sadness, dat hij eerst zijn shit regelt in de USA en niet roept: "ik wist niet dat ik daar fysiek aanwezig moest zijn"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Josh Barnett signs with DREAM!!!
December 2010 DREAM vs. Strikeforce cross promotion
Barnett vs. Fedor, i can feel it already!!!!!
Dan moet het Fedor tegen overeem worden, hij heeft de laatste 6 mnd alleen maar lopen te zeiken dat ie tegen Fedor wilde, maar Fedor moest zogenaamd rekening houden met zijn K-1 schemaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen, komt wel goed Overeem maar Rogers heeft toch wel bewezen over brute kracht te beschikken.. niet dat Arlovski (die overigens een multi fight deal heeft gesloten met Strikeforce) een sterke kin heeft maar Overeem moet deze match echt niet te ligt opvatten.
Het zijn wel 2 super powers tegenover elkaar he
Fedor is idd uitgesteld en wordt nu verwacht op dezelfde card als Overeem vs. Rogers (gerucht)
Welk schema...?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan moet het Fedor tegen overeem worden, hij heeft de laatste 6 mnd alleen maar lopen te zeiken dat ie tegen Fedor wilde, maar Fedor moest zogenaamd rekening houden met zijn K-1 schema
Ik denk dat Overeem dit niet gaat winnen. Ondanks het verlies tegen Fedor vond ik Rogers goed overkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:00 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Leuke match-ups zitten er aan te komen. Nu gaan we zien of Overeem for real is.
Wordt zeker spannend Rogers kwam idd veel beter over dan iedereen verwacht had.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef GSP het volgende:
[..]
Ik denk dat Overeem dit niet gaat winnen. Ondanks het verlies tegen Fedor vond ik Rogers goed overkomen.
quote:Sources close to the situation that James Toney has recently been signed to a multi-fight contract with the UFC.
On January 2, 2010 Toney was spotted at UFC 108. Shortly after the event was over, Toney demanded to talk to UFC President Dana White regarding fighting for the UFC.[2] When negotiating he was quoted as saying "I ain't going to allow none of them boys to lay on me like a lil' fag, you know what I'm saying?" [3] On March 3, 2010, UFC President Dana White confirmed that James Toney has been signed to a UFC contract.quote:
dat wordt nog lachenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef McGilles het volgende:
[..]
On January 2, 2010 Toney was spotted at UFC 108. Shortly after the event was over, Toney demanded to talk to UFC President Dana White regarding fighting for the UFC.[2] When negotiating he was quoted as saying "I ain't going to allow none of them boys to lay on me like a lil' fag, you know what I'm saying?" [3] On March 3, 2010, UFC President Dana White confirmed that James Toney has been signed to a UFC contract.
de eerste 2 maanden heeft ie vakantie gehouden in Thailandquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Welk schema...?Handtekeningen uitdelen?
Takedown en klaar. Iemand die zo oud is leert niet in een maandje hoe je effectief sprawled. Daarnaast zal hij ook absoluut niet lenig genoeg zijn voor grondwerk (zie Kimbo Slice)quote:
Couture moet gewoon zijn mond houden en eerst maar eens vechten tegen Fedor...quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Couture meteen op Twitter dat hij de 1e wil zijn die een fight tegen Toney krijgt
Ja want Strikeforce is de beste plek om te vechtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Couture moet gewoon zijn mond houden en eerst maar eens vechten tegen Fedor...
( Een 2010 UFC vs Strikeforce sprawl @ 31-12-2010 @ 11PM)
Fedor vs Couture is toch niet zo spannend, KO voor Fedor in eerste rondequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja want Strikeforce is de beste plek om te vechten
Fedor loopt nu alweer te bitchen om meer geld of wat dus wat dat betreft ligt de schuld niet meer voor het grootste gedeelte bij Couture. Fedor had ook kunnen tekenen bij de UFC.
Fedor is niet zo heel groot. Denk echt wel dat Randy een kans heeft. Vooral als hij het clinchspelletje weet te doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
Fedor vs Couture is toch niet zo spannend, KO voor Fedor in eerste ronde
Ja dat is ook erg jammer...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ja want Strikeforce is de beste plek om te vechten
Fedor loopt nu alweer te bitchen om meer geld of wat dus wat dat betreft ligt de schuld niet meer voor het grootste gedeelte bij Couture. Fedor had ook kunnen tekenen bij de UFC.
Ik ben toch meer van de zwaargewichtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg jammer...Ik hoop dat hij het nog op tijd zal inzien voordat het te laat is..
As zaterdag maar voor het eerst WEC gaan checken.. Totaal niet bekend met de fighters dus ik ben benieuwd!
Ja ik ook... maar je moet toch wat hè tot eind maart..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:13 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van de zwaargewichten
Wat denk je wat ik nu aan het kijken benquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:30 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ja ik ook... maar je moet toch wat hè tot eind maart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |