Ik had vandaag een diplomauitreiking. Naderhand even in de Refter gegeten. Toen met een vriend naar de AH XL gegaan om boodschappen te doen wat hij kreeg wat logees. Rijd ik naar hem toen, pak de boodschappen uit de auto, loop 1 meter, flikker ik op me bek. Zo vol op me elleboog. Ik krabbel overeind. Loop met die vriend mee naar zijn kamer. Hij moest ff afwassen nog dus ik hielp hem wel ff. Hij doet de vaat, ik droog af. Tijdens het drogen kom ik er achter dat ik mijn elleboog niet goed kan gebruiken. Toen we klaar met de afwas waren zei ik dat ik ff langs huis ging, die vriend zei dat ik het best ff naar me elleboog kon laten kijken. Ik zeg dat doe ik morgen wel ff, zo'n pijn doet het ook weer niet. Wil ik naar huis rijden doet mijn elleboog het niet meer. Ik dus met 1 hand sturen en proberen te schakelen. Ik woon vlakbij de centrale huisartsen post dus ik dacht toch ff checken. De zuster keek en die vond dat een huisarts er even naar moest kijken. De huisarts vond dat ik ermee even langs de spoedeisende hulp moest. De co-assistent wilde dat de dokter er even naar keek. De dokter vond dat ik röntgenfoto's moest laten maken. Foto's gemaakt en de dokter die al eerder had gekeken zou de uitslag geven. Toen die niet kwam maar de dienstdoende orthopeed kwam wist ik dat het mis was. Scheur/breuk in een bot van mijn elleboog (welk bot weet ik niet meer, anatomie was nooit mijn ding). Toen een verhaal over dat het misschien zo weer goed kan groeien, maar het kan ook zijn dat een operatie noodzakelijk is. Morgenvroeg gaat ie overleggen en dan hoor ik of het opereren wordt. Ik mag niet ontbijten, want ik moet sowieso nuchter blijven tot dat gesprek. Als het inderdaad opereren wordt dan moet ik me meteen melden bij het ziekenhuis en opereren ze meteen.
Zo dit was ff mijn laatste bericht, want ik moet dit typen met links. Mijn elleboog rechts zit in een drukverband en ik heb zo'n band om mijn nek zodat ik die arm kan laten rusten.
Binnen 3 dagen me rechtervoet en me rechter arm aan diggelen