Dat heb ik vaak genoeg. Dan schrijft T-mobile of de Hanzehogeschool weer op een aparte datum geld af en dan sta ik met mijn bek vol tanden als er in de supermarkt bij 3 euro boodschappen 'Geen saldo' naar voren komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Naja, het systeem is kosteloos. Systeem moet ergens geld aan verdienen, en dit doen ze dan ook aan dit soort situaties. Zijn geen filantropen. Het staat in de voorwaarden en je bent ermee akkoord gegaan.
Klinkt moraalridder achtig, maar het je hebt geen poot om op te staan.
Lees ook verhalen van mensen die een 'boete' kregen omdat ze 0.79 cent niet konden afboeken. 79 (!!) cent mensen. Dan moet je je sowieso afvragen wat je met een iPhone doet en hoe je 'm kocht.
Ja, dat had ik dus. 30 euro boete voor een app van 79 cent.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Biogarde het volgende:
Naja, het systeem is kosteloos. Systeem moet ergens geld aan verdienen, en dit doen ze dan ook aan dit soort situaties. Zijn geen filantropen. Het staat in de voorwaarden en je bent ermee akkoord gegaan.
Klinkt moraalridder achtig, maar het je hebt geen poot om op te staan.
Lees ook verhalen van mensen die een 'boete' kregen omdat ze 0.79 cent niet konden afboeken. 79 (!!) cent mensen. Dan moet je je sowieso afvragen wat je met een iPhone doet en hoe je 'm kocht.
Que?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:03 schreef Estolan het volgende:
En Iphoneclub???? DUDE, bij een club omdat je een iphone hebt? wahahaha
Ja, stop maar weer.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef Estolan het volgende:
Jaibreaken, Geen Saldo, Geen Credit Card
uit welke tijd komen jullie????
Aan de postgeschiedenis te zien ga ik voor dorpsmongool, anders is het een mooi onderhouden kloontje. Bio, schijn hier 's met je licht opquote:
Jij hebt een handleiding nodig omdat je het ene onzinbericht na de andere post.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:11 schreef Estolan het volgende:
Dat was een reactie op Ad_Rem
wie heeft er in hemelsnaam een link van de iphoneclub nodig voor zn toestel? handleiding zat al bij je iphone, en alsof je die uberhaupt nodig hebt
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopentoch genoeg saldo
en voor de rest Het Is En Blijft Een TELEFOON!
Bellen doe ik er eigenlijk nog het minste mee. Dus voor mij is het vooral vanalles behalve een telefoon. Mag ik dat zelf uitmaken? Dank u.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopentoch genoeg saldo
en voor de rest Het Is En Blijft Een TELEFOON!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |