abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78354888
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef kvd het volgende:

[..]

Nou, dan weten we genoeg...Wendy en Erland waren eind mei op het huwelijk van Dinand Woesthoff en Lucy Hopkins. En dat huwelijk vond plaats op...jawel...Ibiza. Wendy was eind februari uitgerekend. Dus als we even rekenen, eind mei 2009 totaan eind februari 2010 is....jawel...9 maanden...dus Lizzy zal wel tijdens het huwelijk zijn verwekt (en dan lijken de namen Lucy en Lizzy qua uitspraak ook nog wel een beetje op elkaar...voor mij zo klaar als een klontje)
Ik mag toch niet hopen tíjdens de dienst
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:32:35 #102
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_78356121
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Onze zoon is geboren, we noemen hem Sultan Erfjord
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:07:04 #103
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_78361397
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:03 schreef Smeej het volgende:
ik vind vedra nog niet eens zo heeeeel erg lelijk.
Vind het idd ook niet echt lelijk. Maar wel heel klef als je hoort waarom ze die naam heeft. Overigens vind ik Lizzy echt afschuwelijk!! Ik vind het een vreselijke naam, maakt niet uit bij wie of wat
To infinity…and beyond!
pi_78364251
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Vind het idd ook niet echt lelijk. Maar wel heel klef als je hoort waarom ze die naam heeft. Overigens vind ik Lizzy echt afschuwelijk!! Ik vind het een vreselijke naam, maakt niet uit bij wie of wat
ja das ook niet echt my cup of tea!

Dan had ik dat kind nog eerder Vedra genoemd hahaha
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_78366769
quote:
Gary Busey Has A Son!!
Filed under: Baby Blabber > Old People > Gary Busey

Wow!

Gary Busey, who is 65, and his partner Steffanie Sampson, 40, welcomed their first child together this morning at 6:40!!

And it's a boy!! Welcome to the world, Luke Samson Busey!!

The couple released this statement:

"This feels like a dream. We feel so blessed and are overwhelmed with happiness at Luke's arrival."

Congratulations!!

Stay clean, Gary, babies are a lot of work and Luke doesn't need you reverting back to your old tricks!

We haven't forgotten what you used your dog for!!

Read More: Celebrity gossip juicy celebrity rumors Hollywood gossip blog from Perez Hilton http://www.perezhilton.com/#ixzz0gOe0oERd
Celebrity Juice, Not from Concentrate
pi_78496232
Tiffani Thiessen
pi_78497020
quote:
Army Wives‘ Catherine Bell is adding to her ranks.

The actress, 41, is expecting her second child, a son, with husband Adam Beason, PEOPLE has confirmed exclusively.

“I’m so excited to be having a baby boy,” says Catherine, who has a 6 ½-year-old daughter, Gemma. “She has been asking for a sibling for a long time. I’ll be sure to remind her of that when it’s time to change his diapers.”

The actress wed Adam, 40, a screenwriter she met on the set of the 1992 film Death Becomes Her, in 1994. Army Wives will return to Lifetime in April.
Ze speelde ook in zo'n andere legerserie die heel vaak op SBS herhaald wordt geloof ik.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_78507270
Volgens mij nog nergens genoemd, maar Wieteke Cramer (schaatster) heeft sinds 4 januari een zoon, Jip.

En ik lees dat de dochter van Filemon Wesselink Danique heet. Het zou in de Viva staan, maar die lees ik niet.

[ Bericht 37% gewijzigd door ChatGirl op 27-02-2010 00:58:01 ]
  † In Memoriam † zaterdag 27 februari 2010 @ 01:40:32 #109
43556 miss_dynastie
pi_78509395
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 00:32 schreef ChatGirl het volgende:
Volgens mij nog nergens genoemd, maar Wieteke Cramer (schaatster) heeft sinds 4 januari een zoon, Jip.
Valt me mee dat ze niet is meegegaan in de Sven-mania
pi_78512489
Jim Carrey is opa geworden.
quote:
He may seem a little young to be called “Grandpa,” but 47-year-old Jim Carrey is embracing his new role now that daughter Jane Carrey has given birth to a baby boy.

Jane, 22, and husband Alex Santana welcomed their first child, son Jackson Riley Santana, at 12:28 a.m. Friday in Los Angeles, PEOPLE confirms. He weighed in at 7 lbs., 11 oz. and measured 20 inches long.

While she was pregnant, the Jane Carrey Band singer, 22, said she was looking forward to having a son with Alex, lead singer of the rock group Blood Money.

“I’m excited about it because I never really got along with girls growing up,” Jane said last year. “I was a little afraid that if it was a girl that she would not like me, you know? So I’m very happy about the boy.”

Her actor dad predicted his little girl would do just fine as a parent.

“Jane is going to be a great mom,” he said in July when his daughter announced the pregnancy.

Jane’s due date was Mar. 3rd.
And you know I might
pi_78512611
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Butterfly91 het volgende:
Tiffani Thiessen
[ afbeelding ]
Wat straalt ze !
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  ESF Reporter zaterdag 27 februari 2010 @ 09:16:03 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_78512681
Geldt dit? Hij twitterde het net:
quote:
@jimcarrey Jackson Riley Santana, My Grandson, Born today! This is what 7lbs.11oz. of Calfornia dynomite looks like! twitpic.com/15liwi
Oftewel, Jim Carrey is opa!
pi_78517579
Leuk voor Jim

Rebecca Gayheart
pi_78518175
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:16 schreef Cee het volgende:
[..]

En de foto van de kleine:

pi_78526282
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 09:16 schreef Cee het volgende:
[..]

Of je kijkt 2 berichten boven je
And you know I might
  ESF Reporter zaterdag 27 februari 2010 @ 22:47:16 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_78536171
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 18:35 schreef rena het volgende:

[..]

Of je kijkt 2 berichten boven je
Verdorie, ik had nog gekeken. Ik ben daar zo slecht in.
pi_78536320
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 22:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Verdorie, ik had nog gekeken. Ik ben daar zo slecht in.

Ach het was nog vroeg in de ochtend
pi_78624268
quote:
Christina Milian Welcomes Baby Girl Violet Madison!
Christina Milian, 28, and husband, Grammy-winning music producer Terius Hagert Youngdell Nash (aka The-Dream), have welcomed their first child together!

Baby girl Violet Madison arrived via c-section on February 26 at 11:30pm, weighing in at 6lbs 10oz, a friend confirms to PEOPLE, adding that the baby has “a full head of hair”.

This is the first child for the newly married couple, who tied in the knot on September 4, 2009. The-Dream, 31, also has three children from a previous relationship – 5-year-old Navy Talia and 3-year-old twin sons.

Congratulations to the happy couple!
pi_78719554
En we hebben nog een dohter:
quote:
Eric Dane & Rebecca Gayheart Welcome A Daughter!
Eric Dane and Rebecca Gayheart have welcomed a daughter, Hollyscoop reports.

Reportedly, Rebecca checked into Cedars-Sinai Medical Center in Los Angeles and gave birth this afternoon (March 3). As planned, Eric was right by her side the entire time and was even seen in sexy scrubs! No further information has been released at this time.

After the birth of their first child, Eric called close friends and family members with the good news. "They're both over the moon about it," a source reveals.

Stay tuned for further details.

Congratulations to the Gayheart-Dane family!
pi_78730420
Kim-Lian van der Meij
pi_78734234
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:27 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Kim-Lian van der Meij
[ afbeelding ]
Wanneer is zij ook alweer uitgerekend? Mei of Juni?

Ik zag Renate Verbaan bij Boulevard deze week, die is ook al lekker opgeploft
pi_78734475
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wanneer is zij ook alweer uitgerekend? Mei of Juni?

Ik zag Renate Verbaan bij Boulevard deze week, die is ook al lekker opgeploft
Eind april volgens Wikipedia.

En Katja? Die is toch ongeveer ook bijna uitgeteld. Ik lees overal voorjaar 2010.
pi_78734600
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:07 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

En Katja? Die is toch ongeveer ook bijna uitgeteld. Ik lees overal voorjaar 2010.

Ah, ze ziet er ook wel uit alsof ze aan de laatste weken zit. Katje, geen idee?

Renate vond ik er heel vol uitzien achter haar desk, die is pas halverwege.
pi_78740812
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:07 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Over 4 weken al...
quote:
Kindje Kim-Lian van der Meij 'mag nu wel komen'
Uitgegeven: 4 maart 2010 13:37
Laatst gewijzigd: 4 maart 2010 13:41

AMSTERDAM - Musicalster Kim-Lian van der Meij is klaar voor haar bevalling. Woensdagavond vierde ze haar laatste feestje in Nederland. Over een paar dagen vliegt ze naar Zweden om te gaan bevallen van haar tweede kindje.
© ANP“Ik kijk er heel erg naar uit. Het mag nu wel komen en ik kan niet wachten om het kindje vast te houden”, zei ze tegenover De Telegraaf.

Met nog vier weken te gaan, is Van der Meij nog net op tijd om het vliegtuig in te stappen. “Ik zit op het randje.”

De actrice heeft al plannen gemaakt voor na de bevalling. “Een maand na de bevalling kom ik weer terug en ga ik een album opnemen. Daarnaast beginnen de repetities voor Legally Blond. Ik moet dus vrij snel aan de slag.”
pi_78746963
quote:
Jamie Oliver, Wife Expecting Fourth Child

Jamie Oliver has whipped up another masterpiece!

The celebrity chef, 34, and his wife Jools are expecting their fourth child in September, a rep confirms to the Press Association, adding that the pair are “delighted” with the news.

The latest addition will join big sisters Poppy Honey, 8 this month, Daisy Boo, 6 ½, and Petal Blossom Rainbow, 11 months.
pi_78747191
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Zullen we alvast een gokje gaan wagen voor de naam?
pi_78747477
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Strawberry Pickle?
And you know I might
pi_78747743
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef rena het volgende:

[..]

Strawberry Pickle?
Pickle Cloud voor een jongetje, al denk ik dat het gewoon weer een meisje wordt :
pi_78748928
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Alle 3 de meisjes hebben bloemennamen, dus als het weer een meisje wordt denk ik aan Daffodil Delight, Hyacinth Bouquet, of Lotus Lovely of ofofofoof...
pi_78749039
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Alle 3 de meisjes hebben bloemennamen, dus als het weer een meisje wordt denk ik aan Daffodil Delight, Hyacinth Bouquet, of Lotus Lovely of ofofofoof...
En bij een jongetje, denk je dat ze dan nog die bloemenserie in stand houden of gaan ze over een andere boeg?
pi_78749459
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

pi_78749460
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En bij een jongetje, denk je dat ze dan nog die bloemenserie in stand houden of gaan ze over een andere boeg?
Hmmm....let me think...Florian betekent ook 'bloem'. Basil? Maar dat is een kruid...stuk lastiger voor jochies!
pi_78749560
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Goodmorning Mrs. Bucket" (beller) "No.. It's Bouquet" (Hyacinth)

pi_78760081
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:43 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_78761453
quote:
It’s a girl for Joey Lawrence and wife Chandi Yawn-Nelson, who welcomed their second daughter on Thursday, Mar. 4th.

Liberty Grace Lawrence weighed in at 6 lbs., 8 oz and joins big sister Charleston, 3 ½. “We’re extremely happy,” the actor said in a statement. “The baby is beautiful and healthy.”

The couple announced the pregnancy in November, sharing the baby’s name at the same time. In explaining their choices, Joey remarked that “Liberty is something I’ve always loved,” while Grace is in honor of his grandmother, who passed away last year.

Chandi, who was recently diagnosed with Rh disease, had been due Apr. 3rd.
Vreselijk Amerikaanse naam weer Past ook totaal niet bij de naam van het zusje, die overigens ook een kutnaam heeft.
And you know I might
pi_78766602
quote:
Keyshia Cole bevallen van een zoontje

De Amerikaanse zangeres Keyshia Cole is bevallen van een zoontje. De 28-jarige r&b-ster beviel dinsdag van Daniel Hiram Gibson Jr. Het kind weegt 3.2 kilo en moeder en baby maken het goed, maakte haar woordvoerder bekend. De vader van het kind is de 24-jarige basketbalspeler Daniel Gibson. In januari maakten de twee bekend te gaan trouwen.

Cole stond op haar twaalfde al in de studio met MC Hammer. Later kreeg ze een eigen realityshow. 'Keyshia Cole: The Way It Is' ging over het dagelijkse leven van de Grammy Award genomineerde artiest. In Nederland dook ze in 2005 voor het eerst op. Samen met Snoop Dogg en Pharrell Williams maakte ze het nummer 'Let's Get Blown'.
pi_78806236
quote:
Bodhi & Jenna Elfman Welcome Second Son: Easton Quinn Monroe!

Jenna Elfman is now mom-to-two!

The Accidentally on Purpose actress and husband Bodhi Elfman welcomed a second son, Easton Quinn Monroe Elfman, at 7:53 a.m. on Tuesday (March 2) in Los Angeles, Jenna announced on Twitter Friday. Her rep confirms the happy news to People, adding that Easton weighed in at 7 lbs., 12 oz.

"He's an impressive sleeper (thank god!) & I'm his biggest fan," says Jenna.

Bodhi also took to Twitter Friday with their happy news: "Shazaam! Easton Quinn Monroe Elfman. Born March 2 @ 7:53AM. Triple Word Score, Grand Slam, Royal Flush! Digging this guy big time."

Easton joins big brother Story Elias, 2 ½.

Congratulations to the Elfman family!
pi_78808320
Amy Adams
pi_78840010
Dannii met buikje
pi_78840069
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:23 schreef kvd het volgende:
Dannii met buikje
[ afbeelding ]

Woah wat ziet zij er oud uit op deze foto
pi_78840278
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Woah wat ziet zij er oud uit op deze foto
Misschien gewoon verkeerde kant gefotografeerd? Kon oop deze foto wel plaatsen, maar daar zag je haar buik niet goed op. En als het niet aan de foto ligt, dan wordt ze misschien ook wel gewoon oud....
pi_78840308
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:39 schreef kvd het volgende:

[..]

Misschien gewoon verkeerde kant gefotografeerd? Kon oop deze foto wel plaatsen, maar daar zag je haar buik niet goed op. En als het niet aan de foto ligt, dan wordt ze misschien ook wel gewoon oud....
[ afbeelding ]

Ja verkeerde kant, maar niet echt een kwestie van onflatteuze foto, gewoon ouder worden idd Zonder / weinig make-up maakt het wel duidelijk.
pi_78840370
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja verkeerde kant, maar niet echt een kwestie van onflatteuze foto, gewoon ouder worden idd Zonder / weinig make-up maakt het wel duidelijk.
owww...onflatteus is het idd niet. Ik vind haar er op beide foto's mooi opstaan. Was net al aan het googelen, ze gaat ook gewoon al richting de 40. En da's iets wat ik haar ook weer niet zou hebben gegeven (en dat betekend dat ik ook gewoon 'oud' begin te worden...)
pi_78840531
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:44 schreef kvd het volgende:

[..]

owww...onflatteus is het idd niet. Ik vind haar er op beide foto's mooi opstaan. Was net al aan het googelen, ze gaat ook gewoon al richting de 40. En da's iets wat ik haar ook weer niet zou hebben gegeven (en dat betekend dat ik ook gewoon 'oud' begin te worden...)

Ja qua leeftijd is er niks mis mee Maar toch, die eerste foto hè Daar geef ik haar qua huid en plooien erin echt wel een dikke 40
pi_78928650
quote:
AMSTERDAM - Renate Verbaan en Winston Gerschtanowitz zullen de ouders worden van een tweede zoontje.

Dit bleek tijdens de uitzending van Ruud de Wild bij Q-Music. De sekse van de baby werd duidelijk na een echo.

Renate is nu 20 weken zwanger en zal deze zomer bevallen. Renate en Winston hebben al een zoontje: Julian. Hun bruiloft deze zomer werd vanwege de zwangerschap een jaartje uitgesteld.
Don't you love her madly?
pi_78954947
quote:
Plien van Bennekom is zwanger
Goed nieuws voor Plien van Bennekom, de ene helft van Plien en Bianca. De cabaretière en actrice is namelijk voor de derde keer zwanger. Dit heeft het management van Plien aan Shownieuws bevestigd.

Plien is al een paar maanden in verwachting en hoopt het kindje in de zomer te verwelkomen. Vorig jaar was de cabaretière ook al zwanger, maar toen is het helaas mis gegaan.

Het eerste kindje van Plien en haar man Jeroen Wassmer werd op 13 december 2006 geboren en luistert naar de naam Mees. Het stel stapte in 2008 in het huwelijksbootje.
pi_78960999
quote:
AMSTERDAM - 3FM-dj Michiel Veenstra wordt voor de tweede keer vader.

"Jaja, een broertje of zusje voor Marthe (1) erbij. Kunnen we weer leuk teruggrijpen naar de gebroken nachten, ingevroren melk in de koelkast en vol verwondering kijken naar weer zo'n kleine wolk erbij", schrijft Michiel op zijn website.

Jessica, de vriendin van Michiel, is in de zomer uitgerekend.
pi_78989788
quote:
Madeleine Wickham, better known as Sophie Kinsella, has announced that she is currently expecting her fourth child!

The 40-year-old Shopaholic series author revealed the happy news on her website Monday (March 8):

Hi everyone! I have some personal news to share. This has already been an amazingly busy year for me - and it's about to get busier! Next month... I'll be having a new baby! The whole family is very excited, as you can imagine.

Sophie and her husband of seventeen years, Henry Wickham are also parents to three sons – Freddy, Hugo and Oscar.

Congratulations to the entire Wickham family!
pi_79003037
En we hebben een naam..
quote:
Admit it. You were a little worried that Eric Dane and Rebecca Gayheart were going to name their kid Noxema or McStacy or something like that.

But no. The proud new parents have named their daughter Billie Beatrice Dane, Gayheart's rep tells E! News.

Perfectly sweet, simple and not at all weird. (Phew!)

Dane and Gayheart welcomed Billie into the world March 3 at a Los Angeles hospital.
pi_79007863
Overigens, geheel offtopic, ik hoorde vanochtend iemand op de radio die Vedra heet.
pi_79030311
Nog een Saved by the bell-baby
quote:
Mario Lopez is going to be a dad!

Update: It's official, those adorable dimples will live on! "I'm really excited. I'm happy. I can't wait to be a dad," Mario Lopez tells People. As we reported earlier today, Lopez, 36, and his girlfriend, actress Courtney Mazza, 28, are expecting their first child. So is the Extra TV host ready for diaper duty? "Of course," Lopez says. "I grew up in a large family. I'm fired up! I don't know what we're having. I'm going to wait to see [the baby's gender] so it will be a surprise."
pi_79030346
quote:
Congratulations to actor Joseph Fiennes and his wife Maria Dolores Dieguez, who are the proud new parents of a baby girl! A rep for the FlashForward star confirms that the couple's first child was born on Monday, March 8.

Joseph and Maria, who tied the knot this past summer, announced the pregnancy in September, saying they were "utterly thrilled" to have a baby on the way.

There's been no word on a name just yet.
pi_79098496
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:47 schreef kvd het volgende:
Nog een Saved by the bell-baby
[..]

Ik heb dus altijd gedacht dat hij homo was Maar leuk voor hem
And you know I might
pi_79250090
quote:
Arjen Robben opnieuw vader
AMSTERDAM - Arjen Robben is dinsdagnacht voor de tweede keer vader geworden.

Kleine Lynn woog bij haar geboorte 3500 gram en is 50 centimeter lang, meldt Bild.

"Ik ben ontzettend gelukkig", zo laat de Bayern Munchen-voetballer weten. Arjen en zijn vrouw Bernadien hebben al een zoontje van bijna twee: Luka.
pi_79257664
Winnie uit the wonder years is zwanger
quote:
Danica McKellar & Husband Expecting First Child!
Mar 17, 2010 by JENNY

Winnie is having a baby!

The Wonder Years child star, Danica McKellar, and her husband of one year, Mike Verta, are expecting their first child this fall, People reports.

I'm nearing the end of my first trimester and I'm so excited – I've been bursting to tell people," says McKellar, 35. "When you do take the home pregnancy test, it doesn't quite seem real," says the mom-to-be. "But when you see the baby and the heartbeat on the ultrasound, it's so incredible. Me and Mike looked at each other and we could not stop the tears," she says. "We are so happy."

Also known for her role in The West Wing, Danica graduated summa cum laude in mathematics from UCLA, co-wrote and published math theorem in Hot X: Algebra Exposed, and continues to be an outspoken role model for young women to excel in math.

Congratulations to the McKellar-Verta family!
pi_79257851
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 15:55 schreef kvd het volgende:
Winnie uit the wonder years is zwanger
[..]

[ afbeelding ]
Ik ben vooral erg onder de indruk van haar wiskunde-graad, eigenlijk
pi_79258713
Robert Schoemacher heeft toegegeven/onthuld een tweede kind te hebben, verwekt tijdens zijn vorige huwelijk:
quote:
Robert Schoemacher heeft buitenechtelijk kind
Uitgegeven: 17 maart 2010 12:19
Laatst gewijzigd: 17 maart 2010 14:21

AMSTERDAM - Robert Schoemacher heeft een buitenechtelijk kind van acht. Dat onthult de cosmetisch arts deze week in Story. Tijdens zijn huwelijk met zijn eerste vrouw Monique had Schoemacher een relatie met een collega, bij wie hij het kind verwekte.
Robert Schoemacherslideshow In Story vertelt Schoemacher dat hij het bestaan van zijn buitenechtelijke dochtertje Andjelica niet langer wil verzwijgen.

Vorige week lichtte Schoemacher zijn ex-vrouw Monique in over het meisje en zijn affaire met collega Anja. "Ze werd heel boos, maar ze begrijpt ook waarom ik het voor haar verzwegen heb", zo zegt de arts.

Angst

Destijds besloot Schoemacher Monique niet in te lichten uit angst om haar kwijt te raken. "Het kan altijd gebeuren dat je gevoelens krijgt voor een ander. Ook als je al getrouwd bent." De arts verbrak de relatie met zijn minnares kort na de geboorte van Andjelica.

Schoemachers huidige vrouw Claudia wist wel van het kind. "Ik vond dat ik geen relatie met Claudia kon aangaan zonder dat ik haar dit verteld had. Een nieuwe relatie kun je gewoon niet met een geheim beginnen."

Geheimen

Schoemacher is opgelucht dat hij niet langer geheimen met zich mee hoeft te dragen. "Natuurlijk ben ik wel een beetje opgelucht. Maar ik heb het speciaal voor mijn dochter gedaan, zodat er aan haar geen lastige vragen meer worden gesteld. Mijn liefde voor haar is onvoorwaardelijk."
De dames lijken wel op elkaar vind ik

pi_79271814
Kevin Costner wordt voor de 7de keer papa
quote:
Kevin Costner Expecting His Seventh Child!

Kevin Costner is expecting his seventh child, Extra reports.

The 55-year-old Dances With Wolves star and wife Christine Baumgartner are expecting their third child in June. They are already parents to two sons: Hayes Logan, 1, and Cayden, 2.

Costner has four children from previous relationships; three with ex-wife Cindy Costner, and one from a brief relationship following his divorce from Bridget Rooney.

Congratulations to the Baumgartner-Costner family!
pi_79308013
quote:
Kim-Lian van der Meij krijgt jongetje
AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij bevalt binnenkort van een jongetje.

Dit heeft de musicalactrice bij 3FM verteld. Kim-Lian, die een relatie heeft met de Zweed Daniel, kreeg eerder dochter Ronja.

Wat voor naam het kindje van Kim-Lian krijgt is nog niet bekend. Wel zei ze eerder: "We willen een naam die Zweeds klinkt maar ook in alle andere talen uit te spreken is."
quote:
Flavio Briatore and Elisabetta Gregoraci have welcomed a son: Falco Nathan.

The 59-year-old Italian, who recently ruled out returning to Formula One, was reportedly present for the birth at 8 A.M. this morning (March 18) in Nice, France.

Falco weighed in at 4.1kg. Briatore's 30-year-old wife is reportedly doing well.

Falco is Briatore's second child. He is the biological father of Heidi Klum's 5-year-old daughter, Leni, who was recently adopted by her husband Seal.
quote:
Congratulations to comedic couple Amy Poehler and Will Arnett, who are expecting a baby brother or sister for their 16-month-old son Archie!

A rep for the 38-year-old Parks and Recreation star has confirmed the happy news that baby #2 is on the way.

Late last year Amy reflected on the joys of motherhood, saying,

Children are amazing for so many reasons and one of them is that they kind of punctuate your life. Often our lives go by so fast without enjoying the moment and being able to reflect. When you have a person living in your house that is growing next to you it's just amazing to watch and reflect the passage of time."

No word just yet on when the funny family is expecting its new addition.
pi_79347494
Dr Phil is opa, Jay is vader geworden
quote:
Dr. Phil Becomes A Grandfather!
TV talk show host Dr. Phil can go by a new name now: Grandpa!

The Family First author's son Jay and his wife Erica welcomed their daughter Avery Elizabeth McGraw on Thursday, March 18 at 11:33pm. The baby girl arrived weighing in at 6lbs, 6oz, and measuring 21 inches long.

"Both Avery and Erica are resting comfortably and doing well," reads a statement from the McGraws. "The entire family is overjoyed!"

Congratulations to the McGraws on the new arrival!
pi_79360984
Eigenlijk is het "niet meer zwanger" maar ik vond het nog wel een opmerkelijk berichtje:
quote:
AMSTERDAM - Ex-pornoster Jenna Jameson was zwanger van een drieling, maar dat is helemaal misgelopen.

Jenna meldt op haar twitterpagina: "Ik ben vandaag onder het mes geweest wegens een dubbele buitenbaarmoederlijke zwangerschap en had ook een baby in mijn baarmoeder. Dit is geschift. Ik moest dit even kwijt."

Een jaar geleden beviel Jenna van een gezonde tweeling.
Na een tweeling een drieling. Ben wel nieuwsgierig of dit natuurlijk is of dat de natuur een handje werd geholpen.
pi_79372485
quote:
Bastiaan Ragas heeft weinig met babyfase
Uitgegeven: 19 maart 2010 11:50
Laatst gewijzigd: 19 maart 2010 11:49

AMSTERDAM - Bastiaan Ragas vindt kinderen fantastisch, maar met de babyfase heeft hij weinig. "De eerste anderhalf jaar is er geen snars aan", bekent de musicalster deze week in een interview met Flair.
© Mischa SchoemakerAan zwangerschappen zegt de 38-jarige Ragas een nog veel grotere hekel te hebben. "Zwangerschappen vind ik echt af-schu-we-lijk. Eten, drinken, praten, vrijen, het is allemaal gereduceerd tot een dertig-procent-niveau", zo zegt hij in het tijdschrift.

Het is Ragas dan ook nog nooit gelukt om van de kraamtijd te genieten. "Voor vrouwen is het niet alleen lichamelijk ontzettend zwaar, maar ook geestelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik heb immens ontzag voor vrouwen tijdens en na de zwangerschap. Maar voor mannen is het ook niet niks."

Liefste vader
De musicalster, die vijf jaar geleden met presentatrice Tooske Breugem trouwde, benadrukt wel dat hij na die eerste maanden de liefste vader ter wereld is.

"Ik heb inmiddels al bijna vier zwangerschappen doorstaan, dus kun je nagaan hoe graag ik kinderen wil."

Tooske is momenteel in verwachting van haar derde kindje. Daarnaast heeft Ragas nog een zoontje uit een eerder huwelijk. Overigens vindt de musicalster dat het hierna wel weer genoeg is. "Vroeger droomde ik van vijf kleintjes, maar ik ben nu wel klaar."

Ragas is vanaf deze week de vaste columnist van Flair.

© NU.nl

Wat een heerlijke vader is die Bastiaan toch, ik moet er niet aan denken om zo'n kerel naast me te hebben tijdens m'n zwangerschap.

"De eerste anderhalf jaar is er geen snars aan",
"Zwangerschappen vind ik echt af-schu-we-lijk.

"Ik heb inmiddels al bijna vier zwangerschappen doorstaan, dus kun je nagaan hoe graag ik kinderen wil."
pi_79372508
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:23 schreef Lovechild het volgende:
Eigenlijk is het "niet meer zwanger" maar ik vond het nog wel een opmerkelijk berichtje:
[..]

Na een tweeling een drieling. Ben wel nieuwsgierig of dit natuurlijk is of dat de natuur een handje werd geholpen.

Ik zag bij Oprah een tijdje terug dat ze vertelde héél lang bezig te zijn geweest om zwanger te worden, jaren... Geen idee of het verder op de natuurlijke weg "vanzelf" is gegaan.
pi_79375677
Wat een sukkel, die Bastiaan Ragas.. Je vent zal maar zoiets zeggen, en dan ook nog zo dat iedereen het kan lezen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79375686
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zag bij Oprah een tijdje terug dat ze vertelde héél lang bezig te zijn geweest om zwanger te worden, jaren... Geen idee of het verder op de natuurlijke weg "vanzelf" is gegaan.
Ben geneigd te denken van niet dan, met een tweeling en dan een drieling. En volgens mij is bij "een behandelin" de kans op een buienbaarmoederlijke zwangerschap groter.
Maar goed. da's verder allemaal niet relevant hier.
pi_79375725
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:18 schreef tessie het volgende:
Wat een sukkel, die Bastiaan Ragas.. Je vent zal maar zoiets zeggen, en dan ook nog zo dat iedereen het kan lezen
En het is nog niet eens de eerste keer dat hij dit soort dingen zegt. Ik heb het al eerder van hem in een interview gelezen. Vlak voordat Tooske's 4e zwangerschap bekend werd gemaakt
pi_79376525
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:19 schreef Lovechild het volgende:

[..]

En het is nog niet eens de eerste keer dat hij dit soort dingen zegt. Ik heb het al eerder van hem in een interview gelezen. Vlak voordat Tooske's 4e zwangerschap bekend werd gemaakt

Ik heb het een paar weken terug ook gezien, stond hij naast Tooske bij shownieuws, elke keer als hij iets over de zwangerschap zegt of schrijft komt het er zo uit. Ik gebruik niet snel de smilie maar in dit geval:
Tooske loopt dus ruim 2 jaar (9 maanden zwanger + 1,5 jaar baby) naast een kerel die uitkraamt dat er niks leuk aan is.

En dan 'moet je nagaan hoe graag ik kinderen wil".
Ach gut knul, hulde voor jezelf zeker?

Echt een gevalletje van hoe mensen niet leuk meer in een relatie met elkaar zijn omdat de een zich zo achterlijk gedraagt. Bah. Al had ie nou gezegd dat de zwangerschap niet leuk is omdat Tooske dan een draak qua gedrag is, maar ook een baby is tot 1,5 jaar niks aan

En als ik dan tóch al in dit verhaal zit ( ) , wat ik nog het meest trieste vind, dat hij dit in elk interview op tv en in artikels kwijt moet, volledig, met veel details.
Kom op zeg, breng het gewoon dat je een zwangerschap pittig vindt en de babytijd ook, punt, klaar.
Kneus
  ESF Reporter zaterdag 20 maart 2010 @ 17:03:30 #168
87554 Cee
Welluk?
pi_79377097
Hij moet iedere avond op Toos liggen, laat dat z'n straf zijn.
pi_79377173
Nou ja, dat is nu ook gereduceerd tot het dertig procent niveau he. Arme man.
  ESF Reporter zaterdag 20 maart 2010 @ 17:08:30 #170
87554 Cee
Welluk?
pi_79377266
Hopelijk is het volume van dat krijsende wief ook op 30%.
Of nee, hopelijk doet ze er 30% bovenop.
pi_79377272
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:18 schreef tessie het volgende:
Ik vind het wel verfrissend. Ik (vrouw) heb ook niet zo veel met die hele kleine babietjes. Dat schijnt niet te mogen, je moet dan "genieten!"... Als ze puber zijn mag je er dan weer volop over klagen, terwijl ik dat juist een hele leuke leeftijd vind. Ieder zijn ding. (Maar toen Angelina Jolie in een interview zei dat ze Shiloh pasgeboren ook niet zo veel aan vond, een blob, zonder eigen wil of mening, kreeg ze ook allemaal hysterische moeders over zich heen..)
pi_79379520
Vind die uitspraken van Bastiaan juist een ware verademing! Dat roze wolk-geleuter is wat mij betreft totaal niet herkenbaar. Ik kon mijn vriend wel schieten toen ie het na een hel van een bevalling in z'n hoofd haalde te verkondigen dat het allemaal goed gegaan was.
pi_79380293
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:12 schreef plieneminie het volgende:
Vind die uitspraken van Bastiaan juist een ware verademing! Dat roze wolk-geleuter is wat mij betreft totaal niet herkenbaar. Ik kon mijn vriend wel schieten toen ie het na een hel van een bevalling in z'n hoofd haalde te verkondigen dat het allemaal goed gegaan was.

Dat een bevalling zwaar is geweest of het niet meteen een roze wolk is, is imo toch iets anders dan dat eeuwige gelul van Bastiaan
pi_79380332
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:05 schreef tessie het volgende:
Nou ja, dat is nu ook gereduceerd tot het dertig procent niveau he. Arme man.
Idd, dat zijn o.a de dingen waarom ik het zo belachelijk vind
pi_79381058
Ja als een bevalling zwaar was en je vent gaat achteraf zeggen dat het allemaal zo goed ging, vind ik net zo stom.
Maar ik vind Bastiaan echt sneu doen, alsof hij het zo zwaar heeft, hij hoeft dat kind niet 9 maanden te dragen en hij hoeft toch niet te bevallen. En ik begrijp gewoon niet hoe je het dan goed kan praten door te zeggen dat je na 1,5 jaar dan wel een hele lieve papa bent hoor. Als je een kind krijgt, moet je daar naar mijn mening altijd goed voor zorgen en je best doen om een leuke ouder te zijn, of je die bepaalde fase nou wel of niet leuk vind. En anders moet je geen kindjes maken. Vind ik.
pi_79381940
Voor alle duidelijkheid; Ik herken vrijwel alles dat Bastiaan aangeeft. Ik heb het idee dat het minder positief uitlaten over zwangerschap en bevalling tot daar aan toe is. Maar als 'dat kleine wonder' er eenmaal is moet het allemaal geweldig zijn anders klopt er iets niet aan jou als ouder. Ik vond het nu eenmaal behoorlijk tegenvallen en ben toch echt een goede, lieve, verantwoordelijke moeder. Hoe ouder mijn zoontje wordt hoe leuker ik het vind. Zo leuk, dat ik het er een tweede keer op waag.
pi_79382931
En je ziet geen verschil in hoe jij erover praat en hoe hij erover praat?
pi_79383136
Ik heb ook pas een interview met hem gelezen waarin hij ongeveer hetzelfde zei (volgens mij was het Kek Mama, het zoveelste waardeloze tijdschrift dat ik gratis krijg). Het zal best zo zijn dat niet alle ouders meteen overspoeld worden door liefde voor hun pasgeborene, maar dat neemt niet weg dat ik me heel gekwetst zou voelen als mijn vriend aan jan en alleman verkondigde he-le-maal niets met de babyfase te hebben. Het is haast alsof Basmans er genoegen in schept.

[ Bericht 1% gewijzigd door Claudia_x op 20-03-2010 19:49:57 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79383351
Vandaag las ik een interview met Martin Gaus in het tijdschrift Ook (voor opa's en oma's, ik ben nu door al mijn gratis tijdschriften heen) en daar kwam ook hij heel onaangenaam in over. Hij vond dat hijzelf geen goede vader was geweest, want zelfstandig ondernemer en te weinig tijd voor zijn kinderen yadayada. Zijn kinderen hebben nu het bedrijf overgenomen (dat ze overigens naar Gaus' maatstaven niet goed genoeg runnen) en hij heeft geprobeerd het ouderschap uit hun hoofd te praten. Nu zijn die kleinkinderen er dan toch en vindt hij het suf dat zijn kinderen maar 4 dagen per week in het bedrijf steken. Oh, en ook hij had niks met de eerste fase (die volgens hem zelfs enkele jaren duurde).
pi_79383465
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:12 schreef plieneminie het volgende:
Misschien was hij blij en opgelucht dat jullie kind gezond ter aarde was gekomen?
pi_79383949
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:37 schreef tessie het volgende:
En je ziet geen verschil in hoe jij erover praat en hoe hij erover praat?
Als ik in gezelschap ben waar ik niet sociaal wenselijk hoef te zijn, praat ik er min of meer hetzelfde over.
pi_79384171
[..]

Misschien was hij blij en opgelucht dat jullie kind gezond ter aarde was gekomen?
[/quote]

Ja, dat zeker. Maar hij gaf ook aan heel bewust het sociaal wenselijke geantwoord te hebben. Dat wordt nou eenmaal verwacht...
pi_79384328
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jaren? Ze is pas sinds 2007 met die kerel samen, dus denk dat dat wel meevalt
And you know I might
pi_79384575
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:11 schreef rena het volgende:

[..]

Jaren? Ze is pas sinds 2007 met die kerel samen, dus denk dat dat wel meevalt
Daar had ze het over iets van 5 of 6 jaar proberen om zwanger te raken, dus die zal het wel dan over verschillende partners hebben.
Dacht dat ze ook zei dat ze al heel lang samen was met die man.
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2010 @ 20:17:44 #185
43556 miss_dynastie
pi_79384578
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 14:29 schreef Pisces29 het volgende:
Nou! En dan hoef je de meloen er niet eens zelf uit te persen, de held
pi_79384608
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 20:07 schreef plieneminie het volgende:

Ja, dat zeker. Maar hij gaf ook aan heel bewust het sociaal wenselijke geantwoord te hebben. Dat wordt nou eenmaal verwacht...

Een bevalling wordt echt niet in roze lijnen verwacht hoor Roze wolk van de baby is iets anders, maar er is toch niemand die verwacht dat je bevalling gezellig en geweldig en enerverend was.
pi_79384799
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het zal best zo zijn dat niet alle ouders meteen overspoeld worden door liefde voor hun pasgeborene
Bastiaan moet ook bij elk interview melden, met een chago kop, dat idd alles minder is. Minder sex, minder gesprekken. Het is niet alleen het verhaal over een roze wolk die hij niet ziet, maar alles is irritant.
Fok dan niet zoveel kinderen als je er zo slecht tegen kan denk ik dan.

Misschien kan hij nog even klagen dat de buik van Tooske in de weg zit, of dat Tooske óók nog gewoon aan is gekomen.
En volgens mij is Tooske nog héél beschaafd zwanger, dus meneer heeft helemaal niks te mekkeren.
pi_79384899
[..]

Een bevalling wordt echt niet in roze lijnen verwacht hoor Roze wolk van de baby is iets anders, maar er is toch niemand die verwacht dat je bevalling gezellig en geweldig en enerverend was.
[/quote]

Tja, dat realiseerde de kersverse vader zich op dat moment blijkbaar niet. Maar begrijp z'n reactie (achteraf ) Hij doelde met 'goed' op het gegeven dat moeder en zoon nog in leven zijn. Wat wil je nog meer
pi_79396880
Toevallig las ik gisteren de Flair. In dat interview in de Flair wordt Bastiaan door Tooske zelf ondervraagd. Hij zegt deze dingen dus in een gesprek met zijn vrouw, in alle eerlijkheid. Kennelijk is dit hun manier om over deze zaken te praten en voelen zij zich daar allebei goed bij. Misschien vindt zij het ook verfrissend. Daarnaast laat hij heel duidelijk blijken ontzettend gelukkig te zijn met haar en de kinderen. Ik snap de ophef niet hoor.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:39:05 #190
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_79447828
AMSTERDAM - Alwien Tulner verwacht over zes maanden haar tweede kindje. 'Toen ik de echo zag, vond ik het weer heel indrukwekkend', vertelt de actrice, die al moeder is van de driejarige Julia.

De kleine meid is heel blij met de komst van een broertje of zusje, zo zegt Alwien die al een aantal jaren samen is met Jochem Jansen. 'Julia is al heel erg betrokken en verzorgend als het over de kleine gaat.'

Alwien voelt zich goed al heeft ze er vanaf vandaag een zwangerschapskwaaltje bij. 'Ik ben opeens misselijk. Maar verder gaat het prima
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:58:08 #191
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_79484754

Claudia Schiffer
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:04:04 #192
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79484949
Kunnen mannen ook een postnatale depressie hebben?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79489382
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:04 schreef Bellatrix het volgende:
Kunnen mannen ook een postnatale depressie hebben?
Volgens mij wel...
pi_79511123
Oliver Hudson is vader geworden.
quote:
It’s a boy for Oliver Hudson and Erinn Bartlett!

The couple welcomed a son on Fri., March 19th, proud grandmother Goldie Hawn announced via her Twitter account.

“Hurray! Baby BOY born to my son Oliver and his beautiful wife Erinn TODAY,” she wrote. “So happy! A new life! I’m Dancin my happy dance!”

The Rules of Engagement star, 33, and his actress wife, 37 — who announced the pregnancy in Oct. — are already parents to son Wilder Brooks, 2 ½.
And you know I might
pi_79511172
En Claudia Schiffer krijgt een meisje.
quote:
Also making headlines? The news that the baby the supermodel expects in May is a girl!

Schiffer, 39, confirmed the sex of the baby to Germany’s RTL, explaining that the couple has yet to choose a name.

The new arrival will join siblings Clementine, 5, and Caspar, 7.
And you know I might
pi_79519395
Jamie, Jools en buikje
pi_79520253
En Beonce is grote zus geworden een tijdje geleden....papalief heeft een buitenechtelijke relatie gehad en daaruit is een zoontje voortgekomen. Er is nu bevestigd dat hij echt de vader is

pi_79520347
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:27 schreef kvd het volgende:
En Beonce is grote zus geworden een tijdje geleden....papalief heeft een buitenechtelijke relatie gehad en daaruit is een zoontje voortgekomen. Er is nu bevestigd dat hij echt de vader is

[ afbeelding ]
Is het bewezen? Damn, daar gaat de stempel "volmaakt braaf burgerlijk gelovig net gezin"
pi_79520735
Monica Bellucci en haar buik.

En het is weer een meisje.
And you know I might
pi_79521277
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is het bewezen? Damn, daar gaat de stempel "volmaakt braaf burgerlijk gelovig net gezin"
yes
http://www.tmz.com/2010/0(...)owles-paternity-tes/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')