abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79539088
De geruchten gingen toch altijd al dat Kelly eigenlijk Beyoncé's halfzusje was?
pi_79539285
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:00 schreef patatmetfriet het volgende:
De geruchten gingen toch altijd al dat Kelly eigenlijk Beyoncé's halfzusje was?

Neuh was meer zo in het gezin opgenomen ofzo Qua wonen of iets.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 25 maart 2010 @ 08:21:05 #203
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_79557774
Dochter voor Boulahrouz
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz is vader geworden. De verdediger van VfB Stuttgart gaf zijn dochter de naam Amaya. Moeder Sabia en dochter maken het goed.
Voor Boulahrouz is de geboorte een prachtig lichtpunt na een gitzwarte tijd. Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa. Desondanks kwam de international nog in actie in het verloren achtste finaleduel met Rusland. Momenteel is hij bij Stuttgart voornamelijk bankzitter
pi_79561750
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 08:21 schreef AnnaStesia het volgende:
Dochter voor Boulahrouz
AMSTERDAM - Khalid Boulahrouz is vader geworden. De verdediger van VfB Stuttgart gaf zijn dochter de naam Amaya. Moeder Sabia en dochter maken het goed.
Voor Boulahrouz is de geboorte een prachtig lichtpunt na een gitzwarte tijd. Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa. Desondanks kwam de international nog in actie in het verloren achtste finaleduel met Rusland. Momenteel is hij bij Stuttgart voornamelijk bankzitter
Wat fijn dat alles goed is gegaan!! Ik kan me zo voorstellen dat ze de laatste weken niet heel erg relaxed hebben gezeten...
And so the lion fell in love with the lamb
pi_79592472
Er gaan geruchten dat Beyonce zwanger is....
quote:
Report: Beyonce Expecting First Child
Mar 25, 2010 by HEIDI

Rumors are swirling around the web after MediaTakeOut.com reported a "rock solid" source confirming a pregnancy for 28 year-old songstress Beyonce.

The source also adds that Beyonce is doing well and resting while dad-to-be Jay-Z is ecstatic about the news.

This report comes just one day after DNA tests proved that Beyonce's father, Mathew Knowles, had a child with a woman he had an 18 month long affair with while married to Tina Knowles.

Beyonce and rap mogul Jay-Z have been married since 2008.
pi_79668347
quote:
Guus Meeuwis is weer vader geworden
Guus Meeuwis' echtgenote Valérie is zaterdagnacht om 04:04 bevallen van een zoon: Jules. De trotse vader laat RTL boulevard dat ze dolgelukkig zijn met hun 'prachtige manneke'.

Valerie was op 5 april uitgerekend, maar Jules verscheen een weekje eerder. De Meeuwisjes zijn nu met z'n zessen, Guus en Valérie hadden al twee zoons en een dochter.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79724380
quote:
AMSTERDAM - Gallyon van Vessem heeft haar huwelijk uitgesteld. De SBS-presentatrice en haar vriend Greg verwachten namelijk een baby.

Gallyon is ontzettend blij, vooral ook omdat ze afgelopen november na tien weken een miskraam kreeg. Inmiddels is ze twaalf weken in verwachting. "Dit is ontzettend bijzonder, zeker voor iemand die nooit kinderen wilde en nu heel erg graag", vertelt ze in Shownieuws.

De geplande bruiloft wordt door de komst van de kleine nog even uitgesteld. "We zouden gaan trouwen in oktober, maar dan komt ons kindje."
Don't you love her madly?
pi_79724659
Ow en op www.guusmeeuwis.nl foto's van de kleine Jules (ben niet zo handig in plaatjes van sites halen en hier plakken).
pi_79726493
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:37 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Wie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 29 maart 2010 @ 22:19:37 #210
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_79726569
quote:
Op maandag 29 maart 2010 21:43 schreef Lovechild het volgende:
Ow en op www.guusmeeuwis.nl foto's van de kleine Jules (ben niet zo handig in plaatjes van sites halen en hier plakken).

en nog meer op de site
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 29 maart 2010 @ 23:10:59 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79729428
Wat een liefie! En een leuke naam!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:52:03 #212
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:32:49 #213
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_79803020
quote:
'Anouk is aan het bevallen'

van onze redactie
AMSTERDAM - Anouk zou op dit moment aan het bevallen zijn van haar vierde kindje.

De zangeres zou zijn opgenomen in het Haagse Bronovo ziekenhuis.
Vader van de baby is rapper Unorthadox, met wie Anouk sinds maart 2009 een relatie heeft. Uit haar relatie met Remon 'Postman' Stotijn heeft ze al drie kinderen Benjahmin Kingsley (7), Elijah Jeremiah (6) en Phoenix Ray (4).
'Dox' heeft ook al twee kinderen uit een eerdere relatie
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:22:08 #214
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_79805611
'Vrouw Tiger Woods zwanger'
AMSTERDAM - Elin Nordegren, de vrouw van Tiger Woods, zou in verwachting zijn van haar derde kindje.
Diverse bronnen hebben aan de National Enquirer laten weten dat Tiger Woods opgelucht kan ademhalen: "Elin gaat hem niet verlaten nu ze zwanger van hem is."

De Zweedse blondine zou in augustus zijn uitgerekend. "Ze heeft een buikje en draagt sinds kort zwangerschapskleding", vertelt een bron. "Elin probeert het te verbergen voor de buitenwereld, maar haar vreetbuien en 'moodswings' verraden haar."

Vervolgt: "Als je goed op haar let, zie je dat ze constant over haar buik aait. Normaal gesproken is ze veel aan het sporten, nu doet ze bijna niks meer
pi_79833539
quote:
Zangeres Anouk is woensdagavond om 19:07 uur bevallen van haar vierde kindje, dat laat papa Unorthadox RTL Boulevard weten. Het is een jongetje en hij heet Jesiah Dox.

Anouk heeft al drie kinderen, Benjahmin Kingsley (2002), Elijah Jeremiah (2003) en dochter Phoenix Ray (2005) van Postmen zanger en ex-man Remon Stotijn van wie ze in 2008 scheidde.

De Haagse zangeres maakte in maart 2009 bekend dat ze een relatie heeft met rapper Unorthadox. In april verwacht het muzikale stel hun eerste kindje samen. Unorthadox heeft al twee kinderen uit eerdere relaties. Met de nieuwe spruit erbij is het full house in Huize Teeuwen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 april 2010 @ 15:52:27 #216
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_79833625
Hoe zou je dat uitspreken?

Dje-sai-jah?
pi_79833637
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoe zou je dat uitspreken?

Dje-sai-jah?
ik denk het!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 1 april 2010 @ 16:00:00 #218
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79833931
Ik vind eigenlijk alle namen van die kinderen echt geweldig.Het is totaal over de top,maar toch zo stoer
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_79835358
quote:
Op donderdag 1 april 2010 15:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

Oke die (naam) zagen we aankomen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79840072
quote:
Op donderdag 1 april 2010 16:00 schreef Purdey het volgende:
Ik vind eigenlijk alle namen van die kinderen echt geweldig.Het is totaal over de top,maar toch zo stoer
Dat heb ik met haar dochters naam Geen idee waarom want eigenlijk is het totaal mijn smaak niet, maar toch...
Overigens, in haar nieuwste clip zijn al haar kindjes te bewonderen, wát een leukerdjes. En dan m.n. haar dochter
pi_79848284
ik vind t ook allemaal mooie namen van de kids van anouk
zij trouwens ook allemaal bijbelse namen
en idd die clip van for bitter or worse
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:07:49 #222
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79866439
quote:
Op donderdag 1 april 2010 18:41 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat heb ik met haar dochters naam Geen idee waarom want eigenlijk is het totaal mijn smaak niet, maar toch...
Overigens, in haar nieuwste clip zijn al haar kindjes te bewonderen, wát een leukerdjes. En dan m.n. haar dochter
Ik heb precies hetzelfde,ook niet mijn smaak,maar ik zou mijn dochter zo Phoenix noemen
Die clip is sowieso erg goed gedaan.Zoiets simpels als het versieren van cupcakes,maar zo lief
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:35:28 #223
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_79867562
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde,ook niet mijn smaak,maar ik zou mijn dochter zo Phoenix noemen
Die clip is sowieso erg goed gedaan.Zoiets simpels als het versieren van cupcakes,maar zo lief
Heb nav jullie posts die clip eens bekeken. Idd schattige kindjes, maar vooral een hele andere Anouk. Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien met zo';n zachte uitstraling.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:17:28 #224
251095 Purdey
Better off alone..
pi_79869143
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heb nav jullie posts die clip eens bekeken. Idd schattige kindjes, maar vooral een hele andere Anouk. Volgens mij heb ik haar nog nooit gezien met zo';n zachte uitstraling.
Ik weet niet of iemand hier dat interview heeft gezien een paar maanden geleden van Anouk met Frank Evenblij,maar ik moet zeggen dat ik toen op een hele andere manier naar haar ben gaan kijken.Terwijl ik haar eerst best een onaardig persoon vond,had ik zoveel respect voor haar na dat interview.Zoveel dingen van haar karakter zijn terug te voeren naar haar jeugd.Een enorme lieve,toegewijde moeder met ontzettend lieve kindjes
pi_79871745
Anouk rules
Ze is er hoe dan ook voor die kids, ook al heeft ze opgetreden de avond ervoor. Als ze dan om 7 uur 's ochtends gebeld wordt (radio bijv, niet dat ik haar bel ), dan is ze gewoon op om voor die kinderen te zorgen.
Het beeld wat er in dat interview met Frank Evenblij geschetst werd, zie je precies in die clip terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')