Wat ik wel heel schattig vind is dat het gastenboek vol staat met reacties van vaders die dan trots vertellen over hun drie meiden. Dat ze staartjes in haren maken enzoquote:
Mijn vierde bevalling duurde vanaf het moment dat ik doorhad dat het nu echt begonnen was en de geboorte anderhalf uur. En dat is heftig. Je ontsluit snel, wat pijnlijk is over het algemeen, en ik had fikse naweeen, evenals na de derde bevalling die twee uur duurde, die ook nog flink pijn deden. Vond ik dat bij de derde minder vervelend, want je hebt je baby al in je armen, bij de vierde was het echt nog schrap zetten en wegzuchten.quote:En een uurtje, dat is toch niet vreemd als het al je 3e bevalling is, alles gaat sneller des te meer er al voor geweest zijn
Zou je denken?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is die Tooske al bevallen ?Dat had Albert vanavond over bij Boulevard..
Juist wel.... leentje, fien en Catoquote:
Ja zag het later..quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zou je denken?
Pssttt kijk eens boven je
Beter dan Wolf, Storm of al die idiote moderne namen die mensen tegenwoordig verzinnen voor hun kids. Dan nog 100 keer liever een ouderwetse naam dan dat soort kindermishandeling.quote:
quote:Roland Koopman opnieuw vader geworden
Roland Koopman is zondag voor de tweede keer vader geworden. Zijn verloofde Stieni Bosma is bevallen van zoon Reyer Stijn. De bevalling is verder prima verlopen.
Het duurde even voordat de gelukkige ouders de baby een naam gaven. Ze hadden zoveel opties dat ze niet konden kiezen. Vijf dagen na de geboorte hebben ze gekozen voor de prachtige naam Reyer Stijn.
De dag na de bevalling moest Roland gewoon weer aan het werk. Hij is nu een weekje vrij en kan volop genieten van zijn kleine.
Roland en Stieni hebben al een zoon van 3 jaar oud: Floris Finn.
Ik vind het een erg leuke naam.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Beter dan Wolf, Storm of al die idiote moderne namen die mensen tegenwoordig verzinnen voor hun kids. Dan nog 100 keer liever een ouderwetse naam dan dat soort kindermishandeling.
Ja...ik vind de namen van Tooske wel wat hebben,ik ken een stel die hun 3 kinderen de namen Storm,Zonne en Zilver hebben gegevenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Beter dan Wolf, Storm of al die idiote moderne namen die mensen tegenwoordig verzinnen voor hun kids. Dan nog 100 keer liever een ouderwetse naam dan dat soort kindermishandeling.
Ja dat is dan wel weer zoquote:Op donderdag 8 april 2010 08:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ja...ik vind de namen van Tooske wel wat hebben,ik ken een stel die hun 3 kinderen de namen Storm,Zonne en Zilver hebben gegevendat wil je toch niet???
Leuk, zal straks eens kijkenquote:Op woensdag 7 april 2010 22:21 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat ik wel heel schattig vind is dat het gastenboek vol staat met reacties van vaders die dan trots vertellen over hun drie meiden. Dat ze staartjes in haren maken enzo![]()
Hoe kan dat? Je moet toch je kind binnen 3 dagen aangeven en dan heb je toch een naam nodigquote:Op donderdag 8 april 2010 03:17 schreef ChatGirl het volgende:
Het duurde even voordat de gelukkige ouders de baby een naam gaven. Ze hadden zoveel opties dat ze niet konden kiezen. Vijf dagen na de geboorte hebben ze gekozen voor de prachtige naam Reyer Stijn.
Dat is helemaal niks ..ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Storm is allesbehalve een moderne naam, is juist ook een hele ouderwetse naam. Maar Cato met dubbel o is als Storm met een Z imho.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ow zo, ja dan zou het idd kunnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:42 schreef ChatGirl het volgende:
Het was zondag en maandag pasen. Dus zondag en maandag tellen dan toch niet? Dan is het dinsdag en woensdag (2 dagen).
Mwoah, naar mijn mening is dat echt wel een rage van de laatste jaren. Had daarvoor nog nooit van die naam gehoord, kan ook aan mij liggen, maar het blijft een achterlijke naam. De naam Puck heb ik wel eens gehoord bij een volwassen vrouwquote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Storm is allesbehalve een moderne naam, is juist ook een hele ouderwetse naam. Maar Cato met dubbel o is als Storm met een Z imho.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef rena het volgende:
[..]
Mwoah, naar mijn mening is dat echt wel een rage van de laatste jaren. Had daarvoor nog nooit van die naam gehoord, kan ook aan mij liggen, maar het blijft een achterlijke naam. De naam Puck heb ik wel eens gehoord bij een volwassen vrouw
Ja leuk voor Mark en Helen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
Mark Tuitert wordt ook papa
http://twitter.com/marktuitert
Catoo is idd een hele ouderwetse naam.. ik kende een vrouw van vroeger en die heette ook Catoo.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Storm is allesbehalve een moderne naam, is juist ook een hele ouderwetse naam. Maar Cato met dubbel o is als Storm met een Z imho.
Leukquote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef LieLie het volgende:
Mark Tuitert wordt ook papa
http://twitter.com/marktuitert
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer zo
WolfKrijgen we straks hond en tijger?
quote:Jessica Capshaw Expecting Second Child
Dr. Arizona Robbins may have trouble wrapping her head around the idea of kids, but the actress who plays her is in full baby mode. She's expecting #2 soon!
Jessica Capshaw and husband Christopher Gavigan will welcome their second child later this year. "They are absolutely thrilled," the actress' rep told People.
We can imagine they are. What great news. Their son, Luke, will be three this year. Gavigan is the CEO of Healthy Child, Healthy World, a national non-profit.
The Grey's Anatomy cast member is the daughter of Kate Capshaw and step-daughter of Steven Spielberg. Congratulations to Jessica, Christopher and Luke!
quote:Rumors are starting to fly around that Jennifer Garner and hubby Ben Affleck might soon be parents to baby #3 due to some ‘tell-tale’ signs she seems to be tossing out our way. Garner was seen leaving a doctors office a few weeks ago, prompting the whispering to start. This is Hollywood afterall, so a doctors visit automatically turns into baby-talk!
quote:
Dat roep ik ook al weken, heeft ze olifantendracht ofzo??!!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef Starlie het volgende:
En ligt het trouwens aan mij of is Katja inmiddels al bijna een jaar zwanger?!
Tsja, ik vind het gewoon echt geen naam voor een kindjequote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
[..]
ik ben echt geen kindermishandelaar
![]()
![]()
Volgens mij niet, top secretquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:29 schreef J-net het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon ooit al naar buiten gekomen.
Ja, dat heb ik ook ergens (hier volgens mij) voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:22 schreef Sneeuwuiltje82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij Danique heet...
Volgens showbiznewz.nl (vast heel betrouwbaar) is ze begin april uitgerekend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou voor Katja toch voorjaar 2010 worden? Het is nog maar net lente.
quote:Dawson’s going to be a daddy!
James Van Der Beek and girlfriend Kimberly Brook are expecting their first child this fall, the actor’s rep has confirmed.
“Yes, it’s true – the woman I love and I are expecting our first child,” Van Der Beek, 33, Tweeted. “Currently experiencing joy on levels I never knew existed.”
Former Dawson’s Creek star Van Der Beek — who’s currently appearing on NBC’s Mercy — and Brook, a business consultant, met last July after the actor split from ex-wife Heather Ann McComb in April 2009.
The ex-couple reached a divorce settlement last month.
quote:Op zondag 18 april 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
Kim-Lian is bevallen van een jongetje:
Sean William Gibson
http://www.telegraaf.nl/p(...)_moeder__.html?p=1,1
Bron:Telegraaf
Ik ook niet haha.Ik vind de combinatie ook niet echt geweldig gekozen.Waarom niet twee keer een Zweedse naam?quote:Op zondag 18 april 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sean? Die zag ik echt niet aankomenSean en Ronja..... okay
quote:Op zondag 18 april 2010 18:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook niet haha.Ik vind de combinatie ook niet echt geweldig gekozen.Waarom niet twee keer een Zweedse naam?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:29 schreef J-net het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon ooit al naar buiten gekomen.
Bronquote:Privé
In juli 2009 werd bekend dat Wesselink vader wordt van zijn eerste kind. Op 21 januari 2010 stuurde hij in een sms'je aan zijn werkgever BNN dat hij vader is geworden van een dochter met de naam Danique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |