_78035087
Dus als hij geen PP ondersteunt, wat is er mis met een CC dan?

Kijk als je geen CC hebt, tja das kut

en geen geld bij de super? dan moet je toch echt ff wat doen aan je geldstroom, want dat klopt niet echt

En trouwens, Waarom lopen ouwehoeren als je zo graag het niet via de officiele manier wilt doen?

En Iphoneclub???? DUDE, bij een club omdat je een iphone hebt? wahahaha
  maandag 15 februari 2010 @ 22:07:03 #180
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78035306
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef Estolan het volgende:

En Iphoneclub???? DUDE, bij een club omdat je een iphone hebt? wahahaha
Que?
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:10:56 #181
155227 crew  Guppy
dus
pi_78035510
Das heel normaal hoor denk ook aan de Keverclub, de ligfietsvereniging en de breiclub.
pi_78035555
Dat was een reactie op Ad_Rem

wie heeft er in hemelsnaam een link van de iphoneclub nodig voor zn toestel? handleiding zat al bij je iphone, en alsof je die uberhaupt nodig hebt
pi_78035589
Ja dat zijn hobby's, neem aan dat een Iphone niet een hobby is
  maandag 15 februari 2010 @ 22:12:22 #184
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78035600
Ik ben lid van FOK!
pi_78035674
ik niet
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:15:10 #186
155227 crew  Guppy
dus
pi_78035760
Goed dan, denk aan Fok!, de Grote Mensen club en de ik-steel-potloodjes-bij-de-IKEA Hyves
pi_78035763
Maar is het nou een irritatiekloontje, of de nieuwe dorpsmongool? .
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:16:19 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_78035825
Ik vermoed dat eerste
pi_78035847
Jaibreaken, Geen Saldo, Geen Credit Card

uit welke tijd komen jullie????
  maandag 15 februari 2010 @ 22:18:05 #190
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78035909
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Estolan het volgende:
Jaibreaken, Geen Saldo, Geen Credit Card

uit welke tijd komen jullie????
Ja, stop maar weer.

Je mag meeposten, prima. Laat iedereen in hun waarde, commentaar prima, maar onderbouw het dan zonder loze kreten.

Je bent nu aan het trollen, en van trollen beginnen m'n handen te tintelen.
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:18:16 #191
155227 crew  Guppy
dus
pi_78035925
1985 goed bouwjaar
pi_78035982
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vermoed dat eerste
Aan de postgeschiedenis te zien ga ik voor dorpsmongool, anders is het een mooi onderhouden kloontje. Bio, schijn hier 's met je licht op .
pi_78035998
Daarom zei ik net al...

Wat is er mis met de Apps Store? Of doen jullie het anders ( met blijkbvaar ook gezeik kwa verkeerde facturatie ) omdat jullie wel een Iphone hebben, maar geen CreditCard zodat jullie niks in de Apps Store kunnen kopen?
  maandag 15 februari 2010 @ 22:19:49 #194
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78036017
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Estolan het volgende:
Dat was een reactie op Ad_Rem

wie heeft er in hemelsnaam een link van de iphoneclub nodig voor zn toestel? handleiding zat al bij je iphone, en alsof je die uberhaupt nodig hebt
Jij hebt een handleiding nodig omdat je het ene onzinbericht na de andere post.

Ik hoop zo hard dat je een kloon bent.
pi_78036048
dinsdag 16 december 2003 Long Long Time Ago toen ik hier voor het eerst kwam
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 22:20:27 #196
155227 crew  Guppy
dus
pi_78036062
Ah Oké. Ook goed

Ik ga in ieder geval slapen, genoeg gelachen voor vandaag. Doeg!
pi_78036100
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopen toch genoeg saldo

en voor de rest Het Is En Blijft Een TELEFOON!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:21:57 #198
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78036150
Ik moest wel even de hele iPhone omdraaien om te kijken waar de simkaart in moest.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:22:14 #199
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78036167
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopen toch genoeg saldo

pi_78036298
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:

Bellen doe ik er eigenlijk nog het minste mee. Dus voor mij is het vooral vanalles behalve een telefoon. Mag ik dat zelf uitmaken? Dank u.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')