Die is al bevallen. Rembrandt dacht ik/quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Miljuschka?
Sorry als ik iets gemist heb.
wat een afschuwelijke stoffige naamquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is al bevallen. Rembrandt dacht ik/
Ja, die naamquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
Ja 49 cm zal eerder kloppen,vreselijke naam trouwens...moest ook gelijk aan dat nummer van Falco denken
quote:Boris & Lilly Becker: Ihr Baby ist da Amadeus (59cm, 3500 g) ist unser schönstes Geschenk!
IHR GLÜCK ist PERFEKT.
Knapp acht Monate nach ihrer Hochzeit ist das Wunschbaby auf der Welt: Boris Becker (42) und seine Lilly (33) freuen sich über ihr erstes gemeinsames Kind!
Im Portland Hospital in London brachte Lilly um 12.53 Uhr Ortszeit (13.53 bei uns) einen kerngesunden Jungen zur Welt.
Das Baby war bei der Geburt 59 Zentimeter „groß“ und wog 3500 Gramm.
Der kleine Becker heißt mit vollem Namen: AMADEUS BENEDICT EDLEY LUIS.
Boris telefonierte aus der Klinik mit BILD: „Meine Frau Sharlely hat mir mit dem Baby das schönste Geschenk gemacht. Wir sind überwältigt und freuen uns auf ein gemeinsames Leben mit unserem Sohn und Geschwisterchen für Noah, Elias und Anna.“
Er ist so glücklich.
Boris: „Wir bedanken uns bei allen, die an uns denken und sich mit uns freuen. Ganz herzlich möchte ich auch Dr. Iskaros und seinen Kollegen hier im Portland Hospital für ihre großartige Leistung und die liebevolle Betreuung danken.“
Voller Vaterstolz sagt er: „Unsere Familie ist um ein Mitglied reicher geworden. Dafür sind wir unendlich dankbar.“
Amadeus ist Boris’ viertes Kind.
Noah (16) und Elias (10) sind aus Beckers erster Ehe mit seiner damaligen Frau Barbara (43). Sie leben mit ihrer Mutter in Miami/ USA). Tochter Anna (9) stammt aus einer kurzen Beziehung mit Angela Ermakowa (43) und wohnt bei ihrer Mutter in London.
In der britischen Hauptstadt wird auch Amadeus aufwachsen. Das Haus der Beckers liegt im Stadtteil Wimbledon, direkt gegenüber dem berühmtesten Tennisplatz der Welt ... Einen besseren Spielplatz kann es für Klein-Becker nicht
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:34 schreef kvd het volgende:
Als ik zoek naar dat kind van Becker wordt overal aangegeven dat het kind 59 cm is. Hij heeft een telefonisch interview gegeven aan Bild waarin hij alle details (inclusief de andere namen van Amadeus, die liegen er ook niet om) heeft gegeven. Zijn eerste statement:
[..]
Dankjewel! Ik heb de aanpassing overgenomen.quote:
Ik bedoelde dus de Wikiquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik heb de aanpassing overgenomen.
(Ik heb geen idee hoe je de Fok!-wiki aanpast. Misschien kan iemand nog het gedeelte 'vorige delen' wijzigen?
Op zich valt dat toch wel weer mee? Ik was ook rond dat gewicht en 55 cm bij mijn geboorte, en ik functioneer nu primaquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:46 schreef tessie het volgende:
Als dat kind echt 3500 gram is en wel 59cm lang, dan is er echt iets heel erg mis lijkt me.....
Maar dat is nogal een verschil bij een kleine baby, 55 en 59 centimeter. Mijn zoon had bij geboorte ook ongeveer jouw lengte. Ik heb nog nooit van een baby gehoord die meteen maat 62 aan kon.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:38 schreef rena het volgende:
[..]
Op zich valt dat toch wel weer mee? Ik was ook rond dat gewicht en 55 cm bij mijn geboorte, en ik functioneer nu prima
Moet je dit eens zien, niet kijken als je ooit nog kinderen wilquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat is nogal een verschil bij een kleine baby, 55 en 59 centimeter. Mijn zoon had bij geboorte ook ongeveer jouw lengte. Ik heb nog nooit van een baby gehoord die meteen maat 62 aan kon.![]()
ChatGirl: ik begreep wel dat je de wiki bedoelde. Alleen het gedeelte 'laatste delen' is niet helemaal up-to-date. Maar zo belangrijk is dat niet. Super, die aanpassingen!
Oh, maar die is met een keizersnee gehaald. Da's een eitje, als we Touriya mogen geloven.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:14 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je dit eens zien, niet kijken als je ooit nog kinderen wil: http://brazilplaces.com/1(...)os-in-recife-brazil/
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, maar die is met een keizersnee gehaald. Da's een eitje, als we Touriya mogen geloven.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik vond dat Touriya er bijvoorbeeld heel luchtig over deed dat haar kind er ineens was en vervolgens pas na een uur bij haar kon liggen. Om over de nasleep van een keizersnee nog maar te zwijgen, die het doorgaans toch lastiger maakt om voor je baby te zorgen. Doe mij maar dat persen. Vooruit, tijdens de bevalling heb ik bijna zitten smeken om een keizersnee.quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou uiteraard wel makkelijker dan persen, persen en persen.
Maar het was een pracht van een opmerking ja![]()
Dat is de nasleep, net als dat je bij een gewone bevalling ook een nasleep hebtquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Om over de nasleep van een keizersnee nog maar te zwijgen, die het doorgaans toch lastiger maakt om voor je baby te zorgen.
Mano:quote:Gerard Alderliefste is weer vader geworden
Gerard Alderliefste, de voorman van de band Alderliefste, is donderdagavond voor de tweede keer vader geworden. Het jongetje heet Mano.
Gerard’s vrouwlief Hanneke is donderdagavond om 18:15 in een ziekenhuis in Amsterdam bevallen. De bevalling kwam onverwachts snel op gang. Gerard: “Het ging zo snel dat we gelijk in mijn rode eend zijn gestapt, waar Ramses ook in heeft gezeten. Maar die stopte er opeens mee. Dus in paniek de auto aangeduwd die het gelukkig weer deed!”
Het koppel heeft hun zoon Mano genoemd, maar in zijn paspoort komt Manuel te staan. Moeder en zoon maken het goed. Het jonge gezinnetje is weer thuis en heeft opa en oma en zoontje Sammy van 2,5 jaar hebben al kennis gemaakt met hun jongste familielid.
Eric Dane ziet er ook prachtig uitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Rebecca Gayheart (wat ziet ze er prachtig uit!) en Eric Dane
Ik ook, ik vind het tof!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:55 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Rembrandt wel een leuk naam
quote:AMSTERDAM - Voetbalinternational Ryan Babel (24) en zijn vriendin Linsey verwachten komend voorjaar hun eerste kindje.
„Ze zijn echt hartstikke happy met dit blije babynieuws”, vertellen bekenden van het stel. „Ryan is gék op kinderen, dus de kleine is erg welkom.”
Ryan en Linsey wonen samen in Engeland, waar de voetballer speelt bij Liverpool.
Bij ons in de familie ook een jongens-Sky en zijn initialen spellen SEA...quote:
Wat een afschuwelijke naam!quote:Op donderdag 11 februari 2010 @ 12:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is al bevallen. Rembrandt dacht ik/
Idioot dat haar familie gewoon naar RTL Boulevard smst, ik zou ze wurgen als ik haar wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef AnnaStesia het volgende:
Net bij shownieuws:
Wendy van Dijk ligt te puffen in het ziekenhuis
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Idioot dat haar familie gewoon naar RTL Boulevard smst, ik zou ze wurgen als ik haar wasMaar dat heeft ze vast ook zelf verzonnen; soort mediastunt.
De nieuwe Jezus of zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We moeten allemaal met smart nu wachten tot het kind er is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |