Wij wilden onze Marloes eigenlijk een optreden van zanger Rinus cadeau doen, maar dat kost 800 euro voor 10 minutenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hey Marloes!
Ow en Piet, Hij had er eerst deze [ afbeelding ]
En ik wilde nog iets zeggen maar weet niet meer wat
Owjah SLP! ik had dat ook een keerIk dacht dat mijn gebruikersnaam de eerste letter van mijn voornaam + achternaam was, maar het was gewoon mijn hele naam.. Maar blijkbaar bestond er nog een ander persoon met die naam en heb ik toen dat account 3 dagen geblokkeerd
! Dat gebeurt na 5 keer ofzo.. Om toen toch maar eindelijk de brief op te gaan zoeken
Mn vader had de brief nog en daar stond ook een andere gebruikersnaam op, dan ik telkens had ingevoerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hey Marloes!
Owjah SLP! ik had dat ook een keerIk dacht dat mijn gebruikersnaam de eerste letter van mijn voornaam + achternaam was, maar het was gewoon mijn hele naam.. Maar blijkbaar bestond er nog een ander persoon met die naam en heb ik toen dat account 3 dagen geblokkeerd
! Dat gebeurt na 5 keer ofzo.. Om toen toch maar eindelijk de brief op te gaan zoeken
Pfff naja zeg! Gelukkig is de inbraak niet gelukt... Maar wel mooi schade, stomme inbrekers.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik kom thuis en hoor dat er geprobeerd is in te breken... koevoet afdruk in het deurkozijngelukkig goede sloten enz dus niks gejat. wel jammer dat na 7 jaar zoiets gebeurd
moet iemand zijn die weet dat we verhuizen dus uit de buurt...
Wat een problemen hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:53 schreef Mikkie het volgende:
Mooi klote, CP. Dat gezeik kan er ook nog wel even bij.
Dat kan meehelpen. Maar goed, juist kut als ze dingen jatten of slopen met emotionele waarde. De rest is vervangbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat een problemen heAchja... er staan alleen nog dingen met emotionele waarde, maar het huis kom je echt niet zomaar in. Maargoed gewoon alles dus op slot houden. En niet terugkomen uit de supermarkt en constateren dat je sleutels er nog in zitten
Niks doen is echt 10x vermoeiender dan hard werken, ik kan er echt niet tegen als er op het werk niks te doen is ofzo, dan ga ik altijd alles schoonmakenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:04 schreef Swine het volgende:
Bleh, nog een uurtje op de afdeling in het ziekenhuisHad me een klein beetje verkeken op een 14 uur niks doen, damn wat vermoeiend
Zullen we eens ruilen voor de veranderingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had het gisteren best druk in het ziekenhuis!
Jij patiënt, ik de dokter? Welke afdeling zit je dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Zullen we eens ruilen voor de verandering
Goed geregeldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een eerste werkdag
Hele dag ouwehoeren en sigaretjes roken, betje computeren, daarna borrelen en dronken naar huis fietsen en daar ook nog mad moneyz voor opstrijkenThe fuck
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij patiënt, ik de dokter? Welke afdeling zit je dan?
typen met links
Houd ik misschien nog een beetje seksleven over de aankomende weken!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
je gaat nog hendig worden met links
CRCN, de onderzoeksafdelingquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij patiënt, ik de dokter? Welke afdeling zit je dan?
typen met links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |