Fuck you Tito!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:51 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Wat is hier nu mooi aan? Je dochtertjes laten meemaken hoe papa in elkaar wordt gerost door Fedor.
Dit is pas een mooi einde.
http://www.dailymotion.co(...)hoef-vs-cyborg_sport
* Gegard Mousasi splits with M-1 Globalquote:You can add Rolles Gracie’s name to the handful of fighters that have been released from the UFC following UFC 109, as The Wrestling Observer recently confirmed the heavyweight’s dismissal from the promotion.
Gracie joins Mark Coleman, Frank Trigg, Phillipe Nover, and Tim Hague, who were all recently let go from the UFC following defeats in the Octagon.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jat die Paxlie weer een OP heh!
TVP trouwens
Goed lezen is een optie.quote:Op zondag 14 februari 2010 06:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog steeds benieuwd wie Belfort's plaats in gaat nemen tegen Silva. Kbedoel kunnen ze een title fight cancellen...?
quote:
Het vindt dus in Australie plaats, maar helaas is de tijd aangepast, zodat het op dezelfde tijd komt als altijd. Ik had gehoopt op een fatsoenlijk tijdstip, maar helaasquote:Main Card
* Heavyweight Bout: Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez (3 ronden dominatie)
* Middleweight Bout: Wanderlei Silva () vs. Michael Bisping (
)
* Lightweight Bout: Joe Stevenson vs. George Sotiropoulos
* Light Heavyweight Bout: Keith Jardine vs. Ryan Bader
* Heavyweight Bout: Mirko Filipović vs. Ben Rothwell (Einde UFC voor CroCop)
Preliminary Card
* Light Heavyweight Bout: Elvis Sinosic vs. Chris Haseman
* Light Heavyweight Bout: Stephan Bonnar vs. Krzysztof Soszynski
* Welterweight Bout: Chris Lytle vs. Brian Foster
* Middleweight Bout: C.B. Dollaway vs. Goran Reljic
* Light Heavyweight Bout: James Te-Huna vs. Igor Pokrajac
Die laatste vind ik dan wel een interessante! Als Mirko out cold is neem ik mijn hoed voor je af, maar ik zie het eerder een UD worden...quote:Op maandag 15 februari 2010 15:11 schreef incognitoomuch het volgende:
* Heavyweight Bout: Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez (by submission)
* Middleweight Bout: Wanderlei Silva vs. Michael Bisping ( by TKO )
* Lightweight Bout: Joe Stevenson vs. George Sotiropoulos ( submision )
* Light Heavyweight Bout: Keith Jardine vs. Ryan Bader ( TKO )
* Heavyweight Bout: Mirko Filipović vs. Ben Rothwell (KO )
Het is maar een gokjequote:Op maandag 15 februari 2010 15:20 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Die laatste vind ik dan wel een interessante! Als Mirko out cold is neem ik mijn hoed voor je af, maar ik zie het eerder een UD worden...![]()
Andere vraag, sommigen denken dat Nog een submission voor elkaar weet te krijgen. Waarom denken jullie dit, terwijl Nog een (met alle respect) oude en langzamere Couture niet kon finishen? Natuurlijk weet je het nooit met onze Nog, maar ik vrees dat Cain echt een maatje te groot voor hem is.
/carequote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef Bragi het volgende:
Dit al gezien?
Gast van Flabber en gast van Gamekings staan 29 mei tegenover elkaar in een 'full contact MMA-gevecht' in de Amsterdam ArenA.
[ afbeelding ]
http://www.flabber.nl/weblog/video/promo-mma101-4215
http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mma_101/
Boehoehoe.quote:
Wat moet het in godsnaam worden dan? Twee gasten die absoluut niet kunnen vechten gaan een ring, nou woepdiedoe. Dit soort onzin verpest de sport juist.quote:
Verpesten? Gast, waar ben je precies bang voor? Denk je echt dat dit allemaal door zou gaan als geen van de partijen het er mee eens was? Als je het interview bij de tweede link had gelezen, zie je dat het een poging is om het wat meer bekend te maken bij het mainstream-publiek. Ze willen niks verpesten, ze willen het enkel onder de aandacht brengen. Door o.a. zelf te vechten, maar ze maken ook een soort documentaire over de sport.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat moet het in godsnaam worden dan? Twee gasten die absoluut niet kunnen vechten gaan een ring, nou woepdiedoe. Dit soort onzin verpest de sport juist.
hehe wat lachen. Dennis heeft het op gamekings.tv altijd over MMA. Ben wel benieuwd al zal het qua niveau niet zoveel voorstellen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:12 schreef Bragi het volgende:
Dit al gezien?
Gast van Flabber en gast van Gamekings staan 29 mei tegenover elkaar in een 'full contact MMA-gevecht' in de Amsterdam ArenA.
[ afbeelding ]
http://www.flabber.nl/weblog/video/promo-mma101-4215
http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mma_101/
omdat Cro Cop een schim van een vechter is de laatste tijdquote:Op maandag 15 februari 2010 20:24 schreef mediaconsument het volgende:
Hoe kan het toch dat jullie zo'n hoge pet ophebben van die Rothwell? Zijn laatste partij was dan ook niet echt top eigenlijk. Niet dat de laatste partij van Cro Cop zo goed was, die hoefde in ieder geval niet te stoppen omdat hij zich niet verdedigde.
Hij heeft de afgelopen tijd in Amsterdam getraind, omdat hij door begon te krijgen dat zijn trainingsmethoden niet meer afdoende waren. Ik denk dat hij keihard gaat terugkomenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
omdat Cro Cop een schim van een vechter is de laatste tijd
Ik sta te schreeuwen als hij idd weer terug is maar heb zo weinig vertrouwen inquote:Op maandag 15 februari 2010 20:32 schreef GSP het volgende:
[..]
Hij heeft de afgelopen tijd in Amsterdam getraind, omdat hij door begon te krijgen dat zijn trainingsmethoden niet meer afdoende waren. Ik denk dat hij keihard gaat terugkomen
Als hij weer verliest kan hij beter stoppen bij de UFC, ik denk dat hij ook beseft dat dit een van zijn laatste kansen is. Als hij nu kansloos verliest, dan schrijf ik hem ook afquote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik sta te schreeuwen als hij idd weer terug is maar heb zo weinig vertrouwen in
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:46 schreef Dacide het volgende:
* Heavyweight Bout: Antonio Rodrigo Nogueira vs. Cain Velasquez op (T)KO
* Middleweight Bout: Wanderlei Silva vs. Michael Bisping ( by KO )
* Lightweight Bout: Joe Stevenson vs. George Sotiropoulos ( guillotine choke)
* Light Heavyweight Bout: Keith Jardine vs. Ryan Bader ( unanimous decision )
* Heavyweight Bout: Mirko Filipović vs. Ben Rothwell (KO)
Ik ga voor crocop.... crocop heeft behoorlijk lang in amsterdam getraind. (onder hypolyte).. Daarnaast ook verdomde stevig aan zijn grondwerk gesleuteld.
Dit is waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef GSP het volgende:
Hopelijk krijgen we een mooie high kick KO te zien, ik hoop het wel![]()
Viel me bij zijn laatste partij ook al op, hij deelde heel weinig kicks uit. Geen lowkicks en hooguit 2 high kicks. Een beetje als een tandenloze pitbullquote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef roepdeman het volgende:
Even zonder gekkigheid. Een low kick van CroCop is volgens mij iets waar ik altijd bang voor zou zijn als tegenstander, maar ik merk dat hij ze veel te weinig uitdeelt. Sowieso als ik hem in dat spandex broekje zie, die boomstammen van bovenbenen alleen maar nog meer benadrukken zou ik al op geruime afstand blijven.
Maar ik denk dat hij er deze zaterdag al veel meer gebruik van zal gaan maken.. Ik vind het wel zonde dat ik zijn trainingen heb moeten missen, want ik ben zelf ook net terug uit Amerika, maar trust me ik ben er de volgende keer wel gewoon bij in de the gym!
Mijn idee. Als hij een beetje het 'hollandse muay thai' principe aan zou nemen; low kicks till you drop, dan zou hij al zoveel meer uit kunnen gaan richten.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:05 schreef roepdeman het volgende:
Even zonder gekkigheid. Een low kick van CroCop is volgens mij iets waar ik altijd bang voor zou zijn als tegenstander, maar ik merk dat hij ze veel te weinig uitdeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |