quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef patatmetfriet het volgende:
De geruchten gingen toch altijd al dat Kelly eigenlijk Beyoncé's halfzusje was?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:21 schreef AnnaStesia het volgende:
Dochter voor Boulahrouz
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz is vader geworden. De verdediger van VfB Stuttgart gaf zijn dochter de naam Amaya. Moeder Sabia en dochter maken het goed.
Voor Boulahrouz is de geboorte een prachtig lichtpunt na een gitzwarte tijd. Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa. Desondanks kwam de international nog in actie in het verloren achtste finaleduel met Rusland. Momenteel is hij bij Stuttgart voornamelijk bankzitter
quote:Report: Beyonce Expecting First Child
Mar 25, 2010 by HEIDI
Rumors are swirling around the web after MediaTakeOut.com reported a "rock solid" source confirming a pregnancy for 28 year-old songstress Beyonce.
The source also adds that Beyonce is doing well and resting while dad-to-be Jay-Z is ecstatic about the news.
This report comes just one day after DNA tests proved that Beyonce's father, Mathew Knowles, had a child with a woman he had an 18 month long affair with while married to Tina Knowles.
Beyonce and rap mogul Jay-Z have been married since 2008.
quote:Guus Meeuwis is weer vader geworden
Guus Meeuwis' echtgenote Valérie is zaterdagnacht om 04:04 bevallen van een zoon: Jules. De trotse vader laat RTL boulevard dat ze dolgelukkig zijn met hun 'prachtige manneke'.
Valerie was op 5 april uitgerekend, maar Jules verscheen een weekje eerder. De Meeuwisjes zijn nu met z'n zessen, Guus en Valérie hadden al twee zoons en een dochter.
quote:AMSTERDAM - Gallyon van Vessem heeft haar huwelijk uitgesteld. De SBS-presentatrice en haar vriend Greg verwachten namelijk een baby.
Gallyon is ontzettend blij, vooral ook omdat ze afgelopen november na tien weken een miskraam kreeg. Inmiddels is ze twaalf weken in verwachting. "Dit is ontzettend bijzonder, zeker voor iemand die nooit kinderen wilde en nu heel erg graag", vertelt ze in Shownieuws.
De geplande bruiloft wordt door de komst van de kleine nog even uitgesteld. "We zouden gaan trouwen in oktober, maar dan komt ons kindje."
Wiequote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lovechild het volgende:
Ow en op www.guusmeeuwis.nl foto's van de kleine Jules (ben niet zo handig in plaatjes van sites halen en hier plakken).
quote:'Anouk is aan het bevallen'
van onze redactie
AMSTERDAM - Anouk zou op dit moment aan het bevallen zijn van haar vierde kindje.
De zangeres zou zijn opgenomen in het Haagse Bronovo ziekenhuis.
Vader van de baby is rapper Unorthadox, met wie Anouk sinds maart 2009 een relatie heeft. Uit haar relatie met Remon 'Postman' Stotijn heeft ze al drie kinderen Benjahmin Kingsley (7), Elijah Jeremiah (6) en Phoenix Ray (4).
'Dox' heeft ook al twee kinderen uit een eerdere relatie
quote:Zangeres Anouk is woensdagavond om 19:07 uur bevallen van haar vierde kindje, dat laat papa Unorthadox RTL Boulevard weten. Het is een jongetje en hij heet Jesiah Dox.
Anouk heeft al drie kinderen, Benjahmin Kingsley (2002), Elijah Jeremiah (2003) en dochter Phoenix Ray (2005) van Postmen zanger en ex-man Remon Stotijn van wie ze in 2008 scheidde.
De Haagse zangeres maakte in maart 2009 bekend dat ze een relatie heeft met rapper Unorthadox. In april verwacht het muzikale stel hun eerste kindje samen. Unorthadox heeft al twee kinderen uit eerdere relaties. Met de nieuwe spruit erbij is het full house in Huize Teeuwen.
ik denk het!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoe zou je dat uitspreken?
Dje-sai-jah?
quote:
Dat heb ik met haar dochters naamquote:Op donderdag 1 april 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Ik vind eigenlijk alle namen van die kinderen echt geweldig.Het is totaal over de top,maar toch zo stoer
Ik heb precies hetzelfde,ook niet mijn smaak,maar ik zou mijn dochter zo Phoenix noemenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat heb ik met haar dochters naamGeen idee waarom want eigenlijk is het totaal mijn smaak niet, maar toch...
Overigens, in haar nieuwste clip zijn al haar kindjes te bewonderen, wát een leukerdjes. En dan m.n. haar dochter
Heb nav jullie posts die clip eens bekeken. Idd schattige kindjes, maar vooral een hele andere Anouk. Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien met zo';n zachte uitstraling.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde,ook niet mijn smaak,maar ik zou mijn dochter zo Phoenix noemen
Die clip is sowieso erg goed gedaan.Zoiets simpels als het versieren van cupcakes,maar zo lief
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.Zoveel dingen van haar karakter zijn terug te voeren naar haar jeugd.Een enorme lieve,toegewijde moeder met ontzettend lieve kindjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb nav jullie posts die clip eens bekeken. Idd schattige kindjes, maar vooral een hele andere Anouk. Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien met zo';n zachte uitstraling.
quote:AMSTERDAM - Anouk en haar vriend Unorthadox hebben toch een andere naam voor hun pasgeboren zoontje gekozen.
Eerst kozen de ouders voor Jesajah, dat door veel media foutief werd gespeld als Jesiah. Toen de zangeres deze spelling zag, was ze echter meteen verkocht, zegt een woordvoerder van haar platenmaatschappij EMI.
De 34-jarige zangeres beviel woensdagavond na een bevalling van vier uur van haar vierde kind. Het is haar eerste kind van rapper Unorthadox, die zelf al twee kinderen uit eerdere relaties heeft.
Anouk kan voorlopig nog even in alle rust van haar zoontje Jesiah Dox genieten. Haar eerste optreden staat pas gepland in juli.
Ja. Hier precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.
Staat dat ergens online? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.Zoveel dingen van haar karakter zijn terug te voeren naar haar jeugd.Een enorme lieve,toegewijde moeder met ontzettend lieve kindjes
quote:Anouk verandert spelling naam zoontje
Anouk en haar vriend Unorthadox hebben toch een andere spelling voor de naam voor hun pasgeboren zoontje gekozen, dat meldt platenmaatschappij EMI.
Eerst kozen de ouders voor Jesajah, dat door RTL Boulevard in de eerste instantie werd opgeschreven als Jesiah. Toen de zangeres deze spelling zag, was ze echter meteen verkocht en paste ze de naam aan, dat zegt een woordvoerder van haar platenmaatschappij EMI.
De 34-jarige zangeres beviel woensdagavond na een bevalling van 12 uur in het ziekenhuis van haar vierde kindje. Het is haar eerste kind van rapper Unorthadox, die zelf al twee kinderen uit eerdere relaties heeft.
Anouk kan voorlopig nog even in alle rust van haar zoontje Jesiah Dox genieten. Haar eerste optreden staat pas gepland in juli.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Staat dat ergens online? Ben wel benieuwd![]()
Ik vond dr namelijk ook ergMaar vind haar steeds beter worden, ook qua nummers
Ik denk dat de meeste van ons Robin kennen van het volgende nummerquote:Zoontje voor Robin Thicke van onze redactie
AMSTERDAM - Zanger Robin Thicke en zijn vrouw Paula Patton zijn de trotse ouders geworden van een zoon.
Julian Fuego kwam dinsdag ter wereld in Los Angeles. "Met moeder, vader en zoon gaat alles goed", vertelt een woordvoerder van Robin aan People.com.
De zanger en zijn vrouw zijn al samen sinds de middelbare school. In juni is het stel vijf jaar met elkaar getrouwd.
Robin is de zoon van Growing Pains-acteur Alan Thicke.
quote:Diablo Cody Expecting First Child
Her eggo is preggo!
Juno screenwriter Diablo Cody is expecting a baby, she confirms via Twitter.
“Thanks for the congrats on my fetus,” Cody, 31, writes. “No secrets here; just thought it would be fun to see how big I could get before someone noticed.”
The will be the first child for Cody and her husband Dan Maurio.
Born Brook Busey, Cody created the Showtime series United States of Tara, recently wrote columns for Entertainment Weekly and is currently adapting the Sweet Valley High book series into a film.
quote:Twins on the Way for Mark McGrath! Leave Your Advice Here
Iris Moncada
Sugar Ray frontman Mark McGrath and fiancée Carin Kingsland are expecting twins — a boy and a girl conceived via IVF — in May, they tell PEOPLE exclusively.
“I’m so excited,” says McGrath. “My DNA paranoia is kicking in: I’ve got to feed these children. We’ve got to get the nursery together. And what do you do when you bring the kids home?”
“Most parents are like, ‘Oh, the wonders of child rearing,’” he says with an exaggerated sigh. “But we’re freaking out! The first year is going to be gnarly.”
All joking aside, McGrath, 42, says, “I love them already, but I need them to come out so I can really shower them with love. I can’t wait to meet them.”
Visit PEOPLE.com to read more about McGrath and Kingland’s recent engagement! Leave your advice for the couple on raising twins at the left.
quote:Tooske Ragas bevallen van dochter
AMSTERDAM - Tooske Ragas heeft vanmiddag om 14.52 uur een klein meisje op de wereld gezet.
De SBS-presentatrice beviel binnen een supertijd van 1 uur. Het meisje gaat officieel Catharina Maria Ragas heten, haar roepnaam wordt Catoo.
Moeder en dochter maken het goed. Het gaat om het derde kindje. Tooske en haar man Bastiaan Ragas hebben samen twee dochters: Leentje (2) en Fien (1). Samen met Laura Vlasblom kreeg Bas al zoon Sem.
quote:Kim- Lian van der Meij naar het ziekenhuis!
Dit bericht is geplaatst op 07-04-2010 om 19:40:00
Kim- Lian kan elk moment bevallen van een zoon..
Kim-Lian kreeg in Zweden bij haar vriend Daniel, waar ze zal bevallen, last van voorweeën. Bij de bevalling van haar dochtertje Ronja volgde na deze voorweeën al snel de bevalling. Tot nu is deze echter uitgebleven.
Alledriequote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alledrie. Maar goddank hebben ze fatsoenlijke officiele namen, dus als ze deze kindernaampjes zat zijn kunnen ze altijd nog door het leven als Helena, Feline en Catharina
Dat doet pijn! Ook nog ná je bevallingquote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef J-net het volgende:
Bevalling van een uur... dat is best snel.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef Lovechild het volgende:
Zo, dus Bastiaan kan lid worden van de club van Vaders van Drie Dochters en z'n duimnagel rood lakkenHoewel dat geloof ik weer niet mag als je ook een zoon hebt...
meestal wel, maar neit altijd...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh my, wat is dat?!
En een uurtje, dat is toch niet vreemd als het al je 3e bevalling is, alles gaat sneller des te meer er al voor geweest zijn
Zeg ik toch ook niet dat het altijd isquote:
Haha nee dat mag niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat doet pijn! Ook nog ná je bevalling![]()
Zo, dus Bastiaan kan lid worden van de club van Vaders van Drie Dochters en z'n duimnagel rood lakkenHoewel dat geloof ik weer niet mag als je ook een zoon hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |