Fuck you Tito!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Wat is hier nu mooi aan? Je dochtertjes laten meemaken hoe papa in elkaar wordt gerost door Fedor.
Dit is pas een mooi einde.
http://www.dailymotion.co(...)hoef-vs-cyborg_sport
* Gegard Mousasi splits with M-1 Globalquote:You can add Rolles Gracie’s name to the handful of fighters that have been released from the UFC following UFC 109, as The Wrestling Observer recently confirmed the heavyweight’s dismissal from the promotion.
Gracie joins Mark Coleman, Frank Trigg, Phillipe Nover, and Tim Hague, who were all recently let go from the UFC following defeats in the Octagon.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jat die Paxlie weer een OP heh!
TVP trouwens
Goed lezen is een optie.quote:Op zondag 14 februari 2010 06:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog steeds benieuwd wie Belfort's plaats in gaat nemen tegen Silva. Kbedoel kunnen ze een title fight cancellen...?
quote:
Het vindt dus in Australie plaats, maar helaas is de tijd aangepast, zodat het op dezelfde tijd komt als altijd. Ik had gehoopt op een fatsoenlijk tijdstip, maar helaasquote:Main Card
* Heavyweight Bout: Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez (3 ronden dominatie)
* Middleweight Bout: Wanderlei Silva () vs. Michael Bisping (
)
* Lightweight Bout: Joe Stevenson vs. George Sotiropoulos
* Light Heavyweight Bout: Keith Jardine vs. Ryan Bader
* Heavyweight Bout: Mirko Filipović vs. Ben Rothwell (Einde UFC voor CroCop)
Preliminary Card
* Light Heavyweight Bout: Elvis Sinosic vs. Chris Haseman
* Light Heavyweight Bout: Stephan Bonnar vs. Krzysztof Soszynski
* Welterweight Bout: Chris Lytle vs. Brian Foster
* Middleweight Bout: C.B. Dollaway vs. Goran Reljic
* Light Heavyweight Bout: James Te-Huna vs. Igor Pokrajac
Die laatste vind ik dan wel een interessante! Als Mirko out cold is neem ik mijn hoed voor je af, maar ik zie het eerder een UD worden...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:11 schreef incognitoomuch het volgende:
* Heavyweight Bout: Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez (by submission)
* Middleweight Bout: Wanderlei Silva vs. Michael Bisping ( by TKO )
* Lightweight Bout: Joe Stevenson vs. George Sotiropoulos ( submision )
* Light Heavyweight Bout: Keith Jardine vs. Ryan Bader ( TKO )
* Heavyweight Bout: Mirko Filipović vs. Ben Rothwell (KO )
Het is maar een gokjequote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Die laatste vind ik dan wel een interessante! Als Mirko out cold is neem ik mijn hoed voor je af, maar ik zie het eerder een UD worden...![]()
Andere vraag, sommigen denken dat Nog een submission voor elkaar weet te krijgen. Waarom denken jullie dit, terwijl Nog een (met alle respect) oude en langzamere Couture niet kon finishen? Natuurlijk weet je het nooit met onze Nog, maar ik vrees dat Cain echt een maatje te groot voor hem is.
/carequote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef Bragi het volgende:
Dit al gezien?
Gast van Flabber en gast van Gamekings staan 29 mei tegenover elkaar in een 'full contact MMA-gevecht' in de Amsterdam ArenA.
[ afbeelding ]
http://www.flabber.nl/weblog/video/promo-mma101-4215
http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mma_101/
Boehoehoe.quote:
Wat moet het in godsnaam worden dan? Twee gasten die absoluut niet kunnen vechten gaan een ring, nou woepdiedoe. Dit soort onzin verpest de sport juist.quote:
Verpesten? Gast, waar ben je precies bang voor? Denk je echt dat dit allemaal door zou gaan als geen van de partijen het er mee eens was? Als je het interview bij de tweede link had gelezen, zie je dat het een poging is om het wat meer bekend te maken bij het mainstream-publiek. Ze willen niks verpesten, ze willen het enkel onder de aandacht brengen. Door o.a. zelf te vechten, maar ze maken ook een soort documentaire over de sport.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat moet het in godsnaam worden dan? Twee gasten die absoluut niet kunnen vechten gaan een ring, nou woepdiedoe. Dit soort onzin verpest de sport juist.
hehe wat lachen. Dennis heeft het op gamekings.tv altijd over MMA. Ben wel benieuwd al zal het qua niveau niet zoveel voorstellen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef Bragi het volgende:
Dit al gezien?
Gast van Flabber en gast van Gamekings staan 29 mei tegenover elkaar in een 'full contact MMA-gevecht' in de Amsterdam ArenA.
[ afbeelding ]
http://www.flabber.nl/weblog/video/promo-mma101-4215
http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mma_101/
omdat Cro Cop een schim van een vechter is de laatste tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe kan het toch dat jullie zo'n hoge pet ophebben van die Rothwell? Zijn laatste partij was dan ook niet echt top eigenlijk. Niet dat de laatste partij van Cro Cop zo goed was, die hoefde in ieder geval niet te stoppen omdat hij zich niet verdedigde.
Hij heeft de afgelopen tijd in Amsterdam getraind, omdat hij door begon te krijgen dat zijn trainingsmethoden niet meer afdoende waren. Ik denk dat hij keihard gaat terugkomenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
omdat Cro Cop een schim van een vechter is de laatste tijd
Ik sta te schreeuwen als hij idd weer terug is maar heb zo weinig vertrouwen inquote:Op maandag 15 februari 2010 20:32 schreef GSP het volgende:
[..]
Hij heeft de afgelopen tijd in Amsterdam getraind, omdat hij door begon te krijgen dat zijn trainingsmethoden niet meer afdoende waren. Ik denk dat hij keihard gaat terugkomen
Als hij weer verliest kan hij beter stoppen bij de UFC, ik denk dat hij ook beseft dat dit een van zijn laatste kansen is. Als hij nu kansloos verliest, dan schrijf ik hem ook afquote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik sta te schreeuwen als hij idd weer terug is maar heb zo weinig vertrouwen in
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef Dacide het volgende:
* Heavyweight Bout: Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez op (T)KO
* Middleweight Bout: Wanderlei Silva vs. Michael Bisping ( by KO )
* Lightweight Bout: Joe Stevenson vs. George Sotiropoulos ( guillotine choke)
* Light Heavyweight Bout: Keith Jardine vs. Ryan Bader ( unanimous decision )
* Heavyweight Bout: Mirko Filipović vs. Ben Rothwell (KO)
Ik ga voor crocop.... crocop heeft behoorlijk lang in amsterdam getraind. (onder hypolyte).. Daarnaast ook verdomde stevig aan zijn grondwerk gesleuteld.
Dit is waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef GSP het volgende:
Hopelijk krijgen we een mooie high kick KO te zien, ik hoop het wel![]()
Viel me bij zijn laatste partij ook al op, hij deelde heel weinig kicks uit. Geen lowkicks en hooguit 2 high kicks. Een beetje als een tandenloze pitbullquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef roepdeman het volgende:
Even zonder gekkigheid. Een low kick van CroCop is volgens mij iets waar ik altijd bang voor zou zijn als tegenstander, maar ik merk dat hij ze veel te weinig uitdeelt. Sowieso als ik hem in dat spandex broekje zie, die boomstammen van bovenbenen alleen maar nog meer benadrukken zou ik al op geruime afstand blijven.
Maar ik denk dat hij er deze zaterdag al veel meer gebruik van zal gaan maken.. Ik vind het wel zonde dat ik zijn trainingen heb moeten missen, want ik ben zelf ook net terug uit Amerika, maar trust me ik ben er de volgende keer wel gewoon bij in de the gym!
Mijn idee. Als hij een beetje het 'hollandse muay thai' principe aan zou nemen; low kicks till you drop, dan zou hij al zoveel meer uit kunnen gaan richten.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef roepdeman het volgende:
Even zonder gekkigheid. Een low kick van CroCop is volgens mij iets waar ik altijd bang voor zou zijn als tegenstander, maar ik merk dat hij ze veel te weinig uitdeelt.
U heeft PM.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:19 schreef GSP het volgende:
Even een algemene vraag, waar kun je de UFC live kijken via stream? Ik heb nog terug gelezen, maar kon de links niet meer vinden. Ik ben namelijk van plan om UFC 110 live te gaan kijken. Start namelijk om 2 uur Nederlandse tijd, wat ik nog acceptabel vind.
Daar ben ik blij om, je kunt onmogelijk Rothwell als favoriet kiezen, dat is zelfs een uitgerangeerde CroCop niet waard!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
U heeft PM.
Verder is volgens mijn informatie de starttijd net als altijd zondagochtend 04:00 uur (onze tijd). De meest brakke tijd denkbaar![]()
En ik heb mijn voorspelling bijgesteld... ik denk toch dat CroCop op één of andere manier weet te winnen. Ik denk via decision, het zal er niet altijd geweldig uitzien.
Rustig rustig, Rothwell is zeker niet kansloos hoor!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar ben ik blij om, je kunt onmogelijk Rothwell als favoriet kiezen, dat is zelfs een uitgerangeerde CroCop niet waard!
Hij zal vast wat goede prestaties hebben gehad in het verleden, zijn laatste partij echter, dat was bijna te zielig voor woorden. Hij verdedigde zichzelf dan ook dermate slecht dat de scheids besloot om die reden de pot te stoppen.quote:
GSP.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Rustig rustig, Rothwell is zeker niet kansloos hoor!
Verder werden Dustin Hazelett en Bas Rutten als kind gepest. Wie nog meer?
Het wordt toch deze keer in Sydney gehouden? Dan zou het 2:00 moeten zijn toch? Of zie ik dat verkeerd? En bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
U heeft PM.
Verder is volgens mijn informatie de starttijd net als altijd zondagochtend 04:00 uur (onze tijd). De meest brakke tijd denkbaar![]()
En ik heb mijn voorspelling bijgesteld... ik denk toch dat CroCop op één of andere manier weet te winnen. Ik denk via decision, het zal er niet altijd geweldig uitzien.
normaal is van 3 tot 4 uur de prelims/undercard en om 4 uur begint the main card.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:04 schreef GSP het volgende:
[..]
Het wordt toch deze keer in Sydney gehouden? Dan zou het 2:00 moeten zijn toch? Of zie ik dat verkeerd? En bedankt voor de link
edit: je hebt gelijk, het is 4:00, hmmmm moet er nog even over nadenken of ik dat ga doen. Een live event kijken is wel gaaf natuurlijk.
UFC valt dus onder een soort van gedoogbeleid?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Hell yeah!!!
De new york secratary of state heeft met een ruime meerderheid MMA in de armen gesloten.
Dit is een grote stap om het legaal te krijgen in de staat!! Als het allemaal positief blijft verlopen komt er in de zomer van dit jaar het eerste legale MMA event in New York!!
Ik zag sowieso van de week een overzicht en als ik het in de snelle goed had begrepen zijn er (inclusief New York) nog 5 staten waar het nog niet legaal is om MMA events te houden.
en van die 5 staten zijn er zelfs 2 die totaal geen Atlethic Commission hebben.
Nee, als ik het zelf allemaal goed begrijp houdt dit het volgende in:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
UFC valt dus onder een soort van gedoogbeleid?
Hehe. Dat is zijn straf voor het in beeld zittenquote:
Hehe, tip: kijk ook eens Nogueira vs CroCop. Ook een episch gevecht!quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Gisteren Pride: Fedor Vs Crocop voor het eerst gekeken.
Toch wel grappig om te zien dat Crocop het zoveel beter deed tegen Fyodoruu dan dat Nogueira dat 2 fights deed.
Boksen is idd erg zwaar. Ik had afgelopen dinsdag een grappling training gehad. Ook verschrikkelijk zwaar. Ik moest zorgen dat ik onder iemand vandaan kwam die mij in de sidemount beet had. Flink rollen met de heupen en duwen met me handen. Erg vet!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef McGilles het volgende:
Net voor de eerste keer wezen boksen.
Killer training, geen moment rust en van alles en nogwat. Wat kapot achteraf. Stond ook tegen een gast die mooi voluit ging aan het eind dus dat voel je wel
Volgende week meer
Krijgt ie vast veel centen voorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:26 schreef roepdeman het volgende:
Rothwell is out....Perosh is in.
Kutzooi, CroCrop moet nu een andere loser finaal de grond in trappen...wel respect dat hij die bout last minute aanneemt!
Tja loser is een groot woord... het is wel ff een BJJ blackbelt hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:26 schreef roepdeman het volgende:
Rothwell is out....Perosh is in.
Kutzooi, CroCrop moet nu een andere loser finaal de grond in trappen...wel respect dat hij die bout last minute aanneemt!
quote:Anthony Perosh
Nickname: “The Hippo”
Home: Sydney – Australia
Style: Brazilian Jiu-Jitsu
Team: Sinosic Perosh Martial Arts
Division: under 98.9 Kg
BJJ/ADCC record: ADCC 2009 Pacific Trials Winner
MMA record: 9 – 4 – 0 (77% of victories by submission)
Bio:
The Hippo began his training in Martial Arts in 1994 and in BJJ in 1996. In 1997 he moved to Dallas, Texas, USA to train with Carlos Machado for 3 years. In August 2003 Carlos Machado presented Anthony Perosh with a black-belt in Machado Brazilian Jiu Jitsu. Anthony began his competition career in Brazilian Jiu Jitsu and has placed 3rd in the World in Brazilian Jiu Jitsu in 2003 and also in 1999. Second in the 2000 Pan American and is a 10 times Australian Brazilian Jiu-Jitsu Champion.
Ik vergeet mijn eerste BJJ trainingen nooit meer... heb liggen kotsen op de wc van vermoeidheid...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik had afgelopen dinsdag een grappling training gehad. Ook verschrikkelijk zwaar. Ik moest zorgen dat ik onder iemand vandaan kwam die mij in de sidemount beet had. Flink rollen met de heupen en duwen met me handen. Erg vet!
Respect dat hij de challenge aanneemt maar aan de andere kant.. hij is 0-2 in de UFC, kon niet van Wellisch winnen en moet dan nu een goede match-up voor CroCop zijn?quote:
Is dit serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:32 schreef Dacide het volgende:
Gerard musashi? Die ken ik niet..
Is ie beter dan Kimbo en brock lesnar?
Tuurlijk nietquote:
Wees er trots opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:28 schreef marco-h het volgende:
Ik heb getraind met de Vechter GEGARD MOUSASI! Die man is een beest in de ring en daarbuiten is het een hele goede jongen! Dat is pas echt!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef roepdeman het volgende:
Nog een dagje en CroCop zal iemands hoofd vol raken met zn linkerbeen!!
Zolang dat maar gebeurt dan is mijn dag goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef incognitoomuch het volgende:
En Bisping zal een KO ontvangen.
All for the fans!
Wanderlei Silva die gesubmit wordt? No way!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben voor Bisping, weten jullie het vast. Ik vind die arrogantie prachtig
Dat hij Silva KO beukt zie ik niet gebeuren maar een sub wel.
Paxquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Doe ik niet aan, ik zei ook misschien een sub hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wanderlei Silva die gesubmit wordt? No way!![]()
Wanderlei's BJJ sub defense is erg goed (hij traint met name op submission defense)...
Dat je voor Bisping bent is nog tot daar aan toe maar tegen Wanderlei...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben voor Bisping, weten jullie het vast. Ik vind die arrogantie prachtig
me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jardine vs BaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Stevenson vs George moeilijke achternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs BispingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Velasquez vs NogueiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik snel slapen!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Wat een avondje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
valt t al te downen ergens?☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
UFC.110.Nogueira.vs.Velasquez.DSR.XviD-XWT☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...![]()
CroCop vs HippoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jardine vs BaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Stevenson vs George moeilijke achternaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanderlei Silva vs BispingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Velasquez vs NogueiraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door -_Tommy_- op 21-02-2010 13:56:03 (even foutje met quoten enzo :D) ]![]()
UFC 110
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lytle vs. FosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soszynski vs. BonnarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Holy shit wat een tof event
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Wat een spanningIk heb echt sinds tijden weer genoten
. Mijn instellingen van grabit stonden verkeerd, dus heb de halve dag lopen kloten om UFC binnen te halen. Uiteindelijk gelukt en de krenten uit de pap gevist. Jardine vs Bader heb ik versneld gekeken, omdat ik het een erg saai gevecht vond. De volgende heb ik wel helemaal gekeken.
Wand vs BispingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CroCop vs PeroshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vs CainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Daddy vs George GirosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GSP op 21-02-2010 19:08:34 ]I am not impressed by your performance![]()
En dan is het nu aftellen geblazen naar UFC 111
GSP vs Hardy
Mir vs Carwin
Fitch vs Thiago Alves
[ Bericht 34% gewijzigd door GSP op 21-02-2010 21:21:57 ]I am not impressed by your performance![]()
eerst nog WEC
Yeah eindelijk ook weer DREAMEn UFC Fight Night eind maart met Takanori Gomi ook niet te vergeten, looking forward to that.
"Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij![]()
Ik vond de gehele UFC 110 matig, wel 2 onverwachte uitslagen, vond het een PPV niet echt waard. Nu komen er weer 2 titelgevechten aan. Wel balen voor Carwin, dat ie eerst langs Mir moet om tegen Lesnar te vechten, want hij had eerst een direct titelshot!!![]()
UFC110 matig? Die moet je me echt even uitleggenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:00 schreef THEFXR het volgende:
Ik vond de gehele UFC 110 matig, wel 2 onverwachte uitslagen, vond het een PPV niet echt waard. Nu komen er weer 2 titelgevechten aan. Wel balen voor Carwin, dat ie eerst langs Mir moet om tegen Lesnar te vechten, want hij had eerst een direct titelshot!!
UFC 110 maar matig? Wat Paxlie zegt... leg uit!quote:Op maandag 22 februari 2010 09:00 schreef THEFXR het volgende:
Ik vond de gehele UFC 110 matig, wel 2 onverwachte uitslagen, vond het een PPV niet echt waard. Nu komen er weer 2 titelgevechten aan. Wel balen voor Carwin, dat ie eerst langs Mir moet om tegen Lesnar te vechten, want hij had eerst een direct titelshot!!
![]()
Verder vind ik Carwin wel een gave vechter, maar hij heeft echt (veel te) snel z'n titleshot gekregen. Z'n enige waardige tegenstander was Gonzaga. JDS en Cain hebben inmiddels harder aan de weg gewerkt. Maar goed, hij is de eerste in lijn als hij voorbij Frank Mir () komt, al vrees ik dat Cain gehakt van Carwin zou maken.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Flabber redactielid Max en TMF-presentator Dennis gaan een potje mma vechten. Hier een reportage van hun voorbereiding.
http://www.flabber.nl/weblog/video/nieuw-mma-101-4295
Leuk om te zien hoe iemand met 0,0 ervaring mma probeert op te pikken.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ziet er gaaf uit, die instructeurs komen ook netjes over.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef McNulty het volgende:
Flabber redactielid Max en TMF-presentator Dennis gaan een potje mma vechten. Hier een reportage van hun voorbereiding.
http://www.flabber.nl/weblog/video/nieuw-mma-101-4295
Leuk om te zien hoe iemand met 0,0 ervaring mma probeert op te pikken.
![]()
Marloes is dan ook 1 van de top MMA vechters ter wereld. Stond pas nog tegen Cyborg live op Amerikaanse TV. Als iemand dan wat kan leren moet zij het zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit, die instructeurs komen ook netjes over.![]()
![]()
Precies, ze geven ook les via:
http://www.mmatraining.nl/index1.html
Zelf ga ik eens kijken of het wat voor mij is.![]()
incognitoomuch, die hier weleens komt, traint daar trouwens ook, dus kun je FOK! meetenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Precies, ze geven ook les via:
http://www.mmatraining.nl/index1.html
Zelf ga ik eens kijken of het wat voor mij is.
is inderdaad de gym waar Marloes ook komt.
Dat met die tennisballen was wel gaar![]()
ineens veel nieuwelingen waar ik train en je ziet het hier ook. MMA in opkomst?
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
Heb vanavond voor het eerst een stukje gezien, wat gaat dat er hard aan toe zegKijk eigenlijk alleen K1 (en K3
). Dit is toch wel even van een geheel andere orde... Volgende week dan toch maar ook even de finale kijken, wie weet vind ik deze toernooien ook wel leuk om te volgen
![]()
![]()
ik kijk het al 2,5 jaar, dus je moet het relatief zien.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
UFC110 matig? Die moet je me echt even uitleggen
![]()
dan is het juist nog vreemder, ufc 110 was echt een goed event.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kijk het al 2,5 jaar, dus je moet het relatief zien.
Volg de laatste weken ook de UFCIk ontvang hier geen USA op tv, dus download het maar elke keer
Maar dit zijn toch echt de betere programma's
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher![]()
Welkom alle newbies!![]()
Jullie hebben nog heeeel veeel evenementen in te halen. Veel plezier ermee!![]()
In de OP is veel informatie te vinden. Voor de rest beantwoorden wij hier veel vragen...
@ Thomasss, iedereen download het!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
ieder zijn mening, ik vond het matig!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 05:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan is het juist nog vreemder, ufc 110 was echt een goed event.
![]()
in 1 woord dan maar, want een hele zin is blijkbaar moeilijk:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ieder zijn mening, ik vond het matig!
waarom?Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Niet genoeg knockouts op spectaculaire wijze?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in 1 woord dan maar, want een hele zin is blijkbaar moeilijk:
waarom?
![]()
ik heb internet op mijn foon dus ben gedwongen het op tv te kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:01 schreef Fyodor het volgende:
Welkom alle newbies!![]()
Jullie hebben nog heeeel veeel evenementen in te halen. Veel plezier ermee!![]()
In de OP is veel informatie te vinden. Voor de rest beantwoorden wij hier veel vragen...
@ Thomasss, iedereen download het!goede OP btw
![]()
![]()
partijen waren matig, daarmee bedoel ik dus dat de vechters hun normale niveau niet haalde.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in 1 woord dan maar, want een hele zin is blijkbaar moeilijk:
waarom?
partij van het jaar 2009:WEC 43: Cerrone vs. Henderson
als je die nog niet gezien hebt,than shame on you!![]()
![]()
Gina...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De partijen matig? Welk event heb jij zitten kijken want ik volg je logica echt nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
partijen waren matig, daarmee bedoel ik dus dat de vechters hun normale niveau niet haalde.
partij van het jaar 2009:WEC 43: Cerrone vs. Henderson
als je die nog niet gezien hebt,than shame on you!
Welke partijen vond je dan matig? Of ben je vooral fan van de oude Pride sterren? Alleen dan kan ik je volgen, maar dit waren een paar mooie partijen hoor.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Hey SOLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb internet op mijn foon dus ben gedwongen het op tv te kijkengoede OP btw
Dat is lang geleden!! Thanks voor je complimentAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik kan hem ook niet helemaal volgen, hier ff een breakdown:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De partijen matig? Welk event heb jij zitten kijken want ik volg je logica echt niet
Welke partijen vond je dan matig? Of ben je vooral fan van de oude Pride sterren? Alleen dan kan ik je volgen, maar dit waren een paar mooie partijen hoor.
CroCop vs Perosh: Dit was de beste CC sinds tijden. Goede sprawl, geen moment in de problemen. Alleen jammer van de finish (een grote cut op Perosh z'n hoofd)
Keith Jardine vs Ryan Bader: Ook geen slecht gevecht, goede finish door Bader in de derde ronde.
Chris Lytle vs Brian Foster: Explosief gevecht en een supermooie kneebar door Lytle, alweer submission of the night voor hem.
Joe Stevenson vs George Sotiropoulos: Terecht FOTN, heel veel grappling en een hele knappe prestatie van George.
Wanderlei Silva vs Michael Bisping: Alleen al hoe het publiek reageert als Wanderlei binnenkomt... geweldig! Dit was misschien niet het mooiste gevecht, maar wel erg spannend. Had graag gezien dat Wanderlei een brute (T)KO scoorde, maar hij was erg behoudend.
Nogueira vs Velasquez: Had verwacht dat Cain zou domineren, maar niet op deze manier. Hij heeft op zeer indrukwekkende wijze een legende verslagen en speelt zichzelf in de kijker om de UFC HW titel.
Stephan Bonnar vs Krzysztof Soskynzki: Ook een heel explosief gevecht, beide vechters gaven alles. Alleen jammer van de headbutt en snee als gevolg daarvan.
Ik en met mij vele andere fans hebben genoten van dit evenement. Ik vraag me af welke UFC hij dan wel leuk vond?
Je kunt dan ook niet zeggen dat het de beste UFC ooit was.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.![]()
Ik ben ook wel kieskeurig met het uitkiezen van mijn partijen, in de zin dat ik alleen de krenten uit de pap vis. UFC 110 vond ik meer krent dan pap en dat wil voor mijn doen heel wat zeggen
I am not impressed by your performance![]()
Ik heb er ook van genoten uiteraard, ik heb echter genoeg andere UFC of strikeforce uitzendingen gezien die mij meer vermaakten. Het gaat er dan ook om welke vechters bij jouw smaak passen denk ik. De komende UFC zal mij dan ook wat meer trekken, met name omdat er 2 titelgevechten zijn en dat een van mijn favorieten, Jon Fitch weer van de partij zal zijn. UFC 100 bijvoorbeeld was ook erg goed bevallen namelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef GSP het volgende:
Ik ben ook wel kieskeurig met het uitkiezen van mijn partijen, in de zin dat ik alleen de krenten uit de pap vis. UFC 110 vond ik meer krent dan pap en dat wil voor mijn doen heel wat zeggen
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.![]()
Je moet inderdaad een beetje geluk hebben, dat het aanbod een beetje past bij je smaak. Heb ik ook de ene keer meer dan de andere keer. UFC109 bijvoorbeeld heb ik alleen Couture vs Coleman zitten kijken, de rest niet. UFC 111 wordt wel weer een pareltje, met 2 titelgevechten. En een aantal van mijn favoriete vechters komen dan aan bod:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb er ook van genoten uiteraard, ik heb echter genoeg andere UFC of strikeforce uitzendingen gezien die mij meer vermaakten. Het gaat er dan ook om welke vechters bij jouw smaak passen denk ik. De komende UFC zal mij dan ook wat meer trekken, met name omdat er 2 titelgevechten zijn en dat een van mijn favorieten, Jon Fitch weer van de partij zal zijn. UFC 100 bijvoorbeeld was ook erg goed bevallen namelijk.
Mir, GSP, Hardy, Fitch en Thiago Alves
Taz!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hey SOL
Dat is lang geleden!! Thanks voor je complimentIs idd heel lang geleden. November 2008 was ik een weekendje in limburg en moest ik aan je denken toen ik zuurvlees bestelde, daar had ik voor het eerst van gehoord van jou
On-topic: ik begrijp hier nog helemaal niks van, ken geen namen, helemaal niks. Door het hier een beetje te volgen hoop ik wat wijzer te worden, zal dus vooral lurken voorlopig.
![]()
tnx, maar heb internet via mijn mobiel, meer dan fok en mail kan ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef roepdeman het volgende:
Komt goed. Kijk op www.sherdog.com - www.mmajunkie.com - www.mmaweekly.comHopelijk over uiterlijk 2 maanden weer een normale comp en internet
ik bookmark dit topic wel voor tegen die tijd.
![]()
Daar lijkt het zeker op. Ik hoor op de universiteit ook al wel eens mensen over met name UFC praten, was een aantal jaren geleden toen ik begon met het volgen van de UFC en Pride totaal niet het geval. Next? Studio Sport.quote:Zou wel zielig zijn voor die vetklep van een Smeets die overleeft dat nooit. IS TOCH GEEN SPORT MEER DIT!!!!111
[ Bericht 8% gewijzigd door TheVotary op 23-02-2010 19:28:13 ]![]()
Kijk hem gaan dan, vol die stoten erop. Hop, takedown, wat is dit mooooooooiiiiiiiiii mensen. En hij pakt gewoon die armbar, hij flikt het gewoon weer!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Daar lijkt het zeker op. Ik hoor op de universiteit ook al wel eens mensen over met name UFC praten, was een aantal jaren geleden toen ik begon met het volgen van de UFC en Pride totaal niet het geval. Next? Studio Sport.Zou wel zielig zijn voor die vetklep van een Smeets die overleeft dat nooit. IS TOCH GEEN SPORT MEER DIT!!!!111
Laat Smeets hier aub buiten, dat kan nooit goed gaan merk ik
![]()
Paxlie![]()
![]()
Ik denk dat Humberto Tan wel leuk zou zijn als commentator!![]()
Maar idd, zei het een tijdje geleden al, ik hoor ook steeds meer mensen over de UFC praten. Eén daarvan is gelukkig een 'echte' fan en kijkt meer dan alleen TUF. Is ook helemaal fan van GSP nu en kijkt uit naar UFC 111. De meeste kennen het toch van TUF en hebben en nogal eenzijdig beeld op dit moment van 'onze' sport.
Verder ben ik heel voorzichtig begonnen met MMA te introduceren bij mijn vriendin
Ik heb nu een vriend die in de auto stapt als ik meld dat ik het ga kijken
De volgende keer plannen we het dus gewoon
Wel merkbaar dat het mainstream begint te worden
Begonnen met het uitleggen/uitbeelden van de mount position?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Fyodor het volgende:
Verder ben ik heel voorzichtig begonnen met MMA te introduceren bij mijn vriendin
Hier willen de mensen er trouwens nog niet aan.. maja dat heb je met boeren dorpjesAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Eerste aanvaring met MMA was trouwens eind jaren '90 via die videobanden die bij freerecordshop eerder nog wel eens in de grabbelbak lagen voor een paar knaken. Wat een verschil met tegenwoordig. Dit was 1 van de gevechten op die band tijdens kooigevechten in Emmen. Mooie politieke/bestuurlijke rel was dat trouwens.![]()
![]()
Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Dat ga ik zo zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe op zijn borst, die zo van jagen en van beef jerky houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kijk hem gaan dan, vol die stoten erop. Hop, takedown, wat is dit mooooooooiiiiiiiiii mensen. En hij pakt gewoon die armbar, hij flikt het gewoon weer!
Laat Smeets hier aub buiten, dat kan nooit goed gaan merk ik
[ Bericht 0% gewijzigd door GSP op 23-02-2010 20:18:59 ]I am not impressed by your performance![]()
Lijkt mij welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Fyodor het volgende:
Paxlie![]()
![]()
Ik denk dat Humberto Tan wel leuk zou zijn als commentator!![]()
Maar idd, zei het een tijdje geleden al, ik hoor ook steeds meer mensen over de UFC praten. Eén daarvan is gelukkig een 'echte' fan en kijkt meer dan alleen TUF. Is ook helemaal fan van GSP nu en kijkt uit naar UFC 111. De meeste kennen het toch van TUF en hebben en nogal eenzijdig beeld op dit moment van 'onze' sport.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe, die zo van jagen houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.
![]()
Zo zou het precies gaan!
Helaas, zoals ik heb begrepen, zal er nooit aandacht bij de NOS aan sporten als MMA en K1 worden besteed. Hoger hand wil het niet en dat is zonde, want de Studio Sport zou een stuk interessanter worden en zijn naam eer aan doen. Maar goed, voor je het weet willen fans van curling ook een beetje zendtijd
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Dat ga ik zo zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe op zijn borst, die zo van jagen en van beef jerky houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.![]()
![]()
Guess who's baaaaack!!!!!
ProElite/EliteXCAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
RTL7 is er wel heel erg mee bezigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:58 schreef roepdeman het volgende:
Helaas, zoals ik heb begrepen, zal er nooit aandacht bij de NOS aan sporten als MMA en K1 worden besteed. Hoger hand wil het niet en dat is zonde, want de Studio Sport zou een stuk interessanter worden en zijn naam eer aan doen. Maar goed, voor je het weet willen fans van curling ook een beetje zendtijd
En dan niet alleen met TUF dus je weet nooit wat er kan gebeuren. Motorsport is ook door de NOS uitgezonden toen bleek dat het wel heel erg populair was.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
danawhite:quote:Sweet home alabama just passed mma!!! One more down 4 more to go!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Bewust dit topic een paar dagen vermeden om evt spoilers niet te zien over UFC110
Wat een matches zeg! Ik heb werkelijk genoten en verbaasd gereageerd!
CroCop vs Hippo
Crocop kwam erg zelfverzekerd over. Die Aussi had geen schijn van kans al had hij wel heart! Het is natuurlijk een flinke pressure om in je thuisland tegen een well respected fighter als Crocop te gaan vechten.
Nu is het wel hoogtijd om Crocop klaar te stomen voor het echte werk!
Een fight tegen Kongo zou wel tof zijn!
Jardine vs Bader
Was niet helemaal bekend met Bader... tot deze wedstrijd dan. Ergens vind ik het wel een beetje sneu voor Jardine. Hij doet het niet zo best meer de laatste tijd....Misschien toch een idee om zijn unorthodoxed gameplan aan te gaan passen wil hij er nog iets van maken. Stiekum blijf ik nog altijd wel fan van hem.
Joe Stevenson vs George moeilijke achternaam
Zelfde geldt voor de Griek/Aussi met de moeilijke achternaam. Totaal niet bekend met zijn achievements tot deze match dan. Wat wel grappig was: Mijn huisgenote die normaal gesproken nooit iets heeft met UFC ( Ze vind dat rollen over de grond nogal gay...) zei al vanaf het begin dat George zou gaan winnen, terwijl ik zweerde bij 'Daddy'
![]()
Wat een gevecht! Op een gegeven moment waren die twee zo in de knoop dat ik zo nu en dan even moest terugspoelen om het nog te kunnen volgen..
Wanderlei Silva vs Bisping
Heerlijk gevecht! Die Bisping verdiende het gewoon om een lesje te leren!
Wat ook wel mooi was... op een gegeven moment gaf Silva een hoek die goed aankwam.. iedereen begon te cheeren, Wanderlei merkte dat op en wou zijn beide handen in de lucht gooien van blijdschap, kreeg hij weer een jab terug van Bisping...
Ik was inderdaad erg benieuwd geweest als dit gevecht naar een decision was gegaan.
Velasquez vs Nogueira
Ik kon mijn ogen niet geloven... Zo snel dat Nogueira down ging was volgens mij in ages niet meer gebeurd zo scherp kwamen de punches van Cain aan.
Ik heb hoge ogen voor Cain maar helaas niet echt veel hoop meer voor Nogueira...De keren dat ik train @ Tatsujin is Marloes daar idd iedere keer aanwezig om ons te ondersteunen. Echt een hele toffe meid en ze legt alles ook met veel geduld stap voor stap uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:19 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
incognitoomuch, die hier weleens komt, traint daar trouwens ook, dus kun je FOK! meetenis inderdaad de gym waar Marloes ook komt.
Kmerk ook dat het de laatste tijd storm loopt in de gym... Gisteren bijvoorbeeld gingen we sparren en onze trainer gaf aan dat we in tweetal maar op 1 kleine mat ( 2 bij 0,5 meter ) mochten staan zodat we niet andere mensen voor de voeten lopen. Ken je nagaan...
[ Bericht 1% gewijzigd door incognitoomuch op 24-02-2010 12:01:48 ]![]()
incognitoomuch, mag ik vragen wat de contributie is per maand en is dat voor 1 of 2 keer trainen in de maand?
Ik woon op nog geen tien minuten fietsen dus het ligt daar voor mij ideaal.![]()
![]()
1x trainen pw is 40 euro per maand
2 tot 3 keer trainen pw is 50 euro per maand.
Ze geven op dit moment op dinsdag trainingen voor zowel gevorderden en beginners die begint om 18:00 en op zaterdag voor beginners om 12:00.
Plan is dat ze de beginners ook op maandag avond les zullen geven ivm de drukte.![]()
Het was een decision.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Wanderlei Silva vs Bisping
Heerlijk gevecht! Die Bisping verdiende het gewoon om een lesje te leren!
Wat ook wel mooi was... op een gegeven moment gaf Silva een hoek die goed aankwam.. iedereen begon te cheeren, Wanderlei merkte dat op en wou zijn beide handen in de lucht gooien van blijdschap, kreeg hij weer een jab terug van Bisping...
Ik was inderdaad erg benieuwd geweest als dit gevecht naar een decision was gegaan.Vraag me alleen af wat er was gebeurd als die laatste knockdown er niet was geweest.quote:Wanderlei Silva Michael Bisping Unanimous Decision 3 5:00![]()
Ik vrees dat het dan naar Bisping was gegaan. Hij probeerde met die takedowns echt het gevecht te 'stelen'. Vond het ook wel grappig te zien hoe boos hij was na afloop. Echt een beetje upset was hijquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het was een decision.
[..]
Vraag me alleen af wat er was gebeurd als die laatste knockdown er niet was geweest.
Dat bedoelde ik dus te zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het was een decision.
[..]
Vraag me alleen af wat er was gebeurd als die laatste knockdown er niet was geweest.![]()
![]()
Shields vs. Henderson is a done deal
en CroCop zegt nu dat hij het rustig aan heeft gedaan tegen Perosch.
Ik mag het sterk voor hem hopen.. ik vond het écht niet goed overkomen en ben ook totaal verbaasd door jullie positieve reacties. Crocop tegen een top 10 fighter is
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Crocop heeft gewoon precies genoeg gedaan om winnend eruit te komen.
Dat zie je gewoon aan die hele pot.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Zo, ik zal me hier ook eens even melden. Ik lees al wel langer mee in deze topicreeks, maar heb nog nooit gereageerd.
Ik ben eigenlijk meer kickboks- en boksfan, maar doordat daar steeds minder evenementen van hoge kwaliteit zijn ben ik ook het MMA in gerold. Ik keek af en toe al wel eens wat beelden van mma, maar sinds UFC 100 kijk ik elk evenement van de UFC en van Strikeforce. De fijnste partijen vind ik nog altijd stand up partijen in combinatie met een beetje grondwerk. Langere grondgevechten en ground & pound kan ik nog steeds wat minder waarderen, al vind ik submissions wel mooi om te zien. Als het maar een beetje snel tot stand komt.
UFC 110 vond ik wel echt een topevent, tot nu toe 1 van de mooiste events die ik helemaal heb gezien.Cain was wel erg impressive! Waar ik net zei dat ik grondgevechten niet zo kon waarderen, was dit bij Stevenson tegen Sotiropoulos wel anders. Was erg mooi. Jardine heb ik al een paar keer zien vechten en dat vind ik wel een toffe gozer. Jammer dat hij niet wat meer kon brengen. Silva kende ik niet zo goed, maar had al wel vernomen dat hij heel populair is. EN TERECHT! Wat een topgast is dat zeg. Ik heb wat interviewtjes en oudere filmpjes van hem bekeken. Echt super. Al vond ik zijn performance niet echt super. Als hij niet op het laatst nog even die serie stoten had gemaakt, had hij verloren. Ik vond het nu ook al twijfelachtig, denk dat Bisping de partij verdiende te winnen. Tot slot Crocop. Het blijft natuurlijk een fantastisch persoon, maar ook ik was niet echt onder de indruk van hem. Ik had het idee dat hij, als hij even doorgezet had, de partij al heel vroeg had kunnen beslissen. Met wat combinaties had hij ehm zo kunnen pakken, maar het bleef bij enkele stoten en ook bijna geen kicks. Ben het eens met de mensen hier die zeggen dat hij geen topper meer gaat pakken. Er hangt een soort matheid om hem heen.
Laatste puntje voor nu. MMA word steeds populairder, maar ik denk niet dat het ooit mainstream gaat worden. Het blijft toch een sport die voor veel mensen te bruut is. Dan kan je wel gaan uitleggen dat de verschillende technieken zo mooi zijn, maar voor (te) veel mensen blijft het toch gewoon lomp stompen. Ik zie geen gezinnetjes met een bakje chips gezellig naar het MMA kijken.![]()
Mja dat weet ik niet, in de VS is het dat wel, moet zeggen dat ik zelfs mijn ouders relatief enthousiast gekregen, die kijken nu ook wel eens. Dus het kan best, alleen denk ik dat de cultuur in NL niet goed is ervoor, wij houden ook niet van boksen op televisie, terwijl in de VS er miljoenen mensen kijken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef vivelafete het volgende:
Laatste puntje voor nu. MMA word steeds populairder, maar ik denk niet dat het ooit mainstream gaat worden. Het blijft toch een sport die voor veel mensen te bruut is. Dan kan je wel gaan uitleggen dat de verschillende technieken zo mooi zijn, maar voor (te) veel mensen blijft het toch gewoon lomp stompen. Ik zie geen gezinnetjes met een bakje chips gezellig naar het MMA kijken.
![]()
Hmmm, of er iemand met zijn volledige gezin naar MMA zal kijken...Misschien in de toekomst. Toen je dat zei dacht ik er even aan, maar in Amerika zie ik ouders met hun kinderen naar Football, Wrestling, Icehockey en Boksen kijken. Ook geen milde sporten, maar ze kijken wel.
Crocop heeft heel anders gevochten dan we gewend zijn, zelfs zijn stance was anders. Ik zeg nog steeds dat hij niet wist wat voor vlees hij in de kuip had en daarom niet graag naar de grond wilde gaan. Verder heeft hij staand gewoon crisp gevochten en weinig damage opgelopen (ik heb nog niet naar de fightstats gekeken, dus ik baseer deze uitspraak puur op wat ik zag). Dan is dat toch een prima plan om over een paar maandjes weer te kunnen vechten tegen Rothwell?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Can CroCop still pull the trigger?
Heel goed artikel dat perfect weergeeft wat ik ook na het zien van zijn match dacht.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Crocop heeft zich voorbereid in NL met Ivan Hippolytequote:Op woensdag 24 februari 2010 21:46 schreef roepdeman het volgende:
Hmmm, of er iemand met zijn volledige gezin naar MMA zal kijken...Misschien in de toekomst. Toen je dat zei dacht ik er even aan, maar in Amerika zie ik ouders met hun kinderen naar Football, Wrestling, Icehockey en Boksen kijken. Ook geen milde sporten, maar ze kijken wel.
Crocop heeft heel anders gevochten dan we gewend zijn, zelfs zijn stance was anders. Ik zeg nog steeds dat hij niet wist wat voor vlees hij in de kuip had en daarom niet graag naar de grond wilde gaan. Verder heeft hij staand gewoon crisp gevochten en weinig damage opgelopen (ik heb nog niet naar de fightstats gekeken, dus ik baseer deze uitspraak puur op wat ik zag). Dan is dat toch een prima plan om over een paar maandjes weer te kunnen vechten tegen Rothwell?
![]()
Ik sta een beetje te kijken van zijn opmerkingen, dat hij "bang" was zijn tegenstander teveel te pijnigen. Als hij dat echt zo gezegd heeft, dan kan hij beter stoppen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Can CroCop still pull the trigger?
Heel goed artikel dat perfect weergeeft wat ik ook na het zien van zijn match dacht.
KJ Noons returns @ Dream 13
[ Bericht 36% gewijzigd door Tazmaniac op 25-02-2010 21:20:57 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Vind die gast niet echt bijzonder. Zijn BJ Penn actie vond ik ook niet echt tof (titel winnen en vervolgens weg gaan)quote:Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
WTFquote:
dit soort gasten heb je ook in de NFL, NHL. Denk je eens in als er meer van dit soort atleten komen
Daar zie je ook het verschil waarom wij in NL nooit echte toppers krijgen, zijn hier te weinig met sport bezig.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
WTF
dit soort gasten heb je ook in de NFL, NHL. Denk je eens in als er meer van dit soort atleten komen
![]()
Heb je misschien hier wat aan ^^quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef vivelafete het volgende:
Zo, ik zal me hier ook eens even melden. Ik lees al wel langer mee in deze topicreeks, maar heb nog nooit gereageerd.
Ik ben eigenlijk meer kickboks- en boksfan, maar doordat daar steeds minder evenementen van hoge kwaliteit zijn ben ik ook het MMA in gerold.
http://www.youtube.com/user/K1#p/shows
Officieel Youtube kanaal van K-1 met complete WGP's van 1993-1999, Dynamite USA event, K-1 Impact eps (KO/highlight reel show) en special met stapel gevechten van B.J.Penn & Lyoto Machida. En dat allemaal in HD!
[ Bericht 99% gewijzigd door Unstoppable op 26-02-2010 02:04:05 ]![]()
What the hell, Chuck Liddell
Edit: Blijkt om een Reebok reclame te gaan.. beetje vreemd
[ Bericht 6% gewijzigd door Tazmaniac op 26-02-2010 18:09:10 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
LOL!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Die comments ook. "He had a hardon so he had to run"![]()
Hier past maar 1 smiley bij:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Crocop krijgt Pat Barry
Big Ben vs. Yvel
beide @ UFC 115Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
And Then There was the LHK!
Volgens mij was die Barry niet zo heel lang. Die gaat hem vol eten!!!!
1st round KO ik zeg het!
Filipovic heeft zeer slim gevochten afgelopen week, geen damage opgelopen, dus ik zie hem binnenkort wel weer hier in de gym!Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Barry komt uit de K-1, die zie ik niet zo snel een LHK vangenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:02 schreef roepdeman het volgende:
And Then There was the LHK!
Volgens mij was die Barry niet zo heel lang. Die gaat hem vol eten!!!!
1st round KO ik zeg het!
Filipovic heeft zeer slim gevochten afgelopen week, geen damage opgelopen, dus ik zie hem binnenkort wel weer hier in de gym!
Dat is waar ook! Ah fuck it, hij is klein, hij moet iets doen om reach goed te maken, dus zal hij zn handen laten zakken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Oh noes... Ik ben bang dat het _echt_ gedaan is met de carriere van Sylvia.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Als hij verliest is het echt over, ben ik bang.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Ik denk dat hij vooral de 1e ronde moet overleven en veel moet clinchen, daarna zal die gast al redelijk moe zijn doordat zijn spieren ontzettend veel zuurstof zuigen. Als Sylvia dit goed aanpakt moet hij zeker kunnen winnen.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:44 schreef n00cL30n het volgende:
Als hij verliest is het echt over, ben ik bang.
Dan zal hij toch sterke benen moeten hebben.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.![]()
Goeie breakdown, alleen Sylvia en een goede aanpak/game plan = guaranteed FAILquote:Op zondag 28 februari 2010 13:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vooral de 1e ronde moet overleven en veel moet clinchen, daarna zal die gast al redelijk moe zijn doordat zijn spieren ontzettend veel zuurstof zuigen. Als Sylvia dit goed aanpakt moet hij zeker kunnen winnen.
mjah dat is ook weer zo. Het zal een beetje moeten gaan met hoe GSP toen BJ Penn pakte. Eerst veel clinchen en toen waren BJ zijn schouders doodop waardoor die niet meer hard kon stoten. Daarna ging hij boxen met BJ en gebruikte het boxen om takedowns te scoren + totale dominatie.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Goeie breakdown, alleen Sylvia en een goede aanpak/game plan = guaranteed FAIL
Ik zie Sylvia dit soort dingen inderdaad niet goed uitvoeren, daarom zei ik al dat hij hier goed over moet nadenken. Gewoon gaan vechten verliest hij het.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ik vind het een klein beetje een lose-lose situatie.
Maja als Syvlia constant de freak show fights opzoekt is hij het zelf schuld
WTH?! Echt zoiets van "Only in America..". Wel tof om te zien, maar ik vraag me af of zulke intensieve training op jonge leeftijd (lichaam nog in de groei) niet z'n tol gaat eisen. Op jonge leeftijd training okay..maar je kunt ook doorslaan natuurlijk. Ben wel benieuwd wat we gaan zien van die twee jongens in de toekomstquote:Awesomer dan deze?quote:Op zondag 28 februari 2010 15:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Bezig met een Fedor music video. Its gonna be awesome!
Impossible!
Dan HendersonOverigens is de Sylvia vs. Pudz fight nog niet officieelquote:"Just got pulled over in the city of Orange by officer Suarez, cuz my tail lights and windows are tinted in the range rover. He also decided it was necessary to also write me up for having a hat on my dashboard, obstructing my view. Lol. Thanks again for the car Dana."
Lees ook net dat de promotor van de bewuste show niemand minder dan BUTTERBEAN is.. no kiddin'
[ Bericht 11% gewijzigd door Tazmaniac op 28-02-2010 16:33:55 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ok die is idd zeker bruut!quote:
Maar ik doe mijn best..![]()
![]()
Amerika rulesBron: http://www.fightline.com/(...)vs-hardy/index.shtmlquote:For the first time in UFC history, UFC fans can head to their local movie theater and take in all the action in the Octagon, live and broadcast in high definition on the big screen starting with UFC 111: St- Pierre vs. Hardy on Saturday, March 27 at 10:00 p.m. Eastern / 7:00 p.m. Pacific."Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
![]()
Als het ook in Nederland zou komen, zou dat zou wel sweet zijn, het liefst in 3D op een imax scherm
3d hoeft niet maar Imax zou welquote:Op zondag 28 februari 2010 22:22 schreef GSP het volgende:
Als het ook in Nederland zou komen, zou dat zou wel sweet zijn, het liefst in 3D op een imax scherm
zijn
Damn, hij gaf hem niet eens de kans om te tappen. Erg pijnlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:08 schreef Tazmaniac het volgende:
John Gettle breaks William Kowalski's arm @ Tuff N Uff
Holy fuck!!! Frank Mir protege
Het eindresultaat:quote:Op zondag 28 februari 2010 15:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Bezig met een Fedor music video. Its gonna be awesome!
Bekijk deze YouTube-video
While it lasts.... ik ben bang dat WMG de clip er af gaat trappen.![]()
![]()
ik geloof dat dit toch niet mijn ding is, het keiharde is echtMaar dat gerollebol op de grond heb ik weinig mee
![]()
![]()
Dat gerollebol is het misschien wel het moeilijkste gedeelte van de sportquote:Op maandag 1 maart 2010 23:36 schreef SeaOfLove het volgende:
ik geloof dat dit toch niet mijn ding is, het keiharde is echtMaar dat gerollebol op de grond heb ik weinig mee
![]()
![]()
ik geloof je gelijk, maar heel dat worstelgedoe kan me dus echt niet boeien, ookal worden er dan echt wel rake klappen uitgedeeld natuurlijk. vind t saaiquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat gerollebol is het misschien wel het moeilijkste gedeelte van de sportheb toch liever thai of kickboksen. ik heb dit topic wel even in mijn bookmarks gezet, als ik weer een comp heb ga ik zeker de filmpjes kijken die jullie hebben gepost.
![]()
Als je er langer naar kijkt kan je het beter waarderen. Dus meer wedstrijden kijken en dergelijke. Ik sta nu te schreeuwen als iemand uit een moeilijke positie komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik geloof je gelijk, maar heel dat worstelgedoe kan me dus echt niet boeien, ookal worden er dan echt wel rake klappen uitgedeeld natuurlijk. vind t saaiheb toch liever thai of kickboksen. ik heb dit topic wel even in mijn bookmarks gezet, als ik weer een comp heb ga ik zeker de filmpjes kijken die jullie hebben gepost.
De wedstrijd tussen Sotiropoulos en Stevenson afgelopen UFC vond ik een mooi voorbeeld van goede grondgevechten (al was het meer dominantie van George).quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als je er langer naar kijkt kan je het beter waarderen. Dus meer wedstrijden kijken en dergelijke. Ik sta nu te schreeuwen als iemand uit een moeilijke positie komt.![]()
Kijken jullie naar het RTL7 gebeuren van UFC? Vervelende was dat een week of wat geleden op de website van UFC een interview was met de deelnemers aan de realityserie en elke keer als er eentje aan het woord was, verscheen er het bekende balkje met zijn naam en verdere gegevens. Zo wist je dus ook wie de winnaar was geworden van de realityserie en de finale.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Neuh, dit seizoen (nummer 10) was echt het slechtste seizoen aller tijden. Na een paar (gedownloade) afleveringen hield ik het voor gezien. Heb alleen de finale gezien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:08 schreef rubje het volgende:
Kijken jullie naar het RTL7 gebeuren van UFC? Vervelende was dat een week of wat geleden op de website van UFC een interview was met de deelnemers aan de realityserie en elke keer als er eentje aan het woord was, verscheen er het bekende balkje met zijn naam en verdere gegevens. Zo wist je dus ook wie de winnaar was geworden van de realityserie en de finale.
Overeem vs Rogers vind ik trouwens wel een vette matchup!![]()
Ben het gezeur rond Overeem (en indirect Fedor) inmiddels meer dan zat. Laat hem maar lekker in de USA vechten, maakt me niet uit dat het niet voor de title is. Rogers kan hij maar beter niet onderschatten, maar normaal gesproken zou deze partij all the way voor Overeem moeten zijn!
Announced Matchups for Strikeforce @ CBS [April 17th]OMFG!!!!!!!!!!quote:Middleweight Championship bout: Jake Shields vs. Dan Henderson
Light Heavyweight Championship bout: Gegard Mousasi vs. Muhammed "King Mo" Lawal
Lightweight Championship bout: Gilbert Melendez vs. Shinya Aoki
Mss klein beetje overkill om 3 title fights op 1 card te doen maar het is wel über!!!!!!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Gave wedstrijden hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Announced Matchups for Strikeforce @ CBS [April 17th]
[..]
OMFG!!!!!!!!!!
Mss klein beetje overkill om 3 title fights op 1 card te doen maar het is wel über!!!!!!!!
Vecht Fedor dan eigenlijk ook tegen Werdum, of is dat uitgesteld?
TUF heb ik ook een beetje geprobeerd, maar daar vond ik niet veel aan.
Overeem tegen Rogers is trouwens wel leuk. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke tegenstander voor Overeem. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit wie gaat winnen. Ben geen groot fan van Overeem, maar die Rogers heeft een veel te grote bek.![]()
Ik zou willen zeggen, komt wel goed Overeem maar Rogers heeft toch wel bewezen over brute kracht te beschikken.. niet dat Arlovski (die overigens een multi fight deal heeft gesloten met Strikeforce) een sterke kin heeft maar Overeem moet deze match echt niet te ligt opvatten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:45 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Gave wedstrijden hoor!
Vecht Fedor dan eigenlijk ook tegen Werdum, of is dat uitgesteld?
TUF heb ik ook een beetje geprobeerd, maar daar vond ik niet veel aan.
Overeem tegen Rogers is trouwens wel leuk. Eindelijk weer eens een fatsoenlijke tegenstander voor Overeem. Maakt me eigenlijk niet zo veel uit wie gaat winnen. Ben geen groot fan van Overeem. maar die Rogers heeft een veel te grote bek.
Het zijn wel 2 super powers tegenover elkaar he
Fedor is idd uitgesteld en wordt nu verwacht op dezelfde card als Overeem vs. Rogers (gerucht)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Nicequote:Op maandag 1 maart 2010 13:00 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het eindresultaat:
While it lasts.... ik ben bang dat WMG de clip er af gaat trappen.
Josh Barnett signs with DREAM!!!
December 2010 DREAM vs. Strikeforce cross promotion
Barnett vs. Fedor, i can feel it already!!!!!
sadness, dat hij eerst zijn shit regelt in de USA en niet roept: "ik wist niet dat ik daar fysiek aanwezig moest zijn"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Josh Barnett signs with DREAM!!!
December 2010 DREAM vs. Strikeforce cross promotion
Barnett vs. Fedor, i can feel it already!!!!!
Kerel is gewoon een steroid user. Daar is an sich niks mis mee maar loop dan niet zo hypocriet te doen
Dan moet het Fedor tegen overeem worden, hij heeft de laatste 6 mnd alleen maar lopen te zeiken dat ie tegen Fedor wilde, maar Fedor moest zogenaamd rekening houden met zijn K-1 schemaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, komt wel goed Overeem maar Rogers heeft toch wel bewezen over brute kracht te beschikken.. niet dat Arlovski (die overigens een multi fight deal heeft gesloten met Strikeforce) een sterke kin heeft maar Overeem moet deze match echt niet te ligt opvatten.
Het zijn wel 2 super powers tegenover elkaar he
Fedor is idd uitgesteld en wordt nu verwacht op dezelfde card als Overeem vs. Rogers (gerucht)
![]()
![]()
Welk schema...?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan moet het Fedor tegen overeem worden, hij heeft de laatste 6 mnd alleen maar lopen te zeiken dat ie tegen Fedor wilde, maar Fedor moest zogenaamd rekening houden met zijn K-1 schemaHandtekeningen uitdelen?
![]()
![]()
Ik denk dat Overeem dit niet gaat winnen. Ondanks het verlies tegen Fedor vond ik Rogers goed overkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Leuke match-ups zitten er aan te komen. Nu gaan we zien of Overeem for real is.
Wordt zeker spannend Rogers kwam idd veel beter over dan iedereen verwacht had.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik denk dat Overeem dit niet gaat winnen. Ondanks het verlies tegen Fedor vond ik Rogers goed overkomen.
![]()
Ik ga morgen maar weer eens m'n bokszak ophangen, echter zit er nu 150kg grind in wat eigenlijk veel te zwaar is.
Nu zoek ik een nieuwe vulling. Als je een voorgevulde zak koopt zitten er vaak textielstukjes in maar hier is niet heel makkelijk aan te komen volgens mij en ook niet heel goedkoop. Iemand hier nog goede suggesties? Zand, grind enzo is relatief veel te zwaar. Ik zat te denken aan mais/stro enzo, aan te raden>?![]()
quote:Sources close to the situation that James Toney has recently been signed to a multi-fight contract with the UFC.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
On January 2, 2010 Toney was spotted at UFC 108. Shortly after the event was over, Toney demanded to talk to UFC President Dana White regarding fighting for the UFC.[2] When negotiating he was quoted as saying "I ain't going to allow none of them boys to lay on me like a lil' fag, you know what I'm saying?" [3] On March 3, 2010, UFC President Dana White confirmed that James Toney has been signed to a UFC contract.quote:![]()
dat wordt nog lachenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
On January 2, 2010 Toney was spotted at UFC 108. Shortly after the event was over, Toney demanded to talk to UFC President Dana White regarding fighting for the UFC.[2] When negotiating he was quoted as saying "I ain't going to allow none of them boys to lay on me like a lil' fag, you know what I'm saying?" [3] On March 3, 2010, UFC President Dana White confirmed that James Toney has been signed to a UFC contract.
![]()
![]()
de eerste 2 maanden heeft ie vakantie gehouden in Thailandquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Welk schema...?Handtekeningen uitdelen?
![]()
![]()
Mag hopen dat die Toney eens flink op zijn nummer gezet wordt!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Takedown en klaar. Iemand die zo oud is leert niet in een maandje hoe je effectief sprawled. Daarnaast zal hij ook absoluut niet lenig genoeg zijn voor grondwerk (zie Kimbo Slice)quote:
Vond het ook verrassend dat Walker dat toen wel kon, die was echt bizar goed voor iemand die relatief kort traint. Denk alleen dat hij de uitzondering van de regel was.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Couture meteen op Twitter dat hij de 1e wil zijn die een fight tegen Toney krijgt
Couture moet gewoon zijn mond houden en eerst maar eens vechten tegen Fedor...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Couture meteen op Twitter dat hij de 1e wil zijn die een fight tegen Toney krijgt
( Een 2010 UFC vs Strikeforce sprawl @ 31-12-2010 @ 11PM)![]()
![]()
Ja want Strikeforce is de beste plek om te vechtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Couture moet gewoon zijn mond houden en eerst maar eens vechten tegen Fedor...
( Een 2010 UFC vs Strikeforce sprawl @ 31-12-2010 @ 11PM)
Fedor loopt nu alweer te bitchen om meer geld of wat dus wat dat betreft ligt de schuld niet meer voor het grootste gedeelte bij Couture. Fedor had ook kunnen tekenen bij de UFC.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Fedor vs Couture is toch niet zo spannend, KO voor Fedor in eerste rondequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja want Strikeforce is de beste plek om te vechten
Fedor loopt nu alweer te bitchen om meer geld of wat dus wat dat betreft ligt de schuld niet meer voor het grootste gedeelte bij Couture. Fedor had ook kunnen tekenen bij de UFC.
![]()
![]()
Fedor is niet zo heel groot. Denk echt wel dat Randy een kans heeft. Vooral als hij het clinchspelletje weet te doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Fedor vs Couture is toch niet zo spannend, KO voor Fedor in eerste ronde
Ja dat is ook erg jammer...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja want Strikeforce is de beste plek om te vechten
Fedor loopt nu alweer te bitchen om meer geld of wat dus wat dat betreft ligt de schuld niet meer voor het grootste gedeelte bij Couture. Fedor had ook kunnen tekenen bij de UFC.Ik hoop dat hij het nog op tijd zal inzien voordat het te laat is..
As zaterdag maar voor het eerst WEC gaan checken.. Totaal niet bekend met de fighters dus ik ben benieuwd!![]()
Ik ben toch meer van de zwaargewichtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg jammer...Ik hoop dat hij het nog op tijd zal inzien voordat het te laat is..
As zaterdag maar voor het eerst WEC gaan checken.. Totaal niet bekend met de fighters dus ik ben benieuwd!
![]()
![]()
Ja ik ook... maar je moet toch wat hè tot eind maart..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de zwaargewichten![]()
![]()
Wat denk je wat ik nu aan het kijken benquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ja ik ook... maar je moet toch wat hè tot eind maart..
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben duidelijk nog nooit de WEC gezien
Nog nooit een event meegemaakt wat niet awesome was
Nee dat heb ik niet idd. Maar goed ik heb alle tijd van de wereld he!quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:37 schreef Paxlie het volgende:
Jullie hebben duidelijk nog nooit de WEC gezien
Nog nooit een event meegemaakt wat niet awesome wasBen benieuwd wie mijn nieuwe idol gaat worden!
![]()
![]()
Ik denk dat het over is met de eerste klap die fedor uitdeelt. Met alle respect voor Couture, het beste is er toch vanaf. Tegen de mindere goden kan hij nog meekomen, maar tegen de toppers is hij kansloos.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Fedor vs Couture is toch niet zo spannend, KO voor Fedor in eerste ronde
Vera had em al een zwaar pak slaag gegeven... dus inderdaad, zijn beste tijd zit er wel op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik denk dat het over is met de eerste klap die fedor uitdeelt. Met alle respect voor Couture, het beste is er toch vanaf. Tegen de mindere goden kan hij nog meekomen, maar tegen de toppers is hij kansloos.![]()
Hij deed het van iedereen nog het beste tegen Lesnar, ik schrijf Couture niet zomaar afquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik denk dat het over is met de eerste klap die fedor uitdeelt. Met alle respect voor Couture, het beste is er toch vanaf. Tegen de mindere goden kan hij nog meekomen, maar tegen de toppers is hij kansloos.
Hij is ook zeker wel de underdog tegen Fedor maar hem afschrijven durf ik niet meer
Brock had gewoon respect voor Couture. Daarom ging hij niet voluit in de aanval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij deed het van iedereen nog het beste tegen Lesnar, ik schrijf Couture niet zomaar af
Hij is ook zeker wel de underdog tegen Fedor maar hem afschrijven durf ik niet meerDat was wel even anders tegen Mir pt.2
![]()
![]()
Rogan ook gelijk een RT.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Te grappig voor woorden.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
En toch Lesnar vs Mir pt2.
Voor dat het voor het laatst naar de grond ging, zakte Brock heel hard door zijn kniëen.
Dat laatste vond ik ook meer een trip waarin hij Mir met zich mee wist te trekken.
Dat hij dit om weet te zetten tot een te brute pounding daar heb ik het dan nu even niet over. (Want dat was echt wel heel erg goed van Lesnar)twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
even kort:
- WEC = awesome!! (90/100x dan.. soms is het gewoon wel goed)
- Fedor vs. Couture = W voor Fedor (als zal het niet zo makkelijk gaan als de meeste mensen heir denken)
- Lesnar vs. Mir = W voor Lesnar (not even close dat Mir kan winnen)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik denk zelf dat Mir net zo lang doorgaat tot hij wel weer een W krijgt. (En dat dit sneller gaat zijn dan dat mensen verwachten)twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Mir een W tegen een fitte/gezonde Lesnar?
I say: No f*cking wayAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik blijf het zeggen, als dat gevecht niet naar de grond was gegaan (Lesnar vs Mir 2) had Mir gewonnen.
Zeker nu Mir steeds groter aan het worden is, denk ik dat het steeds lastiger gaat worden voor Lesnar om een W te scorentwitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Jongens wat vinden jullie van de multifight deal van lights out Toney met de UFC? Die kerel heeft een partij praatjes, niet normaal meer. Hij is echt bezig een hype te creeren rond zijn persoon, waardoor ik denk dat er een payperview record aan zit te komen. Ik ben wel erg benieuwd naar de strategie van Dana met Toney. Koppelt hij hem direct tegen Couture, waardoor hij vrijwel op zeker verliest, of laat hij hem Kimbo vermoorden? Ik kan niet wachten tot hij in de octagon zijn opwachting maakt, I AM PUMPED!
edit: quote Toney: and if they shoot in on me, they getting launched into outer space like a satellite. ...
Deze man is wel per direct de beste striker in de UFC, maar of dat genoeg is? Als hij lang genoeg kan blijven staan misschien. Het gemis aan grondwerk, clinchen en trappen is toch aanzienlijk. Ik kan niet wachten om hem aan het werk te zien.
Tja, een hoop hype zoals je zegt, maar het is natuurlijk MMA en geen boksen. Normaal gesproken zou een goede worstelaar of BJJ vechter eenvoudig van hem moeten winnen. Couture wilde schreef gelijk op zijn twitter dat hij tegen hem wilde vechten en Couture zal ook moeten winnen normaal gesproken. Ik las een hoop geruchten dat hij tegen Kimbo zou gaan vechten. Dan ben ik benieuwd of Kimbo voor de takedown gaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef GSP het volgende:
Jongens wat vinden jullie van de multifight deal van lights out Toney met de UFC? Die kerel heeft een partij praatjes, niet normaal meer. Hij is echt bezig een hype te creeren rond zijn persoon, waardoor ik denk dat er een payperview record aan zit te komen. Ik ben wel erg benieuwd naar de strategie van Dana met Toney. Koppelt hij hem direct tegen Couture, waardoor hij vrijwel op zeker verliest, of laat hij hem Kimbo vermoorden? Ik kan niet wachten tot hij in de octagon zijn opwachting maakt, I AM PUMPED!
edit: quote Toney: and if they shoot in on me, they getting launched into outer space like a satellite. ...![]()
Zal idd wel goed voor de PPV verkopen zijn!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ik las ook dat hij tegen Kimbo gaat vechten, want Kimbo is verwijderd van de fightcard van UFC113. Mocht Kimbo verliezen, dan doet dat ook direct afbreuk aan de "mythe" rondom zijn persoon als cashcow. Mensen die namelijk niet zo bekend zijn met MMA denken nog wel eens dat hij de beste is. Maar trading punches met een bokser is nooit slim, Kimbo ging ook snel met Mercer naar de grond. Ik denk daarom dat Kimbo ook Toney zsm naar de grond zal willen werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tja, een hoop hype zoals je zegt, maar het is natuurlijk MMA en geen boksen. Normaal gesproken zou een goede worstelaar of BJJ vechter eenvoudig van hem moeten winnen. Couture wilde schreef gelijk op zijn twitter dat hij tegen hem wilde vechten en Couture zal ook moeten winnen normaal gesproken. Ik las een hoop geruchten dat hij tegen Kimbo zou gaan vechten. Dan ben ik benieuwd of Kimbo voor de takedown gaat
Zal idd wel goed voor de PPV verkopen zijn!
Daarom ben ik erg benieuwd wat Dana met Toney van plan is. Eerst een mindere tegenstander, of direct tegen een Couture. Wat ik verwacht is:
Bout 1: Toney-Kimbo (win)
Bout 2: Toney- Couture (loss)I am not impressed by your performance![]()
one leg, lolquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
WEC is vet ja. Altijd gave gevechten en weinig tot geen vechters die er niet in horen.
![]()
Title Fights in WEC 145 zijn altijd dope. 3 guys die gewoon super vechten. 135 is ook erg fijn met de huidige champ.
Kimbo traint tegenwoordig zwaar op de grond, dus ik hoop dat als hij Toney krijgt dat hij laat zien wat being a Lil' Bitch precies inhoudt. Leuke partij. Tegen Couture, gaat iemand hekwerk eten.
Maar punchers chance....ik zeg Vitor - Randy... ik zeg Seth - Kevin....en dan nu Toney daarvoor in de plaats...yeah ik hoop dat ze beiden van hun losses hebben geleerd.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Same here!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef incognitoomuch het volgende:
We zullen het.... hopelijk nog dit jaar zien.....?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Het enige nadeel aan de hele Toney situatie zou kunnen zijn dat onze vriend inmiddels te oud is (42).
Alleen omdat Randy nog op volle toeren draait wil niet zeggen dat iedereen dit kan.
Daarnaast las ik ook dat hij enorm 'out of shape' was dus laten we hopen dat hij de sport serieus neemt en al helemaal met een getraind lichaam komt aanzetten.
Ik zou Kimbo en Toney de eerste maanden niet tegen elkaar laten vechten. Geef hem een relatief gemakkelijk gevecht, lees: stand-up fighter die niet de wereld top in MMA is en laat hem een brute KO victory scoren. Dan laat je wat uitspraken de ronde doen dat Kimbo hem slecht vond tijdens zijn 1e fight.. dat zet vervolgens een bad blood match tussen de twee voor december 2010 en we weten allemaal wat er gaat gebeuren als je Kimbo tegen een geconcentreede Toney in de Octagon neer zet.
Bye bye Kimbo, welcome to our new bad boy 'Light Out' Toney
Inmiddels is MMA wel zover dat iemand met enkel stand-up kansloos is. Zelfs een gatekeeper zal met de strategie trainen om hem meteen naar de grond te werken. Hij kan roepen wat ie wil, maar zonder ook maar iets aan takedown defense en groundgame zijn er weinig mensen die hem niet kunnen verslaan..
Dan heb ik het nog niet eens over boksen dat totaal niet geschikt is voor MMA (clinch => trip takedown, "bobben" met hoofd om te ontwijken ideaal voor kicks en knieën, kicks/knieën en ellebogen die opeens meespelen, stand van boxen etc etc). Zelf zijn stand-up zal hij dus fors aan moeten passen aan MMA.![]()
Nou vergis je niet, deze man is een beest en kan aardig wat incasseren. Hij is snel, sterk en kan precies stoten. Voordat er een takedown tot stand komt, krijgt hij de kans om 3 a 4 punches uit te delen en hij zal heus niet als een mak lammetje gaan afwachten. Ik denk dat hij vol in de aanval gaat en graag punches wil traden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef Unstoppable het volgende:
Inmiddels is MMA wel zover dat iemand met enkel stand-up kansloos is. Zelfs een gatekeeper zal met de strategie trainen om hem meteen naar de grond te werken. Hij kan roepen wat ie wil, maar zonder ook maar iets aan takedown defense en groundgame zijn er weinig mensen die hem niet kunnen verslaan..
Dan heb ik het nog niet eens over boksen dat totaal niet geschikt is voor MMA (clinch => trip takedown, "bobben" met hoofd om te ontwijken ideaal voor kicks en knieën, kicks/knieën en ellebogen die opeens meespelen, stand van boxen etc etc). Zelf zijn stand-up zal hij dus fors aan moeten passen aan MMA.
Ik heb verder geen bokskennis en ken de beste man alleen maar van die paar quotes die hier worden gepost. Wat je zegt betwijfel ik dus ook niet, maar met echt alleen maar boksen had je 100 UFC's geleden al moeite en de sport is natuurlijk ontwikkeld, vooral de laatste jaren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:11 schreef GSP het volgende:
[..]
Nou vergis je niet, deze man is een beest en kan aardig wat incasseren. Hij is snel, sterk en kan precies stoten. Voordat er een takedown tot stand komt, krijgt hij de kans om 3 a 4 punches uit te delen en hij zal heus niet als een mak lammetje gaan afwachten. Ik denk dat hij vol in de aanval gaat en graag punches wil traden.
Misschien zou het wat kunnen zijn als hij (een stuk) jonger was, enkele jaren aan een transition werkte naar MMA (takedown defense, basis groundgame, MMA stand-up) en het serieus nam. Kan allemaal best een hype zijn en hij ondertussen natuurlijk er wel serieus mee bezig is, maar ik ga er nu vanuit wat ik weet en gelezen heb over hem.
Bokser zonder enige ervaring in takedown defense en MMA stand-up acht ik vrijwel kansloos in een MMA gevecht. Punchers chance zullen we maar zeggen.
[ Bericht 9% gewijzigd door Unstoppable op 05-03-2010 21:43:09 ]![]()
Ik las dat de UFC nu op dezelfde datum en in dezelfde stad als Strikeforce een UFC Fight Night gaat houden. Wel een beetje triest hoor! Maar een card als die van Strikeforce kunnen ze nooit neerzetten.![]()
Dat heb je met die grote players in de markt
maar als ikzelf de grote vis was zou ik natuurlijk keihard hetzelfde doen..
Edit
[ Bericht 17% gewijzigd door Tazmaniac op 05-03-2010 23:49:11 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Het is ook wel logisch, maar ook wel weer erg jammer dat er nauwelijks grotere organisaties naast elkaar kunnen bestaan. Ik volg het MMA nog niet zo gek lang, maar heb wel mee gekregen wat er met Pride gebeurde. Erg Jammer. Ik hoop dat zoiets niet met Strikeforce gaat gebeuren (al is Strikeforce natuurlijk nog lang niet zo groot).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat heb je met die grote players in de markt
maar als ikzelf de grote vis was zou ik natuurlijk keihard hetzelfde doen..
Edit
[ afbeelding ]
![]()
Dan heb je het nog niet eens over legkicks gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:38 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Ik heb verder geen bokskennis en ken de beste man alleen maar van die paar quotes die hier worden gepost. Wat je zegt betwijfel ik dus ook niet, maar met echt alleen maar boksen had je 100 UFC's geleden al moeite en de sport is natuurlijk ontwikkeld, vooral de laatste jaren.
Misschien zou het wat kunnen zijn als hij (een stuk) jonger was, enkele jaren aan een transition werkte naar MMA (takedown defense, basis groundgame, MMA stand-up) en het serieus nam. Kan allemaal best een hype zijn en hij ondertussen natuurlijk er wel serieus mee bezig is, maar ik ga er nu vanuit wat ik weet en gelezen heb over hem.
Bokser zonder enige ervaring in takedown defense en MMA stand-up acht ik vrijwel kansloos in een MMA gevecht. Punchers chance zullen we maar zeggen.
Ook al zou je een standup gevecht met Toney houden, als je een beetje een goede kickboxer tegenover hem zou zetten, zou deze de benen onder het lichaam van Toney vandaan trappen.
(Juist om deze op afstand te houden en om de handen te laten zakken.
(Vervolgens een LHK erover en het is 'a done deal'.)
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Er zitten ook wel weer goeie kanten aan. Strikeforce heeft laatste tijd veel grote namen binnen gehaald. Waarvan ook flink wat namen die niet naar UFC willen/kunnen. (En dan in het speciaal 1 iemandquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:02 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Het is ook wel logisch, maar ook wel weer erg jammer dat er nauwelijks grotere organisaties naast elkaar kunnen bestaan. Ik volg het MMA nog niet zo gek lang, maar heb wel mee gekregen wat er met Pride gebeurde. Erg Jammer. Ik hoop dat zoiets niet met Strikeforce gaat gebeuren (al is Strikeforce natuurlijk nog lang niet zo groot).) Plus dat vechters meer keuze hebben. Kijk maar naar Henderson bv.
Als ze echt tegen elkaar aan gaan, word de sport alleen maar bekender/groter en word er meer geld verdient voor iedereen. Als het mee zit tenminste. Het blijft alleen riskant omdat er vaak wel een verliezer uit komt.![]()
Ik heb er eigenlijk totaal geen problemen mee dat Dana hem een contract heeft gegeven. 2 fight deal dacht ik en het zullen beide big draws zijn. Het zal vooral veel nieuw publiek kwa boksfans trekken (hopen ze). Eerste fight een can, tweede fight midcard fighter met groundgame. Eerste fight zou me dan ook niks verbazen als het een fighter is die fijne bonus achter de schermen meekrijgt van de UFC om met hem te punchen om vervolgens een fight neer te zetten dat laat zien dat enkel boksen veel te weinig is om mee te doen in de UFC.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over legkicks gehad.
Ook al zou je een standup gevecht met Toney houden, als je een beetje een goede kickboxer tegenover hem zou zetten, zou deze de benen onder het lichaam van Toney vandaan trappen.
Rumors eerste fight tegen Kimbo. Als die zich gewoon aan zijn logische gameplan houd dan zou dat toch wel een dikke win moeten zijn voor Kimbo. Hij heeft al laten zien dat hij best snel zich nog op de grond heeft ontwikkeld, enige wat ie dan niet moet doen is zich mee laten slepen in het gevecht en het een stand-up war maken.
MMA is tegenwoordig gewoon te ver ontwikkeld om een goede vechter uit 1 discipline goede resultaten laten te behalen. Dat was al het geval in het begin van de UFC. Zelfde reden waarom ik totaal niet geloof in die hype om Pudzianowski. Sylvia heeft jaren aan de top van een niet al te sterke UFC division gestaan. Op dat moment vocht hij niet tegen de top van de HW's, maar wel jarenlange MMA ervaring. En dan roepen mensen dat iemand die zelfs niet eens een achtergrond in vechtsport heeft hem wel even af zal maken. Komop man, vrijwel iedereen die in de middenklasse of top heeft meegevochten zijn jarenlange profs. Jaar in jaar uit getraint op de verschillende aspecten in MMA, dat overwin je niet met een paar jaar vrachtwagentrekken en roids gebruiken..![]()
![]()
Hoi Mirkoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over legkicks gehad.
Toney vs. Mirko![]()
ik zet mijn geld echter op Toney
Nou, hij schijnt ook wel een aardig achtergrond te hebben in Kyokushin Karate. Niet dat het zaligmakend is, maar....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 06:36 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Jaar in jaar uit getraint op de verschillende aspecten in MMA, dat overwin je niet met een paar jaar vrachtwagentrekken en roids gebruiken..
Als het de echte Kyokushin achtergrond is, die hij zou moeten hebben, kan hij nog wel behoorlijk incasseren en uitdelen.
Het is echter wel zo, dat hij kwa groundgame tekort schiet.
Toch, als ik dan weer kijk naar Mir vs Lesnar pt.2, kun je toch zien, dat naast een worstel achtergrond, belachelijk veel kracht toch nog zijn voordeel kan hebben.
Ik blijf erg benieuwd.
Zoals meerdere mensen aanhalen, veel spiermassa heeft ook ongelovelijk veel zuurstof nodig, kans op ' gassing' blijft ook nogsteeds een te reële optie.Dat had ik ook in gedachten.quote:Jij op Toney, ik op CroCop.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko![]()
[ Bericht 32% gewijzigd door n00cL30n op 06-03-2010 11:36:42 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
just passing it alongquote:Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem is scheduled to fight a K-1 kickboxing match against Dzevad Poturak on April 3, just six weeks before he is supposed to defend his title against Brett Rogers at the May 15 Strikeforce show.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko![]()
Tja... what do we need to say...quote:![]()
Het is gewoon een sparringspartijtje voor Alistair. De zoveelste nobody...
Oftewel, niemand zit hierop te wachten. Des te meer op Rogers vs Overeem!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko![]()
Ik zal ter zijner tijd een leuke 'avabet' met jullie aangaan
Mocht het ooit zover komen dan!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Een Mirko die gaat boksen legt het af, een mirko die gaat kickboksen maakt gehakt van Toney. Zeker als hij Toney naar de grond probeert te krijgen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Toney vs. Mirko![]()
Ik vind het eigenlijk heel moeilijk te beoordelen waar CroCop nu staat.
Laatste gevecht was veel te simpel en kon je moeilijk beoordelen inderdaad. Dat gevecht ervoor vond ik hem niet sterk en dacht dat dat ongeveer wel het einde van hem zou zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:43 schreef GSP het volgende:
[..]
Een Mirko die gaat boksen legt het af, een mirko die gaat kickboksen maakt gehakt van Toney. Zeker als hij Toney naar de grond probeert te krijgen.
Ik vind het eigenlijk heel moeilijk te beoordelen waar CroCop nu staat.![]()
Ben benieuwd, maar ik ga toch voor CroCop, paar goede lowkicks en dan een highkick eroverheen denk ik in de 2e ronde.![]()
Zo, topic zit alweer bijna vol. Gaat snel zo, ook met al die nieuwe mensen!![]()
Over 2 weken UFC on Versus: Vera vs Jones!![]()
FightcardSowieso zit die hele card er wel goed uit. JDS vs Gonzaga kijk ik het meest naar uit. Beide hebben geen enkele decision op hun naam staan, zowel win als lose. Eén van beiden gaat KTFO worden. Ik neig naar een overwinning van JDS, die gast is zo goed bezig de laatste tijd. Alleen jammer dat hij nog nooit op de grond heeft gevochten in de UFC. Misschien dat Gonzaga een poging waagt. Ook een geweldige vechter, maar hij lijkt het op de kritieke momenten nét niet te kunnen. Denk aan Werdum, Couture en Carwin.quote:Jon Jones vs. Brandon Vera![]()
Daniel Roberts vs. John Howard
Junior dos Santos vs. Gabriel Gonzaga![]()
Brendan Schaub vs. Chase Gormley
Spencer Fisher vs. Duane Ludwig
Vladimir Matyushenko vs. Eliot Marshall
James Irvin vs. Alessio Sakara
Clay Guida vs. Shannon Gugerty
Cheick Kongo vs. Paul BuentelloSlugfest!
Jason Brilz vs. Eric Schafer
Mike Pierce vs. Julio PaulinoAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
JDS vind ik de beste vechter van 'de laatste tijd'. Denk dat hij nog heel groot gaat worden komende jaren. Moet nog even getest worden op de grond maar zijn standup fight is zeer goed, voornamelijk zijn stootkracht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef Fyodor het volgende:
Zo, topic zit alweer bijna vol. Gaat snel zo, ook met al die nieuwe mensen!![]()
Over 2 weken UFC on Versus: Vera vs Jones!![]()
Fightcard
[..]
Sowieso zit die hele card er wel goed uit. JDS vs Gonzaga kijk ik het meest naar uit. Beide hebben geen enkele decision op hun naam staan, zowel win als lose. Eén van beiden gaat KTFO worden. Ik neig naar een overwinning van JDS, die gast is zo goed bezig de laatste tijd. Alleen jammer dat hij nog nooit op de grond heeft gevochten in de UFC. Misschien dat Gonzaga een poging waagt. Ook een geweldige vechter, maar hij lijkt het op de kritieke momenten nét niet te kunnen. Denk aan Werdum, Couture en Carwin.
![]()
Stel JDS wint... Dan zou een wedstrijd tegen Nogueira of Carwin wel erg vet zijn!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
JDS vind ik de beste vechter van 'de laatste tijd'. Denk dat hij nog heel groot gaat worden komende jaren. Moet nog even getest worden op de grond maar zijn standup fight is zeer goed, voornamelijk zijn stootkracht.![]()
![]()
JDS is inderdaad een topper in wording, ben heel benieuwd waar de toppen van zijn kunnen liggen
Nogueira zal niet gebeuren, trainen met elkaar. Carwin zou de ultieme stand-up battle worden!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:48 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Stel JDS wint... Dan zou een wedstrijd tegen Nogueira of Carwin wel erg vet zijn!
Als Carwin slim is dan dumpt hij JDS op de grond om hem daar KO te meppen. Is een stuk veiligerquote:Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nogueira zal niet gebeuren, trainen met elkaar. Carwin zou de ultieme stand-up battle worden!
Dat is helemaal waar. Deed hij ook bij Neil Wain volgens mij. Hij heeft dan ook goede worstel skills.quote:Op zondag 7 maart 2010 07:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als Carwin slim is dan dumpt hij JDS op de grond om hem daar KO te meppen. Is een stuk veiliger
Verder: WEC 47. Heb het niet gezien, ook weinig tijd, maar over Torres en Bowles:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Zometeen lekker WEC 47 aanslingeren
Nieuwe topic is klaar!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wát een geweldige MMA events komen eraan he!!
5 awesome shows op tijd van 10 daagjes
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: