Het kabinet is gevallen. RTL heeft nog getwijfeld wat uit te zenden. Live vanuit zkh of de val. Helaas voor Wendy dus.... We zullen nog even moeten wachten :-)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:04 schreef PeRi het volgende:
Is Wendy nou nog niet bevallen?
écht?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:08 schreef Shitney-returns het volgende:
Het is een Lizzy.
Lizzy Vedra van Dijk.
Gister om 19.50 geboren en ze weegt 7 pond.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:08 schreef Shitney-returns het volgende:
Het is een Lizzy.
Lizzy Vedra van Dijk.
Ben benieuwd. Zal ze dan weer helemaal strak in dr velletje zitten? Of geeft Wendy daar niks om?quote:Wendy van Dijk
bevallen van een dochter
Presentatrice Wendy van dijk is gisterenavond
om 19.50 bevallen van een gezonde dochter
Het meisje, dat voluit LIZZY VEDRA van DIJK
heet, is in het ziekenhuis geboren
en weegt 7 pond
Zowel Wendy als Lizzy maken het
uitstekend en zijn inmiddels weer thuis.Wendy en
haar vriend Erland Galjaard laten weten ontzettend
gelukkig te zijn met de geboorte van Lizzy
Momenteel is Wendy elke vrijdag om 20.30 uur te zien
in het populaire X-Factor op RTL4
Vanaf vrijdag 9 april zal Wendy weer naast
Martijn Krabbe schitteren in de liveshows van X-Factor.
Ik hoorde het gistermiddag al bij de Coen en Sander show. Die waren ergens geweest waar Erland ook was en die had het verteld. Ik vond hetl enigzins vreemd dat hij dan blijkbaar niet bij haar hoefde te zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef rena het volgende:
[..]
Idioot dat haar familie gewoon naar RTL Boulevard smst, ik zou ze wurgen als ik haar wasMaar dat heeft ze vast ook zelf verzonnen; soort mediastunt.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik hoorde het gistermiddag al bij de Coen en Sander show. Die waren ergens geweest waar Erland ook was en die had het verteld. Ik vond hetl enigzins vreemd dat hij dan blijkbaar niet bij haar hoefde te zijn.
Nee nee, het was díe middag. Ik luisterde met een half oor dus ik weet niet precies hoe of wat.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, misschien was dat al een dag ervoor gebeurd, en was het vanwege werk erg belangrijk.
Then again, als baas kan je toch ook wel wat skippen lijkt me
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:53 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee nee, het was díe middag. Ik luisterde met een half oor dus ik weet niet precies hoe of wat.
Ja, volgens Coen en Sander wel. Althans, ze hebben echt gezegd dat ze voor Shownieuws en Boulevard konden melden dat Wendy aan het bevallen was. Hm, misschien kan ik het terugluisteren. Even zoeken...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lag zij toen ook al half te puffen? Ah misschien dat iemand anders het weet.![]()
Wel sneu als zij al echt bezig was
Nee, lukt niet. M'n computer heeft het bijbehorende programma niet. Ofzo...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm, misschien kan ik het terugluisteren. Even zoeken...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, volgens Coen en Sander wel. Althans, ze hebben echt gezegd dat ze voor Shownieuws en Boulevard konden melden dat Wendy aan het bevallen was. Hm, misschien kan ik het terugluisteren. Even zoeken...
Ach, misschien had zij hem net opgebeld dat het begonnen was en ging hij er gelijk vandoor. Kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:33 schreef tessie het volgende:
Vedra vind ik ook echt een rare naam. Vraag me af hoe ze daar bijkomen, of het een vernoeming is ofzo.
En wat apart dan dat die man er dan niet bij was, als zij al lag te bevallen... Vind het trouwens ook wel opvallend dat het kindje haar achternaam heeft, dat hoor je toch niet zo vaak.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:39 schreef Lovechild het volgende:
Sem heeft ook haar achternaam he, dan hoor je het weleens vaker; wat meer gelijkheid in het gezin.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Dijk_komt_uit__.htmlquote:Wat ik heel lief vind van Erland, is dat dit kindje de achternaam Van Dijk krijgt. Dan wordt het voor Sem niet zo’n chaos. Het is natuurlijk niet zoals je het gedacht had: twee kinderen bij twee mannen.”
Ik heb het in Spanje nog nooit gehoord. Wel 1 keer in een Mexicaanse televisiesoap de naam Fedra.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
Had ik ook niet verwacht nee, maar Wendy kan een ss/zz-i klank altijd zo lekker benadrukken bij deelnemers van Xfactor, met een half geknepen stemmetje, dus ik hoor het al helemaal voor me
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Vedra is een anagram van Vader.
Misschien is dat in 't echt ook niet helemaal op een rijtje.
Ik hou het op mijn theorie, die vind ik onsympathieker.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar vader is toch overleden, die tattoo op d'r pols had toch ook iets met hem te maken...
Maar dan zou dat de verwijziging dus kunnen zijn![]()
Maandag bij Boulevard zullen ze wel een belletje plegen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou het op mijn theorie, die vind ik onsympathieker.
Gebeurd wel vaker bij kinderen van BN'ers hoor, de dochter van Theo Maassen heeft namelijk ook niet zijn achternaam. En ander argument is idd al genoemd, dat Sem en Lizzy dan tenminste dezelfde achternaam hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:33 schreef tessie het volgende:
Vedra vind ik ook echt een rare naam. Vraag me af hoe ze daar bijkomen, of het een vernoeming is ofzo.
En wat apart dan dat die man er dan niet bij was, als zij al lag te bevallen... Vind het trouwens ook wel opvallend dat het kindje haar achternaam heeft, dat hoor je toch niet zo vaak.
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat kind hangt straks op haar knieën of loopt er vanzelf uit... Die buik hangt echt laag!
quote:JENNA ELFMAN
"I'm showing so much more this time, much sooner," Jenna Elfman says of her second pregnancy. "I look way farther along than I am, so that feels different." Due in early March with a little brother for 2 ½-year-old Story, the actress is wondering, "'Am I going to plateau, or is it going to become humongous?' I don't know, we will see. It will be an adventure!"
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Op de site van Wendy herself staat uitgelegd waar Vedra vandaan komt. Zullen ze wel een hoop reacties op hebben gehad dan
Nou, dan weten we genoeg...Wendy en Erland waren eind mei op het huwelijk van Dinand Woesthoff en Lucy Hopkins. En dat huwelijk vond plaats op...jawel...Ibiza. Wendy was eind februari uitgerekend. Dus als we even rekenen, eind mei 2009 totaan eind februari 2010 is....jawel...9 maanden...dus Lizzy zal wel tijdens het huwelijk zijn verwektquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:36 schreef Smeej het volgende:
VEDRA is afgeleid van de magische berg ES VEDRA bij Ibiza
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Nou, dan weten we genoeg...Wendy en Erland waren eind mei op het huwelijk van Dinand Woesthoff en Lucy Hopkins. En dat huwelijk vond plaats op...jawel...Ibiza. Wendy was eind februari uitgerekend. Dus als we even rekenen, eind mei 2009 totaan eind februari 2010 is....jawel...9 maanden...dus Lizzy zal wel tijdens het huwelijk zijn verwekt(en dan lijken de namen Lucy en Lizzy qua uitspraak ook nog wel een beetje op elkaar...voor mij zo klaar als een klontje)
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is het meisje verwekt op Ponte VEDRA beach
Onze zoon is geboren, we noemen hem Sultan Erfjordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had ik hem toch bijna goed![]()
[..]
En verder tja, ik vind het zo sneu, de naam van de plaats waar je verwekt bent, maar goed...
Nou inderdaad, daar zit je als kind zijnde ook niet op te wachten denk ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
En verder tja, ik vind het zo sneu, de naam van de plaats waar je verwekt bent, maar goed... Het zal wel weer hippppppp zijn.
![]()
Dat dus precies al, als eerste redenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar zit je als kind zijnde ook niet op te wachten denk ik
Ik vind het niet lelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Smeej het volgende:
ik vind vedra nog niet eens zo heeeeel erg lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |