Wat ga je er nu van laten maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:52 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Bijna vergeten dat ik half 12 bij de kapper zou zijn, gelukkig was ik bijtijds wakker, want ik had ook geen wekker gezet of iets
Ja, beetje jammer zo te zien. Denk je even lekker weg te zijn uit NL...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, de vooruitzichten voor komende week zijn ook spectaculair:
http://www.zoover.nl/italie/toscane/florence/weer
Huisgenootjes zitten nu in Rigaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef Mikkie het volgende:
Eén voordeel: het is boven nul. Ik ga in maart naar Riga en daar is het fucking koud en onder nul dan, waarschijnlijk.
Laat maar weten hoe ze het gehad hebben, als je wiltquote:
Zondequote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef IrishBastard het volgende:
En m'n nieuwe coupe is toch 'hetzelfde als vorige keer' geworden
Doe ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe ze het gehad hebben, als je wilt.
Ah maarja, het is hier tenminste niet koud.. en tot nu toe is het ook iedere keer dat jij hier geweest bent goed weer geweest. Dus hopelijk werkt dat deze keer ookquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef IrishBastard het volgende:
Hehe, de vooruitzichten voor komende week zijn ook spectaculair:
http://www.zoover.nl/italie/toscane/florence/weer
Mja, net alsof er anders wel iets aan te redden is bij die jongen...quote:
ik las van onder naar boven, had verwacht dat t over mij gingquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, net alsof er anders wel iets aan te redden is bij die jongen...
Dat was inderdaad zeer plausibel geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik las van onder naar boven, had verwacht dat t over mij ging
Leuk man. Lekker achtergrondmuziekjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kennelijk verzamelt de optocht van Lent zich hier op de dijkZit af en toe te trillen op m'n stoel, zo hard staat die takkeherrie
![]()
Dat kan gebeuren na zeven dagen drinken jaquote:
Limbo landquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:02 schreef LastRequest het volgende:
Yash, dan moet je deze even luisteren!
En daarom zit ik nu heerlijk in een rustige wijk in Eindhovenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kennelijk verzamelt de optocht van Lent zich hier op de dijkZit af en toe te trillen op m'n stoel, zo hard staat die takkeherrie
![]()
Daar is dus werkelijk weinig onderscheid in te brengen als je met een platte limbo lult. Is bijna vloeiend duitsquote:
Je kan beter naar het noorden rijden lijkt mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:08 schreef IrishBastard het volgende:
Is er veel parkeerplek in die wijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |