Je kunt de groeten uit brabant krijgen.. KUTquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:11 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Sorry, ik wilde gewoon echt niet naar school vandaag.
ik denk dat dat nog wel bijgesteld wordt want met een bommelding zullen ze wel voorzichtiger zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:11 schreef Tha_Erik het volgende:
s-Hertogenbosch
Dinsdag 9 Februari 08:04
Oorzaak Rond s-Hertogenbosch rijden geen treinen door beperkingen op last van de politie.
Verwachting Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 9:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Utrecht Centraal en Breda/Eindhoven reizen via Rotterdam Centraal.
Reizigers tussen Utrecht Centraal en Venlo reizen via Arnhem.
ns.nl
Hoe ziet bomwaardig gedrag er precies uit.quote:Het station Den Bosch is ontruimd.In
een trein zat volgens de politie een
verdachte man.Vanwege zijn gedrag denkt
de politie dat er in de trein een bom
ligt. Van en naar Den Bosch rijden geen
treinen.
Iemand die nerveus zijn tas in de gaten houdt, rare codes intoetst op zijn mobiele telefoon of door de trein roept dat hij een bom heeft?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:46 schreef MrJones het volgende:
Teletekst:
[..]
Hoe ziet bomwaardig gedrag er precies uit.
Ik hoorde net op het nieuws dat eind van de ochtend weer treinen zullen rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:01 schreef -SG- het volgende:
Hmm hoor op het nieuws dat er tot ver in de ochtend het station onderzocht wordt.
Oftewel, vandaag rijden er geen treinen dus.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:46 schreef MrJones het volgende:
Teletekst:
[..]
Hoe ziet bomwaardig gedrag er precies uit.
ik hoorde het ook, wtf!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:01 schreef groenen het volgende:
Die gast had daadwerkelijk explosieven bij zich.
serieusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:04 schreef Disana het volgende:
Er zijn explosieven in de trein gevonden.
Misschien zat hij in de trein naar Utrecht en wilde hij daar de boel opblazen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou iemand Den Bosch willen opblazen?
Ik bedoel... Den Bósch! Kom op zeg!
Een fanatieke carnaval-hater?
Hij nam aanstoot aan de Bossche bol?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou iemand Den Bosch willen opblazen?
Ik bedoel... Den Bósch! Kom op zeg!
Een fanatieke carnaval-hater?
Bereid je maar vast voor op de reacties... het is een man in een witte jurk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zou wat zijn, een carnavalsstunt ...
quote:BREDA/DEN BOSCH - Rond acht is station Den Bosch ontruimd na een bommelding. De dader, die vermoedelijk opgestapt is in Breda, zou al zijn opgepakt.
Op Twitter regende het rond acht uur berichten over de de bommelding. Zo verscheen meerdere keren dat een man in een wit gewaad zou zijn opgepakt. Hij zou even daarvoor bij het station hebben gelopen en 'Ik heb een bom, ik heb een bom' hebben geroepen. Volgens twee Twitteraars zou de man in Breda op de trein zijn opgestapt. Dat moet echter door de politie nog worden bevestigd.
De achterkant werd daarop als eerste ontruimd, vertelt meneer Bolder via Twitter. Politie en brandweer zijn massaal uitgerukt en hebben daarop het station ontruimd. Volgens de NS kan de vertraging oplopen tot een uur. Op foto's die reizigers maken met hun mobiele telefoon is te zien dat het plein voor het station vol staat met mensen.
Ook alle hoge gebouwen rondom het station zouden door de Explosieve Opruimingsdienst worden ontruimd.
Lijn Roosendaal - Zwolle.. dus dan kan je kiezen uit Etten-Leur, Gilze-Rijen, Tilburg, Den Bosch, Oss, Nijmegen, Arnhem, Elst, Dieren, Zutphen, Olst, Wijhe en Zwolle.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zat hij in de trein naar Utrecht en wilde hij daar de boel opblazen?
...of niet volgens de post boven mij.
Precies andersom... De politie zegt dat er nog niks gevonden is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef Disana het volgende:
De NS kan nog niet bevestigen dat het om explosieven gaat. De woordvoerder van de politie zei echter dat ze al waren gevonden. Beetje rommelig dus nog.
Op Radio 1 was het andersom, we zullen het gauw genoeg horen denk ik. Woningen worden nu ook ontruimd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Precies andersom... De politie zegt dat er nog niks gevonden is.
Hoezo zou ik mij moeten voorbereiden op reacties. Ik ben wel wat meer gewend hoor. Een daadwerkelijke terrorist had het ding allang opgeblazen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op de reacties... het is een man in een witte jurk.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Libris het volgende:
en er is een bom aan boord
NS:bom gevonden in trein Den Bosch
` Het station van Den Bosch is
ontruimd.In een trein zat volgens de
politie een verdachte man.Hij riep dat
hij een bom had die zou ontploffen.De
politie heeft hem aangehouden.Het
treinverkeer van en naar Den Bosch is
stilgelegd.
Bij het doorzoeken van de trein zijn
volgens de NS explosieven gevonden.
De verdachte vertelde de medepassagiers
dat hun hetzelfde zou overkomen als op
11 september 2001.
Er vliegt een vliegtuig in de trein?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Libris het volgende:
11 september 2001.
Ik ben ook Radio 1 aan het luisteren. Het was de woordvoerdster van de politie die zei dat ze nog aan het zoeken waren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Radio 1 was het andersom, we zullen het gauw genoeg horen denk ik. Woningen worden nu ook ontruimd.
ja, of we hebben vet mazzel gehad en was het zo'n kneus die zn zelfgemaakte bom niet aan de praat kreeg achteraf. Waarbij we in dat geval ONTZETTEND veel mazzel hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef MrJones het volgende:
Dit klinkt weer een beetje als een 'net-niet-terrorist'. Op het station al heel hard roepen dat je een bom hebt, daadwerkelijk een bom hebben, maar 'm niet af laten gaan - mwah, dan ben je niet echt fatalistisch ingesteld.
Zo hoog is station den bosch toch niet? Ik bedoel het WTC was veel hoger.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Libris het volgende:
stilgelegd.
11 september 2001.
NS zou inmiddels hebben bevestigd dat het om een bom gaat, maar misschien/hopelijk loopt de communicatie stroef en is het allemaal loos alarmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Radio 1 was het andersom, we zullen het gauw genoeg horen denk ik. Woningen worden nu ook ontruimd.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er vliegt een vliegtuig in de trein?
Lijkt meer op Madrid dan op 9/11
No shit, imo zijn alle mensen die explosieven bij zich hebben en mensen willen opblazen verwardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef alors het volgende:
Getuigen zeggen dat de man verward leek.
Dat zou IMHO best een kwalijke zaak zijn. Roepen dat er iets aan boord ligt, en vervolgens toch moeten melden dat het er toch niet isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NS zou inmiddels hebben bevestigd dat het om een bom gaat, maar misschien/hopelijk loopt de communicatie stroef en is het allemaal loos alarm
Ik luister ook radio1, het was zoals ik het zeiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee. De eerste berichten waren dat de explosieven al wel waren gevonden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Ik ben ook Radio 1 aan het luisteren. Het was de woordvoerdster van de politie die zei dat ze nog aan het zoeken waren.
Jahaa en aan het eind van de ochtend krijgen we te horen dat het nog wel een aantal uur zal duren voordat er weer treinen rijdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoorde net op het nieuws dat eind van de ochtend weer treinen zullen rijden.Dus je kan gewoon naar school.
Dan nog ga je niet van te voren roepen dat je een bom hebt en dat iedereen dood gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, of we hebben vet mazzel gehad en was het zo'n kneus die zn zelfgemaakte bom niet aan de praat kreeg achteraf. Waarbij we in dat geval ONTZETTEND veel mazzel hebben gehad.
Sneeuwt het toevallig in Den Bosch? Dan is het vast een camouflage-actie van de NS om te maskeren dat de treinen niet kunnen rijden vanwege de sneeuwquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jahaa en aan het eind van de ochtend krijgen we te horen dat het nog wel een aantal uur zal duren voordat er weer treinen rijden.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sneeuwt het toevallig in Den Bosch? Dan is het vast een camouflage-actie van de NS om te maskeren dat de treinen niet kunnen rijden vanwege de sneeuw.
Sowieso ben je al redelijk verward als je als man in een witte jurk loopt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan nog ga je niet van te voren roepen dat je een bom hebt en dat iedereen dood gaat.
Vaag, Utrecht ligt natuurlijk veel meer voor de hand om een bom te laten afgaan...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:07 schreef Disana het volgende:
Radio 1:
Intercity Rozendaal naar Zwolle.
Man in witte lange jurk, riep dat hij explosieven had.
Bomexpert erbij, vond explosieven.
Misschien dacht ie dat het vandaag carnaval wasquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:19 schreef MrJones het volgende:
[..]
Sowieso ben je al redelijk verward als je als man in een witte jurk loopt.
Buiten de carnaval natuurlijk.
Want misschien dacht hij wel dat ze bijna afgingen en wilde hij de mensen nog even bang maken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan nog ga je niet van te voren roepen dat je een bom hebt en dat iedereen dood gaat.
Misschien had hij geen geduld of werd hij bang. We zullen het nog wel eens horen denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vaag, Utrecht ligt natuurlijk veel meer voor de hand om een bom te laten afgaan...
Met groene jas ipv rode.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
Man in witte jurk..
[ afbeelding ]
Gevonden?
Geduld.. misschien is het een begin van een gecoordineerde aktie. Er zijn meer witte jurken verkocht gisterquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Vaag, Utrecht ligt natuurlijk veel meer voor de hand om een bom te laten afgaan...
Is altijd de beste afleiding he, iedereen alert maken in plaats van 'gewoon' Amsterdam CS opblazen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:21 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Straks is dit een afleiding of zo en wordt zometeen ineens Amsterdam CS opgeblazen.
quote:Op station Den Bosch is in een intercity van Roosendaal naar Zwolle een verdachte vondst gedaan. Volgens de NS is het een bom. De politie wil dat niet bevestigen.
Foto
Passagiers hadden alarm geslagen. Een man gedroeg zich verdacht. Hij droeg een lang wit gewaad en een groene jas. Hij zou toespelingen hebben gemaakt op de aanslagen van 11 september 2001.
De trein en het station werden ontruimd en de Explosieven Opruimingsdienst kwam erbij. Het treinverkeer rond Den Bosch ligt voorlopig stil.
Want dan ligt het hele treinverkeer plat, althans, 80% oidquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Politie: nog geen explosieven aangetroffen
STATION DEN BOSCH
DEN BOSCH (ANP) - In de trein op het station in Den Bosch zijn
dinsdagochtend nog geen explosieven gevonden. De Nederlandse
Spoorwegen meldden dat, maar volgens de politie is er niets
aangetroffen. De Explosieven Opruimingsdienst Dienst is nog niet
onderweg, maar heeft van de politie ,,een voorwaarschuwing''
gekregen, aldus een woordvoerder van het ministerie van Defensie.
090923 feb
Dat verklaart zijn verwarring.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:25 schreef SwiffMeister het volgende:
Intercity?
Roosendaal-Zwolle is toch een sneltrein?
Nee, een Intercity. www.ns.nlquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:25 schreef SwiffMeister het volgende:
Intercity?
Roosendaal-Zwolle is toch een sneltrein?
Daar kon hij waarschijnlijk niet komen door alle vertragingen, gladde sporen, bevroren wissels, etc..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou weer een behoorlijke fail zijn van de NS jaquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:27 schreef MrJones het volgende:
Ja hoor, volgens NS wel, volgens politie niets aangetroffen. FAIL.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:28 schreef Disana het volgende:
Getuige
Hij vroeg hard om een sigaret in het Engels
Liep weg, kwam terug
Riep allah akbar
Begon hard te praten, zei dat hij tegen Bin Laden was
Staat nergens in Koran, Bijbel, boek van David
Niemand gelooft dat ik een bom heb
Man had niets bij zich
Muts en lange jurk, sportschoenen
Had een oortelefoontje
Er was geen paniek
Ontruiming
Man was bij twee agenten
Deed een kniebuiging
Indruk dat hij in de war was
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:28 schreef Disana het volgende:
Getuige
Hij vroeg hard om een sigaret in het Engels
Liep weg, kwam terug
Riep allah akbar
Begon hard te praten, zei dat hij tegen Bin Laden was
Staat nergens in Koran, Bijbel, boek van David
Niemand gelooft dat ik een bom heb
Man had niets bij zich
Muts en lange jurk, sportschoenen
Had een oortelefoontje
Er was geen paniek
Ontruiming
Man was bij twee agenten
Deed een kniebuiging
Indruk dat hij in de war was
Hopen maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:31 schreef Enchanter het volgende:
't zal achteraf allemaal wel meevallen denk ik
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef svefn het volgende:
Toch erg dat zo'n actie verplicht is omdat een gek wat roept
radio1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:32 schreef Kwaliteit het volgende:
Waar kijken jullie naar? NOS en RTL niet live in ieder geval
Nee, echt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:33 schreef svefn het volgende:
[..]gevalletje van mosterd na de maaltijd zou dat zijn
Zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:33 schreef ErikT het volgende:
Dus iemand gaat een trein opblazen, en dan voordat hij het doet, gaat hij dat aan iedereen vertellen.
Dat zaaaaaaal wel niet.
Hij had een waarheidsserum ingenomenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:33 schreef ErikT het volgende:
Dus iemand gaat een trein opblazen, en dan voordat hij het doet, gaat hij dat aan iedereen vertellen.
Dat zaaaaaaal wel niet.
Ik ben het er ook wel mee eens hoor, daar niet van. Was misschien een beetje verkeerde woordkeuze.quote:
quote:Update 09.29 uur:
Een woordvoerdster van de NS heeft zojuist in de radioshow van Edwin Evers op Radio 538 gezegd dat er wel een pakketje is gevonden, maar dat het nog niet duidelijk is of er explosieven inzitten.
Tja, zou jij zonder te oefenen het in 1 keer goed doen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef ErikT het volgende:
Als dit weer waar is...
Ik sta altijd zo versteld van het amateurisme van die lui.
Ach in de meeste gevallen is het dan ook niet hun hoofddoel om mensen op te blazenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef ErikT het volgende:
Als dit weer waar is...
Ik eerlijk gezegd ook, daarom denk ik ook dat het met een sisser zal aflopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef ErikT het volgende:
Als dit weer waar is...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef Kwaliteit het volgende:
hele grote ontruiming daar aan de hand volgens 538
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die groene jassen dragen zijn sowieso niet zo snugger.
Hangt zeer van de jas af.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die groene jassen dragen zijn sowieso niet zo snugger.
Wat de NS zegt, moet je sowieso niet geloven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:48 schreef MrJones het volgende:
Overigens, waarom denkt de NS eerder mededelingen te moeten doen over explosieven dan de politie? Lijkt me in alle gevallen een onverstandige zet, explosief of niet. Heel onhandig.
Ach normaal schieten ze al in paniek bij vallende herfstbladeren......quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:48 schreef MrJones het volgende:
Overigens, waarom denkt de NS eerder mededelingen te moeten doen over explosieven dan de politie? Lijkt me in alle gevallen een onverstandige zet, explosief of niet. Heel onhandig.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:42 schreef -SG- het volgende:
Kreeg net een mail van mijn tutor;
'Wie oh wie had er geen zin om vandaag naar school te gaan?'.
Ligt eraan of je een blokjesbuik of niet hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:52 schreef Bastard het volgende:
Dus een witte jurk met Carnaval aantrekken is geen goed idee?
Heeft ie dat echt gezegd, of lul je maar wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef MrJones het volgende:
Ooggetuige: man riep 'ik hou van Nederland, ik hou van Hollanders, shalali shalala!'
Wat een idioot gedoe dit, enige wat ik tot nu toe heb gehoord wat die gast heeft geroepen is in alles het tegenovergestelde van een dreiging met explosieven. Wat een verhaal weer dit. Gewoon een verwarde gast die nota bene roept hoe veel 'ie van Nederland houdt en hoe 'ie tegen Bin Laden is. Koester die jurken.
Zeg dan;quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef IkWilbert het volgende:
verdacht pakketje tvp... NS weet meer dan de politie?
Minus de shalali natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft ie dat echt gezegd, of lul je maar wat?
quote:Zoektocht levert niets op, speurhond ingezet
STATION DEN BOSCH
DEN BOSCH (ANP) - Explosievenverkenners hebben dinsdagochtend geen
explosieven gevonden de trein op station Den Bosch. Dat heeft de
politie meegedeeld. De trein zal volgens de politie nog een keer
worden gecontroleerd met behulp van een speciaal getrainde hond.
090951 feb
Wat heb jij gehoord? Was je erbij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef MrJones het volgende:
Ooggetuige: man riep 'ik hou van Nederland, ik hou van Hollanders, shalali shalala!'
Wat een idioot gedoe dit, enige wat ik tot nu toe heb gehoord wat die gast heeft geroepen is in alles het tegenovergestelde van een dreiging met explosieven. Wat een verhaal weer dit. Gewoon een verwarde gast die nota bene roept hoe veel 'ie van Nederland houdt en hoe 'ie tegen Bin Laden is. Koester die jurken.
Maar plus de shalala?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Minus de shalali natuurlijkDe rest wel volgens een ooggetuige net op Radio 1.
Er zijn twee getuigen aan het woord geweest op de radio.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat heb jij gehoord? Was je erbij?
Omdat ze 'm d'r zelf hebben neergelegd natuurlijk. Om ProRail te fucken hahahahaha.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, waarom is de NS zo overtuigd van het feit dat er een bom ligt.
Maar dat wordt niet bevestigd door de zoekactiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Die man blijkt dus wel spullen bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...
Omdat ze dan weer iets of iemand buiten henzelf de schuld kunnen geven van de vertragingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, waarom is de NS zo overtuigd van het feit dat er een bom ligt.
Zoals wat dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Die man blijkt dus wel spullen bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...
ik denk dat er meer aan de hand is
1. Priemende ogen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Net op RTL 7 - kan niet worden bevestigd door de politie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...
Helder: viral voor de Wereldomroep.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:04 schreef yvonne het volgende:
http://www.rnw.nl/nl/nederlands/article/bomalarm-trein-den-bosch
De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef DeParo het volgende:
Die hond moet de trein voor een tweede keer controleren.
Dus ik neem aan dat er niks is gevonden.
Wie weet. Hoop dat het een heule lange trein is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.
Maar door mensen.
Wie weet vind die hond wel iets...
Nope.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:08 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze het gerechtshof ook ontruimd eigenlijk? Avans DB iig niet.
Dat bedoel ik dus; Wie weet. Dan is het waarschijnlijk dat er op dit moment geen bom is gevonden en het alarm is afgezwakt naar een algemene bommelding, raar van de NS, ben toch wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.
Maar door mensen.
Wie weet vind die hond wel iets...
Klinkt ook nog niet logisch, maar zou helemaal een grap zijn.quote:Nothing happened, it was fake, just some drunk local Christian spreading the word of jesus...noone understood him #bommelding
Natuurlijk niet, voor de ingang van het station staan toch ook genoeg mensen. Als er echt een reële dreiging zou zijn zouden die mensen echt wel weggestuurd worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:08 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze het gerechtshof ook ontruimd eigenlijk? Avans DB iig niet.
Ja idd, het scheelt niet veel, Maar weet niet van welk punte ze rekenen, maar die roltrappen zitten wel minder dan 250 meter van gerechtshof af hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nope.
ik las via Twitter van niet, ze zitten nét een paar meter uit het gebied
Arnol?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:09 schreef MrJones het volgende:
Twitter:
[..]
Klinkt ook nog niet logisch, maar zou helemaal een grap zijn.
Dan nog, alsof het hele station opgeblazen zou wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja idd, het scheelt niet veel, Maar weet niet van welk punte ze rekenen, maar die roltrappen zitten wel minder dan 250 meter van gerechtshof af hoor.
Weeet jij veelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dan nog, alsof het hele station opgeblazen zou worden
Net of die uberhaupt nog in een jurk past.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Misschien was het Patty Brard wel...
Op GS wordt Vader Abraham genoemd. Profiel klopt: doorgedraaid, onsamenhangend, 'ik hou van Hollanders', Brabant, licht ontvlambaar en die jurk zie ik ook maar zo voor me.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Misschien was het Patty Brard wel...
Wat is het verschil tussen een echte terrorist en een idioot?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lachen johhebben we dan eindelijk een echte terrorist?
ow wacht, het is gewoon een idioot.
Bronquote:DEN BOSCH - In een overvolle trein in Den Bosch is dinsdagmorgen paniek uitgebroken nadat een man had geroepen dat hij een bom bij zich had. De politie heeft de reiziger aangehouden. Volgens ooggetuigen droeg de man een lang wit gewaad met een groene jas. Hij zou toespelingen hebben gemaakt op de aanslagen op 11 september 2001 in New York en Washington.
De man zat in de intercity van Roosendaal naar Zwolle. Reizigers vonden dat hij verward en verdacht overkwam en waarschuwden enkele beveiligers van de NS. Toen zij de man aanspraken, riep hij opeens dat er een bom in de trein lag. Service- en veiligheidsmedewerkers van de NS droegen de man over aan de politie.
Explosievenverkenners hebben de trein inmiddels uitgekamd, maar geen explosieven aangetroffen. De trein zal volgens de politie nog een keer worden gecontroleerd met behulp van een speciaal getrainde hond.
Het treinverkeer van en naar Den Bosch ligt inmiddels volledig stil. Het station en het stationsplein zijn volledig afgezet en het gevaar wordt zo groot geacht dat de politie ook een aantal kantoren rond het station heeft ontruimd. het gaat om De Van Lanschot kantoortoren, waar zo'n 400 mensen werken, en een deel van het paleis van Justitie. Van de rechtbank zijn de kantoren ontruimd. De zittingszalen bevinden zich aan de achterkant van het pand. Ook enkele winkels en appartementen zijn inmiddels ontruimd.
Inmiddels is de aangehouden man naar het politiebureau gebracht. De politie kon nog niet zeggen waarvan de man precies wordt verdacht.
Een bom.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:14 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een echte terrorist en een idioot?
Een echte terrorist blaast iets op, een idioot loopt maar wat te brallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:14 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een echte terrorist en een idioot?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:17 schreef Adolecens het volgende:
Daarnaast vind ik Roosendaal - Zwolle niet de meest logische route voor een aanslag. Als je dan toch wat van plan bent, neem de lijn tussen Amsterdam - Den Haag ofzo..
Treinen vliegen niet....dus het zelfde als 11 sept is niet haalbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Libris het volgende:
stilgelegd.
11 september 2001.
Brabant heeft een economie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die man zal een dure rekening thuisgestuurd krijgen.
Een bom en een kruisje? Vlug! Ontruim de kerken!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Adolecens het volgende:
Microsoft wist van bommelding!
Type treinstelnummer "NS MU66" eens in Word en verander lettertype naar wingdings!
wow net gedaan,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Adolecens het volgende:
Type treinstelnummer "NS MU66" eens in Word en verander lettertype naar wingdings!
Eerder tussen Eindhoven-Amsterdam-Schiphol. Vanochtend ook weer in een lekker drukke trein 45 minuten voor Den Bosch moeten wachten, kon drukker, maar goed net voor spitsuur.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:17 schreef Adolecens het volgende:
Daarnaast vind ik Roosendaal - Zwolle niet de meest logische route voor een aanslag. Als je dan toch wat van plan bent, neem de lijn tussen Amsterdam - Den Haag ofzo..
Twee zandlopers!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Adolecens het volgende:
quote:Beste grap tot nu toe over Den Bosch: Allahf!
Ja en nu? Bodyscanners bij de ingang van elk station?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:23 schreef DeParo het volgende:
Het is wel zo duidelijk dat in een rijdende intercity het zo makkelijk is om een enorm dodelijke aanslag te plegen. Er wordt niet of nauwelijks gecontroleerd, een serieuze terrorist zal echt niet gaan roepen, en als hij dat doet dan zal hij 2 tellen later ook zeer waarschijnlijk daadwerkelijk op z'n minst proberen te ontploffen hm.
Te lang in de Koran rondgesnuffeld, dan krijg je dat soort kuren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De "dader' zal wel een psychoot zijn met problemen in zijn neuronen receptoren.²
Waarom zou er niets gedaan kunnen worden, jij zal de eerste zijn, als er iets daadwerkelijk gebeurt die gaat klagen dat de overheid te weinig heeft gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja en nu? Bodyscanners bij de ingang van elk station?
Een dodelijke aanslag kan altijd gepleegd worden, daar heb je geen trein of vliegtuig voor nodig.
quote:Grmpf, als je dan een aanslag wilt plegen, doe het dan niet met een witte jurk, een lange baard en dan rond gaan lopen in de trein "Er ligt een bom. Jullie gaan allemaal dood. net als in 2001 in New York"
Die man heeft duidelijk niet het boek "aanslagen voor dummies" gelezen.
Dat verklaart inderdaad de rare gedachtekronkels van Hans Jansen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Te lang in de Koran rondgesnuffeld, dan krijg je dat soort kuren.
Gelukkig kon je inzoomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef Adolecens het volgende:
Er schijnen nu een aantal helikopters boven het station te hangen. Eén ervan is van de politie, de andere een grote legergroene van het leger, die waarschijnlijk de speurhond komt afzetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blame Twitterquote:
Ah, ik vroeg me al af waarom er steeds helicopters boven mn huis circelden.quote:
Loopt die in witte jurken door stationshallen??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verklaart inderdaad de rare gedachtekronkels van Hans Jansen.
Ik had het over gedachtekronkels Ringo, wel goed lezen he.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Loopt die in witte jurken door stationshallen??
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou er niets gedaan kunnen worden, jij zal de eerste zijn, als er iets daadwerkelijk gebeurt die gaat klagen dat de overheid te weinig heeft gedaan.
Leuke naam voor een kloon trouwens.quote:
Bomhond!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Kwaliteit het volgende:
bomhond is gearriveerd
quote:"Ik kom er net vandaan: meneertje stond in een wit gewaad met een wit hoofddekseltje te schreeuwen ALLAH ALLAH ALLAH. Vervolgens vroeg hij een voorbijganger om een sigaret, waarna hij riep: I LOVE HOLLAND, FUCK BIN LADEN. Daarna ging hij vrolijk verder: ALLAH ALLAH ALLAH. Ik vond het overigens wel eng dat de man in hetzelfde treinstel als mij plaats had genomen en dat zijn witte gewaad rond zijn middel opvallend goed gevuld was (het was overduidelijk geen dikke buik)."
Wow, die ga ik echt nomineren voor woord van het jaar 2010.quote:
Tenminste wel het geprobeerd tegen te houden en dat is altijd beter dan helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Aandemur het volgende:
[..]
![]()
Dan zouden we echt doorslaan.
Al vind er een keer een bomaanslag plaats. Nou ja, pech gehad. Mensen altijd meteen in paniek, onze vrijheid wordt ontnomen etc. Doe gewoon normaal joh.
Jezelf voor lul zetten door de meest debiele maatregelen te nemen die toch niet werken, maar eerder een last zijn voor velen, dat is pas triest.
quote:
Waar stop je anders je broodtrommel met zo'n rare jurk aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
"Ik kom er net vandaan: meneertje stond in een wit gewaad met een wit hoofddekseltje te schreeuwen ALLAH ALLAH ALLAH. Vervolgens vroeg hij een voorbijganger om een sigaret, waarna hij riep: I LOVE HOLLAND, FUCK BIN LADEN. Daarna ging hij vrolijk verder: ALLAH ALLAH ALLAH. Ik vond het overigens wel eng dat de man in hetzelfde treinstel als mij plaats had genomen en dat zijn witte gewaad rond zijn middel opvallend goed gevuld was (het was overduidelijk geen dikke buik)."
He, voortaan een andere naam voor die hondquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Kwaliteit het volgende:
bomhond is gearriveerd
Zoals wat dan? Hoe zie jij dat voor je, die extra maatregelen op stations? En hoe gaat dat werken in de spits?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou er niets gedaan kunnen worden,
Wat ken je me toch goed zegquote:jij zal de eerste zijn, als er iets daadwerkelijk gebeurt die gaat klagen dat de overheid te weinig heeft gedaan.
Tsja, die illusie heb ik al jaren geleden laten varen. Als iemand echt iets wil, dan kun je diegene echt niet tegenhouden. Hopen dat zijn onkunde parten speelt. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tenminste wel het geprobeerd tegen te houden en dat is altijd beter dan helemaal niets doen.
inderdaad....dit is geen bomb melding maar een persoon met issue'squote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:42 schreef Bomhond het volgende:
Het ruikt hier wel een beetje vreemd, mensen!
Zou wat zijn als ie zo meteen aan een bom snuffelt waardoor dat bommetje afgaat.quote:
Erg geloofwaardig kanaal ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWSPvdA wil verkiezingen uitstellen vanwege bommelding
http://twitter.com/Mutsaerts
Je vergeet de NSquote:
Eerst nog even doorsnuffelen. Zeiken doe je maar nadat je die bom gevonden hebt.quote:
Heel de tijd dat GOD gezeikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef MrJones het volgende:
[Radio 1] Woordvoerder: tot nu toe niets gevonden, hond zoekt nog wel, NS-woordvoerster is een muts
Hoi blax.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef Blaxje het volgende:
Dat was me nog eens een ochtend. Op weg naar school, maar ik kon bij Den Bosch meteen rechtsomkeert maken. In de vrieskouWel grappig dat ik aan het begin nog bijna een spoor op ben gekomen toen een politieman ineens achter me aanrende en halt riep
Moslims naar de zee dragen dan maar?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat je dit soort zaken maar op één manier kan voorkomen: je buitenlandpolicy adjusten.
Alle andere "oplossingen" vallen in de categorie water naar de zee dragen.²
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef Blaxje het volgende:
Goeie dag voor Geert Wilders trouwens!
Dat zou mooi zijn. Je hoopt toch niet dat er écht een bom ligtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef Tism het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee, en is het een storm in een glas water..
* JohnLocke begint een alu-hoedje te vouwen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef MrJones het volgende:
Door die NS-muts duiken natuurlijk de eeste conspiracy theorieen alweer op. Er is natuurlijk wel een bom gevonden, maar de overheid verzwijgt dit. Waarom hangt er anders een helicopter van defensie. Ik kop het voorzetje even in: links probeert het onder de pet te houden, omdat ze anders een nog grotere verkiezingsnederlaag vreest.
Zucht.
Er zit nog wat mayo op je neusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef Bomhond het volgende:
Focking troep hiero.Wie eet er nou patat in de trein?
Nog niks van belang gevonden hoor.
quote:Omroep Brabant: De verdachte zou een moslim uit Bergen op Zoom zijn. Volgens Elsevier gaat het om een Arabisch sprekende man, die ‘Allahu akbar’ riep. Ook riep hij dat hij moslim was dat hij van alle Nederlanders houdt en Osama Bin Laden haat. En hij vroeg om een sigaret.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Er zit nog wat mayo op je neus
Nee, tuurlijk niet..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Je hoopt toch niet dat er écht een bom ligt
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef MrJones het volgende:
Door die NS-muts duiken natuurlijk de eeste conspiracy theorieen alweer op. Er is natuurlijk wel een bom gevonden, maar de overheid verzwijgt dit. Waarom hangt er anders een helicopter van defensie. Ik kop het voorzetje even in: links probeert het onder de pet te houden, omdat ze anders een nog grotere verkiezingsnederlaag vreest.
Zucht.
Ja die logica ontgaat me ook even.quote:
'En hij vroeg om een sigaret.'quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef Adolecens het volgende:
Hij weet het toch wel mooi te verdraaien:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:56 schreef MrJones het volgende:
[..]
Vind je? Tot nu toe bewijzen alle feiten van vandaag het tegendeel van wat Wilders beweert.
Heb ik vanuit het raam hier nog niet gezienquote:
Ik ben trouwens m'n fietssleutel eens vergeten in een trein, dus mocht je die terugvinden; pm me ff wil je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:56 schreef Bomhond het volgende:
[..]Lach er maar om. Ik ben een prof, geen clown.
Neerschieten die hapquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Heb ik vanuit het raam hier nog niet gezien
Alle mensen die roken zijn terroristen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef MrJones het volgende:
[..]
'En hij vroeg om een sigaret.'
Mooiste laatste zin in relatie tot bom(melding) ever.
Hij wilde daar de bom in zijn schoen mee aansteken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alle mensen die roken zijn terroristen.
Alle mensen zijn potentieel terrorist.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alle mensen die roken zijn terroristen.
Of het was iets van "Allaaf waar is de bar?" Klinkt natuurlijk wel dreigend als een kerel in een witte jurk dat roeptquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef MrJones het volgende:
[..]
'En hij vroeg om een sigaret.'
Mooiste laatste zin in relatie tot bom(melding) ever.
quote:Reaguurder Algebra: "Ik kom er net vandaan: meneertje stond in een wit gewaad met een wit hoofddekseltje te schreeuwen ALLAH ALLAH ALLAH. Vervolgens vroeg hij een voorbijganger om een sigaret, waarna hij riep: I LOVE HOLLAND, FUCK BIN LADEN. Daarna ging hij vrolijk verder: ALLAH ALLAH ALLAH. Ik vond het overigens wel eng dat de man in hetzelfde treinstel als mij plaats had genomen en dat zijn witte gewaad rond zijn middel opvallend goed gevuld was (het was overduidelijk geen dikke buik)."
En over 5 minuten is het weer anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Tism het volgende:
Zie je wel, geen bom gevonden..
het is een storm in een glas water..![]()
Dat was al geplaatstquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of het was iets van "Allaaf waar is de bar?" Klinkt natuurlijk wel dreigend als een kerel in een witte jurk dat roept
En verder op GS:
[..]
Logisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij wilde daar de bom in zijn schoen mee aansteken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Duidelijk dus die man was vreselijk in de war
Zou toch spannend zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Je hoopt toch niet dat er écht een bom ligt
Alweer?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.oetsie.nl/live gaat zo LIVE (via mobiel telefoon)
Niet spannend op een prettige manierquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.oetsie.nl/live gaat zo LIVE (via mobiel telefoon)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |