Kijk hem gaan dan, vol die stoten erop. Hop, takedown, wat is dit mooooooooiiiiiiiiii mensen. En hij pakt gewoon die armbar, hij flikt het gewoon weer!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:11 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Daar lijkt het zeker op. Ik hoor op de universiteit ook al wel eens mensen over met name UFC praten, was een aantal jaren geleden toen ik begon met het volgen van de UFC en Pride totaal niet het geval. Next? Studio Sport.Zou wel zielig zijn voor die vetklep van een Smeets die overleeft dat nooit. IS TOCH GEEN SPORT MEER DIT!!!!111
Begonnen met het uitleggen/uitbeelden van de mount position?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Fyodor het volgende:
Verder ben ik heel voorzichtig begonnen met MMA te introduceren bij mijn vriendin
Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Dat ga ik zo zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe op zijn borst, die zo van jagen en van beef jerky houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kijk hem gaan dan, vol die stoten erop. Hop, takedown, wat is dit mooooooooiiiiiiiiii mensen. En hij pakt gewoon die armbar, hij flikt het gewoon weer!
Laat Smeets hier aub buiten, dat kan nooit goed gaan merk ik
Lijkt mij welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Fyodor het volgende:
Paxlie![]()
![]()
Ik denk dat Humberto Tan wel leuk zou zijn als commentator!![]()
Maar idd, zei het een tijdje geleden al, ik hoor ook steeds meer mensen over de UFC praten. Eén daarvan is gelukkig een 'echte' fan en kijkt meer dan alleen TUF. Is ook helemaal fan van GSP nu en kijkt uit naar UFC 111. De meeste kennen het toch van TUF en hebben en nogal eenzijdig beeld op dit moment van 'onze' sport.
Verder ben ik heel voorzichtig begonnen met MMA te introduceren bij mijn vriendin
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe, die zo van jagen houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:28 schreef GSP het volgende:
[..]
Lesnar, die heerlijke gekke , maar ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen. Dat ga ik zo zeggen. Wat zei die heerlijke, rare gek van een Lesnar, die zei, en daar buigen we diep voor, een diepe buiging, swa san rancune voor die rare maffe Lesnar, de UFC wacht op niemand. Die Lesnar, met die grote tattoe op zijn borst, die zo van jagen en van beef jerky houdt. Die Lesnar zei, survival of the fittest. Wat een heerlijke gek, laten we samen nog keer kijken naar die rare mafkees, tijdens de UFC, terwijl hij een takedown maakt op Mir.
RTL7 is er wel heel erg mee bezigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:58 schreef roepdeman het volgende:
Helaas, zoals ik heb begrepen, zal er nooit aandacht bij de NOS aan sporten als MMA en K1 worden besteed. Hoger hand wil het niet en dat is zonde, want de Studio Sport zou een stuk interessanter worden en zijn naam eer aan doen. Maar goed, voor je het weet willen fans van curling ook een beetje zendtijd
quote:Sweet home alabama just passed mma!!! One more down 4 more to go!!!
De keren dat ik train @ Tatsujin is Marloes daar idd iedere keer aanwezig om ons te ondersteunen. Echt een hele toffe meid en ze legt alles ook met veel geduld stap voor stap uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:19 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
incognitoomuch, die hier weleens komt, traint daar trouwens ook, dus kun je FOK! meetenis inderdaad de gym waar Marloes ook komt.
Het was een decision.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef incognitoomuch het volgende:
Wanderlei Silva vs Bisping
Heerlijk gevecht! Die Bisping verdiende het gewoon om een lesje te leren!
Wat ook wel mooi was... op een gegeven moment gaf Silva een hoek die goed aankwam.. iedereen begon te cheeren, Wanderlei merkte dat op en wou zijn beide handen in de lucht gooien van blijdschap, kreeg hij weer een jab terug van Bisping...
Ik was inderdaad erg benieuwd geweest als dit gevecht naar een decision was gegaan.
Vraag me alleen af wat er was gebeurd als die laatste knockdown er niet was geweest.quote:Wanderlei Silva Michael Bisping Unanimous Decision 3 5:00
Ik vrees dat het dan naar Bisping was gegaan. Hij probeerde met die takedowns echt het gevecht te 'stelen'. Vond het ook wel grappig te zien hoe boos hij was na afloop. Echt een beetje upset was hijquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het was een decision.
[..]
Vraag me alleen af wat er was gebeurd als die laatste knockdown er niet was geweest.
Dat bedoelde ik dus te zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het was een decision.
[..]
Vraag me alleen af wat er was gebeurd als die laatste knockdown er niet was geweest.
Mja dat weet ik niet, in de VS is het dat wel, moet zeggen dat ik zelfs mijn ouders relatief enthousiast gekregen, die kijken nu ook wel eens. Dus het kan best, alleen denk ik dat de cultuur in NL niet goed is ervoor, wij houden ook niet van boksen op televisie, terwijl in de VS er miljoenen mensen kijken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:06 schreef vivelafete het volgende:
Laatste puntje voor nu. MMA word steeds populairder, maar ik denk niet dat het ooit mainstream gaat worden. Het blijft toch een sport die voor veel mensen te bruut is. Dan kan je wel gaan uitleggen dat de verschillende technieken zo mooi zijn, maar voor (te) veel mensen blijft het toch gewoon lomp stompen. Ik zie geen gezinnetjes met een bakje chips gezellig naar het MMA kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |