Ik eerlijk gezegd ook, daarom denk ik ook dat het met een sisser zal aflopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef ErikT het volgende:
Als dit weer waar is...
Ik sta altijd zo versteld van het amateurisme van die lui.

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef Kwaliteit het volgende:
hele grote ontruiming daar aan de hand volgens 538

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die groene jassen dragen zijn sowieso niet zo snugger.

Hangt zeer van de jas af.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die groene jassen dragen zijn sowieso niet zo snugger.

Wat de NS zegt, moet je sowieso niet geloven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:48 schreef MrJones het volgende:
Overigens, waarom denkt de NS eerder mededelingen te moeten doen over explosieven dan de politie? Lijkt me in alle gevallen een onverstandige zet, explosief of niet. Heel onhandig.

Ach normaal schieten ze al in paniek bij vallende herfstbladeren......quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:48 schreef MrJones het volgende:
Overigens, waarom denkt de NS eerder mededelingen te moeten doen over explosieven dan de politie? Lijkt me in alle gevallen een onverstandige zet, explosief of niet. Heel onhandig.

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:42 schreef -SG- het volgende:
Kreeg net een mail van mijn tutor;
'Wie oh wie had er geen zin om vandaag naar school te gaan?'.

Ligt eraan of je een blokjesbuik of niet hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:52 schreef Bastard het volgende:
Dus een witte jurk met Carnaval aantrekken is geen goed idee?

Heeft ie dat echt gezegd, of lul je maar wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef MrJones het volgende:
Ooggetuige: man riep 'ik hou van Nederland, ik hou van Hollanders, shalali shalala!'
Wat een idioot gedoe dit, enige wat ik tot nu toe heb gehoord wat die gast heeft geroepen is in alles het tegenovergestelde van een dreiging met explosieven. Wat een verhaal weer dit. Gewoon een verwarde gast die nota bene roept hoe veel 'ie van Nederland houdt en hoe 'ie tegen Bin Laden is. Koester die jurken.

Zeg dan;quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef IkWilbert het volgende:
verdacht pakketje tvp... NS weet meer dan de politie?

Minus de shalali natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft ie dat echt gezegd, of lul je maar wat?

quote:Zoektocht levert niets op, speurhond ingezet
STATION DEN BOSCH
DEN BOSCH (ANP) - Explosievenverkenners hebben dinsdagochtend geen
explosieven gevonden de trein op station Den Bosch. Dat heeft de
politie meegedeeld. De trein zal volgens de politie nog een keer
worden gecontroleerd met behulp van een speciaal getrainde hond.
090951 feb

Wat heb jij gehoord? Was je erbij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef MrJones het volgende:
Ooggetuige: man riep 'ik hou van Nederland, ik hou van Hollanders, shalali shalala!'
Wat een idioot gedoe dit, enige wat ik tot nu toe heb gehoord wat die gast heeft geroepen is in alles het tegenovergestelde van een dreiging met explosieven. Wat een verhaal weer dit. Gewoon een verwarde gast die nota bene roept hoe veel 'ie van Nederland houdt en hoe 'ie tegen Bin Laden is. Koester die jurken.

Maar plus de shalala?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:55 schreef MrJones het volgende:
[..]
Minus de shalali natuurlijkDe rest wel volgens een ooggetuige net op Radio 1.

Er zijn twee getuigen aan het woord geweest op de radio.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:56 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Wat heb jij gehoord? Was je erbij?

Omdat ze 'm d'r zelf hebben neergelegd natuurlijk. Om ProRail te fucken hahahahaha.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, waarom is de NS zo overtuigd van het feit dat er een bom ligt.

Maar dat wordt niet bevestigd door de zoekactiequote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Die man blijkt dus wel spullen bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...

Omdat ze dan weer iets of iemand buiten henzelf de schuld kunnen geven van de vertragingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, waarom is de NS zo overtuigd van het feit dat er een bom ligt.

Zoals wat dan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
Die man blijkt dus wel spullen bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...
ik denk dat er meer aan de hand is

1. Priemende ogen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:

Net op RTL 7 - kan niet worden bevestigd door de politie.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:01 schreef Kwaliteit het volgende:
bij zich te hebben gehad die gevaarlijk blijken te zijn...

Helder: viral voor de Wereldomroep.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:04 schreef yvonne het volgende:
http://www.rnw.nl/nl/nederlands/article/bomalarm-trein-den-bosch

De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef DeParo het volgende:
Die hond moet de trein voor een tweede keer controleren.
Dus ik neem aan dat er niks is gevonden.

Wie weet. Hoop dat het een heule lange trein is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.
Maar door mensen.
Wie weet vind die hond wel iets...

Nope.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:08 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze het gerechtshof ook ontruimd eigenlijk? Avans DB iig niet.

Dat bedoel ik dus; Wie weet. Dan is het waarschijnlijk dat er op dit moment geen bom is gevonden en het alarm is afgezwakt naar een algemene bommelding, raar van de NS, ben toch wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.
Maar door mensen.
Wie weet vind die hond wel iets...

Klinkt ook nog niet logisch, maar zou helemaal een grap zijn.quote:Nothing happened, it was fake, just some drunk local Christian spreading the word of jesus...noone understood him #bommelding

Natuurlijk niet, voor de ingang van het station staan toch ook genoeg mensen. Als er echt een reële dreiging zou zijn zouden die mensen echt wel weggestuurd worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:08 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze het gerechtshof ook ontruimd eigenlijk? Avans DB iig niet.

Ja idd, het scheelt niet veel, Maar weet niet van welk punte ze rekenen, maar die roltrappen zitten wel minder dan 250 meter van gerechtshof af hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nope.
ik las via Twitter van niet, ze zitten nét een paar meter uit het gebied

Arnol?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:09 schreef MrJones het volgende:
Twitter:
[..]
Klinkt ook nog niet logisch, maar zou helemaal een grap zijn.

Dan nog, alsof het hele station opgeblazen zou wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja idd, het scheelt niet veel, Maar weet niet van welk punte ze rekenen, maar die roltrappen zitten wel minder dan 250 meter van gerechtshof af hoor.

Weeet jij veelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dan nog, alsof het hele station opgeblazen zou worden

Net of die uberhaupt nog in een jurk past.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Misschien was het Patty Brard wel...

Op GS wordt Vader Abraham genoemd. Profiel klopt: doorgedraaid, onsamenhangend, 'ik hou van Hollanders', Brabant, licht ontvlambaar en die jurk zie ik ook maar zo voor me.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Misschien was het Patty Brard wel...

Wat is het verschil tussen een echte terrorist en een idioot?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lachen johhebben we dan eindelijk een echte terrorist?
ow wacht, het is gewoon een idioot.

Bronquote:DEN BOSCH - In een overvolle trein in Den Bosch is dinsdagmorgen paniek uitgebroken nadat een man had geroepen dat hij een bom bij zich had. De politie heeft de reiziger aangehouden. Volgens ooggetuigen droeg de man een lang wit gewaad met een groene jas. Hij zou toespelingen hebben gemaakt op de aanslagen op 11 september 2001 in New York en Washington.
De man zat in de intercity van Roosendaal naar Zwolle. Reizigers vonden dat hij verward en verdacht overkwam en waarschuwden enkele beveiligers van de NS. Toen zij de man aanspraken, riep hij opeens dat er een bom in de trein lag. Service- en veiligheidsmedewerkers van de NS droegen de man over aan de politie.
Explosievenverkenners hebben de trein inmiddels uitgekamd, maar geen explosieven aangetroffen. De trein zal volgens de politie nog een keer worden gecontroleerd met behulp van een speciaal getrainde hond.
Het treinverkeer van en naar Den Bosch ligt inmiddels volledig stil. Het station en het stationsplein zijn volledig afgezet en het gevaar wordt zo groot geacht dat de politie ook een aantal kantoren rond het station heeft ontruimd. het gaat om De Van Lanschot kantoortoren, waar zo'n 400 mensen werken, en een deel van het paleis van Justitie. Van de rechtbank zijn de kantoren ontruimd. De zittingszalen bevinden zich aan de achterkant van het pand. Ook enkele winkels en appartementen zijn inmiddels ontruimd.
Inmiddels is de aangehouden man naar het politiebureau gebracht. De politie kon nog niet zeggen waarvan de man precies wordt verdacht.

Een bom.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:14 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een echte terrorist en een idioot?

Een echte terrorist blaast iets op, een idioot loopt maar wat te brallen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:14 schreef crrrN het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een echte terrorist en een idioot?

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:17 schreef Adolecens het volgende:
Daarnaast vind ik Roosendaal - Zwolle niet de meest logische route voor een aanslag. Als je dan toch wat van plan bent, neem de lijn tussen Amsterdam - Den Haag ofzo..

Treinen vliegen niet....dus het zelfde als 11 sept is niet haalbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:12 schreef Libris het volgende:
en er is een bom aan boord
NS:bom gevonden in trein Den Bosch
` Het station van Den Bosch is
ontruimd.In een trein zat volgens de
politie een verdachte man.Hij riep dat
hij een bom had die zou ontploffen.De
politie heeft hem aangehouden.Het
treinverkeer van en naar Den Bosch is
stilgelegd.
Bij het doorzoeken van de trein zijn
volgens de NS explosieven gevonden.
De verdachte vertelde de medepassagiers
dat hun hetzelfde zou overkomen als op
11 september 2001.

Brabant heeft een economie?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die man zal een dure rekening thuisgestuurd krijgen.

Een bom en een kruisje? Vlug! Ontruim de kerken!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Adolecens het volgende:
Microsoft wist van bommelding!
Type treinstelnummer "NS MU66" eens in Word en verander lettertype naar wingdings!

wow net gedaan,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Adolecens het volgende:
Type treinstelnummer "NS MU66" eens in Word en verander lettertype naar wingdings!

Eerder tussen Eindhoven-Amsterdam-Schiphol. Vanochtend ook weer in een lekker drukke trein 45 minuten voor Den Bosch moeten wachten, kon drukker, maar goed net voor spitsuur.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:17 schreef Adolecens het volgende:
Daarnaast vind ik Roosendaal - Zwolle niet de meest logische route voor een aanslag. Als je dan toch wat van plan bent, neem de lijn tussen Amsterdam - Den Haag ofzo..

Twee zandlopers!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Adolecens het volgende:

quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:19 schreef Adolecens het volgende:

quote:Beste grap tot nu toe over Den Bosch: Allahf!

Ja en nu? Bodyscanners bij de ingang van elk station?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:23 schreef DeParo het volgende:
Het is wel zo duidelijk dat in een rijdende intercity het zo makkelijk is om een enorm dodelijke aanslag te plegen. Er wordt niet of nauwelijks gecontroleerd, een serieuze terrorist zal echt niet gaan roepen, en als hij dat doet dan zal hij 2 tellen later ook zeer waarschijnlijk daadwerkelijk op z'n minst proberen te ontploffen hm.

Te lang in de Koran rondgesnuffeld, dan krijg je dat soort kuren.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De "dader' zal wel een psychoot zijn met problemen in zijn neuronen receptoren.²

Waarom zou er niets gedaan kunnen worden, jij zal de eerste zijn, als er iets daadwerkelijk gebeurt die gaat klagen dat de overheid te weinig heeft gedaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja en nu? Bodyscanners bij de ingang van elk station?
Een dodelijke aanslag kan altijd gepleegd worden, daar heb je geen trein of vliegtuig voor nodig.

quote:Grmpf, als je dan een aanslag wilt plegen, doe het dan niet met een witte jurk, een lange baard en dan rond gaan lopen in de trein "Er ligt een bom. Jullie gaan allemaal dood. net als in 2001 in New York"
Die man heeft duidelijk niet het boek "aanslagen voor dummies" gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |