We hebben nergens een mainstream 4G netwerk. Amerika niet, Europa niet. Ze hopen pas eind 2011 het eea te hebben staan, maar dat zal niet voldoende zijn voor een paar 100.000(of miljoenen) iPhones per land. En dan heb ik het alleen over iPhones. In Zweden wonen 12 mensen en een koe.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:24 schreef Estolan het volgende:
[..]
LEZEN:
De Zweedse hoofdstad Stockholm ( EUROPA )
http://www.nu.nl/internet(...)-met-4g-netwerk.html
Dus JA we hebben WEL in Europa 4G, alleen in NL nog niet, en Apple heeft nog geen I-Phone 4G ( en ik gok daarna een 4GS )
HE!?!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We hebben nergens een mainstream 4G netwerk. Amerika niet, Europa niet. Ze hopen pas eind 2011 het eea te hebben staan, maar dat zal niet voldoende zijn voor een paar 100.000(of miljoenen) iPhones per land. En dan heb ik het alleen over iPhones. In Zweden wonen 12 mensen en een koe.
Dus er gaat geen 4G komen.
Dat zijn de Finnen Ade, de Finnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
HE!?!
Die mensen flikken het anders wel steeds om te innoveren voor alle andere landen dat doen
Wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:25 schreef Biogarde het volgende:
Iemand enig idee waar ik een sjieke 2G vandaan kan toveren? Liefst in nieuwstaat. 8 gig is voldoende.
Thanx voor je antwoord tweemalig!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Als de shift update werkt, en je gaat naar 3.1.2 dan hou je alles (settings highscores contacten sms jailbreak (+ bijbehorende apps cydia/blackra1n/installous en apps via installous)
Gaat die naar 3.1.3 dan ben je de jailbreak kwijt, en de drie apps.
De apps die je via installous heb gedownload staan dan nog wel in je iphone maar sluiten direct af.
Voor de heb eigenlijk. Heb er 2 gehad, maar die heb ik misbruikt helaas. Jammer, want de 2e zat echt een jaar in de doos en sealquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:29 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wat ga je er mee doen?
Kijk op Fok, Knater oid had eentje te koop in goede staat.. Weet niet of al verkocht is...
Als je hem nog niet had gevonden, prima staat, mooie prijs: [TK] iPhone 2g 8gbquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voor de heb eigenlijk. Heb er 2 gehad, maar die heb ik misbruikt helaas. Jammer, want de 2e zat echt een jaar in de doos en seal
Thnx.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:40 schreef LeNick het volgende:
[..]
Als je hem nog niet had gevonden, prima staat, mooie prijs: [TK] iPhone 2g 8gb
Ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Iemand ook problemen met de NOS Teletekst app?
Ja. Eeeh nee, eerst wel, toen niet.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
14 juliquote:Op zondag 14 februari 2010 11:59 schreef TheBountyKiller het volgende:
wanneer zou de 4G in NL moeten zijn dan, ergens juni/juli ?
Jaja, één stad in Europa heeft het, dus heel Europa nog niet, dus we hebben er nog geen zak aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:24 schreef Estolan het volgende:
[..]
LEZEN:
De Zweedse hoofdstad Stockholm ( EUROPA )
http://www.nu.nl/internet(...)-met-4g-netwerk.html
Dus JA we hebben WEL in Europa 4G, alleen in NL nog niet, en Apple heeft nog geen I-Phone 4G ( en ik gok daarna een 4GS )
EstoMobile, mooie naam. Richt het op zou ik zeggen. En zorg dat je de eerste provider bent met 4G.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef Estolan het volgende:
Men moet dan niet beweren dat er nog geen 4G is, want dat is er nu dus al aanwezig, alleen loopt NL weer is achter de feiten aan
Ja hoor, we lopen op wel maar gebieden achter. Zo hebben we ook nog geen CERN deeltjesversneller, terwijl die al wel in Zwitserland staat. Man, we lopen wel érg achter de feiten aan.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef Estolan het volgende:
Men moet dan niet beweren dat er nog geen 4G is, want dat is er nu dus al aanwezig, alleen loopt NL weer is achter de feiten aan
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja hoor, we lopen op wel maar gebieden achter. Zo hebben we ook nog geen CERN deeltjesversneller, terwijl die al wel in Zwitserland staat. Man, we lopen wel érg achter de feiten aan.Je bent niet echt de slimste, of wel?
Ik zit bij Vodafone en ik merk nagenoeg geen verschil... Het is gewoon héél goed te doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
ging meer erom dat er werd gezegd dat 4G nog niet bestaat, dat is dus niet zo
ik vind 3G vergeleken met WiFi gewoon sloom, dus 4G zou er snel mogen komen
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:40 schreef Estolan het volgende:
Je gaf geen antw op mn vraag! en ik noem het gewoon kansloos, dat mensen perse een Iphone willen hebben, maar dan wel bij hun eigen provider blijven hangen
Inderdaad, Vodafone super sim, 200 min / 400 sms incl. onbeperkt internet. Bedrag: ¤13,50 per maand. Nou, T-Mobile, overtref datquote:Op zondag 14 februari 2010 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zolang T-mobile geen normaal sms abo aanbiedt bij een iphone, snap ik niet dat mensen daar een iphone halen.
Jij ja.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:45 schreef Estolan het volgende:
??? T-Mobline levert het toestel, dus dat is goedkoop
en SMSJES????? je hebt er 300, en ik gebruik en misschien 100pm,
Even meenemen op de volgende pagina ^.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef LeNick het volgende:
Waarom ben ik zo onzeker en bang als ik moet gaan klooien met m'n iPhone.. Kan iemand mij bevestigen of dit zo moet (van 3.0 jailbreaked naar 3.1.2 jailbreaked):
1. iPhone updaten via iTunes, met dit bestand (op bijwerken klikken terwijl je shift ingedrukt houdt en dan dat bestand selecteren).
2. iPhone is nu 3.1.2, nu jailbreaken volgens artikel.
3. iPhone is nu jailbreaked, nu unlocken op deze manier.
4. Klaar. Vodafone weer klaar voor gebruik.
Is dit kloppend?En gaat alles weg, alle contacten, alle smsjes, het verbruik tot nu toe, alle apps (dat is het minst erg..)?
dude.. waar maak je je druk om..quote:Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Estolan het volgende:
ok prima
13.5 X 24 + 750 = 1074 euro. OEH over 2 jaar wel een hele 126 euro meer. dat is dus per maand 5,25euro WAUW wat een verschil
maard an moet je wel even direct 750euro aftikken ( voordeel??? )
1) Ik heb een iPhone 3G voor ¤220 aangeschaft, 2e hands. En nee, geen slechte staat, gewoon zo goed als nieuw.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:24 schreef Estolan het volgende:
Ik vraag toch om wat voordelen? ik heb zelf de 3GS 32GB bij T-Mobile
leg mij dan een voordeel ui om over te stappen naar Voda
Daar gaat het verhaaal nu toch om
Maar een 5,25 pm voordeel vind ik nou niet zo dat ik zeg OEH moet ik doen
Ik woon ook in de Randstad, maar wij hebben een 2e huisje in de Betuwe en daar is het bereik van T-Mobile beroerd. Dat telt dus ook mee.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:42 schreef Estolan het volgende:
UHm waar is dat dan? Tmobile heeft landelijke dekking, en straks ( wat de EU commissie gaat regelen ) is dat al geen probleem
Dan woon ik gewoon in de Randstand en niet in een boeren gehucht, maarja snap dan dat je mag klagen
Lezen is niet je sterkste kant blijkt wel weer. Er is nergens gezegd dat het niet bestaat.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef Estolan het volgende:
Is elke avond een drama.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:38 schreef AssyriskaFF het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |