Boksen is idd erg zwaar. Ik had afgelopen dinsdag een grappling training gehad. Ook verschrikkelijk zwaar. Ik moest zorgen dat ik onder iemand vandaan kwam die mij in de sidemount beet had. Flink rollen met de heupen en duwen met me handen. Erg vet!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef McGilles het volgende:
Net voor de eerste keer wezen boksen.
Killer training, geen moment rust en van alles en nogwat. Wat kapot achteraf. Stond ook tegen een gast die mooi voluit ging aan het eind dus dat voel je wel
Volgende week meer
Krijgt ie vast veel centen voorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:26 schreef roepdeman het volgende:
Rothwell is out....Perosh is in.
Kutzooi, CroCrop moet nu een andere loser finaal de grond in trappen...wel respect dat hij die bout last minute aanneemt!
Tja loser is een groot woord... het is wel ff een BJJ blackbelt hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:26 schreef roepdeman het volgende:
Rothwell is out....Perosh is in.
Kutzooi, CroCrop moet nu een andere loser finaal de grond in trappen...wel respect dat hij die bout last minute aanneemt!
quote:Anthony Perosh
Nickname: “The Hippo”
Home: Sydney – Australia
Style: Brazilian Jiu-Jitsu
Team: Sinosic Perosh Martial Arts
Division: under 98.9 Kg
BJJ/ADCC record: ADCC 2009 Pacific Trials Winner
MMA record: 9 – 4 – 0 (77% of victories by submission)
Bio:
The Hippo began his training in Martial Arts in 1994 and in BJJ in 1996. In 1997 he moved to Dallas, Texas, USA to train with Carlos Machado for 3 years. In August 2003 Carlos Machado presented Anthony Perosh with a black-belt in Machado Brazilian Jiu Jitsu. Anthony began his competition career in Brazilian Jiu Jitsu and has placed 3rd in the World in Brazilian Jiu Jitsu in 2003 and also in 1999. Second in the 2000 Pan American and is a 10 times Australian Brazilian Jiu-Jitsu Champion.
Ik vergeet mijn eerste BJJ trainingen nooit meer... heb liggen kotsen op de wc van vermoeidheid...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik had afgelopen dinsdag een grappling training gehad. Ook verschrikkelijk zwaar. Ik moest zorgen dat ik onder iemand vandaan kwam die mij in de sidemount beet had. Flink rollen met de heupen en duwen met me handen. Erg vet!
Respect dat hij de challenge aanneemt maar aan de andere kant.. hij is 0-2 in de UFC, kon niet van Wellisch winnen en moet dan nu een goede match-up voor CroCop zijn?quote:
Is dit serieus bedoeld?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:32 schreef Dacide het volgende:
Gerard musashi? Die ken ik niet..
Is ie beter dan Kimbo en brock lesnar?
Tuurlijk nietquote:
Wees er trots opquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:28 schreef marco-h het volgende:
Ik heb getraind met de Vechter GEGARD MOUSASI! Die man is een beest in de ring en daarbuiten is het een hele goede jongen! Dat is pas echt!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef roepdeman het volgende:
Nog een dagje en CroCop zal iemands hoofd vol raken met zn linkerbeen!!
Zolang dat maar gebeurt dan is mijn dag goedquote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:47 schreef incognitoomuch het volgende:
En Bisping zal een KO ontvangen.
All for the fans!
Wanderlei Silva die gesubmit wordt? No way!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben voor Bisping, weten jullie het vast. Ik vind die arrogantie prachtig
Dat hij Silva KO beukt zie ik niet gebeuren maar een sub wel.
Paxquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Doe ik niet aan, ik zei ook misschien een sub hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wanderlei Silva die gesubmit wordt? No way!![]()
Wanderlei's BJJ sub defense is erg goed (hij traint met name op submission defense)...
Dat je voor Bisping bent is nog tot daar aan toe maar tegen Wanderlei...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:17 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben voor Bisping, weten jullie het vast. Ik vind die arrogantie prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |