UFC110 matig? Die moet je me echt even uitleggenquote:Op maandag 22 februari 2010 09:00 schreef THEFXR het volgende:
Ik vond de gehele UFC 110 matig, wel 2 onverwachte uitslagen, vond het een PPV niet echt waard. Nu komen er weer 2 titelgevechten aan. Wel balen voor Carwin, dat ie eerst langs Mir moet om tegen Lesnar te vechten, want hij had eerst een direct titelshot!!
UFC 110 maar matig? Wat Paxlie zegt... leg uit!quote:Op maandag 22 februari 2010 09:00 schreef THEFXR het volgende:
Ik vond de gehele UFC 110 matig, wel 2 onverwachte uitslagen, vond het een PPV niet echt waard. Nu komen er weer 2 titelgevechten aan. Wel balen voor Carwin, dat ie eerst langs Mir moet om tegen Lesnar te vechten, want hij had eerst een direct titelshot!!
Ziet er gaaf uit, die instructeurs komen ook netjes over.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef McNulty het volgende:
Flabber redactielid Max en TMF-presentator Dennis gaan een potje mma vechten. Hier een reportage van hun voorbereiding.
http://www.flabber.nl/weblog/video/nieuw-mma-101-4295
Leuk om te zien hoe iemand met 0,0 ervaring mma probeert op te pikken.
Marloes is dan ook 1 van de top MMA vechters ter wereld. Stond pas nog tegen Cyborg live op Amerikaanse TV. Als iemand dan wat kan leren moet zij het zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit, die instructeurs komen ook netjes over.
incognitoomuch, die hier weleens komt, traint daar trouwens ook, dus kun je FOK! meetenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Precies, ze geven ook les via:
http://www.mmatraining.nl/index1.html
Zelf ga ik eens kijken of het wat voor mij is.
ik kijk het al 2,5 jaar, dus je moet het relatief zien.quote:Op maandag 22 februari 2010 09:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
UFC110 matig? Die moet je me echt even uitleggen
dan is het juist nog vreemder, ufc 110 was echt een goed event.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik kijk het al 2,5 jaar, dus je moet het relatief zien.
ieder zijn mening, ik vond het matig!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 05:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan is het juist nog vreemder, ufc 110 was echt een goed event.
in 1 woord dan maar, want een hele zin is blijkbaar moeilijk:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ieder zijn mening, ik vond het matig!
Niet genoeg knockouts op spectaculaire wijze?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in 1 woord dan maar, want een hele zin is blijkbaar moeilijk:
waarom?
ik heb internet op mijn foon dus ben gedwongen het op tv te kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:01 schreef Fyodor het volgende:
Welkom alle newbies!![]()
Jullie hebben nog heeeel veeel evenementen in te halen. Veel plezier ermee!![]()
In de OP is veel informatie te vinden. Voor de rest beantwoorden wij hier veel vragen...
@ Thomasss, iedereen download het!
partijen waren matig, daarmee bedoel ik dus dat de vechters hun normale niveau niet haalde.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
in 1 woord dan maar, want een hele zin is blijkbaar moeilijk:
waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De partijen matig? Welk event heb jij zitten kijken want ik volg je logica echt nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
partijen waren matig, daarmee bedoel ik dus dat de vechters hun normale niveau niet haalde.
partij van het jaar 2009:WEC 43: Cerrone vs. Henderson
als je die nog niet gezien hebt,than shame on you!
Hey SOLquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb internet op mijn foon dus ben gedwongen het op tv te kijkengoede OP btw
Ik kan hem ook niet helemaal volgen, hier ff een breakdown:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De partijen matig? Welk event heb jij zitten kijken want ik volg je logica echt niet
Welke partijen vond je dan matig? Of ben je vooral fan van de oude Pride sterren? Alleen dan kan ik je volgen, maar dit waren een paar mooie partijen hoor.
Ik heb er ook van genoten uiteraard, ik heb echter genoeg andere UFC of strikeforce uitzendingen gezien die mij meer vermaakten. Het gaat er dan ook om welke vechters bij jouw smaak passen denk ik. De komende UFC zal mij dan ook wat meer trekken, met name omdat er 2 titelgevechten zijn en dat een van mijn favorieten, Jon Fitch weer van de partij zal zijn. UFC 100 bijvoorbeeld was ook erg goed bevallen namelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:51 schreef GSP het volgende:
Ik ben ook wel kieskeurig met het uitkiezen van mijn partijen, in de zin dat ik alleen de krenten uit de pap vis. UFC 110 vond ik meer krent dan pap en dat wil voor mijn doen heel wat zeggen
Je moet inderdaad een beetje geluk hebben, dat het aanbod een beetje past bij je smaak. Heb ik ook de ene keer meer dan de andere keer. UFC109 bijvoorbeeld heb ik alleen Couture vs Coleman zitten kijken, de rest niet. UFC 111 wordt wel weer een pareltje, met 2 titelgevechten. En een aantal van mijn favoriete vechters komen dan aan bod:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik heb er ook van genoten uiteraard, ik heb echter genoeg andere UFC of strikeforce uitzendingen gezien die mij meer vermaakten. Het gaat er dan ook om welke vechters bij jouw smaak passen denk ik. De komende UFC zal mij dan ook wat meer trekken, met name omdat er 2 titelgevechten zijn en dat een van mijn favorieten, Jon Fitch weer van de partij zal zijn. UFC 100 bijvoorbeeld was ook erg goed bevallen namelijk.
Taz!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hey SOL
Dat is lang geleden!! Thanks voor je compliment
tnx, maar heb internet via mijn mobiel, meer dan fok en mail kan ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef roepdeman het volgende:
Komt goed. Kijk op www.sherdog.com - www.mmajunkie.com - www.mmaweekly.com
Daar lijkt het zeker op. Ik hoor op de universiteit ook al wel eens mensen over met name UFC praten, was een aantal jaren geleden toen ik begon met het volgen van de UFC en Pride totaal niet het geval. Next? Studio Sport.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |