remmen, en dan glij je gewoon weg. Kunst is om juist niet te remmen en niet te overdreven te reageren want dan ga je alle kanten op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vraag me af wat je dan in godsnaam in je auto doet.. Vooral die ene die zelf tegen een auto aanknalt en waar daarna nog even iemand boven op knalt
Je wordt oud!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:53 schreef Swine het volgende:
Ik lig gewoon al in bed, wat gebeurt er met me
dat dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
remmen, en dan glij je gewoon weg. Kunst is om juist niet te remmen en niet te overdreven te reageren want dan ga je alle kanten op.
Beste is handrem erop en tegensturen![]()
Nee wat dacht je van die malloot die snel even oversteekt voor die auto, 20 zweepslagen en een nekschot!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vraag me af wat je dan in godsnaam in je auto doet.. Vooral die ene die zelf tegen een auto aanknalt en waar daarna nog even iemand boven op knalt
Nice, alhoewel verhuizen ook altijd wel iets aparts heeft.. Ik was vandaag even mijn spul hier aan het selecteren op bewaren of weggooien en het is ook best raar om hier dadelijk nooit meer terug te komenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je wordt oud!
Alle kleine spullen staan nu in mn nieuwe huis, zaterdag alleen nog maar bed/kast/bureau/koelkast verhuizen en alles opruimen en dan is het klaar
quote:
Nice!quote:Alle kleine spullen staan nu in mn nieuwe huis, zaterdag alleen nog maar bed/kast/bureau/koelkast verhuizen en alles opruimen en dan is het klaar
Juh dat wilde ik inderdaad ook nog zeggen ja, wat doe je daar als mensen op de weg.. Stelletje mongolsquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van die malloot die snel even oversteekt voor die auto, 20 zweepslagen en een nekschot!
oh nee, ik ben links, 2 maanden voorwaardelijk en een gemeentelijk gazonnetje maaien.
Als je de tijd hebt ja. Als het binnen 2 weken moet gebeuren is het een stuk minder leuk kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice, alhoewel verhuizen ook altijd wel iets aparts heeft.. Ik was vandaag even mijn spul hier aan het selecteren op bewaren of weggooien en het is ook best raar om hier dadelijk nooit meer terug te komen
Ja, ik vind het zelf ook heel maf, het was toch mijn eerste eigen huisjequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice, alhoewel verhuizen ook altijd wel iets aparts heeft.. Ik was vandaag even mijn spul hier aan het selecteren op bewaren of weggooien en het is ook best raar om hier dadelijk nooit meer terug te komen
hmm ik kan dan nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie bierdrinken?
Mooi hèquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijden_in_arnhem.html
tnt busje op 45 secHad ik kunnen zijn
Dan let je gewoon niet op en rij je niet goed. Bij nagenoeg alle auto's die bijna paaltjes pakken, zie je geblokkeerde voorwielen. Kortom: vol op de remmen en ja, dan ga je slippen. Blijf je rollen, is er weinig aan de hand. En die voetganger verdient ook een knal. Die steekt zo langzaam over, dat de automobilist die eraan komt haast verplicht wordt om te remmen (want: je bouwt extra foutmarge in. Hij kan het al rollend makkelijk halen, maar als de voetganger toevallig uitglijdt kan 'ie geen kant op). Als gevolg van de voetganger remt de auto, die dus een andere auto ramt. Lekker danquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor LR: Nijmegen #491 Waar de aankomende meet wel doorgaat!
ah, negatief apartquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik bedoelde er mee te zeggen dat ik het sowieso niet echt leuk vind.. @ CP
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je niet op de meetdagen Mikkie?
tuurlijk maak je daar een sport van, maar dnek je dat die tnt actie gepland was of niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mooi hè. Ik maak er, mits er niemand in de buurt is, soms ook wel een sport van om leuk de bocht door te gaan
![]()
.
[..]
Tsja wat is gepland. Zon bus gaat de achterkant heel makkelijk van opzij hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tuurlijk maak je daar een sport van, maar dnek je dat die tnt actie gepland was of niet?
Absoluut. Door handrem of gewicht kan die achterkant makkelijk schuiven, maar dat lok je wel uit. Je kunt ook prima de bocht om zonder volledig dwars te gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tuurlijk maak je daar een sport van, maar dnek je dat die tnt actie gepland was of niet?
Weet niet, bier na mijn onderzoek in ieder geval pasquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie bierdrinken?
Mag nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
was vanochtend vroeg op, morgen weer, nu in bed, laptop, nog een biertje en een peukie en zo plat. Komt in orde. Dus Swine, mijn tip; drink een bierie
Bwoah ik kan niet meer slapen...moest nog ff hierkomen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
@yasha: Bedankt meiske!
@Laysa: Heel erg lief van je!
Hoiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:49 schreef royjn het volgende:
Goedemorgen
DK dat wordt oefenen met links
ib is dus slaapverwekkend...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en sex natuurlijk, dat helpt ook altijd
dat was ook slaapverwekkendquote:
Thnx IB!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Echt hèAls er iets fout kan gaan, lukt het jou
Succes, en sterkte d'r mee. Hopelijk valt het allemaal mee straks
Ja dat piekeren doet het em...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar goed, van tellen kan ik dus slapen.. En zoiets moet ik wel doen, want vooral in een periode dat er veel dingen geregeld moeten worden kom ik altijd moeilijk in slaap. Dan bedenk ik me ineens van alles
Ow en sex natuurlijk, dat helpt ook altijd
Kunnen we niet beter een poll starten what's nextquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had vandaag een diplomauitreiking. Naderhand even in de Refter gegeten. Toen met een vriend naar de AH XL gegaan om boodschappen te doen wat hij kreeg wat logees. Rijd ik naar hem toen, pak de boodschappen uit de auto, loop 1 meter, flikker ik op me bek. Zo vol op me elleboog. Ik krabbel overeind. Loop met die vriend mee naar zijn kamer. Hij moest ff afwassen nog dus ik hielp hem wel ff. Hij doet de vaat, ik droog af. Tijdens het drogen kom ik er achter dat ik mijn elleboog niet goed kan gebruiken. Toen we klaar met de afwas waren zei ik dat ik ff langs huis ging, die vriend zei dat ik het best ff naar me elleboog kon laten kijken. Ik zeg dat doe ik morgen wel ff, zo'n pijn doet het ook weer niet. Wil ik naar huis rijden doet mijn elleboog het niet meer. Ik dus met 1 hand sturen en proberen te schakelen. Ik woon vlakbij de centrale huisartsen post dus ik dacht toch ff checken. De zuster keek en die vond dat een huisarts er even naar moest kijken. De huisarts vond dat ik ermee even langs de spoedeisende hulp moest. De co-assistent wilde dat de dokter er even naar keek. De dokter vond dat ik röntgenfoto's moest laten maken. Foto's gemaakt en de dokter die al eerder had gekeken zou de uitslag geven. Toen die niet kwam maar de dienstdoende orthopeed kwam wist ik dat het mis was. Scheur/breuk in een bot van mijn elleboog (welk bot weet ik niet meer, anatomie was nooit mijn ding). Toen een verhaal over dat het misschien zo weer goed kan groeien, maar het kan ook zijn dat een operatie noodzakelijk is. Morgenvroeg gaat ie overleggen en dan hoor ik of het opereren wordt. Ik mag niet ontbijten, want ik moet sowieso nuchter blijven tot dat gesprek. Als het inderdaad opereren wordt dan moet ik me meteen melden bij het ziekenhuis en opereren ze meteen.![]()
Zo dit was ff mijn laatste bericht, want ik moet dit typen met links. Mijn elleboog rechts zit in een drukverband en ik heb zo'n band om mijn nek zodat ik die arm kan laten rusten.
Binnen 3 dagen me rechtervoet en me rechter arm aan diggelen
Gebroken pink?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter een poll starten what's next![]()
Die motten we zeker welquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vorige keer hadden we wel een handrembochtje gedaan toen we bij IB daar naar beneden gleden met de autoHuisgenoot deed het in de zomer
dat was ook wel grappig..
En Laysa leest toch gewoon hier mee Piet, dus die hoef je toch niet te pmen? En Remlof is een arnhemmer; die motten we niet![]()
mijn toekomstquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef Mikkie het volgende:
Krijg je dat in twee delen? Oja, daar kun je voor kiezen hè? Ik heb toen alles in één keer laten uitbetalen. Voelt even leuk, totdat je daarvan je collegegeld van het jaar erna moet aftikken.
Wathijzegt:quote:
quote:
Matige woordgrapquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:39 schreef Sander het volgende:
Damn D_K, wat ontzettend kut. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen met je elleboog!
Maar met zijn 2en is het vaak lekkerderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wathijzegt:
[..]
En Swine, je hoeft toch niet perse sex met iemand te hebben![]()
Maar heb je ook al geprobeerd te lezen ofzo? Alhoewel bij mij dat altid weer het probleem oplevert dat ik het boek te spannend vind en het perse uit wil lezen
Je denkt gewoon te veel naquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Maar met zijn 2en is het vaak lekkerder![]()
Boeken lezen in bed doe ik eigenlijk nooit. Wel geprobeerd, maar bleef juist wakker omdat het zo spannend was, zoals je al zei
Probeer ik die vanavond welquote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit ook schijnt te werken:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je denkt gewoon te veel na![]()
Vaak is het een nadeel, maar soms is het best fijn om je gewoon helemaal nergens druk om te kunnen maken.
Ik denk dat rood niet helemaal mijn kleur is.. Maar ik zal het meenemen in de overwegingen, bedanktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Rood, en in een bob. Boom. Hostilord, the fasionista has spoken
Hallo trouwens vanaf mijn nieuwe baan
Net even een nieuwe laptop besteld
In gips? Zwaar klote manquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kop elleboog gebroken. Twee weken niet bewegen, dan controle.
Ik moet ook naar de kapper!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:16 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga zo naar de kapper, maar ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik met mn haar wil, iemand tips?
Ah wat kut he! Veel beterschapquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zielsverwanten!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de kapper!
Zou het toeval zijn of zie ik hier een telepathische band!?![]()
Da's zwaar kak, D_K!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wtf is een bob?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb ook een afspraak staan voor morgenHet is overigens wel bijna lang genoeg om het in een bob te laten modelleren
nice, gewoon hard optreden, is t gezeik snel afgelopenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:35 schreef Swine het volgende:
Lomp![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)liesie_in_actie.html
nee ik werkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
thnx, hosti & swarm
@swarm: heb je geen slaapproblemen? Jij bent ook om de raarste tijden online.
je had er al 4 kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja dat piekeren doet het em...![]()
En voor dat andere moet ik nu vervanging zoeken..
Is iets complexers natuurlijk hèquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had er al 4 kunnen hebben hoor
En wanneer begint je studie nu weer?quote:
ja ik moest zelf dus werken, leuk hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:27 schreef Sander het volgende:
Zo remlof en swarma, tof dat jullie langskwamen gisteren
Vandaag ook weer een nieuw email adres erbijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:54 schreef royjn het volgende:
Ow sorry ik was het die je email controleerde.![]()
Verveelde me.
Jeejquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Rood, en in een bob. Boom. Hostilord, the fasionista has spoken
Hallo trouwens vanaf mijn nieuwe baan
Net even een nieuwe laptop besteld
Neen, in Wijchenquote:
awesomeness! daar mag je me binnenkort alles over vertellen... Klinkt goehoed!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neen, in WijchenInternetbedrijf, groot in zijn branche, 9 a 10 mensen die er werken. Gisterochtend sollicitatie gesprek en om half 11 had ik de baan, en waren we een laptop voor me samen aan het stellen
Vanavond tijdens een potje poker en bier? Bij Thijs.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Californium het volgende:
[..]
awesomeness! daar mag je me binnenkort alles over vertellen... Klinkt goehoed!
Een hiaat noemen ze het volgens mij mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti, ben jij eik nu wel of niet nog met je studie bezig?
Dat kan. Balen zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verpleegkundige had me net gebeld. 5 dagen drukverband dragen. Dan zonder en langzaam bewegen. Gaat ergens tussen 6-8 weken duren voordat k mijn arm weer normaal kan draaien en buigen. Gaat nog wel een poos fink pijn doen zij ze. Het bot met de scheur heette, als ik het goed onthouden heb, de radiuskop.
Mik, je moet het anders zien. Je bent dan misschien nu niet met je studie bezig, maar zometeen kan je nog wel een uurtje of drie eraan werken. Dan heb je toch nog wat met je dag gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben een faler. Ik zou al de hele dag in de bieb moeten zitten werken maar ik zit hier eigenlijk gewoon een vrije dag te houden.
.
Je moet het anders zien, je pakt nu alvast de ontspanning, zodat je de voor-de-tv-hang-dag die deze week onvermijdelijk nog een keertje zou komen niet nodig hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben een faler. Ik zou al de hele dag in de bieb moeten zitten werken maar ik zit hier eigenlijk gewoon een vrije dag te houden.
.
Je praat me naquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet het anders zien, je pakt nu alvast de ontspanning, zodat je de voor-de-tv-hang-dag die deze week onvermijdelijk nog een keertje zou komen niet nodig hebt
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie lozer je kan niet eens je schouders eronder zetten en gewoon aan de slag gaan!
Klopt. Morgen weer een dagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:03 schreef Swine het volgende:
[..]
Mik, je moet het anders zien. Je bent dan misschien nu niet met je studie bezig, maar zometeen kan je nog wel een uurtje of drie eraan werken. Dan heb je toch nog wat met je dag gedaan.
Met deze instelling ga je de rest van de dag ook niets meer doen
Mwoah, die heb ik anders van de week echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet het anders zien, je pakt nu alvast de ontspanning, zodat je de voor-de-tv-hang-dag die deze week onvermijdelijk nog een keertje zou komen niet nodig hebt
Ik faal jammerlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie lozer je kan niet eens je schouders eronder zetten en gewoon aan de slag gaan!
Ik denk dat je de wijken moet afsluiten (daar is het leger wel handig voor) en gewoon een grote ruim-actie met politie (die kennen de criminelen), justitie, belastingdienst, vreemdelingenbeheer door de wijken houden. Hopende dat politie voldoende bewijsmaterialen heeft verzameld in de loop der jaren en het zooitje vervolgen of uitzetten zodat de rest van de mensen weer een normaal leven kunnen leiden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
daar moet je gewoon het leger op afsturen met zero tolerance beleid, kut voor ze
Wat voor literatuur moet je hebben dan? Kun je toch ook thuis naar zoeken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Morgen weer een dag.
[..]
Mwoah, die heb ik anders van de week echt niet. Maar goed, da's nu te laat
.
Punt is voornamelijk dat ik hoop voldoende literatuur te hebben om thuis aan de slag te kunnen, aangezien ik pas op z'n vroegst over een week weer naar de uni kan voor literatuur
Ja prcs, proxy van de UBN rulesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat voor literatuur moet je hebben dan? Kun je toch ook thuis naar zoeken?
Het is dat ik soms practicum heb enzo, maar voor de rest kun je echt mijn hele studie vanuit huis volgenquote:
misschien kunnen we nog een of ander trainingskamp opnieuw openen voor deze zuiveringquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk dat je de wijken moet afsluiten (daar is het leger wel handig voor) en gewoon een grote ruim-actie met politie (die kennen de criminelen), justitie, belastingdienst, vreemdelingenbeheer door de wijken houden. Hopende dat politie voldoende bewijsmaterialen heeft verzameld in de loop der jaren en het zooitje vervolgen of uitzetten zodat de rest van de mensen weer een normaal leven kunnen leiden.
Literatuur om mijn hypotheses mbt gedrag te onderbouwen. En die staat geheid in de gedragswetenschappenbieb. En die gaat over een half uur dicht, geloof ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat voor literatuur moet je hebben dan? Kun je toch ook thuis naar zoeken?
Wij kunnen ook het grootste deel van de (nieuwere) boeken die in de MB staan thuis bekijken, superchillquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Literatuur om mijn hypotheses mbt gedrag te onderbouwen. En die staat geheid in de gedragswetenschappenbieb. En die gaat over een half uur dicht, geloof ik. Maar misschien kan ik inderdaad wel iets uit artikelen halen.
Mja, zo ver zijn ze bij ons echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij kunnen ook het grootste deel van de (nieuwere) boeken die in de MB staan thuis bekijken, superchill
ownee, t was een werkkampquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Auswitz was geen trainingskampHet zou echter wel een effectieve opruimingsmethode van dat tuig bieden
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, zie die gast flippen danEn dan helemaal tegen die Marlous, die kan er toch ook niks aan doen
Af en toe even uit de band springen, jwtzquote:
quote:
di mee naar cuijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg eigenlijk best zin om weer te gaan carnavallen
morgenavond heb ik al n feestjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Enige wanneer ik eventueel zou kunnen is morgenavond. Zondag, maandag en dinsdag zijn bezet met stage en werk
.
Nope, geen enkele mogelijkheid. Ik moet dinsdagochtend weg en kan op z'n vroegst om drie uur vrij zijn. Dat gaat 'm niet worden hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
morgenavond heb ik al n feestje
niet mogelijk te schuiven waarschijnlijk zodat je dinsdag vrij hebt?
ik heb werkelijk waar geeeeen idee hoelaat cuijk begintquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, geen enkele mogelijkheid. Ik moet dinsdagochtend weg en kan op z'n vroegst om drie uur vrij zijn. Dat gaat 'm niet worden hè?
Volgens mij moet je daar al eind van de ochtend heenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geeeeen idee hoelaat cuijk begint
Ik heb nog steeds geen outfit bedacht trouwens, met mn nieuwe haar kan ik wel alle roze kleren die ik heb aandoen en als barbie gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geeeeen idee hoelaat cuijk begint
Holy crap, dat ziet er goed uitquote:
quote:
Morgen ga ik verhuizen en werken en feestje van Marloes, dus áls het allemaal gebeurt, gebeurt het dinsdagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef swarmahoer het volgende:
merel, wanneer kom je nou :p? morgen of dinsdag?
Ik begon al te twijfelen of het niet keihard gefotoshopt was. Echt, naar zo'n fucking tropisch oord wil ik nog eens. Alleen dat wordt dus nog even sparenquote:
Wij wilden onze Marloes eigenlijk een optreden van zanger Rinus cadeau doen, maar dat kost 800 euro voor 10 minutenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hey Marloes!
Ow en Piet, Hij had er eerst deze [ afbeelding ]
En ik wilde nog iets zeggen maar weet niet meer wat
Owjah SLP! ik had dat ook een keerIk dacht dat mijn gebruikersnaam de eerste letter van mijn voornaam + achternaam was, maar het was gewoon mijn hele naam.. Maar blijkbaar bestond er nog een ander persoon met die naam en heb ik toen dat account 3 dagen geblokkeerd
! Dat gebeurt na 5 keer ofzo.. Om toen toch maar eindelijk de brief op te gaan zoeken
Mn vader had de brief nog en daar stond ook een andere gebruikersnaam op, dan ik telkens had ingevoerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hey Marloes!
Owjah SLP! ik had dat ook een keerIk dacht dat mijn gebruikersnaam de eerste letter van mijn voornaam + achternaam was, maar het was gewoon mijn hele naam.. Maar blijkbaar bestond er nog een ander persoon met die naam en heb ik toen dat account 3 dagen geblokkeerd
! Dat gebeurt na 5 keer ofzo.. Om toen toch maar eindelijk de brief op te gaan zoeken
Pfff naja zeg! Gelukkig is de inbraak niet gelukt... Maar wel mooi schade, stomme inbrekers.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik kom thuis en hoor dat er geprobeerd is in te breken... koevoet afdruk in het deurkozijngelukkig goede sloten enz dus niks gejat. wel jammer dat na 7 jaar zoiets gebeurd
moet iemand zijn die weet dat we verhuizen dus uit de buurt...
Wat een problemen hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Mooi klote, CP. Dat gezeik kan er ook nog wel even bij.
Dat kan meehelpen. Maar goed, juist kut als ze dingen jatten of slopen met emotionele waarde. De rest is vervangbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat een problemen heAchja... er staan alleen nog dingen met emotionele waarde, maar het huis kom je echt niet zomaar in. Maargoed gewoon alles dus op slot houden. En niet terugkomen uit de supermarkt en constateren dat je sleutels er nog in zitten
Niks doen is echt 10x vermoeiender dan hard werken, ik kan er echt niet tegen als er op het werk niks te doen is ofzo, dan ga ik altijd alles schoonmakenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:04 schreef Swine het volgende:
Bleh, nog een uurtje op de afdeling in het ziekenhuisHad me een klein beetje verkeken op een 14 uur niks doen, damn wat vermoeiend
Zullen we eens ruilen voor de veranderingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had het gisteren best druk in het ziekenhuis!
Jij patiënt, ik de dokter? Welke afdeling zit je dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Zullen we eens ruilen voor de verandering
Goed geregeldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een eerste werkdag
Hele dag ouwehoeren en sigaretjes roken, betje computeren, daarna borrelen en dronken naar huis fietsen en daar ook nog mad moneyz voor opstrijkenThe fuck
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij patiënt, ik de dokter? Welke afdeling zit je dan?
typen met links
Houd ik misschien nog een beetje seksleven over de aankomende weken!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
je gaat nog hendig worden met links
CRCN, de onderzoeksafdelingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij patiënt, ik de dokter? Welke afdeling zit je dan?
typen met links
Wat doen ze daar in eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef Swine het volgende:
Over 5 min laatste keer bloed voor vandaag!![]()
Afsluiten en wieberen!
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat doen ze daar in eigenlijk?
Nice!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:56 schreef Merel1808 het volgende:
Vliegtickets geboekt, kaartje besteld, ik ga naar Sziget!![]()
Het wordt zo met al dat verhuizen en vakanties boeken wel een hele dure maand..
Nicequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:56 schreef Merel1808 het volgende:
Nu hopen dat dat gedoe met de cijfers een beetje snel opgelost gaat worden.. Want begin er een beetje moe van te worden nu.quote:CERTIFICATES
The Erasmus Service issues 2 kinds of certificates:
a. statement of study period, stating beginning and end of the study period
b. transcript of records, stating denomination, date, mark and credits of passed exams.
Tussen alle hippies wassen in de Donauquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:56 schreef Merel1808 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 03:49 schreef swarmahoer het volgende:
HEY, WIR WOLLEN DER ICEBERN SEHEN, WHOHOHOHOHO
JE WEET TOCHquote:
Ja, laminaat, plintjes (dát is pas duurquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tussen alle hippies wassen in de Donau.
Kut is dat hè, die maanden waarin je van alles moet betalen? Ik snak ook naar m'n volgende salaris...drie vakanties, kleding en een autoreparatie moet dokken de afgelopen paar weken.
Wat ga je er nu van laten maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:52 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Bijna vergeten dat ik half 12 bij de kapper zou zijn, gelukkig was ik bijtijds wakker, want ik had ook geen wekker gezet of iets
Ja, beetje jammer zo te zien. Denk je even lekker weg te zijn uit NL...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, de vooruitzichten voor komende week zijn ook spectaculair:
http://www.zoover.nl/italie/toscane/florence/weer
Huisgenootjes zitten nu in Rigaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Eén voordeel: het is boven nul. Ik ga in maart naar Riga en daar is het fucking koud en onder nul dan, waarschijnlijk.
Laat maar weten hoe ze het gehad hebben, als je wiltquote:
Zondequote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef IrishBastard het volgende:
En m'n nieuwe coupe is toch 'hetzelfde als vorige keer' geworden
Doe ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe ze het gehad hebben, als je wilt.
Ah maarja, het is hier tenminste niet koud.. en tot nu toe is het ook iedere keer dat jij hier geweest bent goed weer geweest. Dus hopelijk werkt dat deze keer ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, de vooruitzichten voor komende week zijn ook spectaculair:
http://www.zoover.nl/italie/toscane/florence/weer
Mja, net alsof er anders wel iets aan te redden is bij die jongen...quote:
ik las van onder naar boven, had verwacht dat t over mij gingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, net alsof er anders wel iets aan te redden is bij die jongen...
Dat was inderdaad zeer plausibel geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik las van onder naar boven, had verwacht dat t over mij ging
Leuk man. Lekker achtergrondmuziekjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kennelijk verzamelt de optocht van Lent zich hier op de dijkZit af en toe te trillen op m'n stoel, zo hard staat die takkeherrie
![]()
Dat kan gebeuren na zeven dagen drinken jaquote:
Limbo landquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:02 schreef LastRequest het volgende:
Yash, dan moet je deze even luisteren!
En daarom zit ik nu heerlijk in een rustige wijk in Eindhovenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kennelijk verzamelt de optocht van Lent zich hier op de dijkZit af en toe te trillen op m'n stoel, zo hard staat die takkeherrie
![]()
Daar is dus werkelijk weinig onderscheid in te brengen als je met een platte limbo lult. Is bijna vloeiend duitsquote:
Je kan beter naar het noorden rijden lijkt mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:08 schreef IrishBastard het volgende:
Is er veel parkeerplek in die wijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |