Uiteraard,quote:Op maandag 15 februari 2010 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bellen doe ik er eigenlijk nog het minste mee. Dus voor mij is het vooral vanalles behalve een telefoon. Mag ik dat zelf uitmaken? Dank u.
Ja. Ze gaan jailbraiken uitleggen in de handleiding ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopentoch genoeg saldo
en voor de rest Het Is En Blijft Een TELEFOON!
Waarom Heb Jij Dan Een IPHONE Gekocht? Had Dan Een Simpele NOKIA GEKOCHT!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef Estolan het volgende:
Waar heb ik een HL voor nodig dan? Jailbreaken? Neuh ik gebruik mn CC wel als ik iets wil kopentoch genoeg saldo
en voor de rest Het Is En Blijft Een TELEFOON!
De handleiding staat gewoon op je toestel!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Ze gaan jailbraiken uitleggen in de handleiding ja.
Vooruit dan maar, een serieus antwoord. Hoewel de iPhone heel intuïtief is, is een handleiding met de echte basics toch wel handig. Hoe zet je 'm uit, hoe neem je een screenshot, enzovoorts. Apple speelt het wel leuk door het je zelf uit te zoeken en met internet erbij kon je er wel, maar ik had iets meer dan dat velletje wat erbij zat wel handig gevonden.
Die treurwilg begrijpt het verschil tussen de Appstore, creditcards, Click 'n Buy, Jailbreak en iPhone niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
En bullshit dat je persé een CC zou moeten gebruiken. Heeft niets met saldo te maken, er zijn gewoon veel minder omslachtige manieren om iets af te laten schrijven. Paypal, of liefst nog Ideal bijvoorbeeld.
Maar dit is zoiets als een hondsdolle puppy uit proberen te leggen dat hij niet op z'n staart moet kauwen.
Granted. Dat klopt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef Estolan het volgende:
[..]
De handleiding staat gewoon op je toestel!
Een laptop is het niet, maar dat is een iPaq ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:26 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uiteraard,
maar een IPhone is nou eenmaal een Telefoon, met andere optiesEn oorspronkelijk was het een Ipod, met een telefoonfunctie ( ach zo komt het op de markt )
Prima als dat je "laptop" is, maar staat een beetje zielig
had ik ookquote:Op maandag 15 februari 2010 22:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moest wel even de hele iPhone omdraaien om te kijken waar de simkaart in moest.
Eerlijk antw:quote:Op maandag 15 februari 2010 22:28 schreef LeNick het volgende:
[..]
Waarom Heb Jij Dan Een IPHONE Gekocht? Had Dan Een Simpele NOKIA GEKOCHT!
Wat is omslachtig dan? 1mailig gegevens invoeren als je de iphone registreerd, en dan gewoon een automatische maandelijke incasso op de 1e van de maandquote:Op maandag 15 februari 2010 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
En bullshit dat je persé een CC zou moeten gebruiken. Heeft niets met saldo te maken, er zijn gewoon veel minder omslachtige manieren om iets af te laten schrijven. Paypal, of liefst nog Ideal bijvoorbeeld.
Maar dit is zoiets als een hondsdolle puppy uit proberen te leggen dat hij niet op z'n staart moet kauwen.
Met dit soort posts voeg je wat toe aan dit topic. Maar niet je domme nergens opslaande opmerkingen..quote:Op maandag 15 februari 2010 22:33 schreef Estolan het volgende:
[..]
Eerlijk antw:
Ik zit al jaren bij T-Mobile, daarvoor zelfs bij Ben! Dus ik heb al jaren steeds een 2 jarig abbo, met al jaren een Nokia ( voornamelijk voor bellen dus, en niet voor muziek of foto's )
Alleen maakt Nokia de laatste paar jaar niet echt geweldige toestellen meer, en zeker niet die je kan kiezen bij een 2jarig abbo.
Dus dacht ik, tijd voor wat anders. Aangezien Tmobile de Iphone ging leveren dacht ik, mm dat is opzich wel handig. Heb ik een ipod ( aangezien ik veels mp3's heb ) en ook nog is een telefoon. Camera boeit me geen hol, internet is handig, maar gebruik hem voor 95% toch via Wifi, dus dat 3G vind ik maar sloom.
Voor de rest zit er een agenda bij ( handig, maar dat had elke telefoon ook ), en staan er nu wat sstock apps op zoals een omreken prog, anwb, 9292ov.nl en meer niet. Aangezien ik voor alle andere applicaties wel mn laptop of PC erbij neem, aangezien dat een stuk vlotter gaat.
Iphone dus puur voor Muziek en Bellen ( vandaar dat het toestel ook zo ontworpen is )
en over een jaar kijk ik wel welk toestel ik dan neem, maybe is er alweer een nieuwe uit
Jaibreaken of wat dan ook hoeft voor mij niet, aangezien het nooit een laptop zou worden ( net zoals de IPad, leuk maar zinloos )
VMBO? dat bestond toen nog niet hoor hahaquote:Op maandag 15 februari 2010 22:33 schreef LeNick het volgende:
Dat je niet verder bent gekomen dan VMBO, prima, je bent welkom op Fok. Dat je af en toe een domme vraag stelt, prima, je bent alsnog welkom. We nemen het je niet kwalijk, gezien je opleidingsniveau. Maar dit zijn niet meer een páár domme vragen cq. opmerkingen..
En ik ben totaal geen voorstander van om iemand op wat voor manier dan ook af te branden, maar jij roept het op je zelf af.
Ten eerste dat je een CC moet hebben, wat voor meer dingen handig is, dat geef ik toe, maar brengt wel extra kosten met zich mee. Ik vind het niet logisch om ervan uit te gaan dat iedereen een CC heeft. Ik wil dingen gewoon direct van m'n rekening af laten schrijven in plaats van er een rekening tussen te stoppen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef Estolan het volgende:
[..]
Wat is omslachtig dan? 1mailig gegevens invoeren als je de iphone registreerd, en dan gewoon een automatische maandelijke incasso op de 1e van de maand
gaat al jaren prima hier
voor foto's heb je toch gewoon een digitale camera? geen enkele telefoon maakt mooie foto's, niet vergeleken met de 12mp camera's die er nu op de markt zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe de camerafunctiebop de G4 gaat zijn. Hoewel 3.2 mp een verbetering is, loopt de iPhone wel achter op andere toestellen, en volgens mij is dat voor veel mensen toch een reden om een ander toestel te nemen. Daar al iets bekend over?
Dat is meer omdat ik dus vraag wat de voordelen zijn, en jullie praten dus alleen steeds over neegatieve ervaringenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef LeNick het volgende:
[..]
Met dit soort posts voeg je wat toe aan dit topic. Maar niet je domme nergens opslaande opmerkingen..
een CC kost maybe 7euro per jaar, verder betaal je geen enkele cent extra voor een transactie, en op die manier kan je je tenminste registeren met je Iphone en Itunesquote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ten eerste dat je een CC moet hebben, wat voor meer dingen handig is, dat geef ik toe, maar brengt wel extra kosten met zich mee. Ik vind het niet logisch om ervan uit te gaan dat iedereen een CC heeft. Ik wil dingen gewoon direct van m'n rekening af laten schrijven in plaats van er een rekening tussen te stoppen.
Eerst lezen dan Reply, maar voor jou nogmaals:quote:Op maandag 15 februari 2010 22:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Estolan heeft ook overal commentaar op hé? Een iPhone is een vereidelde iPod met bel functie, voor foto's heb je toch een camera.
Waarom heb je überhaupt een iPhone? Als je alleen voor het bellen zo'n ding hebt kun je beter een andere telefoon nemen, dan kun je gewoon 2 week zonder opladen.
Ik heb geen cc en gewoon een account.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
een CC kost maybe 7euro per jaar, verder betaal je geen enkele cent extra voor een transactie, en op die manier kan je je tenminste registeren met je Iphone en Itunes
zonder CC kan het niet, en dat verklaard dan en reden van Jailbreaken
...quote:Op maandag 15 februari 2010 22:38 schreef Estolan het volgende:
[..]
voor foto's heb je toch gewoon een digitale camera? geen enkele telefoon maakt mooie foto's, niet vergeleken met de 12mp camera's die er nu op de markt zijn
ja een account kan je hebben idd, maar verder niksquote:Op maandag 15 februari 2010 22:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb geen cc en gewoon een account.
jawel, maar zie er dus geen voordeel in, en vraag al vele malen, om dat is uit te leggenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Biogarde het volgende:
En je hebt geen idee wat die jailbreak is btw.
Ik kan gewoon aankopen doen. Muziek, apps..quote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja een account kan je hebben idd, maar verder niks
Opties uitbreiden. Bijvoorbeeld een teken-teller bij SMSjes. Processen killen, snel en gemakkelijk al je verbindingen aan en uit zetten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
jawel, maar zie er dus geen voordeel in, en vraag al vele malen, om dat is uit te leggen
maarja blijkbaar wil je dat ik een handleiding lees, maar daar vraag ik niet om
MMS is duur, waarom niet mailen??? daar heb je een Iphone toch voor??quote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
...
Waarom denk je dat cameraphones zo populair zijn? De meeste mensen hebben helemaal geen behoefte aan foto's in überkwaliteit. Het hele idee is dat je naar één toestel toe werkt waar alles in zit wat je nodig hebt. Ik vind het keihandig om foto's te kunnen maken met m'n telefoon, zeker in combinatie met de mms-functie.
Nee, maar zeik dan ook niet over de mensen die het wel hebben. Want die geven geen hoer om je geblaat, behalve dat je hersenloze getroll uitlokt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Estolan het volgende:
[..]
jawel, maar zie er dus geen voordeel in, en vraag al vele malen, om dat is uit te leggen
maarja blijkbaar wil je dat ik een handleiding lees, maar daar vraag ik niet om
en waar betaal je die dan mee?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan gewoon aankopen doen. Muziek, apps..
Hij was alleen om te bellen en muziek gekkie, wel bij je verhaal blijven.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
MMS is duur, waarom niet mailen??? daar heb je een Iphone toch voor??
en uhm, de kwaliteit is in algemeen niet je van het, niet eens te evrgelijken met een digitale camera van 6jaar geleden ( 3mp )
Je ondersteunt nu toch alleen maar het punt dat er proberen te maken?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:42 schreef Estolan het volgende:
[..]
ja een account kan je hebben idd, maar verder niks
Je bent totaal niet ingelezen en je verhalen slaan als een lul op een drumstel.quote:
teken-teller? waarom heb je dat nodig?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Opties uitbreiden. Bijvoorbeeld een teken-teller bij SMSjes. Processen killen, snel en gemakkelijk al je verbindingen aan en uit zetten bijvoorbeeld.
gewoon simpelweg een antwoord geven kan ook hequote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent totaal niet ingelezen en je verhalen slaan als een lul op een drumstel.
Ik stap over op de optie: ga dood.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
MMS is duur, waarom niet mailen??? daar heb je een Iphone toch voor??
en uhm, de kwaliteit is in algemeen niet je van het, niet eens te evrgelijken met een digitale camera van 6jaar geleden ( 3mp )
Op domme vragen. Je doet je voor als een soort ik weet het allemaal, maar je weet 0.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
gewoon simpelweg een antwoord geven kan ook he
ik zeg toch niet dat ik de andere opties niet gebruik ( zeg zelfs dat ik dat wel doe )quote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij was alleen om te bellen en muziek gekkie, wel bij je verhaal blijven.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
teken-teller? waarom heb je dat nodig?
Process killen? why, nog nooit gehad dat er iets vastloopt ofzo
Verbinding aan + uit? airplanes modes> Wifi staat automatisch altijd aan, BlueTooth nooit ( wat heb je nog meer nodig dan )
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:48 schreef Estolan het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat ik de andere opties niet gebruik ( zeg zelfs dat ik dat wel doe )
Uhm Opties account infoquote:Op maandag 15 februari 2010 22:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je ondersteunt nu toch alleen maar het punt dat er proberen te maken?. Hoewel er best andere opties zijn dan een creditcard, bv click and buy, zijndue inderdaad minder handig en zou het prettig zijn als bijvoorbeeld paypal of ideal zou worden onderteund. Je snapt het echt niet hè?
.
Je weet het echt niet. Je kan kiezen in Nederland tussen CC en betalen per automagische incasso.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm Opties account info
dan heb je keuze tot diverse CC of niks, wat ondersteunt de Istore dan uit zichzelf nog meer dan?
Uhm als ik een lang bericht stuur, is dat voor een iphone abbo gewoon 1 smsje hoor, anders zou die 300 wel erg snel op zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 22:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Zo kun je natuurlijk voor alles wel wat verzinnen. Teken-teller is handig omdat ik graag weet wanneer ik 2 sms'jes verzend in plaats van één. Helemaal omdat ik mijzelf niet zo'n royale bundel kan veroorloven en ik dus graag weet wanneer ik er meer dan één verzend. Processen killen vooral omdat ik als ik de iPod niet gebruik hem ook niet op de achtergrond wil laten draaien, wat dus wel gebeurd. Slurpt alleen maar batterij. Verbindingen aan en uit zijn ook handig. WiFi, SSH, Rotatie, etc.
Niet dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm als ik een lang bericht stuur, is dat voor een iphone abbo gewoon 1 smsje hoor, anders zou die 300 wel erg snel op zijn
waar is die optie dan? staat hier niet iigquote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je weet het echt niet. Je kan kiezen in Nederland tussen CC en betalen per automagische incasso.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef Estolan het volgende:
[..]
Uhm als ik een lang bericht stuur, is dat voor een iphone abbo gewoon 1 smsje hoor, anders zou die 300 wel erg snel op zijn
Zucht. Als je voor het eerst een account maakt krijg je die optie.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:52 schreef Estolan het volgende:
[..]
waar is die optie dan? staat hier niet iig
en je moet je iphone toch registeren ( net als de ipod ) met een CC
oh dat is dan nieuw, want op mn facturen staan gewoon altijd enkele smsjes, toch wel vreemd dan, vind je ook niet?quote:
Hij gaat straks zeggen dat er toch maar 1 bericht per keer wordt afgetrokken van z'n saldo.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt dus gewoon 160 karakters per SMSje. En als je daar over heen gaat dan verstuur je er dus gewoon twee. Ook al krijg je die indruk niet van je telefoon. Daarom teken-teller.
wat ik al zei, dat zou raar zijn, want ik heb tot op heden nog nooit de volledige 300smsjes opgemaakt, en mm sms toch wel redelijk wat, en ( zoals post hierboven ) op mn digtale factuur analyse staat gewoon telkens 1 sms, en niet 2 naar 1 nummerquote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt dus gewoon 160 karakters per SMSje. En als je daar over heen gaat dan verstuur je er dus gewoon twee. Ook al krijg je die indruk niet van je telefoon. Daarom teken-teller.
Je hebt niet gelijk.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
wat ik al zei, dat zou raar zijn, want ik heb tot op heden nog nooit de volledige 300smsjes opgemaakt, en mm sms toch wel redelijk wat, en ( zoals post hierboven ) op mn digtale factuur analyse staat gewoon telkens 1 sms, en niet 2 naar 1 nummer
Maybe omdat ik dan geen NL windows en itunes heb, maar nooit gezienquote:Op maandag 15 februari 2010 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zucht. Als je voor het eerst een account maakt krijg je die optie.
[ afbeelding ]
Dit is sinds juli 2008 meen ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Maybe omdat ik dan geen NL windows en itunes heb, maar nooit gezien
en bij activatie + registratie van mn Iphone en vroeger Ipod, vraagt hij om een CC, anders kon je hem niet registreren
Tenzij dat nu veranderd is, maar dat weet ik niet( niet zo gek als ik niet een nieuw toestel meer heb )
Geen draak?quote:
nee want mijn toestel is van 2009, en die van mn vriendin van 2008, en beide keren exact hetzelfde, dus zou dan recentelijk zijn veranderd, evenals dat click&buy, dat is dan ook nieuw. En ja dan is het idd vreemd dat PayPal niet kanquote:
Ik heb mijn account sinds 4 augustus 2008. Bij Click und buy dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
nee want mijn toestel is van 2009, en die van mn vriendin van 2008, en beide keren exact hetzelfde, dus zou dan recentelijk zijn veranderd, evenals dat click&buy, dat is dan ook nieuw. En ja dan is het idd vreemd dat PayPal niet kan
Geef toe, je zit nu achter je pctje met je vinger in je oren en je ogen dichtgeknepen 'NIETUS NIETUS!!1!' te roepen hè?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:58 schreef Estolan het volgende:
[..]
nee want mijn toestel is van 2009, en die van mn vriendin van 2008, en beide keren exact hetzelfde, dus zou dan recentelijk zijn veranderd, evenals dat click&buy, dat is dan ook nieuw. En ja dan is het idd vreemd dat PayPal niet kan
Ik denk dat ie best weet dat wij gelijk hebben maar toch probeert zijn argumenten omhoog te houden omdat hij anders zo dom over komt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef toe, je zit nu achter je pctje met je vinger in je oren en je ogen dichtgeknepen 'NIETUS NIETUS!!1!' te roepen hè?
Je iPhone is een Nederlands toestel en wordt als Nederlands toestel herkend, dus je krijgt die optie wel degelijk. Al praat je Russisch en staat er op je PC een XP versie in het Zwazilands.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef Estolan het volgende:
maybe idd omdat alles hier engelstalig is en ik geen NL software heb, could be, hier kreeg ik puur CC optie te zien, en anders kon het niet
maar ach
28 to go
Dat deed hij nog niet. Maar het is nu wel keer leuk geweest trouwens.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie best weet dat wij gelijk hebben maar toch probeert zijn argumenten omhoog te houden omdat hij anders zo dom over komt.
ik kreeg 1 scherm voor activatie te zien, waar je je imei enz moest invoeren, adres, mail, en welke CC je meost kiezen, Click&Buy stond er letterlijk niet bij, vond dat namelijk wel vreemd, aangezien broertje van mn vriendin ( die nu de ipod heeft ) hem op die manier niet kon registreren, het was maar 1 rij icoontjes van de CC'squote:Op maandag 15 februari 2010 23:01 schreef Biogarde het volgende:
Bij de introductie van de 3G in Nederland (2008) kwam deze optie voor Nederland beschikbaar omdat wij in Nederland niet zo heel veel doen met cc's.
Dus jij of je vriendin heeft simpelweg niet opgelet.
Maar ik weet wel hoe dat gegaan is hoor. Je had toen al een cc, zag dat logo bij de registratie, dus klikte dat klakkeloos aan, want ja, je had immers toch een creditcoard.
uhm nee, mn toestel komt maybe uit NL maar die staat ook helemaal in het engels, geen NL's te vindenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je iPhone is een Nederlands toestel en wordt als Nederlands toestel herkend, dus je krijgt die optie wel degelijk. Al praat je Russisch en staat er op je PC een XP versie in het Zwazilands.
Ja, en de optie op iets met C&B te gaan doen. Opletten, echt.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
ik kreeg 1 scherm voor activatie te zien, waar je je imei enz moest invoeren, adres, mail, en welke CC je meost kiezen, Click&Buy stond er letterlijk niet bij, vond dat namelijk wel vreemd, aangezien broertje van mn vriendin ( die nu de ipod heeft ) hem op die manier niet kon registreren, het was maar 1 rij icoontjes van de CC's
Ja, die van mij ook, maar de Nederlandse taal staat er gewoon op. Samen met nog 30 talenquote:Op maandag 15 februari 2010 23:03 schreef Estolan het volgende:
[..]
uhm nee, mn toestel komt maybe uit NL maar die staat ook helemaal in het engels, geen NL's te vinden
stond er zowieso niet bij, en ach niet nodig achterafquote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en de optie op iets met C&B te gaan doen. Opletten, echt.
JA DUH, maar ik gebruik geen nederlands op het toestel, de Imei mag dan wel NL's zijn, maar de rest nietquote:Op maandag 15 februari 2010 23:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die van mij ook, maar de Nederlandse taal staat er gewoon op. Samen met nog 30 talen
Dus herkende iTunes 'm als een Hollandse.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
JA DUH, maar ik gebruik geen nederlands op het toestel, de Imei mag dan wel NL's zijn, maar de rest niet
waarom heb ik dan een egels menu en invul formulier en stond hij oorspronkelijk in de VS?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus herkende iTunes 'm als een Hollandse.
Omdat je een gerepareerde hebt gekregen. BAM!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:12 schreef Estolan het volgende:
[..]
waarom heb ik dan een egels menu en invul formulier en stond hij oorspronkelijk in de VS?
nee een HOND!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:08 schreef Catch22- het volgende:
Ben je dom, of doe je alleen maar dom?
Valt er iets zinvols te zeggen dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Zullen we vanaf het volgende topic gewoon weer inhoudelijke dingen gaan vertellen over onze iFeuns.
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:14 schreef Estolan het volgende:
vanuit Tmobile online, dat zou cool zijn LOL
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:15 schreef Estolan het volgende:
[..]
Valt er iets zinvols te zeggen dan?
Oja Jailbreaken, dat is echt Keigaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |