remmen, en dan glij je gewoon weg. Kunst is om juist niet te remmen en niet te overdreven te reageren want dan ga je alle kanten op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vraag me af wat je dan in godsnaam in je auto doet.. Vooral die ene die zelf tegen een auto aanknalt en waar daarna nog even iemand boven op knalt
Je wordt oud!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:53 schreef Swine het volgende:
Ik lig gewoon al in bed, wat gebeurt er met me
dat dusquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
remmen, en dan glij je gewoon weg. Kunst is om juist niet te remmen en niet te overdreven te reageren want dan ga je alle kanten op.
Beste is handrem erop en tegensturen![]()
Nee wat dacht je van die malloot die snel even oversteekt voor die auto, 20 zweepslagen en een nekschot!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vraag me af wat je dan in godsnaam in je auto doet.. Vooral die ene die zelf tegen een auto aanknalt en waar daarna nog even iemand boven op knalt
Nice, alhoewel verhuizen ook altijd wel iets aparts heeft.. Ik was vandaag even mijn spul hier aan het selecteren op bewaren of weggooien en het is ook best raar om hier dadelijk nooit meer terug te komenquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je wordt oud!
Alle kleine spullen staan nu in mn nieuwe huis, zaterdag alleen nog maar bed/kast/bureau/koelkast verhuizen en alles opruimen en dan is het klaar
quote:
Nice!quote:Alle kleine spullen staan nu in mn nieuwe huis, zaterdag alleen nog maar bed/kast/bureau/koelkast verhuizen en alles opruimen en dan is het klaar
Juh dat wilde ik inderdaad ook nog zeggen ja, wat doe je daar als mensen op de weg.. Stelletje mongolsquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee wat dacht je van die malloot die snel even oversteekt voor die auto, 20 zweepslagen en een nekschot!
oh nee, ik ben links, 2 maanden voorwaardelijk en een gemeentelijk gazonnetje maaien.
Als je de tijd hebt ja. Als het binnen 2 weken moet gebeuren is het een stuk minder leuk kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice, alhoewel verhuizen ook altijd wel iets aparts heeft.. Ik was vandaag even mijn spul hier aan het selecteren op bewaren of weggooien en het is ook best raar om hier dadelijk nooit meer terug te komen
Ja, ik vind het zelf ook heel maf, het was toch mijn eerste eigen huisjequote:Op donderdag 11 februari 2010 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice, alhoewel verhuizen ook altijd wel iets aparts heeft.. Ik was vandaag even mijn spul hier aan het selecteren op bewaren of weggooien en het is ook best raar om hier dadelijk nooit meer terug te komen
hmm ik kan dan nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie bierdrinken?
Mooi hèquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijden_in_arnhem.html
tnt busje op 45 secHad ik kunnen zijn
Dan let je gewoon niet op en rij je niet goed. Bij nagenoeg alle auto's die bijna paaltjes pakken, zie je geblokkeerde voorwielen. Kortom: vol op de remmen en ja, dan ga je slippen. Blijf je rollen, is er weinig aan de hand. En die voetganger verdient ook een knal. Die steekt zo langzaam over, dat de automobilist die eraan komt haast verplicht wordt om te remmen (want: je bouwt extra foutmarge in. Hij kan het al rollend makkelijk halen, maar als de voetganger toevallig uitglijdt kan 'ie geen kant op). Als gevolg van de voetganger remt de auto, die dus een andere auto ramt. Lekker danquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor LR: Nijmegen #491 Waar de aankomende meet wel doorgaat!
ah, negatief apartquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik bedoelde er mee te zeggen dat ik het sowieso niet echt leuk vind.. @ CP
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kan je niet op de meetdagen Mikkie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |