quote:Zoektocht levert niets op, speurhond ingezet
STATION DEN BOSCH
DEN BOSCH (ANP) - Explosievenverkenners hebben dinsdagochtend geen
explosieven gevonden de trein op station Den Bosch. Dat heeft de
politie meegedeeld. De trein zal volgens de politie nog een keer
worden gecontroleerd met behulp van een speciaal getrainde hond.
090951 feb
Wat heb jij gehoord? Was je erbij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef MrJones het volgende:
Ooggetuige: man riep 'ik hou van Nederland, ik hou van Hollanders, shalali shalala!'
Wat een idioot gedoe dit, enige wat ik tot nu toe heb gehoord wat die gast heeft geroepen is in alles het tegenovergestelde van een dreiging met explosieven. Wat een verhaal weer dit. Gewoon een verwarde gast die nota bene roept hoe veel 'ie van Nederland houdt en hoe 'ie tegen Bin Laden is. Koester die jurken.
Maar plus de shalala?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Minus de shalali natuurlijkDe rest wel volgens een ooggetuige net op Radio 1.
Er zijn twee getuigen aan het woord geweest op de radio.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat heb jij gehoord? Was je erbij?
Omdat ze 'm d'r zelf hebben neergelegd natuurlijk. Om ProRail te fucken hahahahaha.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, waarom is de NS zo overtuigd van het feit dat er een bom ligt.
Maar dat wordt niet bevestigd door de zoekactiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Die man blijkt dus wel spullen bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...
Omdat ze dan weer iets of iemand buiten henzelf de schuld kunnen geven van de vertragingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, waarom is de NS zo overtuigd van het feit dat er een bom ligt.
Zoals wat dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Die man blijkt dus wel spullen bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...
ik denk dat er meer aan de hand is
1. Priemende ogen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Net op RTL 7 - kan niet worden bevestigd door de politie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...
Helder: viral voor de Wereldomroep.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:04 schreef yvonne het volgende:
http://www.rnw.nl/nl/nederlands/article/bomalarm-trein-den-bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |