Misschien was hij blij en opgelucht dat jullie kind gezond ter aarde was gekomen?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:12 schreef plieneminie het volgende:
Vind die uitspraken van Bastiaan juist een ware verademing! Dat roze wolk-geleuter is wat mij betreft totaal niet herkenbaar. Ik kon mijn vriend wel schieten toen ie het na een hel van een bevalling in z'n hoofd haalde te verkondigen dat het allemaal goed gegaan was.
Als ik in gezelschap ben waar ik niet sociaal wenselijk hoef te zijn, praat ik er min of meer hetzelfde over.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef tessie het volgende:
En je ziet geen verschil in hoe jij erover praat en hoe hij erover praat?
Jaren? Ze is pas sinds 2007 met die kerel samen, dus denk dat dat wel meevaltquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag bij Oprah een tijdje terug dat ze vertelde héél lang bezig te zijn geweest om zwanger te worden, jaren... Geen idee of het verder op de natuurlijke weg "vanzelf" is gegaan.
Daar had ze het over iets van 5 of 6 jaar proberen om zwanger te raken, dus die zal het wel dan over verschillende partners hebben.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:11 schreef rena het volgende:
[..]
Jaren? Ze is pas sinds 2007 met die kerel samen, dus denk dat dat wel meevalt
Nou! En dan hoef je de meloen er niet eens zelf uit te persen, de heldquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
"Ik heb inmiddels al bijna vier zwangerschappen doorstaan, dus kun je nagaan hoe graag ik kinderen wil."![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef plieneminie het volgende:
Ja, dat zeker. Maar hij gaf ook aan heel bewust het sociaal wenselijke geantwoord te hebben. Dat wordt nou eenmaal verwacht...
Bastiaan moet ook bij elk interview melden, met een chago kop, dat idd alles minder is. Minder sex, minder gesprekken. Het is niet alleen het verhaal over een roze wolk die hij niet ziet, maar alles is irritant.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het zal best zo zijn dat niet alle ouders meteen overspoeld worden door liefde voor hun pasgeborene
Volgens mij wel...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:04 schreef Bellatrix het volgende:
Kunnen mannen ook een postnatale depressie hebben?
quote:It’s a boy for Oliver Hudson and Erinn Bartlett!
The couple welcomed a son on Fri., March 19th, proud grandmother Goldie Hawn announced via her Twitter account.
“Hurray! Baby BOY born to my son Oliver and his beautiful wife Erinn TODAY,” she wrote. “So happy! A new life! I’m Dancin my happy dance!”
The Rules of Engagement star, 33, and his actress wife, 37 — who announced the pregnancy in Oct. — are already parents to son Wilder Brooks, 2 ½.
quote:Also making headlines? The news that the baby the supermodel expects in May is a girl!
Schiffer, 39, confirmed the sex of the baby to Germany’s RTL, explaining that the couple has yet to choose a name.
The new arrival will join siblings Clementine, 5, and Caspar, 7.
Is het bewezen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef kvd het volgende:
En Beonce is grote zus geworden een tijdje geleden....papalief heeft een buitenechtelijke relatie gehad en daaruit is een zoontje voortgekomen. Er is nu bevestigd dat hij echt de vader is
[ afbeelding ]
yesquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het bewezen?Damn, daar gaat de stempel "volmaakt braaf burgerlijk gelovig net gezin"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |