Ik denk dat ie best weet dat wij gelijk hebben maar toch probeert zijn argumenten omhoog te houden omdat hij anders zo dom over komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef toe, je zit nu achter je pctje met je vinger in je oren en je ogen dichtgeknepen 'NIETUS NIETUS!!1!' te roepen hè?
Je iPhone is een Nederlands toestel en wordt als Nederlands toestel herkend, dus je krijgt die optie wel degelijk. Al praat je Russisch en staat er op je PC een XP versie in het Zwazilands.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef Estolan het volgende:
maybe idd omdat alles hier engelstalig is en ik geen NL software heb, could be, hier kreeg ik puur CC optie te zien, en anders kon het niet
maar ach
28 to go
Dat deed hij nog niet. Maar het is nu wel keer leuk geweest trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie best weet dat wij gelijk hebben maar toch probeert zijn argumenten omhoog te houden omdat hij anders zo dom over komt.
ik kreeg 1 scherm voor activatie te zien, waar je je imei enz moest invoeren, adres, mail, en welke CC je meost kiezen, Click&Buy stond er letterlijk niet bij, vond dat namelijk wel vreemd, aangezien broertje van mn vriendin ( die nu de ipod heeft ) hem op die manier niet kon registreren, het was maar 1 rij icoontjes van de CC'squote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Biogarde het volgende:
Bij de introductie van de 3G in Nederland (2008) kwam deze optie voor Nederland beschikbaar omdat wij in Nederland niet zo heel veel doen met cc's.
Dus jij of je vriendin heeft simpelweg niet opgelet.
Maar ik weet wel hoe dat gegaan is hoor. Je had toen al een cc, zag dat logo bij de registratie, dus klikte dat klakkeloos aan, want ja, je had immers toch een creditcoard.
uhm nee, mn toestel komt maybe uit NL maar die staat ook helemaal in het engels, geen NL's te vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je iPhone is een Nederlands toestel en wordt als Nederlands toestel herkend, dus je krijgt die optie wel degelijk. Al praat je Russisch en staat er op je PC een XP versie in het Zwazilands.
Ja, en de optie op iets met C&B te gaan doen. Opletten, echt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
ik kreeg 1 scherm voor activatie te zien, waar je je imei enz moest invoeren, adres, mail, en welke CC je meost kiezen, Click&Buy stond er letterlijk niet bij, vond dat namelijk wel vreemd, aangezien broertje van mn vriendin ( die nu de ipod heeft ) hem op die manier niet kon registreren, het was maar 1 rij icoontjes van de CC's
Ja, die van mij ook, maar de Nederlandse taal staat er gewoon op. Samen met nog 30 talenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
uhm nee, mn toestel komt maybe uit NL maar die staat ook helemaal in het engels, geen NL's te vinden
stond er zowieso niet bij, en ach niet nodig achterafquote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en de optie op iets met C&B te gaan doen. Opletten, echt.
JA DUH, maar ik gebruik geen nederlands op het toestel, de Imei mag dan wel NL's zijn, maar de rest nietquote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook, maar de Nederlandse taal staat er gewoon op. Samen met nog 30 talen
Dus herkende iTunes 'm als een Hollandse.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
JA DUH, maar ik gebruik geen nederlands op het toestel, de Imei mag dan wel NL's zijn, maar de rest niet
waarom heb ik dan een egels menu en invul formulier en stond hij oorspronkelijk in de VS?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus herkende iTunes 'm als een Hollandse.
Omdat je een gerepareerde hebt gekregen. BAM!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
waarom heb ik dan een egels menu en invul formulier en stond hij oorspronkelijk in de VS?
nee een HOND!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:08 schreef Catch22- het volgende:
Ben je dom, of doe je alleen maar dom?
Valt er iets zinvols te zeggen dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we vanaf het volgende topic gewoon weer inhoudelijke dingen gaan vertellen over onze iFeuns.
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:14 schreef Estolan het volgende:
vanuit Tmobile online, dat zou cool zijn LOL
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
Valt er iets zinvols te zeggen dan?
Oja Jailbreaken, dat is echt Keigaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |