nice, gewoon hard optreden, is t gezeik snel afgelopenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:35 schreef Swine het volgende:
Lomp![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)liesie_in_actie.html
nee ik werkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
thnx, hosti & swarm
@swarm: heb je geen slaapproblemen? Jij bent ook om de raarste tijden online.
je had er al 4 kunnen hebben hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 08:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja dat piekeren doet het em...![]()
En voor dat andere moet ik nu vervanging zoeken..
Is iets complexers natuurlijk hèquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had er al 4 kunnen hebben hoor
En wanneer begint je studie nu weer?quote:
ja ik moest zelf dus werken, leuk hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:27 schreef Sander het volgende:
Zo remlof en swarma, tof dat jullie langskwamen gisteren
Vandaag ook weer een nieuw email adres erbijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:54 schreef royjn het volgende:
Ow sorry ik was het die je email controleerde.![]()
Verveelde me.
Jeejquote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
Rood, en in een bob. Boom. Hostilord, the fasionista has spoken
Hallo trouwens vanaf mijn nieuwe baan
Net even een nieuwe laptop besteld
Neen, in Wijchenquote:
awesomeness! daar mag je me binnenkort alles over vertellen... Klinkt goehoed!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neen, in WijchenInternetbedrijf, groot in zijn branche, 9 a 10 mensen die er werken. Gisterochtend sollicitatie gesprek en om half 11 had ik de baan, en waren we een laptop voor me samen aan het stellen
Vanavond tijdens een potje poker en bier? Bij Thijs.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Californium het volgende:
[..]
awesomeness! daar mag je me binnenkort alles over vertellen... Klinkt goehoed!
Een hiaat noemen ze het volgens mij mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti, ben jij eik nu wel of niet nog met je studie bezig?
Dat kan. Balen zegquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verpleegkundige had me net gebeld. 5 dagen drukverband dragen. Dan zonder en langzaam bewegen. Gaat ergens tussen 6-8 weken duren voordat k mijn arm weer normaal kan draaien en buigen. Gaat nog wel een poos fink pijn doen zij ze. Het bot met de scheur heette, als ik het goed onthouden heb, de radiuskop.
Mik, je moet het anders zien. Je bent dan misschien nu niet met je studie bezig, maar zometeen kan je nog wel een uurtje of drie eraan werken. Dan heb je toch nog wat met je dag gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben een faler. Ik zou al de hele dag in de bieb moeten zitten werken maar ik zit hier eigenlijk gewoon een vrije dag te houden.
.
Je moet het anders zien, je pakt nu alvast de ontspanning, zodat je de voor-de-tv-hang-dag die deze week onvermijdelijk nog een keertje zou komen niet nodig hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben een faler. Ik zou al de hele dag in de bieb moeten zitten werken maar ik zit hier eigenlijk gewoon een vrije dag te houden.
.
Je praat me naquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet het anders zien, je pakt nu alvast de ontspanning, zodat je de voor-de-tv-hang-dag die deze week onvermijdelijk nog een keertje zou komen niet nodig hebt
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:13 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie lozer je kan niet eens je schouders eronder zetten en gewoon aan de slag gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |