De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:06 schreef DeParo het volgende:
Die hond moet de trein voor een tweede keer controleren.
Dus ik neem aan dat er niks is gevonden.
Wie weet. Hoop dat het een heule lange trein is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.
Maar door mensen.
Wie weet vind die hond wel iets...
Nope.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:08 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze het gerechtshof ook ontruimd eigenlijk? Avans DB iig niet.
Dat bedoel ik dus; Wie weet. Dan is het waarschijnlijk dat er op dit moment geen bom is gevonden en het alarm is afgezwakt naar een algemene bommelding, raar van de NS, ben toch wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:07 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
De trein is nog niet door een hond gecontroleerd.
Maar door mensen.
Wie weet vind die hond wel iets...
Klinkt ook nog niet logisch, maar zou helemaal een grap zijn.quote:Nothing happened, it was fake, just some drunk local Christian spreading the word of jesus...noone understood him #bommelding
Natuurlijk niet, voor de ingang van het station staan toch ook genoeg mensen. Als er echt een reële dreiging zou zijn zouden die mensen echt wel weggestuurd worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:08 schreef -SG- het volgende:
Hebben ze het gerechtshof ook ontruimd eigenlijk? Avans DB iig niet.
Ja idd, het scheelt niet veel, Maar weet niet van welk punte ze rekenen, maar die roltrappen zitten wel minder dan 250 meter van gerechtshof af hoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:09 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nope.
ik las via Twitter van niet, ze zitten nét een paar meter uit het gebied
Arnol?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:09 schreef MrJones het volgende:
Twitter:
[..]
Klinkt ook nog niet logisch, maar zou helemaal een grap zijn.
Dan nog, alsof het hele station opgeblazen zou wordenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja idd, het scheelt niet veel, Maar weet niet van welk punte ze rekenen, maar die roltrappen zitten wel minder dan 250 meter van gerechtshof af hoor.
Weeet jij veelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dan nog, alsof het hele station opgeblazen zou worden
Net of die uberhaupt nog in een jurk past.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Misschien was het Patty Brard wel...
Op GS wordt Vader Abraham genoemd. Profiel klopt: doorgedraaid, onsamenhangend, 'ik hou van Hollanders', Brabant, licht ontvlambaar en die jurk zie ik ook maar zo voor me.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:12 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Misschien was het Patty Brard wel...
Wat is het verschil tussen een echte terrorist en een idioot?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
lachen johhebben we dan eindelijk een echte terrorist?
ow wacht, het is gewoon een idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |