Die is al bevallen. Rembrandt dacht ik/quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Miljuschka?
Sorry als ik iets gemist heb.
wat een afschuwelijke stoffige naamquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is al bevallen. Rembrandt dacht ik/
Ja, die naamquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Ja 49 cm zal eerder kloppen,vreselijke naam trouwens...moest ook gelijk aan dat nummer van Falco denken
quote:Boris & Lilly Becker: Ihr Baby ist da Amadeus (59cm, 3500 g) ist unser schönstes Geschenk!
IHR GLÜCK ist PERFEKT.
Knapp acht Monate nach ihrer Hochzeit ist das Wunschbaby auf der Welt: Boris Becker (42) und seine Lilly (33) freuen sich über ihr erstes gemeinsames Kind!
Im Portland Hospital in London brachte Lilly um 12.53 Uhr Ortszeit (13.53 bei uns) einen kerngesunden Jungen zur Welt.
Das Baby war bei der Geburt 59 Zentimeter „groß“ und wog 3500 Gramm.
Der kleine Becker heißt mit vollem Namen: AMADEUS BENEDICT EDLEY LUIS.
Boris telefonierte aus der Klinik mit BILD: „Meine Frau Sharlely hat mir mit dem Baby das schönste Geschenk gemacht. Wir sind überwältigt und freuen uns auf ein gemeinsames Leben mit unserem Sohn und Geschwisterchen für Noah, Elias und Anna.“
Er ist so glücklich.
Boris: „Wir bedanken uns bei allen, die an uns denken und sich mit uns freuen. Ganz herzlich möchte ich auch Dr. Iskaros und seinen Kollegen hier im Portland Hospital für ihre großartige Leistung und die liebevolle Betreuung danken.“
Voller Vaterstolz sagt er: „Unsere Familie ist um ein Mitglied reicher geworden. Dafür sind wir unendlich dankbar.“
Amadeus ist Boris’ viertes Kind.
Noah (16) und Elias (10) sind aus Beckers erster Ehe mit seiner damaligen Frau Barbara (43). Sie leben mit ihrer Mutter in Miami/ USA). Tochter Anna (9) stammt aus einer kurzen Beziehung mit Angela Ermakowa (43) und wohnt bei ihrer Mutter in London.
In der britischen Hauptstadt wird auch Amadeus aufwachsen. Das Haus der Beckers liegt im Stadtteil Wimbledon, direkt gegenüber dem berühmtesten Tennisplatz der Welt ... Einen besseren Spielplatz kann es für Klein-Becker nicht
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:34 schreef kvd het volgende:
Als ik zoek naar dat kind van Becker wordt overal aangegeven dat het kind 59 cm is. Hij heeft een telefonisch interview gegeven aan Bild waarin hij alle details (inclusief de andere namen van Amadeus, die liegen er ook niet om) heeft gegeven. Zijn eerste statement:
[..]
Dankjewel! Ik heb de aanpassing overgenomen.quote:
Ik bedoelde dus de Wikiquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik heb de aanpassing overgenomen.
(Ik heb geen idee hoe je de Fok!-wiki aanpast. Misschien kan iemand nog het gedeelte 'vorige delen' wijzigen?
Op zich valt dat toch wel weer mee? Ik was ook rond dat gewicht en 55 cm bij mijn geboorte, en ik functioneer nu primaquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef tessie het volgende:
Als dat kind echt 3500 gram is en wel 59cm lang, dan is er echt iets heel erg mis lijkt me.....
Maar dat is nogal een verschil bij een kleine baby, 55 en 59 centimeter. Mijn zoon had bij geboorte ook ongeveer jouw lengte. Ik heb nog nooit van een baby gehoord die meteen maat 62 aan kon.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef rena het volgende:
[..]
Op zich valt dat toch wel weer mee? Ik was ook rond dat gewicht en 55 cm bij mijn geboorte, en ik functioneer nu prima
Moet je dit eens zien, niet kijken als je ooit nog kinderen wilquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat is nogal een verschil bij een kleine baby, 55 en 59 centimeter. Mijn zoon had bij geboorte ook ongeveer jouw lengte. Ik heb nog nooit van een baby gehoord die meteen maat 62 aan kon.![]()
ChatGirl: ik begreep wel dat je de wiki bedoelde. Alleen het gedeelte 'laatste delen' is niet helemaal up-to-date. Maar zo belangrijk is dat niet. Super, die aanpassingen!
Oh, maar die is met een keizersnee gehaald. Da's een eitje, als we Touriya mogen geloven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je dit eens zien, niet kijken als je ooit nog kinderen wil: http://brazilplaces.com/1(...)os-in-recife-brazil/
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, maar die is met een keizersnee gehaald. Da's een eitje, als we Touriya mogen geloven.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik vond dat Touriya er bijvoorbeeld heel luchtig over deed dat haar kind er ineens was en vervolgens pas na een uur bij haar kon liggen. Om over de nasleep van een keizersnee nog maar te zwijgen, die het doorgaans toch lastiger maakt om voor je baby te zorgen. Doe mij maar dat persen. Vooruit, tijdens de bevalling heb ik bijna zitten smeken om een keizersnee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou uiteraard wel makkelijker dan persen, persen en persen.
Maar het was een pracht van een opmerking ja![]()
Dat is de nasleep, net als dat je bij een gewone bevalling ook een nasleep hebtquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Om over de nasleep van een keizersnee nog maar te zwijgen, die het doorgaans toch lastiger maakt om voor je baby te zorgen.
Mano:quote:Gerard Alderliefste is weer vader geworden
Gerard Alderliefste, de voorman van de band Alderliefste, is donderdagavond voor de tweede keer vader geworden. Het jongetje heet Mano.
Gerard’s vrouwlief Hanneke is donderdagavond om 18:15 in een ziekenhuis in Amsterdam bevallen. De bevalling kwam onverwachts snel op gang. Gerard: “Het ging zo snel dat we gelijk in mijn rode eend zijn gestapt, waar Ramses ook in heeft gezeten. Maar die stopte er opeens mee. Dus in paniek de auto aangeduwd die het gelukkig weer deed!”
Het koppel heeft hun zoon Mano genoemd, maar in zijn paspoort komt Manuel te staan. Moeder en zoon maken het goed. Het jonge gezinnetje is weer thuis en heeft opa en oma en zoontje Sammy van 2,5 jaar hebben al kennis gemaakt met hun jongste familielid.
Eric Dane ziet er ook prachtig uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Rebecca Gayheart (wat ziet ze er prachtig uit!) en Eric Dane
Ik ook, ik vind het tof!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:55 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Rembrandt wel een leuk naam
quote:AMSTERDAM - Voetbalinternational Ryan Babel (24) en zijn vriendin Linsey verwachten komend voorjaar hun eerste kindje.
„Ze zijn echt hartstikke happy met dit blije babynieuws”, vertellen bekenden van het stel. „Ryan is gék op kinderen, dus de kleine is erg welkom.”
Ryan en Linsey wonen samen in Engeland, waar de voetballer speelt bij Liverpool.
Bij ons in de familie ook een jongens-Sky en zijn initialen spellen SEA...quote:
Wat een afschuwelijke naam!quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is al bevallen. Rembrandt dacht ik/
Idioot dat haar familie gewoon naar RTL Boulevard smst, ik zou ze wurgen als ik haar wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef AnnaStesia het volgende:
Net bij shownieuws:
Wendy van Dijk ligt te puffen in het ziekenhuis
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Idioot dat haar familie gewoon naar RTL Boulevard smst, ik zou ze wurgen als ik haar wasMaar dat heeft ze vast ook zelf verzonnen; soort mediastunt.
De nieuwe Jezus of zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We moeten allemaal met smart nu wachten tot het kind er is
Het kabinet is gevallen. RTL heeft nog getwijfeld wat uit te zenden. Live vanuit zkh of de val. Helaas voor Wendy dus.... We zullen nog even moeten wachten :-)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:04 schreef PeRi het volgende:
Is Wendy nou nog niet bevallen?
écht?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:08 schreef Shitney-returns het volgende:
Het is een Lizzy.
Lizzy Vedra van Dijk.
Gister om 19.50 geboren en ze weegt 7 pond.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:08 schreef Shitney-returns het volgende:
Het is een Lizzy.
Lizzy Vedra van Dijk.
Ben benieuwd. Zal ze dan weer helemaal strak in dr velletje zitten? Of geeft Wendy daar niks om?quote:Wendy van Dijk
bevallen van een dochter
Presentatrice Wendy van dijk is gisterenavond
om 19.50 bevallen van een gezonde dochter
Het meisje, dat voluit LIZZY VEDRA van DIJK
heet, is in het ziekenhuis geboren
en weegt 7 pond
Zowel Wendy als Lizzy maken het
uitstekend en zijn inmiddels weer thuis.Wendy en
haar vriend Erland Galjaard laten weten ontzettend
gelukkig te zijn met de geboorte van Lizzy
Momenteel is Wendy elke vrijdag om 20.30 uur te zien
in het populaire X-Factor op RTL4
Vanaf vrijdag 9 april zal Wendy weer naast
Martijn Krabbe schitteren in de liveshows van X-Factor.
Ik hoorde het gistermiddag al bij de Coen en Sander show. Die waren ergens geweest waar Erland ook was en die had het verteld. Ik vond hetl enigzins vreemd dat hij dan blijkbaar niet bij haar hoefde te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Idioot dat haar familie gewoon naar RTL Boulevard smst, ik zou ze wurgen als ik haar wasMaar dat heeft ze vast ook zelf verzonnen; soort mediastunt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik hoorde het gistermiddag al bij de Coen en Sander show. Die waren ergens geweest waar Erland ook was en die had het verteld. Ik vond hetl enigzins vreemd dat hij dan blijkbaar niet bij haar hoefde te zijn.
Nee nee, het was díe middag. Ik luisterde met een half oor dus ik weet niet precies hoe of wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, misschien was dat al een dag ervoor gebeurd, en was het vanwege werk erg belangrijk.
Then again, als baas kan je toch ook wel wat skippen lijkt me
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee nee, het was díe middag. Ik luisterde met een half oor dus ik weet niet precies hoe of wat.
Ja, volgens Coen en Sander wel. Althans, ze hebben echt gezegd dat ze voor Shownieuws en Boulevard konden melden dat Wendy aan het bevallen was. Hm, misschien kan ik het terugluisteren. Even zoeken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lag zij toen ook al half te puffen? Ah misschien dat iemand anders het weet.![]()
Wel sneu als zij al echt bezig was
Nee, lukt niet. M'n computer heeft het bijbehorende programma niet. Ofzo...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm, misschien kan ik het terugluisteren. Even zoeken...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, volgens Coen en Sander wel. Althans, ze hebben echt gezegd dat ze voor Shownieuws en Boulevard konden melden dat Wendy aan het bevallen was. Hm, misschien kan ik het terugluisteren. Even zoeken...
Ach, misschien had zij hem net opgebeld dat het begonnen was en ging hij er gelijk vandoor. Kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:33 schreef tessie het volgende:
Vedra vind ik ook echt een rare naam. Vraag me af hoe ze daar bijkomen, of het een vernoeming is ofzo.
En wat apart dan dat die man er dan niet bij was, als zij al lag te bevallen... Vind het trouwens ook wel opvallend dat het kindje haar achternaam heeft, dat hoor je toch niet zo vaak.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:39 schreef Lovechild het volgende:
Sem heeft ook haar achternaam he, dan hoor je het weleens vaker; wat meer gelijkheid in het gezin.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Dijk_komt_uit__.htmlquote:Wat ik heel lief vind van Erland, is dat dit kindje de achternaam Van Dijk krijgt. Dan wordt het voor Sem niet zo’n chaos. Het is natuurlijk niet zoals je het gedacht had: twee kinderen bij twee mannen.”
Ik heb het in Spanje nog nooit gehoord. Wel 1 keer in een Mexicaanse televisiesoap de naam Fedra.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
Had ik ook niet verwacht nee, maar Wendy kan een ss/zz-i klank altijd zo lekker benadrukken bij deelnemers van Xfactor, met een half geknepen stemmetje, dus ik hoor het al helemaal voor me
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vedra is een anagram van Vader.
Misschien is dat in 't echt ook niet helemaal op een rijtje.
Ik hou het op mijn theorie, die vind ik onsympathieker.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar vader is toch overleden, die tattoo op d'r pols had toch ook iets met hem te maken...
Maar dan zou dat de verwijziging dus kunnen zijn![]()
Maandag bij Boulevard zullen ze wel een belletje plegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou het op mijn theorie, die vind ik onsympathieker.
Gebeurd wel vaker bij kinderen van BN'ers hoor, de dochter van Theo Maassen heeft namelijk ook niet zijn achternaam. En ander argument is idd al genoemd, dat Sem en Lizzy dan tenminste dezelfde achternaam hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:33 schreef tessie het volgende:
Vedra vind ik ook echt een rare naam. Vraag me af hoe ze daar bijkomen, of het een vernoeming is ofzo.
En wat apart dan dat die man er dan niet bij was, als zij al lag te bevallen... Vind het trouwens ook wel opvallend dat het kindje haar achternaam heeft, dat hoor je toch niet zo vaak.
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat kind hangt straks op haar knieën of loopt er vanzelf uit... Die buik hangt echt laag!
quote:JENNA ELFMAN
"I'm showing so much more this time, much sooner," Jenna Elfman says of her second pregnancy. "I look way farther along than I am, so that feels different." Due in early March with a little brother for 2 ½-year-old Story, the actress is wondering, "'Am I going to plateau, or is it going to become humongous?' I don't know, we will see. It will be an adventure!"
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Op de site van Wendy herself staat uitgelegd waar Vedra vandaan komt. Zullen ze wel een hoop reacties op hebben gehad dan
Nou, dan weten we genoeg...Wendy en Erland waren eind mei op het huwelijk van Dinand Woesthoff en Lucy Hopkins. En dat huwelijk vond plaats op...jawel...Ibiza. Wendy was eind februari uitgerekend. Dus als we even rekenen, eind mei 2009 totaan eind februari 2010 is....jawel...9 maanden...dus Lizzy zal wel tijdens het huwelijk zijn verwektquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:36 schreef Smeej het volgende:
VEDRA is afgeleid van de magische berg ES VEDRA bij Ibiza
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Nou, dan weten we genoeg...Wendy en Erland waren eind mei op het huwelijk van Dinand Woesthoff en Lucy Hopkins. En dat huwelijk vond plaats op...jawel...Ibiza. Wendy was eind februari uitgerekend. Dus als we even rekenen, eind mei 2009 totaan eind februari 2010 is....jawel...9 maanden...dus Lizzy zal wel tijdens het huwelijk zijn verwekt(en dan lijken de namen Lucy en Lizzy qua uitspraak ook nog wel een beetje op elkaar...voor mij zo klaar als een klontje)
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is het meisje verwekt op Ponte VEDRA beach
Onze zoon is geboren, we noemen hem Sultan Erfjordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had ik hem toch bijna goed![]()
[..]
En verder tja, ik vind het zo sneu, de naam van de plaats waar je verwekt bent, maar goed...
Nou inderdaad, daar zit je als kind zijnde ook niet op te wachten denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
En verder tja, ik vind het zo sneu, de naam van de plaats waar je verwekt bent, maar goed... Het zal wel weer hippppppp zijn.
![]()
Dat dus precies al, als eerste redenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar zit je als kind zijnde ook niet op te wachten denk ik
Ik vind het niet lelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Smeej het volgende:
ik vind vedra nog niet eens zo heeeeel erg lelijk.
Ik mag toch niet hopen tíjdens de dienstquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Nou, dan weten we genoeg...Wendy en Erland waren eind mei op het huwelijk van Dinand Woesthoff en Lucy Hopkins. En dat huwelijk vond plaats op...jawel...Ibiza. Wendy was eind februari uitgerekend. Dus als we even rekenen, eind mei 2009 totaan eind februari 2010 is....jawel...9 maanden...dus Lizzy zal wel tijdens het huwelijk zijn verwekt(en dan lijken de namen Lucy en Lizzy qua uitspraak ook nog wel een beetje op elkaar...voor mij zo klaar als een klontje)
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Onze zoon is geboren, we noemen hem Sultan Erfjord
Vind het idd ook niet echt lelijk. Maar wel heel klef als je hoort waarom ze die naam heeft. Overigens vind ik Lizzy echt afschuwelijk!! Ik vind het een vreselijke naam, maakt niet uit bij wie of watquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Smeej het volgende:
ik vind vedra nog niet eens zo heeeeel erg lelijk.
ja das ook niet echt my cup of tea!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef ivetje het volgende:
[..]
Vind het idd ook niet echt lelijk. Maar wel heel klef als je hoort waarom ze die naam heeft. Overigens vind ik Lizzy echt afschuwelijk!! Ik vind het een vreselijke naam, maakt niet uit bij wie of wat
quote:Gary Busey Has A Son!!
Filed under: Baby Blabber > Old People > Gary Busey
Wow!
Gary Busey, who is 65, and his partner Steffanie Sampson, 40, welcomed their first child together this morning at 6:40!!
And it's a boy!! Welcome to the world, Luke Samson Busey!!
The couple released this statement:
"This feels like a dream. We feel so blessed and are overwhelmed with happiness at Luke's arrival."
Congratulations!!
Stay clean, Gary, babies are a lot of work and Luke doesn't need you reverting back to your old tricks!
We haven't forgotten what you used your dog for!!
Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://www.perezhilton.com/#ixzz0gOe0oERd
Celebrity Juice, Not from Concentrate
Ze speelde ook in zo'n andere legerserie die heel vaak op SBS herhaald wordt geloof ik.quote:Army Wives‘ Catherine Bell is adding to her ranks.
The actress, 41, is expecting her second child, a son, with husband Adam Beason, PEOPLE has confirmed exclusively.
“I’m so excited to be having a baby boy,” says Catherine, who has a 6 ½-year-old daughter, Gemma. “She has been asking for a sibling for a long time. I’ll be sure to remind her of that when it’s time to change his diapers.”
The actress wed Adam, 40, a screenwriter she met on the set of the 1992 film Death Becomes Her, in 1994. Army Wives will return to Lifetime in April.
Valt me mee dat ze niet is meegegaan in de Sven-maniaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
Volgens mij nog nergens genoemd, maar Wieteke Cramer (schaatster) heeft sinds 4 januari een zoon, Jip.
quote:He may seem a little young to be called “Grandpa,” but 47-year-old Jim Carrey is embracing his new role now that daughter Jane Carrey has given birth to a baby boy.
Jane, 22, and husband Alex Santana welcomed their first child, son Jackson Riley Santana, at 12:28 a.m. Friday in Los Angeles, PEOPLE confirms. He weighed in at 7 lbs., 11 oz. and measured 20 inches long.
While she was pregnant, the Jane Carrey Band singer, 22, said she was looking forward to having a son with Alex, lead singer of the rock group Blood Money.
“I’m excited about it because I never really got along with girls growing up,” Jane said last year. “I was a little afraid that if it was a girl that she would not like me, you know? So I’m very happy about the boy.”
Her actor dad predicted his little girl would do just fine as a parent.
“Jane is going to be a great mom,” he said in July when his daughter announced the pregnancy.
Jane’s due date was Mar. 3rd.
Wat straalt zequote:
Oftewel, Jim Carrey is opa!quote:@jimcarrey Jackson Riley Santana, My Grandson, Born today! This is what 7lbs.11oz. of Calfornia dynomite looks like! twitpic.com/15liwi
En de foto van de kleine:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:16 schreef Cee het volgende:
Geldt dit? Hij twitterde het net:
[..]
Oftewel, Jim Carrey is opa!
Of je kijkt 2 berichten boven jequote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:16 schreef Cee het volgende:
Geldt dit? Hij twitterde het net:
[..]
Oftewel, Jim Carrey is opa!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdorie, ik had nog gekeken.Ik ben daar zo slecht in.
quote:Christina Milian Welcomes Baby Girl Violet Madison!
Christina Milian, 28, and husband, Grammy-winning music producer Terius Hagert Youngdell Nash (aka The-Dream), have welcomed their first child together!
Baby girl Violet Madison arrived via c-section on February 26 at 11:30pm, weighing in at 6lbs 10oz, a friend confirms to PEOPLE, adding that the baby has “a full head of hair”.
This is the first child for the newly married couple, who tied in the knot on September 4, 2009. The-Dream, 31, also has three children from a previous relationship – 5-year-old Navy Talia and 3-year-old twin sons.
Congratulations to the happy couple!
quote:Eric Dane & Rebecca Gayheart Welcome A Daughter!
Eric Dane and Rebecca Gayheart have welcomed a daughter, Hollyscoop reports.
Reportedly, Rebecca checked into Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles and gave birth this afternoon (March 3). As planned, Eric was right by her side the entire time and was even seen in sexy scrubs! No further information has been released at this time.
After the birth of their first child, Eric called close friends and family members with the good news. "They're both over the moon about it," a source reveals.
Stay tuned for further details.
Congratulations to the Gayheart-Dane family!
Wanneer is zij ook alweer uitgerekend? Mei of Juni?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:27 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Kim-Lian van der Meij
[ afbeelding ]
Eind april volgens Wikipedia.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wanneer is zij ook alweer uitgerekend? Mei of Juni?
Ik zag Renate Verbaan bij Boulevard deze week, die is ook al lekker opgeploft
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eind april volgens Wikipedia.
En Katja? Die is toch ongeveer ook bijna uitgeteld. Ik lees overal voorjaar 2010.
Over 4 weken al...quote:
quote:Kindje Kim-Lian van der Meij 'mag nu wel komen'
Uitgegeven: 4 maart 2010 13:37
Laatst gewijzigd: 4 maart 2010 13:41
AMSTERDAM - Musicalster Kim-Lian van der Meij is klaar voor haar bevalling. Woensdagavond vierde ze haar laatste feestje in Nederland. Over een paar dagen vliegt ze naar Zweden om te gaan bevallen van haar tweede kindje.
© ANP“Ik kijk er heel erg naar uit. Het mag nu wel komen en ik kan niet wachten om het kindje vast te houden”, zei ze tegenover De Telegraaf.
Met nog vier weken te gaan, is Van der Meij nog net op tijd om het vliegtuig in te stappen. “Ik zit op het randje.”
De actrice heeft al plannen gemaakt voor na de bevalling. “Een maand na de bevalling kom ik weer terug en ga ik een album opnemen. Daarnaast beginnen de repetities voor Legally Blond. Ik moet dus vrij snel aan de slag.”
quote:Jamie Oliver, Wife Expecting Fourth Child
Jamie Oliver has whipped up another masterpiece!
The celebrity chef, 34, and his wife Jools are expecting their fourth child in September, a rep confirms to the Press Association, adding that the pair are “delighted” with the news.
The latest addition will join big sisters Poppy Honey, 8 this month, Daisy Boo, 6 ½, and Petal Blossom Rainbow, 11 months.
quote:
Strawberry Pickle?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we alvast een gokje gaan wagen voor de naam?
Pickle Cloud voor een jongetje, al denk ik dat het gewoon weer een meisje wordt :quote:
Alle 3 de meisjes hebben bloemennamen, dus als het weer een meisje wordt denk ik aan Daffodil Delight, Hyacinth Bouquet, of Lotus Lovely of ofofofoof...quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we alvast een gokje gaan wagen voor de naam?
En bij een jongetje, denk je dat ze dan nog die bloemenserie in stand houden of gaan ze over een andere boeg?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Alle 3 de meisjes hebben bloemennamen, dus als het weer een meisje wordt denk ik aan Daffodil Delight, Hyacinth Bouquet, of Lotus Lovely of ofofofoof...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Alle 3 de meisjes hebben bloemennamen, dus als het weer een meisje wordt denk ik aan Daffodil Delight, Hyacinth Bouquet, of Lotus Lovely of ofofofoof...
Hmmm....let me think...Florian betekent ook 'bloem'. Basil? Maar dat is een kruid...stuk lastiger voor jochies!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En bij een jongetje, denk je dat ze dan nog die bloemenserie in stand houden of gaan ze over een andere boeg?
quote:
Vreselijk Amerikaanse naam weerquote:It’s a girl for Joey Lawrence and wife Chandi Yawn-Nelson, who welcomed their second daughter on Thursday, Mar. 4th.
Liberty Grace Lawrence weighed in at 6 lbs., 8 oz and joins big sister Charleston, 3 ½. “We’re extremely happy,” the actor said in a statement. “The baby is beautiful and healthy.”
The couple announced the pregnancy in November, sharing the baby’s name at the same time. In explaining their choices, Joey remarked that “Liberty is something I’ve always loved,” while Grace is in honor of his grandmother, who passed away last year.
Chandi, who was recently diagnosed with Rh disease, had been due Apr. 3rd.
quote:Keyshia Cole bevallen van een zoontje
De Amerikaanse zangeres Keyshia Cole is bevallen van een zoontje. De 28-jarige r&b-ster beviel dinsdag van Daniel Hiram Gibson Jr. Het kind weegt 3.2 kilo en moeder en baby maken het goed, maakte haar woordvoerder bekend. De vader van het kind is de 24-jarige basketbalspeler Daniel Gibson. In januari maakten de twee bekend te gaan trouwen.
Cole stond op haar twaalfde al in de studio met MC Hammer. Later kreeg ze een eigen realityshow. 'Keyshia Cole: The Way It Is' ging over het dagelijkse leven van de Grammy Award genomineerde artiest. In Nederland dook ze in 2005 voor het eerst op. Samen met Snoop Dogg en Pharrell Williams maakte ze het nummer 'Let's Get Blown'.
quote:Bodhi & Jenna Elfman Welcome Second Son: Easton Quinn Monroe!
Jenna Elfman is now mom-to-two!
The Accidentally on Purpose actress and husband Bodhi Elfman welcomed a second son, Easton Quinn Monroe Elfman, at 7:53 a.m. on Tuesday (March 2) in Los Angeles, Jenna announced on Twitter Friday. Her rep confirms the happy news to People, adding that Easton weighed in at 7 lbs., 12 oz.
"He's an impressive sleeper (thank god!) & I'm his biggest fan," says Jenna.
Bodhi also took to Twitter Friday with their happy news: "Shazaam! Easton Quinn Monroe Elfman. Born March 2 @ 7:53AM. Triple Word Score, Grand Slam, Royal Flush! Digging this guy big time."
Easton joins big brother Story Elias, 2 ½.
Congratulations to the Elfman family!
quote:
Misschien gewoon verkeerde kant gefotografeerd? Kon oop deze foto wel plaatsen, maar daar zag je haar buik niet goed op. En als het niet aan de foto ligt, dan wordt ze misschien ook wel gewoon oud....quote:Op zondag 7 maart 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah wat ziet zij er oud uit op deze foto
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:39 schreef kvd het volgende:
[..]
Misschien gewoon verkeerde kant gefotografeerd? Kon oop deze foto wel plaatsen, maar daar zag je haar buik niet goed op. En als het niet aan de foto ligt, dan wordt ze misschien ook wel gewoon oud....
[ afbeelding ]
owww...onflatteus is het idd niet. Ik vind haar er op beide foto's mooi opstaan. Was net al aan het googelen, ze gaat ook gewoon al richting de 40. En da's iets wat ik haar ook weer niet zou hebben gegeven (en dat betekend dat ik ook gewoon 'oud' begin te worden...)quote:Op zondag 7 maart 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja verkeerde kant, maar niet echt een kwestie van onflatteuze foto, gewoon ouder worden iddZonder / weinig make-up maakt het wel duidelijk.
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:44 schreef kvd het volgende:
[..]
owww...onflatteus is het idd niet. Ik vind haar er op beide foto's mooi opstaan. Was net al aan het googelen, ze gaat ook gewoon al richting de 40. En da's iets wat ik haar ook weer niet zou hebben gegeven (en dat betekend dat ik ook gewoon 'oud' begin te worden...)
quote:AMSTERDAM - Renate Verbaan en Winston Gerschtanowitz zullen de ouders worden van een tweede zoontje.
Dit bleek tijdens de uitzending van Ruud de Wild bij Q-Music. De sekse van de baby werd duidelijk na een echo.
Renate is nu 20 weken zwanger en zal deze zomer bevallen. Renate en Winston hebben al een zoontje: Julian. Hun bruiloft deze zomer werd vanwege de zwangerschap een jaartje uitgesteld.
quote:Plien van Bennekom is zwanger
Goed nieuws voor Plien van Bennekom, de ene helft van Plien en Bianca. De cabaretière en actrice is namelijk voor de derde keer zwanger. Dit heeft het management van Plien aan Shownieuws bevestigd.
Plien is al een paar maanden in verwachting en hoopt het kindje in de zomer te verwelkomen. Vorig jaar was de cabaretière ook al zwanger, maar toen is het helaas mis gegaan.
Het eerste kindje van Plien en haar man Jeroen Wassmer werd op 13 december 2006 geboren en luistert naar de naam Mees. Het stel stapte in 2008 in het huwelijksbootje.
quote:AMSTERDAM - 3FM-dj Michiel Veenstra wordt voor de tweede keer vader.
"Jaja, een broertje of zusje voor Marthe (1) erbij. Kunnen we weer leuk teruggrijpen naar de gebroken nachten, ingevroren melk in de koelkast en vol verwondering kijken naar weer zo'n kleine wolk erbij", schrijft Michiel op zijn website.
Jessica, de vriendin van Michiel, is in de zomer uitgerekend.
quote:Madeleine Wickham, better known as Sophie Kinsella, has announced that she is currently expecting her fourth child!
The 40-year-old Shopaholic series author revealed the happy news on her website Monday (March 8):
Hi everyone! I have some personal news to share. This has already been an amazingly busy year for me - and it's about to get busier! Next month... I'll be having a new baby! The whole family is very excited, as you can imagine.
Sophie and her husband of seventeen years, Henry Wickham are also parents to three sons – Freddy, Hugo and Oscar.
Congratulations to the entire Wickham family!
quote:Admit it. You were a little worried that Eric Dane and Rebecca Gayheart were going to name their kid Noxema or McStacy or something like that.
But no. The proud new parents have named their daughter Billie Beatrice Dane, Gayheart's rep tells E! News.
Perfectly sweet, simple and not at all weird. (Phew!)
Dane and Gayheart welcomed Billie into the world March 3 at a Los Angeles hospital.
quote:Mario Lopez is going to be a dad!
Update: It's official, those adorable dimples will live on! "I'm really excited. I'm happy. I can't wait to be a dad," Mario Lopez tells People. As we reported earlier today, Lopez, 36, and his girlfriend, actress Courtney Mazza, 28, are expecting their first child. So is the Extra TV host ready for diaper duty? "Of course," Lopez says. "I grew up in a large family. I'm fired up! I don't know what we're having. I'm going to wait to see [the baby's gender] so it will be a surprise."
quote:Congratulations to actor Joseph Fiennes and his wife Maria Dolores Dieguez, who are the proud new parents of a baby girl! A rep for the FlashForward star confirms that the couple's first child was born on Monday, March 8.
Joseph and Maria, who tied the knot this past summer, announced the pregnancy in September, saying they were "utterly thrilled" to have a baby on the way.
There's been no word on a name just yet.
Ik heb dus altijd gedacht dat hij homo wasquote:
quote:Arjen Robben opnieuw vader
AMSTERDAM - Arjen Robben is dinsdagnacht voor de tweede keer vader geworden.
Kleine Lynn woog bij haar geboorte 3500 gram en is 50 centimeter lang, meldt Bild.
"Ik ben ontzettend gelukkig", zo laat de Bayern Munchen-voetballer weten. Arjen en zijn vrouw Bernadien hebben al een zoontje van bijna twee: Luka.
quote:Danica McKellar & Husband Expecting First Child!
Mar 17, 2010 by JENNY
Winnie is having a baby!
The Wonder Years child star, Danica McKellar, and her husband of one year, Mike Verta, are expecting their first child this fall, People reports.
I'm nearing the end of my first trimester and I'm so excited – I've been bursting to tell people," says McKellar, 35. "When you do take the home pregnancy test, it doesn't quite seem real," says the mom-to-be. "But when you see the baby and the heartbeat on the ultrasound, it's so incredible. Me and Mike looked at each other and we could not stop the tears," she says. "We are so happy."
Also known for her role in The West Wing, Danica graduated summa cum laude in mathematics from UCLA, co-wrote and published math theorem in Hot X: Algebra Exposed, and continues to be an outspoken role model for young women to excel in math.
Congratulations to the McKellar-Verta family!
Ik ben vooral erg onder de indruk van haar wiskunde-graad, eigenlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef kvd het volgende:
Winnie uit the wonder years is zwanger
[..]
[ afbeelding ]
De dames lijken wel op elkaar vind ikquote:Robert Schoemacher heeft buitenechtelijk kind
Uitgegeven: 17 maart 2010 12:19
Laatst gewijzigd: 17 maart 2010 14:21
AMSTERDAM - Robert Schoemacher heeft een buitenechtelijk kind van acht. Dat onthult de cosmetisch arts deze week in Story. Tijdens zijn huwelijk met zijn eerste vrouw Monique had Schoemacher een relatie met een collega, bij wie hij het kind verwekte.
Robert Schoemacherslideshow In Story vertelt Schoemacher dat hij het bestaan van zijn buitenechtelijke dochtertje Andjelica niet langer wil verzwijgen.
Vorige week lichtte Schoemacher zijn ex-vrouw Monique in over het meisje en zijn affaire met collega Anja. "Ze werd heel boos, maar ze begrijpt ook waarom ik het voor haar verzwegen heb", zo zegt de arts.
Angst
Destijds besloot Schoemacher Monique niet in te lichten uit angst om haar kwijt te raken. "Het kan altijd gebeuren dat je gevoelens krijgt voor een ander. Ook als je al getrouwd bent." De arts verbrak de relatie met zijn minnares kort na de geboorte van Andjelica.
Schoemachers huidige vrouw Claudia wist wel van het kind. "Ik vond dat ik geen relatie met Claudia kon aangaan zonder dat ik haar dit verteld had. Een nieuwe relatie kun je gewoon niet met een geheim beginnen."
Geheimen
Schoemacher is opgelucht dat hij niet langer geheimen met zich mee hoeft te dragen. "Natuurlijk ben ik wel een beetje opgelucht. Maar ik heb het speciaal voor mijn dochter gedaan, zodat er aan haar geen lastige vragen meer worden gesteld. Mijn liefde voor haar is onvoorwaardelijk."
quote:Kevin Costner Expecting His Seventh Child!
Kevin Costner is expecting his seventh child, Extra reports.
The 55-year-old Dances With Wolves star and wife Christine Baumgartner are expecting their third child in June. They are already parents to two sons: Hayes Logan, 1, and Cayden, 2.
Costner has four children from previous relationships; three with ex-wife Cindy Costner, and one from a brief relationship following his divorce from Bridget Rooney.
Congratulations to the Baumgartner-Costner family!
quote:Kim-Lian van der Meij krijgt jongetje
AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij bevalt binnenkort van een jongetje.
Dit heeft de musicalactrice bij 3FM verteld. Kim-Lian, die een relatie heeft met de Zweed Daniel, kreeg eerder dochter Ronja.
Wat voor naam het kindje van Kim-Lian krijgt is nog niet bekend. Wel zei ze eerder: "We willen een naam die Zweeds klinkt maar ook in alle andere talen uit te spreken is."
quote:Flavio Briatore and Elisabetta Gregoraci have welcomed a son: Falco Nathan.
The 59-year-old Italian, who recently ruled out returning to Formula One, was reportedly present for the birth at 8 A.M. this morning (March 18) in Nice, France.
Falco weighed in at 4.1kg. Briatore's 30-year-old wife is reportedly doing well.
Falco is Briatore's second child. He is the biological father of Heidi Klum's 5-year-old daughter, Leni, who was recently adopted by her husband Seal.
quote:Congratulations to comedic couple Amy Poehler and Will Arnett, who are expecting a baby brother or sister for their 16-month-old son Archie!
A rep for the 38-year-old Parks and Recreation star has confirmed the happy news that baby #2 is on the way.
Late last year Amy reflected on the joys of motherhood, saying,
Children are amazing for so many reasons and one of them is that they kind of punctuate your life. Often our lives go by so fast without enjoying the moment and being able to reflect. When you have a person living in your house that is growing next to you it's just amazing to watch and reflect the passage of time."
No word just yet on when the funny family is expecting its new addition.
quote:Dr. Phil Becomes A Grandfather!
TV talk show host Dr. Phil can go by a new name now: Grandpa!
The Family First author's son Jay and his wife Erica welcomed their daughter Avery Elizabeth McGraw on Thursday, March 18 at 11:33pm. The baby girl arrived weighing in at 6lbs, 6oz, and measuring 21 inches long.
"Both Avery and Erica are resting comfortably and doing well," reads a statement from the McGraws. "The entire family is overjoyed!"
Congratulations to the McGraws on the new arrival!
Na een tweeling een drieling. Ben wel nieuwsgierig of dit natuurlijk is of dat de natuur een handje werd geholpen.quote:AMSTERDAM - Ex-pornoster Jenna Jameson was zwanger van een drieling, maar dat is helemaal misgelopen.
Jenna meldt op haar twitterpagina: "Ik ben vandaag onder het mes geweest wegens een dubbele buitenbaarmoederlijke zwangerschap en had ook een baby in mijn baarmoeder. Dit is geschift. Ik moest dit even kwijt."
Een jaar geleden beviel Jenna van een gezonde tweeling.
quote:Bastiaan Ragas heeft weinig met babyfase
Uitgegeven: 19 maart 2010 11:50
Laatst gewijzigd: 19 maart 2010 11:49
AMSTERDAM - Bastiaan Ragas vindt kinderen fantastisch, maar met de babyfase heeft hij weinig. "De eerste anderhalf jaar is er geen snars aan", bekent de musicalster deze week in een interview met Flair.
© Mischa SchoemakerAan zwangerschappen zegt de 38-jarige Ragas een nog veel grotere hekel te hebben. "Zwangerschappen vind ik echt af-schu-we-lijk. Eten, drinken, praten, vrijen, het is allemaal gereduceerd tot een dertig-procent-niveau", zo zegt hij in het tijdschrift.
Het is Ragas dan ook nog nooit gelukt om van de kraamtijd te genieten. "Voor vrouwen is het niet alleen lichamelijk ontzettend zwaar, maar ook geestelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik heb immens ontzag voor vrouwen tijdens en na de zwangerschap. Maar voor mannen is het ook niet niks."
Liefste vader
De musicalster, die vijf jaar geleden met presentatrice Tooske Breugem trouwde, benadrukt wel dat hij na die eerste maanden de liefste vader ter wereld is.
"Ik heb inmiddels al bijna vier zwangerschappen doorstaan, dus kun je nagaan hoe graag ik kinderen wil."
Tooske is momenteel in verwachting van haar derde kindje. Daarnaast heeft Ragas nog een zoontje uit een eerder huwelijk. Overigens vindt de musicalster dat het hierna wel weer genoeg is. "Vroeger droomde ik van vijf kleintjes, maar ik ben nu wel klaar."
Ragas is vanaf deze week de vaste columnist van Flair.
© NU.nl
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:23 schreef Lovechild het volgende:
Eigenlijk is het "niet meer zwanger" maar ik vond het nog wel een opmerkelijk berichtje:
[..]
Na een tweeling een drieling. Ben wel nieuwsgierig of dit natuurlijk is of dat de natuur een handje werd geholpen.
Ben geneigd te denken van niet dan, met een tweeling en dan een drieling. En volgens mij is bij "een behandelin" de kans op een buienbaarmoederlijke zwangerschap groter.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag bij Oprah een tijdje terug dat ze vertelde héél lang bezig te zijn geweest om zwanger te worden, jaren... Geen idee of het verder op de natuurlijke weg "vanzelf" is gegaan.
En het is nog niet eens de eerste keer dat hij dit soort dingen zegt. Ik heb het al eerder van hem in een interview gelezen. Vlak voordat Tooske's 4e zwangerschap bekend werd gemaaktquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:18 schreef tessie het volgende:
Wat een sukkel, die Bastiaan Ragas.. Je vent zal maar zoiets zeggen, en dan ook nog zo dat iedereen het kan lezen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En het is nog niet eens de eerste keer dat hij dit soort dingen zegt. Ik heb het al eerder van hem in een interview gelezen. Vlak voordat Tooske's 4e zwangerschap bekend werd gemaakt
Ik vind het wel verfrissend. Ik (vrouw) heb ook niet zo veel met die hele kleine babietjes. Dat schijnt niet te mogen, je moet dan "genieten!"... Als ze puber zijn mag je er dan weer volop over klagen, terwijl ik dat juist een hele leuke leeftijd vind. Ieder zijn ding. (Maar toen Angelina Jolie in een interview zei dat ze Shiloh pasgeboren ook niet zo veel aan vond, een blob, zonder eigen wil of mening, kreeg ze ook allemaal hysterische moeders over zich heen..)quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:18 schreef tessie het volgende:
Wat een sukkel, die Bastiaan Ragas.. Je vent zal maar zoiets zeggen, en dan ook nog zo dat iedereen het kan lezen
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:12 schreef plieneminie het volgende:
Vind die uitspraken van Bastiaan juist een ware verademing! Dat roze wolk-geleuter is wat mij betreft totaal niet herkenbaar. Ik kon mijn vriend wel schieten toen ie het na een hel van een bevalling in z'n hoofd haalde te verkondigen dat het allemaal goed gegaan was.
Idd, dat zijn o.a de dingen waarom ik het zo belachelijk vindquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:05 schreef tessie het volgende:
Nou ja, dat is nu ook gereduceerd tot het dertig procent niveau he. Arme man.
Misschien was hij blij en opgelucht dat jullie kind gezond ter aarde was gekomen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:12 schreef plieneminie het volgende:
Vind die uitspraken van Bastiaan juist een ware verademing! Dat roze wolk-geleuter is wat mij betreft totaal niet herkenbaar. Ik kon mijn vriend wel schieten toen ie het na een hel van een bevalling in z'n hoofd haalde te verkondigen dat het allemaal goed gegaan was.
Als ik in gezelschap ben waar ik niet sociaal wenselijk hoef te zijn, praat ik er min of meer hetzelfde over.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef tessie het volgende:
En je ziet geen verschil in hoe jij erover praat en hoe hij erover praat?
Jaren? Ze is pas sinds 2007 met die kerel samen, dus denk dat dat wel meevaltquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag bij Oprah een tijdje terug dat ze vertelde héél lang bezig te zijn geweest om zwanger te worden, jaren... Geen idee of het verder op de natuurlijke weg "vanzelf" is gegaan.
Daar had ze het over iets van 5 of 6 jaar proberen om zwanger te raken, dus die zal het wel dan over verschillende partners hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:11 schreef rena het volgende:
[..]
Jaren? Ze is pas sinds 2007 met die kerel samen, dus denk dat dat wel meevalt
Nou! En dan hoef je de meloen er niet eens zelf uit te persen, de heldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
"Ik heb inmiddels al bijna vier zwangerschappen doorstaan, dus kun je nagaan hoe graag ik kinderen wil."![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef plieneminie het volgende:
Ja, dat zeker. Maar hij gaf ook aan heel bewust het sociaal wenselijke geantwoord te hebben. Dat wordt nou eenmaal verwacht...
Bastiaan moet ook bij elk interview melden, met een chago kop, dat idd alles minder is. Minder sex, minder gesprekken. Het is niet alleen het verhaal over een roze wolk die hij niet ziet, maar alles is irritant.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het zal best zo zijn dat niet alle ouders meteen overspoeld worden door liefde voor hun pasgeborene
Volgens mij wel...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:04 schreef Bellatrix het volgende:
Kunnen mannen ook een postnatale depressie hebben?
quote:It’s a boy for Oliver Hudson and Erinn Bartlett!
The couple welcomed a son on Fri., March 19th, proud grandmother Goldie Hawn announced via her Twitter account.
“Hurray! Baby BOY born to my son Oliver and his beautiful wife Erinn TODAY,” she wrote. “So happy! A new life! I’m Dancin my happy dance!”
The Rules of Engagement star, 33, and his actress wife, 37 — who announced the pregnancy in Oct. — are already parents to son Wilder Brooks, 2 ½.
quote:Also making headlines? The news that the baby the supermodel expects in May is a girl!
Schiffer, 39, confirmed the sex of the baby to Germany’s RTL, explaining that the couple has yet to choose a name.
The new arrival will join siblings Clementine, 5, and Caspar, 7.
Is het bewezen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef kvd het volgende:
En Beonce is grote zus geworden een tijdje geleden....papalief heeft een buitenechtelijke relatie gehad en daaruit is een zoontje voortgekomen. Er is nu bevestigd dat hij echt de vader is
[ afbeelding ]
yesquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het bewezen?Damn, daar gaat de stempel "volmaakt braaf burgerlijk gelovig net gezin"
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef patatmetfriet het volgende:
De geruchten gingen toch altijd al dat Kelly eigenlijk Beyoncé's halfzusje was?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:21 schreef AnnaStesia het volgende:
Dochter voor Boulahrouz
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz is vader geworden. De verdediger van VfB Stuttgart gaf zijn dochter de naam Amaya. Moeder Sabia en dochter maken het goed.
Voor Boulahrouz is de geboorte een prachtig lichtpunt na een gitzwarte tijd. Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa. Desondanks kwam de international nog in actie in het verloren achtste finaleduel met Rusland. Momenteel is hij bij Stuttgart voornamelijk bankzitter
quote:Report: Beyonce Expecting First Child
Mar 25, 2010 by HEIDI
Rumors are swirling around the web after MediaTakeOut.com reported a "rock solid" source confirming a pregnancy for 28 year-old songstress Beyonce.
The source also adds that Beyonce is doing well and resting while dad-to-be Jay-Z is ecstatic about the news.
This report comes just one day after DNA tests proved that Beyonce's father, Mathew Knowles, had a child with a woman he had an 18 month long affair with while married to Tina Knowles.
Beyonce and rap mogul Jay-Z have been married since 2008.
quote:Guus Meeuwis is weer vader geworden
Guus Meeuwis' echtgenote Valérie is zaterdagnacht om 04:04 bevallen van een zoon: Jules. De trotse vader laat RTL boulevard dat ze dolgelukkig zijn met hun 'prachtige manneke'.
Valerie was op 5 april uitgerekend, maar Jules verscheen een weekje eerder. De Meeuwisjes zijn nu met z'n zessen, Guus en Valérie hadden al twee zoons en een dochter.
quote:AMSTERDAM - Gallyon van Vessem heeft haar huwelijk uitgesteld. De SBS-presentatrice en haar vriend Greg verwachten namelijk een baby.
Gallyon is ontzettend blij, vooral ook omdat ze afgelopen november na tien weken een miskraam kreeg. Inmiddels is ze twaalf weken in verwachting. "Dit is ontzettend bijzonder, zeker voor iemand die nooit kinderen wilde en nu heel erg graag", vertelt ze in Shownieuws.
De geplande bruiloft wordt door de komst van de kleine nog even uitgesteld. "We zouden gaan trouwen in oktober, maar dan komt ons kindje."
Wiequote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lovechild het volgende:
Ow en op www.guusmeeuwis.nl foto's van de kleine Jules (ben niet zo handig in plaatjes van sites halen en hier plakken).
quote:'Anouk is aan het bevallen'
van onze redactie
AMSTERDAM - Anouk zou op dit moment aan het bevallen zijn van haar vierde kindje.
De zangeres zou zijn opgenomen in het Haagse Bronovo ziekenhuis.
Vader van de baby is rapper Unorthadox, met wie Anouk sinds maart 2009 een relatie heeft. Uit haar relatie met Remon 'Postman' Stotijn heeft ze al drie kinderen Benjahmin Kingsley (7), Elijah Jeremiah (6) en Phoenix Ray (4).
'Dox' heeft ook al twee kinderen uit een eerdere relatie
quote:Zangeres Anouk is woensdagavond om 19:07 uur bevallen van haar vierde kindje, dat laat papa Unorthadox RTL Boulevard weten. Het is een jongetje en hij heet Jesiah Dox.
Anouk heeft al drie kinderen, Benjahmin Kingsley (2002), Elijah Jeremiah (2003) en dochter Phoenix Ray (2005) van Postmen zanger en ex-man Remon Stotijn van wie ze in 2008 scheidde.
De Haagse zangeres maakte in maart 2009 bekend dat ze een relatie heeft met rapper Unorthadox. In april verwacht het muzikale stel hun eerste kindje samen. Unorthadox heeft al twee kinderen uit eerdere relaties. Met de nieuwe spruit erbij is het full house in Huize Teeuwen.
ik denk het!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoe zou je dat uitspreken?
Dje-sai-jah?
quote:
Dat heb ik met haar dochters naamquote:Op donderdag 1 april 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Ik vind eigenlijk alle namen van die kinderen echt geweldig.Het is totaal over de top,maar toch zo stoer
Ik heb precies hetzelfde,ook niet mijn smaak,maar ik zou mijn dochter zo Phoenix noemenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat heb ik met haar dochters naamGeen idee waarom want eigenlijk is het totaal mijn smaak niet, maar toch...
Overigens, in haar nieuwste clip zijn al haar kindjes te bewonderen, wát een leukerdjes. En dan m.n. haar dochter
Heb nav jullie posts die clip eens bekeken. Idd schattige kindjes, maar vooral een hele andere Anouk. Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien met zo';n zachte uitstraling.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde,ook niet mijn smaak,maar ik zou mijn dochter zo Phoenix noemen
Die clip is sowieso erg goed gedaan.Zoiets simpels als het versieren van cupcakes,maar zo lief
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.Zoveel dingen van haar karakter zijn terug te voeren naar haar jeugd.Een enorme lieve,toegewijde moeder met ontzettend lieve kindjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb nav jullie posts die clip eens bekeken. Idd schattige kindjes, maar vooral een hele andere Anouk. Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien met zo';n zachte uitstraling.
quote:AMSTERDAM - Anouk en haar vriend Unorthadox hebben toch een andere naam voor hun pasgeboren zoontje gekozen.
Eerst kozen de ouders voor Jesajah, dat door veel media foutief werd gespeld als Jesiah. Toen de zangeres deze spelling zag, was ze echter meteen verkocht, zegt een woordvoerder van haar platenmaatschappij EMI.
De 34-jarige zangeres beviel woensdagavond na een bevalling van vier uur van haar vierde kind. Het is haar eerste kind van rapper Unorthadox, die zelf al twee kinderen uit eerdere relaties heeft.
Anouk kan voorlopig nog even in alle rust van haar zoontje Jesiah Dox genieten. Haar eerste optreden staat pas gepland in juli.
Ja. Hier precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.
Staat dat ergens online? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.Zoveel dingen van haar karakter zijn terug te voeren naar haar jeugd.Een enorme lieve,toegewijde moeder met ontzettend lieve kindjes
quote:Anouk verandert spelling naam zoontje
Anouk en haar vriend Unorthadox hebben toch een andere spelling voor de naam voor hun pasgeboren zoontje gekozen, dat meldt platenmaatschappij EMI.
Eerst kozen de ouders voor Jesajah, dat door RTL Boulevard in de eerste instantie werd opgeschreven als Jesiah. Toen de zangeres deze spelling zag, was ze echter meteen verkocht en paste ze de naam aan, dat zegt een woordvoerder van haar platenmaatschappij EMI.
De 34-jarige zangeres beviel woensdagavond na een bevalling van 12 uur in het ziekenhuis van haar vierde kindje. Het is haar eerste kind van rapper Unorthadox, die zelf al twee kinderen uit eerdere relaties heeft.
Anouk kan voorlopig nog even in alle rust van haar zoontje Jesiah Dox genieten. Haar eerste optreden staat pas gepland in juli.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Staat dat ergens online? Ben wel benieuwd![]()
Ik vond dr namelijk ook ergMaar vind haar steeds beter worden, ook qua nummers
Ik denk dat de meeste van ons Robin kennen van het volgende nummerquote:Zoontje voor Robin Thicke van onze redactie
AMSTERDAM - Zanger Robin Thicke en zijn vrouw Paula Patton zijn de trotse ouders geworden van een zoon.
Julian Fuego kwam dinsdag ter wereld in Los Angeles. "Met moeder, vader en zoon gaat alles goed", vertelt een woordvoerder van Robin aan People.com.
De zanger en zijn vrouw zijn al samen sinds de middelbare school. In juni is het stel vijf jaar met elkaar getrouwd.
Robin is de zoon van Growing Pains-acteur Alan Thicke.
quote:Diablo Cody Expecting First Child
Her eggo is preggo!
Juno screenwriter Diablo Cody is expecting a baby, she confirms via Twitter.
“Thanks for the congrats on my fetus,” Cody, 31, writes. “No secrets here; just thought it would be fun to see how big I could get before someone noticed.”
The will be the first child for Cody and her husband Dan Maurio.
Born Brook Busey, Cody created the Showtime series United States of Tara, recently wrote columns for Entertainment Weekly and is currently adapting the Sweet Valley High book series into a film.
quote:Twins on the Way for Mark McGrath! Leave Your Advice Here
Iris Moncada
Sugar Ray frontman Mark McGrath and fiancée Carin Kingsland are expecting twins — a boy and a girl conceived via IVF — in May, they tell PEOPLE exclusively.
“I’m so excited,” says McGrath. “My DNA paranoia is kicking in: I’ve got to feed these children. We’ve got to get the nursery together. And what do you do when you bring the kids home?”
“Most parents are like, ‘Oh, the wonders of child rearing,’” he says with an exaggerated sigh. “But we’re freaking out! The first year is going to be gnarly.”
All joking aside, McGrath, 42, says, “I love them already, but I need them to come out so I can really shower them with love. I can’t wait to meet them.”
Visit PEOPLE.com to read more about McGrath and Kingland’s recent engagement! Leave your advice for the couple on raising twins at the left.
quote:Tooske Ragas bevallen van dochter
AMSTERDAM - Tooske Ragas heeft vanmiddag om 14.52 uur een klein meisje op de wereld gezet.
De SBS-presentatrice beviel binnen een supertijd van 1 uur. Het meisje gaat officieel Catharina Maria Ragas heten, haar roepnaam wordt Catoo.
Moeder en dochter maken het goed. Het gaat om het derde kindje. Tooske en haar man Bastiaan Ragas hebben samen twee dochters: Leentje (2) en Fien (1). Samen met Laura Vlasblom kreeg Bas al zoon Sem.
quote:Kim- Lian van der Meij naar het ziekenhuis!
Dit bericht is geplaatst op 07-04-2010 om 19:40:00
Kim- Lian kan elk moment bevallen van een zoon..
Kim-Lian kreeg in Zweden bij haar vriend Daniel, waar ze zal bevallen, last van voorweeën. Bij de bevalling van haar dochtertje Ronja volgde na deze voorweeën al snel de bevalling. Tot nu is deze echter uitgebleven.
Alledriequote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alledrie. Maar goddank hebben ze fatsoenlijke officiele namen, dus als ze deze kindernaampjes zat zijn kunnen ze altijd nog door het leven als Helena, Feline en Catharina
Dat doet pijn! Ook nog ná je bevallingquote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef J-net het volgende:
Bevalling van een uur... dat is best snel.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef Lovechild het volgende:
Zo, dus Bastiaan kan lid worden van de club van Vaders van Drie Dochters en z'n duimnagel rood lakkenHoewel dat geloof ik weer niet mag als je ook een zoon hebt...
meestal wel, maar neit altijd...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh my, wat is dat?!
En een uurtje, dat is toch niet vreemd als het al je 3e bevalling is, alles gaat sneller des te meer er al voor geweest zijn
Zeg ik toch ook niet dat het altijd isquote:
Haha nee dat mag niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat doet pijn! Ook nog ná je bevalling![]()
Zo, dus Bastiaan kan lid worden van de club van Vaders van Drie Dochters en z'n duimnagel rood lakkenHoewel dat geloof ik weer niet mag als je ook een zoon hebt...
Wat ik wel heel schattig vind is dat het gastenboek vol staat met reacties van vaders die dan trots vertellen over hun drie meiden. Dat ze staartjes in haren maken enzoquote:
Mijn vierde bevalling duurde vanaf het moment dat ik doorhad dat het nu echt begonnen was en de geboorte anderhalf uur. En dat is heftig. Je ontsluit snel, wat pijnlijk is over het algemeen, en ik had fikse naweeen, evenals na de derde bevalling die twee uur duurde, die ook nog flink pijn deden. Vond ik dat bij de derde minder vervelend, want je hebt je baby al in je armen, bij de vierde was het echt nog schrap zetten en wegzuchten.quote:En een uurtje, dat is toch niet vreemd als het al je 3e bevalling is, alles gaat sneller des te meer er al voor geweest zijn
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is die Tooske al bevallen ?Dat had Albert vanavond over bij Boulevard..
Juist wel.... leentje, fien en Catoquote:
Ja zag het later..quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zou je denken?
Pssttt kijk eens boven je
Beter dan Wolf, Storm of al die idiote moderne namen die mensen tegenwoordig verzinnen voor hun kids. Dan nog 100 keer liever een ouderwetse naam dan dat soort kindermishandeling.quote:
quote:Roland Koopman opnieuw vader geworden
Roland Koopman is zondag voor de tweede keer vader geworden. Zijn verloofde Stieni Bosma is bevallen van zoon Reyer Stijn. De bevalling is verder prima verlopen.
Het duurde even voordat de gelukkige ouders de baby een naam gaven. Ze hadden zoveel opties dat ze niet konden kiezen. Vijf dagen na de geboorte hebben ze gekozen voor de prachtige naam Reyer Stijn.
De dag na de bevalling moest Roland gewoon weer aan het werk. Hij is nu een weekje vrij en kan volop genieten van zijn kleine.
Roland en Stieni hebben al een zoon van 3 jaar oud: Floris Finn.
Ik vind het een erg leuke naam.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Beter dan Wolf, Storm of al die idiote moderne namen die mensen tegenwoordig verzinnen voor hun kids. Dan nog 100 keer liever een ouderwetse naam dan dat soort kindermishandeling.
Ja...ik vind de namen van Tooske wel wat hebben,ik ken een stel die hun 3 kinderen de namen Storm,Zonne en Zilver hebben gegevenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Beter dan Wolf, Storm of al die idiote moderne namen die mensen tegenwoordig verzinnen voor hun kids. Dan nog 100 keer liever een ouderwetse naam dan dat soort kindermishandeling.
Ja dat is dan wel weer zoquote:Op donderdag 8 april 2010 08:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ja...ik vind de namen van Tooske wel wat hebben,ik ken een stel die hun 3 kinderen de namen Storm,Zonne en Zilver hebben gegevendat wil je toch niet???
Leuk, zal straks eens kijkenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat ik wel heel schattig vind is dat het gastenboek vol staat met reacties van vaders die dan trots vertellen over hun drie meiden. Dat ze staartjes in haren maken enzo![]()
Hoe kan dat? Je moet toch je kind binnen 3 dagen aangeven en dan heb je toch een naam nodigquote:Op donderdag 8 april 2010 03:17 schreef ChatGirl het volgende:
Het duurde even voordat de gelukkige ouders de baby een naam gaven. Ze hadden zoveel opties dat ze niet konden kiezen. Vijf dagen na de geboorte hebben ze gekozen voor de prachtige naam Reyer Stijn.
Dat is helemaal niks ..ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Storm is allesbehalve een moderne naam, is juist ook een hele ouderwetse naam. Maar Cato met dubbel o is als Storm met een Z imho.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ow zo, ja dan zou het idd kunnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
Het was zondag en maandag pasen. Dus zondag en maandag tellen dan toch niet? Dan is het dinsdag en woensdag (2 dagen).
Mwoah, naar mijn mening is dat echt wel een rage van de laatste jaren. Had daarvoor nog nooit van die naam gehoord, kan ook aan mij liggen, maar het blijft een achterlijke naam. De naam Puck heb ik wel eens gehoord bij een volwassen vrouwquote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Storm is allesbehalve een moderne naam, is juist ook een hele ouderwetse naam. Maar Cato met dubbel o is als Storm met een Z imho.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef rena het volgende:
[..]
Mwoah, naar mijn mening is dat echt wel een rage van de laatste jaren. Had daarvoor nog nooit van die naam gehoord, kan ook aan mij liggen, maar het blijft een achterlijke naam. De naam Puck heb ik wel eens gehoord bij een volwassen vrouw
Ja leuk voor Mark en Helen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
Mark Tuitert wordt ook papa
http://twitter.com/marktuitert
Catoo is idd een hele ouderwetse naam.. ik kende een vrouw van vroeger en die heette ook Catoo.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Storm is allesbehalve een moderne naam, is juist ook een hele ouderwetse naam. Maar Cato met dubbel o is als Storm met een Z imho.
Leukquote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
Mark Tuitert wordt ook papa
http://twitter.com/marktuitert
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer zo
WolfKrijgen we straks hond en tijger?
quote:Jessica Capshaw Expecting Second Child
Dr. Arizona Robbins may have trouble wrapping her head around the idea of kids, but the actress who plays her is in full baby mode. She's expecting #2 soon!
Jessica Capshaw and husband Christopher Gavigan will welcome their second child later this year. "They are absolutely thrilled," the actress' rep told People.
We can imagine they are. What great news. Their son, Luke, will be three this year. Gavigan is the CEO of Healthy Child, Healthy World, a national non-profit.
The Grey's Anatomy cast member is the daughter of Kate Capshaw and step-daughter of Steven Spielberg. Congratulations to Jessica, Christopher and Luke!
quote:Rumors are starting to fly around that Jennifer Garner and hubby Ben Affleck might soon be parents to baby #3 due to some ‘tell-tale’ signs she seems to be tossing out our way. Garner was seen leaving a doctors office a few weeks ago, prompting the whispering to start. This is Hollywood afterall, so a doctors visit automatically turns into baby-talk!
quote:
Dat roep ik ook al weken, heeft ze olifantendracht ofzo??!!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef Starlie het volgende:
En ligt het trouwens aan mij of is Katja inmiddels al bijna een jaar zwanger?!
Tsja, ik vind het gewoon echt geen naam voor een kindjequote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
[..]
ik ben echt geen kindermishandelaar
![]()
![]()
Volgens mij niet, top secretquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:29 schreef J-net het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon ooit al naar buiten gekomen.
Ja, dat heb ik ook ergens (hier volgens mij) voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:22 schreef Sneeuwuiltje82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij Danique heet...
Volgens showbiznewz.nl (vast heel betrouwbaar) is ze begin april uitgerekend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou voor Katja toch voorjaar 2010 worden? Het is nog maar net lente.
quote:Dawson’s going to be a daddy!
James Van Der Beek and girlfriend Kimberly Brook are expecting their first child this fall, the actor’s rep has confirmed.
“Yes, it’s true – the woman I love and I are expecting our first child,” Van Der Beek, 33, Tweeted. “Currently experiencing joy on levels I never knew existed.”
Former Dawson’s Creek star Van Der Beek — who’s currently appearing on NBC’s Mercy — and Brook, a business consultant, met last July after the actor split from ex-wife Heather Ann McComb in April 2009.
The ex-couple reached a divorce settlement last month.
quote:Op zondag 18 april 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
Kim-Lian is bevallen van een jongetje:
Sean William Gibson
http://www.telegraaf.nl/p(...)_moeder__.html?p=1,1
Bron:Telegraaf
Ik ook niet haha.Ik vind de combinatie ook niet echt geweldig gekozen.Waarom niet twee keer een Zweedse naam?quote:Op zondag 18 april 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sean? Die zag ik echt niet aankomenSean en Ronja..... okay
quote:Op zondag 18 april 2010 18:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook niet haha.Ik vind de combinatie ook niet echt geweldig gekozen.Waarom niet twee keer een Zweedse naam?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:29 schreef J-net het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon ooit al naar buiten gekomen.
Bronquote:Privé
In juli 2009 werd bekend dat Wesselink vader wordt van zijn eerste kind. Op 21 januari 2010 stuurde hij in een sms'je aan zijn werkgever BNN dat hij vader is geworden van een dochter met de naam Danique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |