Ik eerlijk gezegd ook, daarom denk ik ook dat het met een sisser zal aflopen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:37 schreef ErikT het volgende:
Als dit weer waar is...
Ik sta altijd zo versteld van het amateurisme van die lui.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:39 schreef Kwaliteit het volgende:
hele grote ontruiming daar aan de hand volgens 538
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die groene jassen dragen zijn sowieso niet zo snugger.
Hangt zeer van de jas af.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:44 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die groene jassen dragen zijn sowieso niet zo snugger.
Wat de NS zegt, moet je sowieso niet geloven.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:48 schreef MrJones het volgende:
Overigens, waarom denkt de NS eerder mededelingen te moeten doen over explosieven dan de politie? Lijkt me in alle gevallen een onverstandige zet, explosief of niet. Heel onhandig.
Ach normaal schieten ze al in paniek bij vallende herfstbladeren......quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:48 schreef MrJones het volgende:
Overigens, waarom denkt de NS eerder mededelingen te moeten doen over explosieven dan de politie? Lijkt me in alle gevallen een onverstandige zet, explosief of niet. Heel onhandig.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:42 schreef -SG- het volgende:
Kreeg net een mail van mijn tutor;
'Wie oh wie had er geen zin om vandaag naar school te gaan?'.
Ligt eraan of je een blokjesbuik of niet hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:52 schreef Bastard het volgende:
Dus een witte jurk met Carnaval aantrekken is geen goed idee?
Heeft ie dat echt gezegd, of lul je maar wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef MrJones het volgende:
Ooggetuige: man riep 'ik hou van Nederland, ik hou van Hollanders, shalali shalala!'
Wat een idioot gedoe dit, enige wat ik tot nu toe heb gehoord wat die gast heeft geroepen is in alles het tegenovergestelde van een dreiging met explosieven. Wat een verhaal weer dit. Gewoon een verwarde gast die nota bene roept hoe veel 'ie van Nederland houdt en hoe 'ie tegen Bin Laden is. Koester die jurken.
Zeg dan;quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef IkWilbert het volgende:
verdacht pakketje tvp... NS weet meer dan de politie?
Minus de shalali natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft ie dat echt gezegd, of lul je maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |