Ik denk dat je de wijken moet afsluiten (daar is het leger wel handig voor) en gewoon een grote ruim-actie met politie (die kennen de criminelen), justitie, belastingdienst, vreemdelingenbeheer door de wijken houden. Hopende dat politie voldoende bewijsmaterialen heeft verzameld in de loop der jaren en het zooitje vervolgen of uitzetten zodat de rest van de mensen weer een normaal leven kunnen leiden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
daar moet je gewoon het leger op afsturen met zero tolerance beleid, kut voor ze
Wat voor literatuur moet je hebben dan? Kun je toch ook thuis naar zoeken?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Morgen weer een dag.
[..]
Mwoah, die heb ik anders van de week echt niet. Maar goed, da's nu te laat
.
Punt is voornamelijk dat ik hoop voldoende literatuur te hebben om thuis aan de slag te kunnen, aangezien ik pas op z'n vroegst over een week weer naar de uni kan voor literatuur
Ja prcs, proxy van de UBN rulesquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat voor literatuur moet je hebben dan? Kun je toch ook thuis naar zoeken?
Het is dat ik soms practicum heb enzo, maar voor de rest kun je echt mijn hele studie vanuit huis volgenquote:
misschien kunnen we nog een of ander trainingskamp opnieuw openen voor deze zuiveringquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:29 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk dat je de wijken moet afsluiten (daar is het leger wel handig voor) en gewoon een grote ruim-actie met politie (die kennen de criminelen), justitie, belastingdienst, vreemdelingenbeheer door de wijken houden. Hopende dat politie voldoende bewijsmaterialen heeft verzameld in de loop der jaren en het zooitje vervolgen of uitzetten zodat de rest van de mensen weer een normaal leven kunnen leiden.
Literatuur om mijn hypotheses mbt gedrag te onderbouwen. En die staat geheid in de gedragswetenschappenbieb. En die gaat over een half uur dicht, geloof ikquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat voor literatuur moet je hebben dan? Kun je toch ook thuis naar zoeken?
Wij kunnen ook het grootste deel van de (nieuwere) boeken die in de MB staan thuis bekijken, superchillquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Literatuur om mijn hypotheses mbt gedrag te onderbouwen. En die staat geheid in de gedragswetenschappenbieb. En die gaat over een half uur dicht, geloof ik. Maar misschien kan ik inderdaad wel iets uit artikelen halen.
Mja, zo ver zijn ze bij ons echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij kunnen ook het grootste deel van de (nieuwere) boeken die in de MB staan thuis bekijken, superchill
ownee, t was een werkkampquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Auswitz was geen trainingskampHet zou echter wel een effectieve opruimingsmethode van dat tuig bieden
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, zie die gast flippen danEn dan helemaal tegen die Marlous, die kan er toch ook niks aan doen
Af en toe even uit de band springen, jwtzquote:
quote:
di mee naar cuijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:17 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg eigenlijk best zin om weer te gaan carnavallen
morgenavond heb ik al n feestjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Enige wanneer ik eventueel zou kunnen is morgenavond. Zondag, maandag en dinsdag zijn bezet met stage en werk
.
Nope, geen enkele mogelijkheid. Ik moet dinsdagochtend weg en kan op z'n vroegst om drie uur vrij zijn. Dat gaat 'm niet worden hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
morgenavond heb ik al n feestje
niet mogelijk te schuiven waarschijnlijk zodat je dinsdag vrij hebt?
ik heb werkelijk waar geeeeen idee hoelaat cuijk begintquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, geen enkele mogelijkheid. Ik moet dinsdagochtend weg en kan op z'n vroegst om drie uur vrij zijn. Dat gaat 'm niet worden hè?
Volgens mij moet je daar al eind van de ochtend heenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geeeeen idee hoelaat cuijk begint
Ik heb nog steeds geen outfit bedacht trouwens, met mn nieuwe haar kan ik wel alle roze kleren die ik heb aandoen en als barbie gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geeeeen idee hoelaat cuijk begint
Holy crap, dat ziet er goed uitquote:
quote:
Morgen ga ik verhuizen en werken en feestje van Marloes, dus áls het allemaal gebeurt, gebeurt het dinsdagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:59 schreef swarmahoer het volgende:
merel, wanneer kom je nou :p? morgen of dinsdag?
Ik begon al te twijfelen of het niet keihard gefotoshopt was. Echt, naar zo'n fucking tropisch oord wil ik nog eens. Alleen dat wordt dus nog even sparenquote:
Wij wilden onze Marloes eigenlijk een optreden van zanger Rinus cadeau doen, maar dat kost 800 euro voor 10 minutenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hey Marloes!
Ow en Piet, Hij had er eerst deze [ afbeelding ]
En ik wilde nog iets zeggen maar weet niet meer wat
Owjah SLP! ik had dat ook een keerIk dacht dat mijn gebruikersnaam de eerste letter van mijn voornaam + achternaam was, maar het was gewoon mijn hele naam.. Maar blijkbaar bestond er nog een ander persoon met die naam en heb ik toen dat account 3 dagen geblokkeerd
! Dat gebeurt na 5 keer ofzo.. Om toen toch maar eindelijk de brief op te gaan zoeken
Mn vader had de brief nog en daar stond ook een andere gebruikersnaam op, dan ik telkens had ingevoerdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hey Marloes!
Owjah SLP! ik had dat ook een keerIk dacht dat mijn gebruikersnaam de eerste letter van mijn voornaam + achternaam was, maar het was gewoon mijn hele naam.. Maar blijkbaar bestond er nog een ander persoon met die naam en heb ik toen dat account 3 dagen geblokkeerd
! Dat gebeurt na 5 keer ofzo.. Om toen toch maar eindelijk de brief op te gaan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |