abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78013982
Virus?! Dat heb ik dan nog nooit mee gemaakt !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78014027
Een beetje faal post cyco miko
pi_78014098
Dat het er nog niet is, betekend niet dat het niet kan komen

1 van de 1e nieuwsberichten na het jailbreaken van een Apple was dat hij daarom virus gevoelig word ( zoals bij nokia's ook dat al het geval was recentelijk )

Ik kan uit dit topic niet achterhalen wat het nut van Jailbreaken dan is

en @ Kikooooo

Het is toch zo?? een I-Phone is geen zakcomputer ( zoals de HP I-Paq bv ), het is een I-Pod + telefoon waar je toevallig ook het internet mee op kan. Het is precies iets wat Apple op de markt kan brengen
  maandag 15 februari 2010 @ 12:18:28 #129
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78014253
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:12 schreef Estolan het volgende:

1 van de 1e nieuwsberichten na het jailbreaken van een Apple was dat hij daarom virus gevoelig word ( zoals bij nokia's ook dat al het geval was recentelijk )

en @ Kikooooo

Het is toch zo?? een I-Phone is geen zakcomputer ( zoals de HP I-Paq bv ), het is een I-Pod + telefoon waar je toevallig ook het internet mee op kan. Het is precies iets wat Apple op de markt kan brengen
Wat is het verschil tussen een zak computer als i-Paq en een iPhone? En hij wordt niet virus gevoelig, alleen als je hem jailbreakt is de kans groot dat je het wachtwoord niet veranderd van je root en dan kunnen mensen dus in je iPhone als je verbonden bent met Wi-Fi en je hebt toevallig SSH aan staan.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78014360
quote:
en @ Kikooooo

Jonge sodemieter op, het is exact hetzelfde, alleen Apple verbiedt je om er exact hetzelfde mee te doen. En dmv jailbreaken wordt je dus weer baas over je eigen gekochte apparaat.

Ik zie het probleem niet.
pi_78014497
Ik lol in de les. Dit is echt grappig.
pi_78015969
De baas pver je gekochte product. Koop dan geen iphone!!!!
Want een onzin zeg
pi_78016148
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:17 schreef Estolan het volgende:
De baas pver je gekochte product. Koop dan geen iphone!!!!
Want een onzin zeg
Omdat?
pi_78016191
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:04 schreef Estolan het volgende:
ja alleen gaat je batterij sneller leeg, is hij ineens virus gevoellig ( terwijl hij dat niet was ), en heb je een iphone nou echt serieus voor de Apps?? ipv als Ipod en telefoon?

Het is geen zakcomputer! het is en blijft een telefoon met wat extra opties
.
pi_78016247
Het blijft, ook al jailbreak je het, een telefoon. Geen laptop of wat dan ook, net als de I-Pad, leuk maar levert niks extra's
pi_78016290
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:27 schreef Estolan het volgende:
Het blijft, ook al jailbreak je het, een telefoon. Geen laptop of wat dan ook, net als de I-Pad, leuk maar levert niks extra's
En wat als ik geen 'extra's' nodig heb?

Ga nou maar weer gewoon terug in je zandbak.
pi_78016387
Dan jailbreak je het toch niet?
pi_78017192
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_78017238
quote:

en @ Kikooooo

Nokia Jailbreaken?
pi_78018582
Nee nokia had al last van virus aanvallen, maar dat is windows based
pi_78018820
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:36 schreef Estolan het volgende:
Nee nokia had al last van virus aanvallen, maar dat is windows based

Alsjeblieft, lul nou niet over dingen waar je 0 verstand van hebt
pi_78020046
Uhuh mijn excuses
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 15:39:31 #144
155227 crew  Guppy
dus
pi_78020638
quote:
Ik vermoedde al dat er zoiets aan zat te komen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78022475
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik vermoedde al dat er zoiets aan zat te komen
Nog geen bevestigde berichten gelezen van normale gebruikers, alleen maar van de bekende hackers dus...
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 16:38:02 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_78022594
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef ikheetmartijn het volgende:

[..]

Nog geen bevestigde berichten gelezen van normale gebruikers, alleen maar van de bekende hackers dus...
Nee, oke, en het maakt me verder ook niet uit. Maar ik kan me voorstellen dat Apple het op een gegeven moment wel een keer gaat aanpakken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_78022649
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:21 schreef Estolan het volgende:
Uhuh mijn excuses
Voor het feit dat je te dom bent om te poepen? Teringjantje zeg, hou gewoon 's je smoel met je anti-jailbreakrazzia. Steve Jobs gaat je echt niet pijpen, ook niet als je de iPhone obsessief hard de hemel in prijst.

Incidentally: gebruiken jullie allemaal alleen de originele Apple-opladers? Ik heb voor de extra zo'n cheapass ding voor aan de netstroom, maar die laadt niet op als de iPhone 0% accu heeft en dus uitgevallen is.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:40:46 #148
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78022660
In dat bericht staat de meneer de hacker zijn eigen 'hackers-naam' als e-mail adres heeft gebruikt voor zijn Apple ID. Ook niet echt slim natuurlijk. Hoe kunnen ze zien of ik mijn iPhone gejailbreaked heb?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78022770
Bij updaten misschien? Ze checken immers ook misbruik uit itunes store
pi_78023041
Estolan, je bent een irritante irrationele debiel.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')