abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79539088
De geruchten gingen toch altijd al dat Kelly eigenlijk Beyoncé's halfzusje was?
pi_79539285
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef patatmetfriet het volgende:
De geruchten gingen toch altijd al dat Kelly eigenlijk Beyoncé's halfzusje was?

Neuh was meer zo in het gezin opgenomen ofzo Qua wonen of iets.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:21:05 #203
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_79557774
Dochter voor Boulahrouz
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz is vader geworden. De verdediger van VfB Stuttgart gaf zijn dochter de naam Amaya. Moeder Sabia en dochter maken het goed.
Voor Boulahrouz is de geboorte een prachtig lichtpunt na een gitzwarte tijd. Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa. Desondanks kwam de international nog in actie in het verloren achtste finaleduel met Rusland. Momenteel is hij bij Stuttgart voornamelijk bankzitter
pi_79561750
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:21 schreef AnnaStesia het volgende:
Dochter voor Boulahrouz
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz is vader geworden. De verdediger van VfB Stuttgart gaf zijn dochter de naam Amaya. Moeder Sabia en dochter maken het goed.
Voor Boulahrouz is de geboorte een prachtig lichtpunt na een gitzwarte tijd. Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa. Desondanks kwam de international nog in actie in het verloren achtste finaleduel met Rusland. Momenteel is hij bij Stuttgart voornamelijk bankzitter
Wat fijn dat alles goed is gegaan!! Ik kan me zo voorstellen dat ze de laatste weken niet heel erg relaxed hebben gezeten...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_79592472
Er gaan geruchten dat Beyonce zwanger is....
quote:
Report: Beyonce Expecting First Child
Mar 25, 2010 by HEIDI

Rumors are swirling around the web after MediaTakeOut.com reported a "rock solid" source confirming a pregnancy for 28 year-old songstress Beyonce.

The source also adds that Beyonce is doing well and resting while dad-to-be Jay-Z is ecstatic about the news.

This report comes just one day after DNA tests proved that Beyonce's father, Mathew Knowles, had a child with a woman he had an 18 month long affair with while married to Tina Knowles.

Beyonce and rap mogul Jay-Z have been married since 2008.
pi_79668347
quote:
Guus Meeuwis is weer vader geworden
Guus Meeuwis' echtgenote Valérie is zaterdagnacht om 04:04 bevallen van een zoon: Jules. De trotse vader laat RTL boulevard dat ze dolgelukkig zijn met hun 'prachtige manneke'.

Valerie was op 5 april uitgerekend, maar Jules verscheen een weekje eerder. De Meeuwisjes zijn nu met z'n zessen, Guus en Valérie hadden al twee zoons en een dochter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79724380
quote:
AMSTERDAM - Gallyon van Vessem heeft haar huwelijk uitgesteld. De SBS-presentatrice en haar vriend Greg verwachten namelijk een baby.

Gallyon is ontzettend blij, vooral ook omdat ze afgelopen november na tien weken een miskraam kreeg. Inmiddels is ze twaalf weken in verwachting. "Dit is ontzettend bijzonder, zeker voor iemand die nooit kinderen wilde en nu heel erg graag", vertelt ze in Shownieuws.

De geplande bruiloft wordt door de komst van de kleine nog even uitgesteld. "We zouden gaan trouwen in oktober, maar dan komt ons kindje."
Don't you love her madly?
pi_79724659
Ow en op www.guusmeeuwis.nl foto's van de kleine Jules (ben niet zo handig in plaatjes van sites halen en hier plakken).
pi_79726493
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Wie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 29 maart 2010 @ 22:19:37 #210
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_79726569
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lovechild het volgende:
Ow en op www.guusmeeuwis.nl foto's van de kleine Jules (ben niet zo handig in plaatjes van sites halen en hier plakken).

en nog meer op de site
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 29 maart 2010 @ 23:10:59 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79729428
Wat een liefie! En een leuke naam!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:52:03 #212
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:32:49 #213
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_79803020
quote:
'Anouk is aan het bevallen'

van onze redactie
AMSTERDAM - Anouk zou op dit moment aan het bevallen zijn van haar vierde kindje.

De zangeres zou zijn opgenomen in het Haagse Bronovo ziekenhuis.
Vader van de baby is rapper Unorthadox, met wie Anouk sinds maart 2009 een relatie heeft. Uit haar relatie met Remon 'Postman' Stotijn heeft ze al drie kinderen Benjahmin Kingsley (7), Elijah Jeremiah (6) en Phoenix Ray (4).
'Dox' heeft ook al twee kinderen uit een eerdere relatie
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:22:08 #214
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_79805611
'Vrouw Tiger Woods zwanger'
AMSTERDAM - Elin Nordegren, de vrouw van Tiger Woods, zou in verwachting zijn van haar derde kindje.
Diverse bronnen hebben aan de National Enquirer laten weten dat Tiger Woods opgelucht kan ademhalen: "Elin gaat hem niet verlaten nu ze zwanger van hem is."

De Zweedse blondine zou in augustus zijn uitgerekend. "Ze heeft een buikje en draagt sinds kort zwangerschapskleding", vertelt een bron. "Elin probeert het te verbergen voor de buitenwereld, maar haar vreetbuien en 'moodswings' verraden haar."

Vervolgt: "Als je goed op haar let, zie je dat ze constant over haar buik aait. Normaal gesproken is ze veel aan het sporten, nu doet ze bijna niks meer
pi_79833539
quote:
Zangeres Anouk is woensdagavond om 19:07 uur bevallen van haar vierde kindje, dat laat papa Unorthadox RTL Boulevard weten. Het is een jongetje en hij heet Jesiah Dox.

Anouk heeft al drie kinderen, Benjahmin Kingsley (2002), Elijah Jeremiah (2003) en dochter Phoenix Ray (2005) van Postmen zanger en ex-man Remon Stotijn van wie ze in 2008 scheidde.

De Haagse zangeres maakte in maart 2009 bekend dat ze een relatie heeft met rapper Unorthadox. In april verwacht het muzikale stel hun eerste kindje samen. Unorthadox heeft al twee kinderen uit eerdere relaties. Met de nieuwe spruit erbij is het full house in Huize Teeuwen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:52:27 #216
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_79833625
Hoe zou je dat uitspreken?

Dje-sai-jah?
pi_79833637
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoe zou je dat uitspreken?

Dje-sai-jah?
ik denk het!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 1 april 2010 @ 16:00:00 #218
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79833931
Ik vind eigenlijk alle namen van die kinderen echt geweldig.Het is totaal over de top,maar toch zo stoer
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_79835358
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

Oke die (naam) zagen we aankomen
pi_79840072
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Ik vind eigenlijk alle namen van die kinderen echt geweldig.Het is totaal over de top,maar toch zo stoer
Dat heb ik met haar dochters naam Geen idee waarom want eigenlijk is het totaal mijn smaak niet, maar toch...
Overigens, in haar nieuwste clip zijn al haar kindjes te bewonderen, wát een leukerdjes. En dan m.n. haar dochter
pi_79848284
ik vind t ook allemaal mooie namen van de kids van anouk
zij trouwens ook allemaal bijbelse namen
en idd die clip van for bitter or worse
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:07:49 #222
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79866439
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:41 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat heb ik met haar dochters naam Geen idee waarom want eigenlijk is het totaal mijn smaak niet, maar toch...
Overigens, in haar nieuwste clip zijn al haar kindjes te bewonderen, wát een leukerdjes. En dan m.n. haar dochter
Ik heb precies hetzelfde,ook niet mijn smaak,maar ik zou mijn dochter zo Phoenix noemen
Die clip is sowieso erg goed gedaan.Zoiets simpels als het versieren van cupcakes,maar zo lief
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:35:28 #223
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_79867562
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde,ook niet mijn smaak,maar ik zou mijn dochter zo Phoenix noemen
Die clip is sowieso erg goed gedaan.Zoiets simpels als het versieren van cupcakes,maar zo lief
Heb nav jullie posts die clip eens bekeken. Idd schattige kindjes, maar vooral een hele andere Anouk. Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien met zo';n zachte uitstraling.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:17:28 #224
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79869143
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heb nav jullie posts die clip eens bekeken. Idd schattige kindjes, maar vooral een hele andere Anouk. Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien met zo';n zachte uitstraling.
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.Zoveel dingen van haar karakter zijn terug te voeren naar haar jeugd.Een enorme lieve,toegewijde moeder met ontzettend lieve kindjes
pi_79871745
Anouk rules
Ze is er hoe dan ook voor die kids, ook al heeft ze opgetreden de avond ervoor. Als ze dan om 7 uur 's ochtends gebeld wordt (radio bijv, niet dat ik haar bel ), dan is ze gewoon op om voor die kinderen te zorgen.
Het beeld wat er in dat interview met Frank Evenblij geschetst werd, zie je precies in die clip terug.
pi_79871887
Ik vind Anouk écht 3 keer niks, en dan druk ik me mild uit, die houding en alles, maar als moeder komt ze lief en warm over En daar gaat het uiteindelijk om
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:14:33 #227
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_79876751
quote:
AMSTERDAM - Anouk en haar vriend Unorthadox hebben toch een andere naam voor hun pasgeboren zoontje gekozen.

Eerst kozen de ouders voor Jesajah, dat door veel media foutief werd gespeld als Jesiah. Toen de zangeres deze spelling zag, was ze echter meteen verkocht, zegt een woordvoerder van haar platenmaatschappij EMI.
De 34-jarige zangeres beviel woensdagavond na een bevalling van vier uur van haar vierde kind. Het is haar eerste kind van rapper Unorthadox, die zelf al twee kinderen uit eerdere relaties heeft.

Anouk kan voorlopig nog even in alle rust van haar zoontje Jesiah Dox genieten. Haar eerste optreden staat pas gepland in juli.
pi_79877429
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef Purdey het volgende:
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.
Ja. Hier precies hetzelfde!

Ik vond het maar een stom arrogant wijf, maar na dat interview niet meer.
pi_79877734
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:17 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.Zoveel dingen van haar karakter zijn terug te voeren naar haar jeugd.Een enorme lieve,toegewijde moeder met ontzettend lieve kindjes
Staat dat ergens online? Ben wel benieuwd

Ik vond dr namelijk ook erg Maar vind haar steeds beter worden, ook qua nummers
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79879210
quote:
Anouk verandert spelling naam zoontje
Anouk en haar vriend Unorthadox hebben toch een andere spelling voor de naam voor hun pasgeboren zoontje gekozen, dat meldt platenmaatschappij EMI.

Eerst kozen de ouders voor Jesajah, dat door RTL Boulevard in de eerste instantie werd opgeschreven als Jesiah. Toen de zangeres deze spelling zag, was ze echter meteen verkocht en paste ze de naam aan, dat zegt een woordvoerder van haar platenmaatschappij EMI.

De 34-jarige zangeres beviel woensdagavond na een bevalling van 12 uur in het ziekenhuis van haar vierde kindje. Het is haar eerste kind van rapper Unorthadox, die zelf al twee kinderen uit eerdere relaties heeft.

Anouk kan voorlopig nog even in alle rust van haar zoontje Jesiah Dox genieten. Haar eerste optreden staat pas gepland in juli.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_79879659
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Staat dat ergens online? Ben wel benieuwd

Ik vond dr namelijk ook erg Maar vind haar steeds beter worden, ook qua nummers
pi_79880718
Die trailer is al erg goed, maar het complete interview staat ook in delen op youtube
deel 1:

deel 2:

deel 3:

deel 4:

deel 5:
  Moderator / Miss SHO zondag 4 april 2010 @ 15:06:31 #233
22592 crew  Ole
pi_79933891
-edit, was al gepost
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 5 april 2010 @ 17:20:20 #234
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_79971868
Eentje gemist:

Martin Koolhoven opnieuw vader
Uitgegeven: 5 april 2010 15:44
Laatst gewijzigd: 5 april 2010 15:46
AMSTERDAM - Martin Koolhoven is maandag voor de tweede keer vader van een jongen geworden. Dat schrijft de regisseur op zijn Twitterpagina.

© ANP
Het jongetje kwam om 11.40 uur ter wereld en weegt 3670 gram. "Op een haar na een kilo meer dan zijn broer."
"Alles gaat goed", schrijft de trotse vader, die ook een foto van zijn kersverse zoon op Twitter plaatste. Koolhoven en zijn vriendin Talullah Schwab werden bijna twee jaar geleden ouders van hun eerste zoontje, Tinus Camillo.

De 40-jarige Koolhoven regisseerde films als 'Suzy Q', 'Het Schnitzelparadijs' en 'Oorlogswinter', die net naast een Oscarnominatie greep.
De regisseur werkt momenteel aan de Engelstalige spaghettiwestern 'The Ugly'. De film gaat over twee cowboys die een vrouw uit een freakshow stelen.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_80013539
een mooie foto van Dannii Minogue
pi_80041997
quote:
Zoontje voor Robin Thicke van onze redactie
AMSTERDAM - Zanger Robin Thicke en zijn vrouw Paula Patton zijn de trotse ouders geworden van een zoon.

Julian Fuego kwam dinsdag ter wereld in Los Angeles. "Met moeder, vader en zoon gaat alles goed", vertelt een woordvoerder van Robin aan People.com.

De zanger en zijn vrouw zijn al samen sinds de middelbare school. In juni is het stel vijf jaar met elkaar getrouwd.

Robin is de zoon van Growing Pains-acteur Alan Thicke.
Ik denk dat de meeste van ons Robin kennen van het volgende nummer

De trotse ouders
pi_80042160
En twee zwangeren
quote:
Diablo Cody Expecting First Child

Her eggo is preggo!

Juno screenwriter Diablo Cody is expecting a baby, she confirms via Twitter.

“Thanks for the congrats on my fetus,” Cody, 31, writes. “No secrets here; just thought it would be fun to see how big I could get before someone noticed.”

The will be the first child for Cody and her husband Dan Maurio.

Born Brook Busey, Cody created the Showtime series United States of Tara, recently wrote columns for Entertainment Weekly and is currently adapting the Sweet Valley High book series into a film.
quote:
Twins on the Way for Mark McGrath! Leave Your Advice Here

Iris Moncada

Sugar Ray frontman Mark McGrath and fiancée Carin Kingsland are expecting twins — a boy and a girl conceived via IVF — in May, they tell PEOPLE exclusively.

“I’m so excited,” says McGrath. “My DNA paranoia is kicking in: I’ve got to feed these children. We’ve got to get the nursery together. And what do you do when you bring the kids home?”

“Most parents are like, ‘Oh, the wonders of child rearing,’” he says with an exaggerated sigh. “But we’re freaking out! The first year is going to be gnarly.”

All joking aside, McGrath, 42, says, “I love them already, but I need them to come out so I can really shower them with love. I can’t wait to meet them.”

Visit PEOPLE.com to read more about McGrath and Kingland’s recent engagement! Leave your advice for the couple on raising twins at the left.
  woensdag 7 april 2010 @ 20:11:45 #238
265713 LenaKatinaFann
Lena Katina: Hot
pi_80056759
quote:
Tooske Ragas bevallen van dochter
AMSTERDAM - Tooske Ragas heeft vanmiddag om 14.52 uur een klein meisje op de wereld gezet.

De SBS-presentatrice beviel binnen een supertijd van 1 uur. Het meisje gaat officieel Catharina Maria Ragas heten, haar roepnaam wordt Catoo.

Moeder en dochter maken het goed. Het gaat om het derde kindje. Tooske en haar man Bastiaan Ragas hebben samen twee dochters: Leentje (2) en Fien (1). Samen met Laura Vlasblom kreeg Bas al zoon Sem.

Wat een vreselijke naam
pi_80056822
Ach, het past in de lijn vban de namen, Leentje, Fien, Catoo.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_80057403
3 meiskes En Catoo, ja verbaasd me idd niks, past geheel in het rijtje. En ik vind het altijd beter dan Leentje
  Moderator / Miss SHO woensdag 7 april 2010 @ 20:24:44 #241
22592 crew  Ole
pi_80057418
bijna...
quote:
Kim- Lian van der Meij naar het ziekenhuis!
Dit bericht is geplaatst op 07-04-2010 om 19:40:00
Kim- Lian kan elk moment bevallen van een zoon..
Kim-Lian kreeg in Zweden bij haar vriend Daniel, waar ze zal bevallen, last van voorweeën. Bij de bevalling van haar dochtertje Ronja volgde na deze voorweeën al snel de bevalling. Tot nu is deze echter uitgebleven.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2010 @ 21:18:12 #242
43556 miss_dynastie
pi_80060302
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:11 schreef LenaKatinaFann het volgende:

[..]

Wat een vreselijke naam
Alledrie . Maar goddank hebben ze fatsoenlijke officiele namen, dus als ze deze kindernaampjes zat zijn kunnen ze altijd nog door het leven als Helena, Feline en Catharina

[ Bericht 7% gewijzigd door miss_dynastie op 07-04-2010 21:26:50 ]
pi_80061133
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alledrie . Maar goddank hebben ze fatsoenlijke officiele namen, dus als ze deze kindernaampjes zat zijn kunnen ze altijd nog door het leven als Helena, Feline en Catharina

Gelukkig ja Die 3 namen zijn idd prima

Je ziet jezelf al op sollicitatie gaan op je 30e, als Leentje
  woensdag 7 april 2010 @ 21:42:17 #244
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_80061700
Leentje is echt niet meer van deze tijd.
Dan nog Lena ofzo. Gelukkig kan ze zelf Helena gaan gebruiken in de toekomst.

Bevalling van een uur... dat is best snel.

Catoo met dubbel o.... leg dat ook je halve leven maar uit. Moest meteen denken aan Catootje en Jeroen poep aan je schoen
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_80062008
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef J-net het volgende:

Bevalling van een uur... dat is best snel.

Dat doet pijn! Ook nog ná je bevalling

Zo, dus Bastiaan kan lid worden van de club van Vaders van Drie Dochters en z'n duimnagel rood lakken Hoewel dat geloof ik weer niet mag als je ook een zoon hebt...
pi_80062483
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef Lovechild het volgende:

Zo, dus Bastiaan kan lid worden van de club van Vaders van Drie Dochters en z'n duimnagel rood lakken Hoewel dat geloof ik weer niet mag als je ook een zoon hebt...

Oh my, wat is dat? !

En een uurtje, dat is toch niet vreemd als het al je 3e bevalling is, alles gaat sneller des te meer er al voor geweest zijn
pi_80062785
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh my, wat is dat? !

En een uurtje, dat is toch niet vreemd als het al je 3e bevalling is, alles gaat sneller des te meer er al voor geweest zijn
meestal wel, maar neit altijd...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_80062909
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

meestal wel, maar neit altijd...
Zeg ik toch ook niet dat het altijd is Ik zeg dat het gewoon niet vreemd is
  woensdag 7 april 2010 @ 22:06:22 #249
16245 CarOnline
met lange O
pi_80063293
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:46 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat doet pijn! Ook nog ná je bevalling

Haha nee dat mag niet.
Wat lollig, staat ook hofleverancier bij

Zal mn man ook eens aanmelden
Screw them.
We're going home.
  woensdag 7 april 2010 @ 22:14:27 #250
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_80063667
Is die Tooske al bevallen ?Dat had Albert vanavond over bij Boulevard..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')