je zegt zelf in je eigen post toch dat er in europa geen 4G netwerken zijn, terwijl het er toch wel is, dan wel maar in 1 stad, maar die hoort bij europaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant blijkt wel weer. Er is nergens gezegd dat het niet bestaat.
En niet alleen Nederland loopt achter de feiten aan, maar de rest van de wereld op Azie na ook. Dat heb ik eerder ook al gezegd.
waar is buiten de bewoonde wereld dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Qua de hoeveelheid minuten en sms'jes bij m'n tmobile abonnement ben ik best tevreden. Ik merk alleen wel dan wanneer ik een beetje uit de bewoonde wereld kom, m'n bereik wat minder wordt
Dat is een soort semi testopstelling.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:28 schreef Estolan het volgende:
[..]
je zegt zelf in je eigen post toch dat er in europa geen 4G netwerken zijn, terwijl het er toch wel is, dan wel maar in 1 stad, maar die hoort bij europa
Dubbelklikken dus. Het kan ook dat hij met die functie naar je favo contacten gaat ofzo? Dan moet je het even rechtzetten in je instellingen.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:00 schreef LeNick het volgende:
De home button paar keer snel achter elkaar aanklikken als die locked is.
Ja, ik ook. Hebben wereldwijd heel veel mensen last van sinds de laatste firmmware update.quote:Op maandag 15 februari 2010 01:32 schreef svenistheman het volgende:
Hoe lang gaat bij jullie een volle accu mee van de 3Gs?
Ik heb als ik 4 uur aan een stuk muziek luister en op het web surf hij wel helemaal leeg is......Meer mensen last van
zo weinig accutijd of heb ik een brakke accu??
Bijvoorbeeld in Stampersgat (west-brabant) of in Etten GLD (achterhoek). Maar ik merk ook dat ik in het centrum van Utrecht (!) soms geen bereik heb. Bijvoorbeeld in de werfkelders. Terwijl ik daar met Hi nooit last van had.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:31 schreef Estolan het volgende:
[..]
waar is buiten de bewoonde wereld dan?
want als ik de dekking van T-Mmobile bekijk:
http://dekkingskaart.t-mobile.nl/Coverage/webform1.aspx
Not Bad
dat probleem was er ook voor de laatste firmwarequote:Op maandag 15 februari 2010 01:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Hebben wereldwijd heel veel mensen last van sinds de laatste firmmware update.
Oh oke. Draaide hiervoor nog 3.1 op een bij elkaar gelijmde 3G.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat probleem was er ook voor de laatste firmware
ik ging van 3.0 naar 3.1.2quote:Op maandag 15 februari 2010 09:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh oke. Draaide hiervoor nog 3.1 op een bij elkaar gelijmde 3G.
Ach. Ik heb hem toch dan kan ik net zo goed zo goed mogelijk gebruik van maken.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:16 schreef Estolan het volgende:
zie zowieso het nut er niet van in om het te doen, ik gebruik de iphone voor wat hij kan, voor de rest heb ik wel een pc en laptop
Het is en blijft een I-Pod waarmee je toeallig ook kan bellen ( en wat andere dingetjes ), het is geen Palm of een andere zak computer
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef Estolan het volgende:
ja alleen gaat je batterij sneller leeg, is hij ineens virus gevoellig ( terwijl hij dat niet was ), en heb je een iphone nou echt serieus voor de Apps?? ipv als Ipod en telefoon?
Het is geen zakcomputer! het is en blijft een telefoon met wat extra opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |