quote:Op woensdag 7 april 2010 23:14 schreef rena het volgende:
[..]
Beter dan Wolf, Storm of al die idiote moderne namen die mensen tegenwoordig verzinnen voor hun kids. Dan nog 100 keer liever een ouderwetse naam dan dat soort kindermishandeling.
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer zo
WolfKrijgen we straks hond en tijger?
quote:Jessica Capshaw Expecting Second Child
Dr. Arizona Robbins may have trouble wrapping her head around the idea of kids, but the actress who plays her is in full baby mode. She's expecting #2 soon!
Jessica Capshaw and husband Christopher Gavigan will welcome their second child later this year. "They are absolutely thrilled," the actress' rep told People.
We can imagine they are. What great news. Their son, Luke, will be three this year. Gavigan is the CEO of Healthy Child, Healthy World, a national non-profit.
The Grey's Anatomy cast member is the daughter of Kate Capshaw and step-daughter of Steven Spielberg. Congratulations to Jessica, Christopher and Luke!
quote:Rumors are starting to fly around that Jennifer Garner and hubby Ben Affleck might soon be parents to baby #3 due to some ‘tell-tale’ signs she seems to be tossing out our way. Garner was seen leaving a doctors office a few weeks ago, prompting the whispering to start. This is Hollywood afterall, so a doctors visit automatically turns into baby-talk!
quote:
Dat roep ik ook al weken, heeft ze olifantendracht ofzo??!!quote:Op donderdag 8 april 2010 22:11 schreef Starlie het volgende:
En ligt het trouwens aan mij of is Katja inmiddels al bijna een jaar zwanger?!
Tsja, ik vind het gewoon echt geen naam voor een kindjequote:Op donderdag 8 april 2010 17:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
[..]
ik ben echt geen kindermishandelaar
![]()
![]()
Volgens mij niet, top secretquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:29 schreef J-net het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon ooit al naar buiten gekomen.
Ja, dat heb ik ook ergens (hier volgens mij) voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:22 schreef Sneeuwuiltje82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij Danique heet...
Volgens showbiznewz.nl (vast heel betrouwbaar) is ze begin april uitgerekend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
Het zou voor Katja toch voorjaar 2010 worden? Het is nog maar net lente.
quote:Dawson’s going to be a daddy!
James Van Der Beek and girlfriend Kimberly Brook are expecting their first child this fall, the actor’s rep has confirmed.
“Yes, it’s true – the woman I love and I are expecting our first child,” Van Der Beek, 33, Tweeted. “Currently experiencing joy on levels I never knew existed.”
Former Dawson’s Creek star Van Der Beek — who’s currently appearing on NBC’s Mercy — and Brook, a business consultant, met last July after the actor split from ex-wife Heather Ann McComb in April 2009.
The ex-couple reached a divorce settlement last month.
quote:Op zondag 18 april 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
Kim-Lian is bevallen van een jongetje:
Sean William Gibson
http://www.telegraaf.nl/p(...)_moeder__.html?p=1,1
Bron:Telegraaf
Ik ook niet haha.Ik vind de combinatie ook niet echt geweldig gekozen.Waarom niet twee keer een Zweedse naam?quote:Op zondag 18 april 2010 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sean? Die zag ik echt niet aankomenSean en Ronja..... okay
quote:Op zondag 18 april 2010 18:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik ook niet haha.Ik vind de combinatie ook niet echt geweldig gekozen.Waarom niet twee keer een Zweedse naam?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:29 schreef J-net het volgende:
Is de naam van de dochter van Filemon ooit al naar buiten gekomen.
Bronquote:Privé
In juli 2009 werd bekend dat Wesselink vader wordt van zijn eerste kind. Op 21 januari 2010 stuurde hij in een sms'je aan zijn werkgever BNN dat hij vader is geworden van een dochter met de naam Danique.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |