Dat verklaart inderdaad de rare gedachtekronkels van Hans Jansen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef Ringo het volgende:
[..]
Te lang in de Koran rondgesnuffeld, dan krijg je dat soort kuren.
Gelukkig kon je inzoomen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:28 schreef Adolecens het volgende:
Er schijnen nu een aantal helikopters boven het station te hangen. Eén ervan is van de politie, de andere een grote legergroene van het leger, die waarschijnlijk de speurhond komt afzetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blame Twitterquote:
Ah, ik vroeg me al af waarom er steeds helicopters boven mn huis circelden.quote:
Loopt die in witte jurken door stationshallen??quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat verklaart inderdaad de rare gedachtekronkels van Hans Jansen.
Ik had het over gedachtekronkels Ringo, wel goed lezen he.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Loopt die in witte jurken door stationshallen??
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou er niets gedaan kunnen worden, jij zal de eerste zijn, als er iets daadwerkelijk gebeurt die gaat klagen dat de overheid te weinig heeft gedaan.
Leuke naam voor een kloon trouwens.quote:
Bomhond!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Kwaliteit het volgende:
bomhond is gearriveerd
quote:"Ik kom er net vandaan: meneertje stond in een wit gewaad met een wit hoofddekseltje te schreeuwen ALLAH ALLAH ALLAH. Vervolgens vroeg hij een voorbijganger om een sigaret, waarna hij riep: I LOVE HOLLAND, FUCK BIN LADEN. Daarna ging hij vrolijk verder: ALLAH ALLAH ALLAH. Ik vond het overigens wel eng dat de man in hetzelfde treinstel als mij plaats had genomen en dat zijn witte gewaad rond zijn middel opvallend goed gevuld was (het was overduidelijk geen dikke buik)."
Wow, die ga ik echt nomineren voor woord van het jaar 2010.quote:
Tenminste wel het geprobeerd tegen te houden en dat is altijd beter dan helemaal niets doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Aandemur het volgende:
[..]
![]()
Dan zouden we echt doorslaan.
Al vind er een keer een bomaanslag plaats. Nou ja, pech gehad. Mensen altijd meteen in paniek, onze vrijheid wordt ontnomen etc. Doe gewoon normaal joh.
Jezelf voor lul zetten door de meest debiele maatregelen te nemen die toch niet werken, maar eerder een last zijn voor velen, dat is pas triest.
quote:
Waar stop je anders je broodtrommel met zo'n rare jurk aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:37 schreef Jor_Dii het volgende:
"Ik kom er net vandaan: meneertje stond in een wit gewaad met een wit hoofddekseltje te schreeuwen ALLAH ALLAH ALLAH. Vervolgens vroeg hij een voorbijganger om een sigaret, waarna hij riep: I LOVE HOLLAND, FUCK BIN LADEN. Daarna ging hij vrolijk verder: ALLAH ALLAH ALLAH. Ik vond het overigens wel eng dat de man in hetzelfde treinstel als mij plaats had genomen en dat zijn witte gewaad rond zijn middel opvallend goed gevuld was (het was overduidelijk geen dikke buik)."
He, voortaan een andere naam voor die hondquote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:35 schreef Kwaliteit het volgende:
bomhond is gearriveerd
Zoals wat dan? Hoe zie jij dat voor je, die extra maatregelen op stations? En hoe gaat dat werken in de spits?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waarom zou er niets gedaan kunnen worden,
Wat ken je me toch goed zegquote:jij zal de eerste zijn, als er iets daadwerkelijk gebeurt die gaat klagen dat de overheid te weinig heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |