Je kunt de groeten uit brabant krijgen.. KUTquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:11 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Sorry, ik wilde gewoon echt niet naar school vandaag.
ik denk dat dat nog wel bijgesteld wordt want met een bommelding zullen ze wel voorzichtiger zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:11 schreef Tha_Erik het volgende:
s-Hertogenbosch
Dinsdag 9 Februari 08:04
Oorzaak Rond s-Hertogenbosch rijden geen treinen door beperkingen op last van de politie.
Verwachting Houdt u rekening met extra overstappen en een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 9:00 uur verholpen.
Reisadvies Reizigers tussen Utrecht Centraal en Breda/Eindhoven reizen via Rotterdam Centraal.
Reizigers tussen Utrecht Centraal en Venlo reizen via Arnhem.
ns.nl
Hoe ziet bomwaardig gedrag er precies uit.quote:Het station Den Bosch is ontruimd.In
een trein zat volgens de politie een
verdachte man.Vanwege zijn gedrag denkt
de politie dat er in de trein een bom
ligt. Van en naar Den Bosch rijden geen
treinen.
Iemand die nerveus zijn tas in de gaten houdt, rare codes intoetst op zijn mobiele telefoon of door de trein roept dat hij een bom heeft?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:46 schreef MrJones het volgende:
Teletekst:
[..]
Hoe ziet bomwaardig gedrag er precies uit.
Ik hoorde net op het nieuws dat eind van de ochtend weer treinen zullen rijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:01 schreef -SG- het volgende:
Hmm hoor op het nieuws dat er tot ver in de ochtend het station onderzocht wordt.
Oftewel, vandaag rijden er geen treinen dus.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:46 schreef MrJones het volgende:
Teletekst:
[..]
Hoe ziet bomwaardig gedrag er precies uit.
ik hoorde het ook, wtf!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:01 schreef groenen het volgende:
Die gast had daadwerkelijk explosieven bij zich.
serieusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:04 schreef Disana het volgende:
Er zijn explosieven in de trein gevonden.
Misschien zat hij in de trein naar Utrecht en wilde hij daar de boel opblazen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou iemand Den Bosch willen opblazen?
Ik bedoel... Den Bósch! Kom op zeg!
Een fanatieke carnaval-hater?
Hij nam aanstoot aan de Bossche bol?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zou iemand Den Bosch willen opblazen?
Ik bedoel... Den Bósch! Kom op zeg!
Een fanatieke carnaval-hater?
Bereid je maar vast voor op de reacties... het is een man in een witte jurk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:09 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zou wat zijn, een carnavalsstunt ...
quote:BREDA/DEN BOSCH - Rond acht is station Den Bosch ontruimd na een bommelding. De dader, die vermoedelijk opgestapt is in Breda, zou al zijn opgepakt.
Op Twitter regende het rond acht uur berichten over de de bommelding. Zo verscheen meerdere keren dat een man in een wit gewaad zou zijn opgepakt. Hij zou even daarvoor bij het station hebben gelopen en 'Ik heb een bom, ik heb een bom' hebben geroepen. Volgens twee Twitteraars zou de man in Breda op de trein zijn opgestapt. Dat moet echter door de politie nog worden bevestigd.
De achterkant werd daarop als eerste ontruimd, vertelt meneer Bolder via Twitter. Politie en brandweer zijn massaal uitgerukt en hebben daarop het station ontruimd. Volgens de NS kan de vertraging oplopen tot een uur. Op foto's die reizigers maken met hun mobiele telefoon is te zien dat het plein voor het station vol staat met mensen.
Ook alle hoge gebouwen rondom het station zouden door de Explosieve Opruimingsdienst worden ontruimd.
Lijn Roosendaal - Zwolle.. dus dan kan je kiezen uit Etten-Leur, Gilze-Rijen, Tilburg, Den Bosch, Oss, Nijmegen, Arnhem, Elst, Dieren, Zutphen, Olst, Wijhe en Zwolle.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien zat hij in de trein naar Utrecht en wilde hij daar de boel opblazen?
...of niet volgens de post boven mij.
Precies andersom... De politie zegt dat er nog niks gevonden is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:11 schreef Disana het volgende:
De NS kan nog niet bevestigen dat het om explosieven gaat. De woordvoerder van de politie zei echter dat ze al waren gevonden. Beetje rommelig dus nog.
Op Radio 1 was het andersom, we zullen het gauw genoeg horen denk ik. Woningen worden nu ook ontruimd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Precies andersom... De politie zegt dat er nog niks gevonden is.
Hoezo zou ik mij moeten voorbereiden op reacties. Ik ben wel wat meer gewend hoor. Een daadwerkelijke terrorist had het ding allang opgeblazen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op de reacties... het is een man in een witte jurk.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Libris het volgende:
en er is een bom aan boord
NS:bom gevonden in trein Den Bosch
` Het station van Den Bosch is
ontruimd.In een trein zat volgens de
politie een verdachte man.Hij riep dat
hij een bom had die zou ontploffen.De
politie heeft hem aangehouden.Het
treinverkeer van en naar Den Bosch is
stilgelegd.
Bij het doorzoeken van de trein zijn
volgens de NS explosieven gevonden.
De verdachte vertelde de medepassagiers
dat hun hetzelfde zou overkomen als op
11 september 2001.
Er vliegt een vliegtuig in de trein?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Libris het volgende:
11 september 2001.
Ik ben ook Radio 1 aan het luisteren. Het was de woordvoerdster van de politie die zei dat ze nog aan het zoeken waren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Radio 1 was het andersom, we zullen het gauw genoeg horen denk ik. Woningen worden nu ook ontruimd.
ja, of we hebben vet mazzel gehad en was het zo'n kneus die zn zelfgemaakte bom niet aan de praat kreeg achteraf. Waarbij we in dat geval ONTZETTEND veel mazzel hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef MrJones het volgende:
Dit klinkt weer een beetje als een 'net-niet-terrorist'. Op het station al heel hard roepen dat je een bom hebt, daadwerkelijk een bom hebben, maar 'm niet af laten gaan - mwah, dan ben je niet echt fatalistisch ingesteld.
Zo hoog is station den bosch toch niet? Ik bedoel het WTC was veel hoger.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Libris het volgende:
en er is een bom aan boord
NS:bom gevonden in trein Den Bosch
` Het station van Den Bosch is
ontruimd.In een trein zat volgens de
politie een verdachte man.Hij riep dat
hij een bom had die zou ontploffen.De
politie heeft hem aangehouden.Het
treinverkeer van en naar Den Bosch is
stilgelegd.
Bij het doorzoeken van de trein zijn
volgens de NS explosieven gevonden.
11 september 2001.
NS zou inmiddels hebben bevestigd dat het om een bom gaat, maar misschien/hopelijk loopt de communicatie stroef en is het allemaal loos alarmquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Op Radio 1 was het andersom, we zullen het gauw genoeg horen denk ik. Woningen worden nu ook ontruimd.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er vliegt een vliegtuig in de trein?
Lijkt meer op Madrid dan op 9/11
No shit, imo zijn alle mensen die explosieven bij zich hebben en mensen willen opblazen verwardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef alors het volgende:
Getuigen zeggen dat de man verward leek.
Dat zou IMHO best een kwalijke zaak zijn. Roepen dat er iets aan boord ligt, en vervolgens toch moeten melden dat het er toch niet isquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
NS zou inmiddels hebben bevestigd dat het om een bom gaat, maar misschien/hopelijk loopt de communicatie stroef en is het allemaal loos alarm
Ik luister ook radio1, het was zoals ik het zeiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee. De eerste berichten waren dat de explosieven al wel waren gevonden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Ik ben ook Radio 1 aan het luisteren. Het was de woordvoerdster van de politie die zei dat ze nog aan het zoeken waren.
Jahaa en aan het eind van de ochtend krijgen we te horen dat het nog wel een aantal uur zal duren voordat er weer treinen rijdenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hoorde net op het nieuws dat eind van de ochtend weer treinen zullen rijden.Dus je kan gewoon naar school.
Dan nog ga je niet van te voren roepen dat je een bom hebt en dat iedereen dood gaat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, of we hebben vet mazzel gehad en was het zo'n kneus die zn zelfgemaakte bom niet aan de praat kreeg achteraf. Waarbij we in dat geval ONTZETTEND veel mazzel hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |