abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77903929
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:07 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mooi hč . Ik maak er, mits er niemand in de buurt is, soms ook wel een sport van om leuk de bocht door te gaan .
[..]

tuurlijk maak je daar een sport van, maar dnek je dat die tnt actie gepland was of niet?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_77904072
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

tuurlijk maak je daar een sport van, maar dnek je dat die tnt actie gepland was of niet?
Tsja wat is gepland. Zon bus gaat de achterkant heel makkelijk van opzij hoor ook zonder handrem, kwestie van insturen en het gewicht doet de rest. Beetje tegensturen en het komt weer goed. Zon bocht als dat is mij vandaag ook 2 x overkomen zonder dat ik aan de handrem trok
pi_77904299
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

Absoluut. Door handrem of gewicht kan die achterkant makkelijk schuiven, maar dat lok je wel uit. Je kunt ook prima de bocht om zonder volledig dwars te gaan.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_77904500
Vorige keer hadden we wel een handrembochtje gedaan toen we bij IB daar naar beneden gleden met de auto Huisgenoot deed het in de zomer dat was ook wel grappig..

En Laysa leest toch gewoon hier mee Piet, dus die hoef je toch niet te pmen? En Remlof is een arnhemmer; die motten we niet
pi_77905247
tvppppppppp
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_77905467
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:05 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Wanneer komen jullie bierdrinken?
Weet niet, bier na mijn onderzoek in ieder geval pas
pi_77905481
Oja, kan dus wederom niet in slaap komen
pi_77906462
Godver!!!
pi_77906661
was vanochtend vroeg op, morgen weer, nu in bed, laptop, nog een biertje en een peukie en zo plat. Komt in orde. Dus Swine, mijn tip; drink een bierie
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_77906724
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
was vanochtend vroeg op, morgen weer, nu in bed, laptop, nog een biertje en een peukie en zo plat. Komt in orde. Dus Swine, mijn tip; drink een bierie
Mag niet , geen alcohol
pi_77907049
Ik kom s' avonds ook best vaak niet in slaap.. En dan ligt IB al vrolijk naast je te slapen.. Soms best irritant.. Wat ik dan ga doen Vroegah ging ik altid naar de secondewijzer luisteren en meetellen.. Maar we hebben daar nog geen klok hangen dus gebruik ik nu het krakende huis dan tel ik de seconden tussen kraken.. Moet zeggen dat dat nog best constant is ook

Maar goed, van tellen kan ik dus slapen.. En zoiets moet ik wel doen, want vooral in een periode dat er veel dingen geregeld moeten worden kom ik altijd moeilijk in slaap. Dan bedenk ik me ineens van alles

Ow en sex natuurlijk, dat helpt ook altijd
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 02:37:32 #37
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77908351
Ik had vandaag een diplomauitreiking. Naderhand even in de Refter gegeten. Toen met een vriend naar de AH XL gegaan om boodschappen te doen wat hij kreeg wat logees. Rijd ik naar hem toen, pak de boodschappen uit de auto, loop 1 meter, flikker ik op me bek. Zo vol op me elleboog. Ik krabbel overeind. Loop met die vriend mee naar zijn kamer. Hij moest ff afwassen nog dus ik hielp hem wel ff. Hij doet de vaat, ik droog af. Tijdens het drogen kom ik er achter dat ik mijn elleboog niet goed kan gebruiken. Toen we klaar met de afwas waren zei ik dat ik ff langs huis ging, die vriend zei dat ik het best ff naar me elleboog kon laten kijken. Ik zeg dat doe ik morgen wel ff, zo'n pijn doet het ook weer niet. Wil ik naar huis rijden doet mijn elleboog het niet meer. Ik dus met 1 hand sturen en proberen te schakelen. Ik woon vlakbij de centrale huisartsen post dus ik dacht toch ff checken. De zuster keek en die vond dat een huisarts er even naar moest kijken. De huisarts vond dat ik ermee even langs de spoedeisende hulp moest. De co-assistent wilde dat de dokter er even naar keek. De dokter vond dat ik röntgenfoto's moest laten maken. Foto's gemaakt en de dokter die al eerder had gekeken zou de uitslag geven. Toen die niet kwam maar de dienstdoende orthopeed kwam wist ik dat het mis was. Scheur/breuk in een bot van mijn elleboog (welk bot weet ik niet meer, anatomie was nooit mijn ding). Toen een verhaal over dat het misschien zo weer goed kan groeien, maar het kan ook zijn dat een operatie noodzakelijk is. Morgenvroeg gaat ie overleggen en dan hoor ik of het opereren wordt. Ik mag niet ontbijten, want ik moet sowieso nuchter blijven tot dat gesprek. Als het inderdaad opereren wordt dan moet ik me meteen melden bij het ziekenhuis en opereren ze meteen.

Zo dit was ff mijn laatste bericht, want ik moet dit typen met links. Mijn elleboog rechts zit in een drukverband en ik heb zo'n band om mijn nek zodat ik die arm kan laten rusten.

Binnen 3 dagen me rechtervoet en me rechter arm aan diggelen
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 02:48:47 #38
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77908399
Meteen het ziekenhuis bezoek daar een taxi besteld en me in de stad laten droppen. Tot sluitingstijd met vrienden in de Sterre gezeten! Daarna weer thuis laten afzetten door de taxi! Was nog reuze gezellig geweest!
pi_77908401
Echt D_K, zit jou ooit dan wel iets mee

Ik hoop dat het allemaal goed komt, en dat ze niet hoeven te opereren..

Aai.gif!
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 04:14:08 #40
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77908585
@yasha: Bedankt meiske!
@Laysa: Heel erg lief van je!
pi_77908605
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 04:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
@yasha: Bedankt meiske!
@Laysa: Heel erg lief van je!
Bwoah ik kan niet meer slapen...moest nog ff hierkomen...

Jij belt mij morgen hoor!!! en dan kom ik bij jou afwassen enzulks....pechvogeltje die je ook bent....rustig aan dikke kus

en dan ga ik nu nog ff proberen te slapen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 05:49:55 #42
25288 royjn
Uuuuuuuuuuuh ?!?!
pi_77908668
Goedemorgen

DK dat wordt oefenen met links
what's your life worth when it's boring? Stop wasting your life ,you only live life once.
pi_77908683
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 05:49 schreef royjn het volgende:
Goedemorgen

DK dat wordt oefenen met links
Hoi

Te korte nachtrust
pi_77908685
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 02:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
.....
Dude, wat naar zeg! Dat net jou dat weer moet overkomen..
Succes vandaag!
  † In Memoriam † vrijdag 12 februari 2010 @ 07:03:10 #45
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77908804
@laysa: Je bent echt een lieverd!
@swine: Het verbaast me niet eens meer. Als iets kapot kan dan is de kans groot dat het me al eens overkomen is. En ook bedankt voor de succes wensen!
pi_77908838
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 00:50 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ow en sex natuurlijk, dat helpt ook altijd
ib is dus slaapverwekkend...
swarma spam hoer
pi_77908843
jeetje dk t zit niet mee allemaal
swarma spam hoer
pi_77908845
Sterkte D_K , sjesus man
pi_77908848
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 07:20 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ib is dus slaapverwekkend...
Wel eens sex gehad?
pi_77908854
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 07:23 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wel eens sex gehad?
dat was ook slaapverwekkend

net gewerkt bij van buren, was hele avond carnaval, om 12 uur begon er een dweilorkest, vet grappig er waren meer mensen niet dan wel verkleed, maar toch de hele avond carnavalmuziek, best leuke sfeer, geeneen opstootje, wel heel veel kapot glas
swarma spam hoer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')