je zegt zelf in je eigen post toch dat er in europa geen 4G netwerken zijn, terwijl het er toch wel is, dan wel maar in 1 stad, maar die hoort bij europaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant blijkt wel weer. Er is nergens gezegd dat het niet bestaat.
En niet alleen Nederland loopt achter de feiten aan, maar de rest van de wereld op Azie na ook. Dat heb ik eerder ook al gezegd.
waar is buiten de bewoonde wereld dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Qua de hoeveelheid minuten en sms'jes bij m'n tmobile abonnement ben ik best tevreden. Ik merk alleen wel dan wanneer ik een beetje uit de bewoonde wereld kom, m'n bereik wat minder wordt
Dat is een soort semi testopstelling.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef Estolan het volgende:
[..]
je zegt zelf in je eigen post toch dat er in europa geen 4G netwerken zijn, terwijl het er toch wel is, dan wel maar in 1 stad, maar die hoort bij europa
Dubbelklikken dus. Het kan ook dat hij met die functie naar je favo contacten gaat ofzo? Dan moet je het even rechtzetten in je instellingen.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:00 schreef LeNick het volgende:
De home button paar keer snel achter elkaar aanklikken als die locked is.
Ja, ik ook. Hebben wereldwijd heel veel mensen last van sinds de laatste firmmware update.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:32 schreef svenistheman het volgende:
Hoe lang gaat bij jullie een volle accu mee van de 3Gs?
Ik heb als ik 4 uur aan een stuk muziek luister en op het web surf hij wel helemaal leeg is......Meer mensen last van
zo weinig accutijd of heb ik een brakke accu??
Bijvoorbeeld in Stampersgat (west-brabant) of in Etten GLD (achterhoek). Maar ik merk ook dat ik in het centrum van Utrecht (!) soms geen bereik heb. Bijvoorbeeld in de werfkelders. Terwijl ik daar met Hi nooit last van had.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
waar is buiten de bewoonde wereld dan?
want als ik de dekking van T-Mmobile bekijk:
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/Coverage/webform1.aspx
Not Bad
dat probleem was er ook voor de laatste firmwarequote:Op maandag 15 februari 2010 01:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Hebben wereldwijd heel veel mensen last van sinds de laatste firmmware update.
Oh oke. Draaide hiervoor nog 3.1 op een bij elkaar gelijmde 3G.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat probleem was er ook voor de laatste firmware
ik ging van 3.0 naar 3.1.2quote:Op maandag 15 februari 2010 09:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh oke. Draaide hiervoor nog 3.1 op een bij elkaar gelijmde 3G.
Ach. Ik heb hem toch dan kan ik net zo goed zo goed mogelijk gebruik van maken.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Estolan het volgende:
zie zowieso het nut er niet van in om het te doen, ik gebruik de iphone voor wat hij kan, voor de rest heb ik wel een pc en laptop
Het is en blijft een I-Pod waarmee je toeallig ook kan bellen ( en wat andere dingetjes ), het is geen Palm of een andere zak computer
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef Estolan het volgende:
ja alleen gaat je batterij sneller leeg, is hij ineens virus gevoellig ( terwijl hij dat niet was ), en heb je een iphone nou echt serieus voor de Apps?? ipv als Ipod en telefoon?
Het is geen zakcomputer! het is en blijft een telefoon met wat extra opties
Wat is het verschil tussen een zak computer als i-Paq en een iPhone? En hij wordt niet virus gevoelig, alleen als je hem jailbreakt is de kans groot dat je het wachtwoord niet veranderd van je root en dan kunnen mensen dus in je iPhone als je verbonden bent met Wi-Fi en je hebt toevallig SSH aan staan.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef Estolan het volgende:
Dat het er nog niet is, betekend niet dat het niet kan komen
1 van de 1e nieuwsberichten na het jailbreaken van een Apple was dat hij daarom virus gevoelig word ( zoals bij nokia's ook dat al het geval was recentelijk )
Ik kan uit dit topic niet achterhalen wat het nut van Jailbreaken dan is
en @ Kikooooo
Het is toch zo?? een I-Phone is geen zakcomputer ( zoals de HP I-Paq bv ), het is een I-Pod + telefoon waar je toevallig ook het internet mee op kan. Het is precies iets wat Apple op de markt kan brengen
Jonge sodemieter op, het is exact hetzelfde, alleen Apple verbiedt je om er exact hetzelfde mee te doen. En dmv jailbreaken wordt je dus weer baas over je eigen gekochte apparaat.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef Estolan het volgende:
en @ Kikooooo
Het is toch zo?? een I-Phone is geen zakcomputer ( zoals de HP I-Paq bv ), het is een I-Pod + telefoon waar je toevallig ook het internet mee op kan. Het is precies iets wat Apple op de markt kan brengen
Omdat?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:17 schreef Estolan het volgende:
De baas pver je gekochte product. Koop dan geen iphone!!!!
Want een onzin zeg
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef Estolan het volgende:
ja alleen gaat je batterij sneller leeg, is hij ineens virus gevoellig ( terwijl hij dat niet was ), en heb je een iphone nou echt serieus voor de Apps?? ipv als Ipod en telefoon?
Het is geen zakcomputer! het is en blijft een telefoon met wat extra opties
En wat als ik geen 'extra's' nodig heb?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:27 schreef Estolan het volgende:
Het blijft, ook al jailbreak je het, een telefoon. Geen laptop of wat dan ook, net als de I-Pad, leuk maar levert niks extra's
Nokia Jailbreaken?quote:Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef Estolan het volgende:
Dat het er nog niet is, betekend niet dat het niet kan komen
1 van de 1e nieuwsberichten na het jailbreaken van een Apple was dat hij daarom virus gevoelig word ( zoals bij nokia's ook dat al het geval was recentelijk )
Ik kan uit dit topic niet achterhalen wat het nut van Jailbreaken dan is
en @ Kikooooo
quote:Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Estolan het volgende:
Nee nokia had al last van virus aanvallen, maar dat is windows based
Ik vermoedde al dat er zoiets aan zat te komenquote:Op maandag 15 februari 2010 14:02 schreef ikheetmartijn het volgende:
Oei: Apple verbant jailbreakers gericht uit de App Store
Nog geen bevestigde berichten gelezen van normale gebruikers, alleen maar van de bekende hackers dus...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vermoedde al dat er zoiets aan zat te komen
Nee, oke, en het maakt me verder ook niet uit. Maar ik kan me voorstellen dat Apple het op een gegeven moment wel een keer gaat aanpakkenquote:Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Nog geen bevestigde berichten gelezen van normale gebruikers, alleen maar van de bekende hackers dus...
Voor het feit dat je te dom bent om te poepen? Teringjantje zeg, hou gewoon 's je smoel met je anti-jailbreakrazzia. Steve Jobs gaat je echt niet pijpen, ook niet als je de iPhone obsessief hard de hemel in prijst.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef Estolan het volgende:
Uhuh mijn excuses
Backup van je firmware terugzetten en je backup van AptBackup terugzetten?quote:Op maandag 15 februari 2010 16:59 schreef Agiath het volgende:
gisteren lopen kloten met installous, SSH ed. En nu blijft mijn iphone hangen op het logo bij startup.
Alle site's wijzen uit naar een restore, alles kwijt
Niet gedaan dus, dus dat is zeker nu al te laatquote:Op maandag 15 februari 2010 17:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Backup van je firmware terugzetten en je backup van AptBackup terugzetten?
Niks kwijt als je alles gewoon gebackupped hebt.
Als je update ben je sowieso je jailbreak kwijt.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:44 schreef Estolan het volgende:
Bij updaten misschien? Ze checken immers ook misbruik uit itunes store
Maar iTunes maakt vaak ook automatisch een backup (reservekopie), grote kans dat je nog wel een recente update op je pc hebt.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Niet gedaan dus, dus dat is zeker nu al te laat
Maar neem aan dat die info wel via de store terug gezonden word naar Apple, aangezien hij dat met alle gegevens doet ( evenals je mediatheek )quote:Op maandag 15 februari 2010 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je update ben je sowieso je jailbreak kwijt.
Die laatste zin is geen Nederlands.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
Maar neem aan dat die info wel via de store terug gezonden word naar Apple, aangezien hij dat met alle gegevens doet ( evenals je mediatheek )
Het schijnt zelfs dat Apple screening doet voor mensen die buiten de VS films huren, aangezien dat volgens hun regelement niet mag
Dat je alleen maar loze beweringen doet zonder bronvermelding en dat je gewoon op moet zouten, je voegt niks toe aan dit topic en bent alleen maar hopeloos dom en irritant.quote:
Ik vind de prijzen voor als ze niet af kunnen boeken achterlijk hoog. Had een keer een app van 79 cent gekocht, die volgens Click 'n buy niet van mijn rekening afgeschreven kon worden. Toen trokken ze ineens 15,79, wat ik heb gestorneerd. Toen werd het 30,79. Twee keer 15 euro aan 'administratiekosten'. Superasociaal. Volgens mij hebben ze dit inmiddels omhoog gegooid naar 25 euro per keer. Ik gebruik die troep niet meer.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Biogarde het volgende:
Al sinds dag 1 probleemloos. Het afboeken gaat altijd prima, facturen kloppen altijd..
Houd je smoel nou eens dicht, kneus.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Estolan het volgende:
Wat is er mis met de Apps store dan? of hebben jullie geen CreditCard???
Same here, prima systeem.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Biogarde het volgende:
Al sinds dag 1 probleemloos. Het afboeken gaat altijd prima, facturen kloppen altijd..
Deze opmerking slaat (weer) nergens op.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:12 schreef Estolan het volgende:
Wat is er mis met de Apps store dan? of hebben jullie geen CreditCard???
Dat had ik dus ook. En door een foutje perongeluk tweemaal die ¤25 gestort naar hun (die eerste keer deed ik maar), nou, dat heb ik geweten, daar kon ik maanden om gaan zeuren..quote:Op maandag 15 februari 2010 21:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind de prijzen voor als ze niet af kunnen boeken achterlijk hoog. Had een keer een app van 79 cent gekocht, die volgens Click 'n buy niet van mijn rekening afgeschreven kon worden. Toen trokken ze ineens 15,79, wat ik heb gestorneerd. Toen werd het 30,79. Twee keer 15 euro aan 'administratiekosten'. Superasociaal. Volgens mij hebben ze dit inmiddels omhoog gegooid naar 25 euro per keer. Ik gebruik die troep niet meer.
Check ook het Radar forum voor meer mensen die hier problemen mee hebben.
[..]
Houd je smoel nou eens dicht, kneus.
Ik heb altijd ruim 100 euro op mijn rekening, maar volgens C&B konden ze het niet afschrijven en was het mijn schuld.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Bij mij werkt Click&Buy prima. Maar ik zorg dan ook dat ik geld op mijn rekening heb, helemaal nadat ik in dit topic al eerder een user hoorde zeuren dat hij 25 euro ( oid ) moest betalen toen hij geen geld genoeg op zijn rekening had voor een app die hij had aangeschaft.
Dat heb ik vaak genoeg. Dan schrijft T-mobile of de Hanzehogeschool weer op een aparte datum geld af en dan sta ik met mijn bek vol tanden als er in de supermarkt bij 3 euro boodschappen 'Geen saldo' naar voren komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Naja, het systeem is kosteloos. Systeem moet ergens geld aan verdienen, en dit doen ze dan ook aan dit soort situaties. Zijn geen filantropen. Het staat in de voorwaarden en je bent ermee akkoord gegaan.
Klinkt moraalridder achtig, maar het je hebt geen poot om op te staan.
Lees ook verhalen van mensen die een 'boete' kregen omdat ze 0.79 cent niet konden afboeken. 79 (!!) cent mensen. Dan moet je je sowieso afvragen wat je met een iPhone doet en hoe je 'm kocht.
Ja, dat had ik dus. 30 euro boete voor een app van 79 cent.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Naja, het systeem is kosteloos. Systeem moet ergens geld aan verdienen, en dit doen ze dan ook aan dit soort situaties. Zijn geen filantropen. Het staat in de voorwaarden en je bent ermee akkoord gegaan.
Klinkt moraalridder achtig, maar het je hebt geen poot om op te staan.
Lees ook verhalen van mensen die een 'boete' kregen omdat ze 0.79 cent niet konden afboeken. 79 (!!) cent mensen. Dan moet je je sowieso afvragen wat je met een iPhone doet en hoe je 'm kocht.
Que?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef Estolan het volgende:
En Iphoneclub???? DUDE, bij een club omdat je een iphone hebt? wahahaha
Ja, stop maar weer.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Estolan het volgende:
Jaibreaken, Geen Saldo, Geen Credit Card
uit welke tijd komen jullie????
Aan de postgeschiedenis te zien ga ik voor dorpsmongool, anders is het een mooi onderhouden kloontje. Bio, schijn hier 's met je licht opquote:
Jij hebt een handleiding nodig omdat je het ene onzinbericht na de andere post.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Estolan het volgende:
Dat was een reactie op Ad_Rem
wie heeft er in hemelsnaam een link van de iphoneclub nodig voor zn toestel? handleiding zat al bij je iphone, en alsof je die uberhaupt nodig hebt
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopentoch genoeg saldo
en voor de rest Het Is En Blijft Een TELEFOON!
Bellen doe ik er eigenlijk nog het minste mee. Dus voor mij is het vooral vanalles behalve een telefoon. Mag ik dat zelf uitmaken? Dank u.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopentoch genoeg saldo
en voor de rest Het Is En Blijft Een TELEFOON!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |