Heel de tijd dat GOD gezeikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef MrJones het volgende:
[Radio 1] Woordvoerder: tot nu toe niets gevonden, hond zoekt nog wel, NS-woordvoerster is een muts
Hoi blax.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef Blaxje het volgende:
Dat was me nog eens een ochtend. Op weg naar school, maar ik kon bij Den Bosch meteen rechtsomkeert maken. In de vrieskouWel grappig dat ik aan het begin nog bijna een spoor op ben gekomen toen een politieman ineens achter me aanrende en halt riep
Moslims naar de zee dragen dan maar?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat je dit soort zaken maar op één manier kan voorkomen: je buitenlandpolicy adjusten.
Alle andere "oplossingen" vallen in de categorie water naar de zee dragen.²
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef Blaxje het volgende:
Goeie dag voor Geert Wilders trouwens!
Dat zou mooi zijn. Je hoopt toch niet dat er écht een bom ligtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef Tism het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee, en is het een storm in een glas water..
* JohnLocke begint een alu-hoedje te vouwen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef MrJones het volgende:
Door die NS-muts duiken natuurlijk de eeste conspiracy theorieen alweer op. Er is natuurlijk wel een bom gevonden, maar de overheid verzwijgt dit. Waarom hangt er anders een helicopter van defensie. Ik kop het voorzetje even in: links probeert het onder de pet te houden, omdat ze anders een nog grotere verkiezingsnederlaag vreest.
Zucht.
Er zit nog wat mayo op je neusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef Bomhond het volgende:
Focking troep hiero.Wie eet er nou patat in de trein?
Nog niks van belang gevonden hoor.
quote:Omroep Brabant: De verdachte zou een moslim uit Bergen op Zoom zijn. Volgens Elsevier gaat het om een Arabisch sprekende man, die ‘Allahu akbar’ riep. Ook riep hij dat hij moslim was dat hij van alle Nederlanders houdt en Osama Bin Laden haat. En hij vroeg om een sigaret.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Er zit nog wat mayo op je neus
Nee, tuurlijk niet..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Je hoopt toch niet dat er écht een bom ligt
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef MrJones het volgende:
Door die NS-muts duiken natuurlijk de eeste conspiracy theorieen alweer op. Er is natuurlijk wel een bom gevonden, maar de overheid verzwijgt dit. Waarom hangt er anders een helicopter van defensie. Ik kop het voorzetje even in: links probeert het onder de pet te houden, omdat ze anders een nog grotere verkiezingsnederlaag vreest.
Zucht.
Ja die logica ontgaat me ook even.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |