Dat verklaart inderdaad de rare gedachtekronkels van Hans Jansen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Te lang in de Koran rondgesnuffeld, dan krijg je dat soort kuren.
Gelukkig kon je inzoomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef Adolecens het volgende:
Er schijnen nu een aantal helikopters boven het station te hangen. Eén ervan is van de politie, de andere een grote legergroene van het leger, die waarschijnlijk de speurhond komt afzetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blame Twitterquote:
Ah, ik vroeg me al af waarom er steeds helicopters boven mn huis circelden.quote:
Loopt die in witte jurken door stationshallen??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verklaart inderdaad de rare gedachtekronkels van Hans Jansen.
Ik had het over gedachtekronkels Ringo, wel goed lezen he.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Loopt die in witte jurken door stationshallen??
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou er niets gedaan kunnen worden, jij zal de eerste zijn, als er iets daadwerkelijk gebeurt die gaat klagen dat de overheid te weinig heeft gedaan.
Leuke naam voor een kloon trouwens.quote:
Bomhond!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Kwaliteit het volgende:
bomhond is gearriveerd
quote:"Ik kom er net vandaan: meneertje stond in een wit gewaad met een wit hoofddekseltje te schreeuwen ALLAH ALLAH ALLAH. Vervolgens vroeg hij een voorbijganger om een sigaret, waarna hij riep: I LOVE HOLLAND, FUCK BIN LADEN. Daarna ging hij vrolijk verder: ALLAH ALLAH ALLAH. Ik vond het overigens wel eng dat de man in hetzelfde treinstel als mij plaats had genomen en dat zijn witte gewaad rond zijn middel opvallend goed gevuld was (het was overduidelijk geen dikke buik)."
Wow, die ga ik echt nomineren voor woord van het jaar 2010.quote:
Tenminste wel het geprobeerd tegen te houden en dat is altijd beter dan helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Aandemur het volgende:
[..]
![]()
Dan zouden we echt doorslaan.
Al vind er een keer een bomaanslag plaats. Nou ja, pech gehad. Mensen altijd meteen in paniek, onze vrijheid wordt ontnomen etc. Doe gewoon normaal joh.
Jezelf voor lul zetten door de meest debiele maatregelen te nemen die toch niet werken, maar eerder een last zijn voor velen, dat is pas triest.
quote:
Waar stop je anders je broodtrommel met zo'n rare jurk aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
"Ik kom er net vandaan: meneertje stond in een wit gewaad met een wit hoofddekseltje te schreeuwen ALLAH ALLAH ALLAH. Vervolgens vroeg hij een voorbijganger om een sigaret, waarna hij riep: I LOVE HOLLAND, FUCK BIN LADEN. Daarna ging hij vrolijk verder: ALLAH ALLAH ALLAH. Ik vond het overigens wel eng dat de man in hetzelfde treinstel als mij plaats had genomen en dat zijn witte gewaad rond zijn middel opvallend goed gevuld was (het was overduidelijk geen dikke buik)."
He, voortaan een andere naam voor die hondquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Kwaliteit het volgende:
bomhond is gearriveerd
Zoals wat dan? Hoe zie jij dat voor je, die extra maatregelen op stations? En hoe gaat dat werken in de spits?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou er niets gedaan kunnen worden,
Wat ken je me toch goed zegquote:jij zal de eerste zijn, als er iets daadwerkelijk gebeurt die gaat klagen dat de overheid te weinig heeft gedaan.
Tsja, die illusie heb ik al jaren geleden laten varen. Als iemand echt iets wil, dan kun je diegene echt niet tegenhouden. Hopen dat zijn onkunde parten speelt. Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tenminste wel het geprobeerd tegen te houden en dat is altijd beter dan helemaal niets doen.
inderdaad....dit is geen bomb melding maar een persoon met issue'squote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:42 schreef Bomhond het volgende:
Het ruikt hier wel een beetje vreemd, mensen!
Zou wat zijn als ie zo meteen aan een bom snuffelt waardoor dat bommetje afgaat.quote:
Erg geloofwaardig kanaal ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef Kwaliteit het volgende:
BREAKING NEWSPvdA wil verkiezingen uitstellen vanwege bommelding
http://twitter.com/Mutsaerts
Je vergeet de NSquote:
Eerst nog even doorsnuffelen. Zeiken doe je maar nadat je die bom gevonden hebt.quote:
Heel de tijd dat GOD gezeikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:48 schreef MrJones het volgende:
[Radio 1] Woordvoerder: tot nu toe niets gevonden, hond zoekt nog wel, NS-woordvoerster is een muts
Hoi blax.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:44 schreef Blaxje het volgende:
Dat was me nog eens een ochtend. Op weg naar school, maar ik kon bij Den Bosch meteen rechtsomkeert maken. In de vrieskouWel grappig dat ik aan het begin nog bijna een spoor op ben gekomen toen een politieman ineens achter me aanrende en halt riep
Moslims naar de zee dragen dan maar?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat je dit soort zaken maar op één manier kan voorkomen: je buitenlandpolicy adjusten.
Alle andere "oplossingen" vallen in de categorie water naar de zee dragen.²
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:51 schreef Blaxje het volgende:
Goeie dag voor Geert Wilders trouwens!
Dat zou mooi zijn. Je hoopt toch niet dat er écht een bom ligtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef Tism het volgende:
Volgens mij valt het allemaal wel mee, en is het een storm in een glas water..
* JohnLocke begint een alu-hoedje te vouwen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef MrJones het volgende:
Door die NS-muts duiken natuurlijk de eeste conspiracy theorieen alweer op. Er is natuurlijk wel een bom gevonden, maar de overheid verzwijgt dit. Waarom hangt er anders een helicopter van defensie. Ik kop het voorzetje even in: links probeert het onder de pet te houden, omdat ze anders een nog grotere verkiezingsnederlaag vreest.
Zucht.
Er zit nog wat mayo op je neusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef Bomhond het volgende:
Focking troep hiero.Wie eet er nou patat in de trein?
Nog niks van belang gevonden hoor.
quote:Omroep Brabant: De verdachte zou een moslim uit Bergen op Zoom zijn. Volgens Elsevier gaat het om een Arabisch sprekende man, die ‘Allahu akbar’ riep. Ook riep hij dat hij moslim was dat hij van alle Nederlanders houdt en Osama Bin Laden haat. En hij vroeg om een sigaret.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Er zit nog wat mayo op je neus
Nee, tuurlijk niet..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Je hoopt toch niet dat er écht een bom ligt
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:53 schreef MrJones het volgende:
Door die NS-muts duiken natuurlijk de eeste conspiracy theorieen alweer op. Er is natuurlijk wel een bom gevonden, maar de overheid verzwijgt dit. Waarom hangt er anders een helicopter van defensie. Ik kop het voorzetje even in: links probeert het onder de pet te houden, omdat ze anders een nog grotere verkiezingsnederlaag vreest.
Zucht.
Ja die logica ontgaat me ook even.quote:
'En hij vroeg om een sigaret.'quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:55 schreef Adolecens het volgende:
Hij weet het toch wel mooi te verdraaien:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:56 schreef MrJones het volgende:
[..]
Vind je? Tot nu toe bewijzen alle feiten van vandaag het tegendeel van wat Wilders beweert.
Heb ik vanuit het raam hier nog niet gezienquote:
Ik ben trouwens m'n fietssleutel eens vergeten in een trein, dus mocht je die terugvinden; pm me ff wil je?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:56 schreef Bomhond het volgende:
[..]Lach er maar om. Ik ben een prof, geen clown.
Neerschieten die hapquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Heb ik vanuit het raam hier nog niet gezien
Alle mensen die roken zijn terroristen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef MrJones het volgende:
[..]
'En hij vroeg om een sigaret.'
Mooiste laatste zin in relatie tot bom(melding) ever.
Hij wilde daar de bom in zijn schoen mee aansteken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alle mensen die roken zijn terroristen.
Alle mensen zijn potentieel terrorist.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alle mensen die roken zijn terroristen.
Of het was iets van "Allaaf waar is de bar?" Klinkt natuurlijk wel dreigend als een kerel in een witte jurk dat roeptquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:57 schreef MrJones het volgende:
[..]
'En hij vroeg om een sigaret.'
Mooiste laatste zin in relatie tot bom(melding) ever.
quote:Reaguurder Algebra: "Ik kom er net vandaan: meneertje stond in een wit gewaad met een wit hoofddekseltje te schreeuwen ALLAH ALLAH ALLAH. Vervolgens vroeg hij een voorbijganger om een sigaret, waarna hij riep: I LOVE HOLLAND, FUCK BIN LADEN. Daarna ging hij vrolijk verder: ALLAH ALLAH ALLAH. Ik vond het overigens wel eng dat de man in hetzelfde treinstel als mij plaats had genomen en dat zijn witte gewaad rond zijn middel opvallend goed gevuld was (het was overduidelijk geen dikke buik)."
En over 5 minuten is het weer anders.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Tism het volgende:
Zie je wel, geen bom gevonden..
het is een storm in een glas water..![]()
Dat was al geplaatstquote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Of het was iets van "Allaaf waar is de bar?" Klinkt natuurlijk wel dreigend als een kerel in een witte jurk dat roept
En verder op GS:
[..]
Logisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij wilde daar de bom in zijn schoen mee aansteken.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Duidelijk dus die man was vreselijk in de war
Zou toch spannend zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Je hoopt toch niet dat er écht een bom ligt
Alweer?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.oetsie.nl/live gaat zo LIVE (via mobiel telefoon)
Niet spannend op een prettige manierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |