Vorige week nog moeten doen bij een hp compaq ja.. Maar er staan wel weer duidelijke instructiefilmpjes op de site van hp.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
Bij bepaalde series Compaq vond ik het wel lastig dat de RAM onder het toetsenbord zit. Moest je eerst dat er helemaal uithalen. Bij Dell heb je gewoon een speciaal klepje onderop voor RAM en je wifi-kaartje.
Vetquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef guitarist het volgende:
De gitaar uit de OP. http://www.fender.co.uk/news/index.php?display_article=86
Misschien moet je hen ook geen 'topicchicks' noemen. Vrouwen zijn ook mensen met gevoelens hoor! Zij zijn geen objecten die wij hier een beetje kunnen sparenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:08 schreef Meursault het volgende:
Volgens mij jagen jullie de topicchicks weg met dat DIG-geneuzel..
Altijd gedacht dat dat een mythe wasquote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:13 schreef Witchfynder het volgende:
Vrouwen zijn ook mensen met gevoelens hoor!
wtfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef guitarist het volgende:
neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:43 schreef -Menn0- het volgende:
Hoi ik speel soms ook gitaar, mag ik hier dan ook posten?
wow, da's een onzinnig apparaat!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:51 schreef guitarist het volgende:
Zijn er al gitaren waar je mee kan bellen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het zou twee van mijn hobbies combineren en toch vind ik het niks. Is het geen grap?
Dat komt door de headstock.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het zou twee van mijn hobbies combineren en toch vind ik het niks. Is het geen grap?
Er is een Fender HTC.. Ze zijn lekker bezig daar..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zijn er al gitaren waar je mee kan bellen?
Mja, dat is alleen een case.... ;Dquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:13 schreef Meursault het volgende:
[..]
Er is een Fender HTC.. Ze zijn lekker bezig daar..
niet nee?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Misschien moet je hen ook geen 'topicchicks' noemen. Vrouwen zijn ook mensen met gevoelens hoor! Zij zijn geen objecten die wij hier een beetje kunnen sparen.
Zo, als ze daarmee niet terug komen...
Ik kan wel even doen alsof ik een vrouw ben ok?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niet nee?
hmmm, doe ik dat fout?!
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik kan wel even doen alsof ik een vrouw ben ok?
*tralala afwassen, zeuren tralala*
tvp
Van die meiden? Dat valt mee hoorquote:
Mij krijg je niet weggejaagd hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:16 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik kan wel even doen alsof ik een vrouw ben ok?
*tralala afwassen, zeuren tralala*
tvp
Hoe moeten we anders de sleur van ons werk doorbreken?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:47 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Mij krijg je niet weggejaagd hoor
Maare sommige mensen moeten overdag andere dingen doen dan op Fok zitten
Maar als ik ergens iets tegen heb zijn het verkopers waarmee je een deal hebt en vervolgens hun product aan iemand anders verkopen omdat die vijf euro meer biedtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:44 schreef Ayca het volgende:
Zeg dat iemand anders een hoger bod heeft geplaats en het wil komen ophalen, en als hij de gitaar nog wil er iets boven moet zitten.
die van mij doet het ook steeds vakerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:53 schreef Daantke het volgende:
nee de snaren kletteren niet... mn gitaar klettert
haha snapo je de grap wek haha ik zekf wel manquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:54 schreef genakt het volgende:
[..]
die van mij doet het ook steeds vaker
en ik blijf maar stemmen
en omdat ik het niet op gehoor kan brgint het wek vervekend te worden
Dat ligt dan aan jou, of de omgeving waar je gitaar zich bevind.., ik had er nooit last van...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:54 schreef genakt het volgende:
[..]
die van mij doet het ook steeds vaker
en ik blijf maar stemmen
en omdat ik het niet op gehoor kan brgint het wek vervekend te worden
was een beetje lazerus gister aafquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:56 schreef Daantke het volgende:
[..]
haha snapo je de grap wek haha ik zekf wel man
Toen ik nog studeerde had ik vaak halve dagen vrij en dan zat ik ook wel op fokquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:19 schreef Peaches. het volgende:
Ik studeer dat scheeltAnders zat ik waarschijnlijk ook overdag vaker op Fok
Om 14:28 staat hij voor je deurquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Hoop toch echt dat de GFS man vandaag komt
hoop het niet, dat het nog weken duurt en dan ben je het zat en verkoop je je ibanez:Dquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:09 schreef The_Dean het volgende:
duur maar wel mooi ding voor een fenderquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
voor teleuvr: http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=120864
Gitaarklussenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:09 schreef The_Dean het volgende:
Ben je dan alweer jarig?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaarklussen.
Ik heb vandaag een feestje.
Daar zou ik niet te veel op rekenenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:24 schreef genakt het volgende:
[..]
hoop het niet, dat het nog weken duurt en dan ben je het zat en verkoop je je ibanez:D
Zou vet zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Om 14:28 staat hij voor je deur
Hell yeahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaarklussen.
Ik heb vandaag een feestje.
Nee joh, dan zou ik nu al 30 zijnquote:
Nicequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Oei. Kan ik helpen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:15 schreef Cynic het volgende:
Ja zeg, doen we weer 1 optreden, krijgen we gelijk allemaal uitnodigingen voor andere festivals. Da's niet de bedoeling
Spelen krengquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:15 schreef Cynic het volgende:
Ja zeg, doen we weer 1 optreden, krijgen we gelijk allemaal uitnodigingen voor andere festivals. Da's niet de bedoeling
Feliciteer hem even van mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou ik nu al 30 zijn. Onze toetsenist viert een gecombineerde verjaardag/housewarming
.
Ja, ik vond het al een beetje vreemd. Je was toch net jarig geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou ik nu al 30 zijn. Onze toetsenist viert een gecombineerde verjaardag/housewarming
.
Klopt, dat is alleen maar de associatie die ik leg. Ik heb voor dit weekend al 2 verjaardagen af moeten zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
In december ja. Als ik zeg dat ik een feestje heb hoef dat toch niet per se gelijk een feestje van mij te zijn en dan al helemaal geen verjaardag, toch?
.
Misschien die bassist van Doodkapje, die Rogier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
me twin amp is echt dood aan het gaan heb ik het idee, nu werkt een van de twee inputs het ook al niet meer... kent iemand een goede reparateur van fender amps rond arnhem?
Wil ik ook al jaren idd maar vind er maar eens een die betaalbaar is en in goede staat..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef guitarist het volgende:
Een gitaar uit mijn geboorte jaar, iets wat ik al altijd wou.
Hij is een andere band gitaristquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
een gitaarversterker toevertrouwen aan een bassist? haahahahaahhaa, goeie
![]()
Goede tip, maar ik wil die relic waar ik op gespeeld heb!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
quote:
En niet vergeten: Veel te duur. Voor een Jap, 500/600 max?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef guitarist het volgende:
Een gitaar uit mijn geboorte jaar, iets wat ik al altijd wou.
http://link.marktplaats.nl/315538478
Helaas geen geld voor.
thnxquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef TeleluvR het volgende:
Dat kon altijd hier, maar er is nooit een nieuwe geopend, wel een aardig startpunt!
Leer hier gitaar spelen #14
Wow echt vette muziek, heb je toevallig nog meer van zulke bandjes die je kan aanraden?quote:
Is dat ook een Japper?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En niet vergeten: Veel te duur. Voor een Jap, 500/600 max?
Ik heb er 1, uit 1985, helaas ben ik een jaar te vroeg geboren!
[ afbeelding ]
Jap en gaat nooit meer weg!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Is dat ook een Japper?
Wat moet je er voor hebben?
ik ben begonnen door tabs/akkoorden van nummers die ik leuk vind na te spelen. is leuk leren, want je speelt meteen de muziek die je wilt spelenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:21 schreef VatosLoco het volgende:
Hallo,
Ik wil me graag een instrument meester maken, meer als hobby dus ik hoef geen kei te zijn, ik heb gekozen voor de gitaar, ik wil het mezelf leren dmv instructies op het internet, of boeken zodat ik zelf in de hand heb hoeveel ik oefen.
Zijn er misschien tips waar ik zou kunnen beginnen met kijken op het internet?
Wat een waanzinnig lelijk ding!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:25 schreef TeleluvR het volgende:
Sowieso het beste nummer aller tijden, maar wat een kekke guitaros!
Geen poep sjorlok!quote:
Jammer dat ie maar blijft laden hier...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:13 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
GENIAAL HANDIG
http://www.tictone.com/tuner.php
Hier niet, zomaar tevoorschijn!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jammer dat ie maar blijft laden hier...
Da's ook niet handig, als ie zomaar tevoorschijn komt?quote:
Ach, ben wat gewend... wel vaker last vanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's ook niet handig, als ie zomaar tevoorschijn komt?
... die je gaat verkopen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Een Jim Root Stratocaster!!! Staat vast heel mooi naast m'n Jim Root Telecaster
wie is jim rootquote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:53 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Een Jim Root Stratocaster!!! Staat vast heel mooi naast m'n Jim Root Telecaster
EMGs verneuken elke gitaar IMHO!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:44 schreef -Menn0- het volgende:
Een Tele/Stratocaster met humbuckers kan wel. Maar zodra er EMG's in zitten kan het opeens niet
Why?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
EMGs verneuken elke gitaar IMHO!
Laat die gozer aub een shirt aantrekkenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:47 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, er word ook veel gePunk't op Tele's en Strats. Volgens mij is het Hollenthon waarvan de gitarist ook op een Tele metalled... maarja, met zo'n 5150 kan je met alles metallen.
[ afbeelding ]
Generaliseren moet je lerenquote:
En dan wel huilen als iemand zegt: Telecastersquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Generaliseren moet je leren
Ofzo.
Alsof je het verschil tussen actieve en passieve pups altijd zo duidelijk hoort...
Echt waar?.. Mm ik vind die actieve EMG's best lekker klinken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
EMGs verneuken elke gitaar IMHO!
EAdgbe, omdat het standaard is.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:13 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Echt waar?.. Mm ik vind die actieve EMG's best lekker klinken.
Ik heb vanmiddag mijn gitaar toch maar weer in een B gestemd, damn wat heb ik een hekel aan omstemmen![]()
In welke stemming spelen jullie, en more important: Why?
Ik heb er eentje in drop C staan, één in E maar de A naar F gestemd, één in E en akoestisch heb ik nu in open C.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:13 schreef Peaches. het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag mijn gitaar toch maar weer in een B gestemd, damn wat heb ik een hekel aan omstemmen![]()
Onboard effecten, andere knobs/slagplaat enzovoort, andere hals, doormiddenzagen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:36 schreef Baggert. het volgende:
Ik heb nu mijn Fender '50s strat een dik DiMarzio metal element gegeven op de brugpositie. Ja, ik weet het, ik vind Strats gewoon de mooiste gitaren (zeker met sunburst). Wie oh wie heeft er nog tips voor wat ik nog kan modden aan mijn gitaar?
Doe je gitaar gewoon in drop C, je kunt er altijd nog een capo opzetten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef The_Dean het volgende:
Alles wat ik heb staat in standaaard E.
Spelen we met de band ook in, en alles wat ik verder speel is ook in E...
Of ik zoek het er op uit, zou ook kunnen
Ik zou hem volledig modden en er een LP van maken.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:36 schreef Baggert. het volgende:
Ik heb nu mijn Fender '50s strat een dik DiMarzio metal element gegeven op de brugpositie. Ja, ik weet het, ik vind Strats gewoon de mooiste gitaren (zeker met sunburst). Wie oh wie heeft er nog tips voor wat ik nog kan modden aan mijn gitaar?
Gast, een Strat is dús wel mooier (qua uiterlijk) dan een LP. Ronde vormen horen bij vrouwen, niet bij gitaren.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zou hem volledig modden en er een LP van maken.
Dat is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:40 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Gast, een Strat is dús wel mooier (qua uiterlijk) dan een LP.
Aan een strat zitten anders ook genoeg rondingen.quote:Ronde vormen horen bij vrouwen, niet bij gitaren.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak.
[..]
Aan een strat zitten anders ook genoeg rondingen.
Nee dankje, en heb ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:39 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Doe je gitaar gewoon in drop C, je kunt er altijd nog een capo opzetten.
Gitaarspelen met capo's is dan ook nep!quote:
quote:
7-snaar, standaard getuned (B E A D G B E)quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:13 schreef Peaches. het volgende:
[..]
gewentquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
7-snaar, standaard getuned (B E A D G B E)
gewoon verder standaard, omdak het gewoon gewent ben
als je op typefouten/spelfouten gaat mierenneuken ga dan aub naar klb ipv hier beetje ons te vervelenquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, da's aan je posts toch niet te zien.
En waar de bandleden (vocalist bijvoorbeeld) mee om kan gaan. Elke stemming speelt lekker als je de goede snaren hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je op typefouten/spelfouten gaat mierenneuken ga dan aub naar klb ipv hier beetje ons te vervelen
en als het om andere dingen gaat, who cares welke stemming je gebruikt? zolang het maar de stemming is waar die persoon het liefst in speelt.
wat lul je onzinquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:33 schreef Baggert. het volgende:
[..]
En waar de bandleden (vocalist bijvoorbeeld) mee om kan gaan. Elke stemming speelt lekker als je de goede snaren hebt.
De gitarist van K.O.B.U.S. ookquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:47 schreef The_Dean het volgende:
Daarom, er word ook veel gePunk't op Tele's en Strats. Volgens mij is het Hollenthon waarvan de gitarist ook op een Tele metalled... maarja, met zo'n 5150 kan je met alles metallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo word je eigen foto tegen je gebruiktquote:
Nou, in principe heeft hij daar wel gelijk.quote:
'sup?quote:
ach als je een zanger hebt die toch niet kan zingen, boeit het toch nietquote:Op zondag 7 februari 2010 00:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nou, in principe heeft hij daar wel gelijk.
quote:Op zondag 7 februari 2010 03:32 schreef Peaches. het volgende:
Ik was alle voorgaande posts aan het lezen en wilde een zinnige reactie geven
Anway mijn gitaartje staat fijn weer in een B
Weltruste xx
Tof, daar heb ik ook wel eens gespeeld.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Binnenkort wss optreden in Huize Maas.
Ik niet, wat is het?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tof, daar heb ik ook wel eens gespeeld.
Ja, we werden zelfs gevraagdquote:Op zondag 7 februari 2010 13:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Wow!Tof man. Wij proberen mee te spelen met voorrondes Kunstbende in Groningen.
Lol, het is net Cynic.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, we werden zelfs gevraagd
Drummer en bassiste waren naar dat jongerencentrum om wat te netwerken en een bandjesavond te zien... waren ze amper binnen, kwam de eigenaar naar ze toe om te vragen of we ook weer mee wilden doen
Nja, wij worden nog niet gevraagd voor festivals in binnen- en buitenlandquote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol, het is net Cynic.![]()
Kleine Prijs, is dat in elke provincie?
Goeie vakantie gehad?quote:
Ja zelfs een chick gescoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zelfs een chick gescoord
pics:Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Wakeboardenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:38 schreef Daantke het volgende:
Als je gaat snowboarden en het gaat dooien dan ben je aan het waterboarden!
Nice! Waar was je heen? Ik ga over 12 dagen weerquote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Was in Frankrijk
supermooi gebied
[ afbeelding ]
En nu weer ff gitaren
Haha klinkt bekendquote:Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wakeboarden
Maar daar zuig ik dan weer keihard in
Joue De Loup ofzoietsquote:Op zondag 7 februari 2010 14:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nice! Waar was je heen? Ik ga over 12 dagen weer
Whehe, ja ik hou het nu maar bij gitaren, daar kan je tenminste niet hard mee op je bek gaanquote:
GEFELICITEERD!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whehe, ja ik hou het nu maar bij gitaren, daar kan je tenminste niet hard mee op je bek gaan
Wel als je met een welgemikte sprong verkeerd neer komtquote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe, ja ik hou het nu maar bij gitaren, daar kan je tenminste niet hard mee op je bek gaan
Ja, best welquote:
Ik ben ook een keer op m'n bek gegaan op de fiets met m'n gitaar op mijn rug. Gelukkig ging ik letterlijk op m'n bek...quote:
Ach, heb hem snel verkocht aan genakt, en die is er erg blij meequote:
Ik heb anders een keer 6 week op krukken moeten lopen vanwege mijn gitaarspel!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Joue De Loup ofzoiets
Waar ga je heen ?
[..]
Dankje!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef The_Dean het volgende:
Welkom terug Dupje
Ik ken het nummer dan wel niet, maar toch tof dat het lukte
Zwaait terug!quote:
ik zag een keer in een bus een sticker met daarop een plaatje dat je geen scheten mocht latenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:35 schreef Peaches. het volgende:
Door iemand die het skiën graag met iets anders wil combineren?![]()
Dit is het foutste bord dat ik tot nog toe heb gezien
Het zijn de elementen van Tele, dus test ze eerst even zo, zonder kapjes, maar als een en ander bevalt, en ik kan ze mogelijk overnemen, dan zet ik er zeker kapjes opquote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef KaMo het volgende:
Dean, heb je geen kapjes voor je elementen, zou hem goed staan
Zelfbouwquote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef The_Dean het volgende:
LP project update: Nieuwe output jack, originele switch losgekoppeld [dummy], nieuwe potmeters en gat gelaten voor de 'Hetfield-mod'.
To do:
-origine switch dummy'en
-nieuwe brug
-nieuwe stoptail
-nieuwe tuners
-nieuwe output jack
-nieuwe volume en tone pots
-nieuwe extra switch
-Seymour Duncan SH-4 en SH-1
-electronica aansluiten
Zit alleen te twijvelen of ik de oude mounting studs er uit zal draaien, of daar gewoon de nieuwe onderdelen op monteer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach so!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het zijn de elementen van Tele, dus test ze eerst even zo, zonder kapjes, maar als een en ander bevalt, en ik kan ze mogelijk overnemen, dan zet ik er zeker kapjes op
Nouja, zelf ombouwquote:
Ook leukquote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, zelf ombouw
Basis is een Ibanez LP Custom uit 1975
Zelfbouw komt wel als ik er het geld en apparatuur voor heb.
Les Deux Alpesquote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Joue De Loup ofzoiets
Waar ga je heen ?
hej dat is mijn gitaarquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef The_Dean het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Eindigde in dit:
[ afbeelding ]
En een paar flinke schrammen
mn droomgitaarquote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef The_Dean het volgende:
LP project update: Nieuwe output jack, originele switch losgekoppeld [dummy], nieuwe potmeters en gat gelaten voor de 'Hetfield-mod'.
To do:
-origine switch dummy'en
-nieuwe brug
-nieuwe stoptail
-nieuwe tuners
-nieuwe output jack
-nieuwe volume en tone pots
-nieuwe extra switch
-Seymour Duncan SH-4 en SH-1
-electronica aansluiten
Zit alleen te twijvelen of ik de oude mounting studs er uit zal draaien, of daar gewoon de nieuwe onderdelen op monteer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij word alleen maar mooier en beterquote:
De gemiddelde gast hier heeft al zeker zo'n 5 gitaren, ga eens na hoeveel hij er gehad heeftquote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef mcf het volgende:
Ik was gister lekker aan het blowen, en bedacht ik me even...
Is Kurt Cobain's gitaar nog aanwezig ergens, zoja wie heeft em...
In the world... (JC)
Waar je wel niet op komt allemaal:$... |:-(
Of zijn vriendin heeft hem [Courtney Love], of hij hangt ergens in een Hardrock Café...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef mcf het volgende:
Ik was gister lekker aan het blowen, en bedacht ik me even...
Is Kurt Cobain's gitaar nog aanwezig ergens, zoja wie heeft em...
In the world... (JC)
Waar je wel niet op komt allemaal:$... |:-(
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef The_Dean het volgende:
En ons optreden aan die Kleine Prijs gaat ook niet door. Zanger gaat komende zondag of maandag voor twee weken weg voor de baas
Bummer.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef The_Dean het volgende:
En ons optreden aan die Kleine Prijs gaat ook niet door. Zanger gaat komende zondag of maandag voor twee weken weg voor de baas
Keer eerder ook in Tinte gespeeld was wel leuk, maar echt een raar hok, maar toen was het hele dorp leeggestroom om te komen kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:04 schreef DrD00m het volgende:
[..]
jammer
Ik speel een dag na Too Loud For Granny in Tinte voor de grote prijs RVP(middle of nowhere haha)
quote:
Ja, dat wel natuurlijk. Maar wel redelijk belangrijk voor het behoud van zijn baan, dus kan het me wel voorstellenquote:
Het wordt tijd dat jullie zanger zijn prioriteiten ergens anders legtquote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat wel natuurlijk. Maar wel redelijk belangrijk voor het behoud van zijn baan, dus kan het me wel voorstellen
En om nou even tien uur heen te rijden, half uur spelen en tien uur terug te rijden is hij ook niet de persoon voor.
Snel maar wat andere gigs plannen
Nja, die hele discussie ga ik niet weer met ze aanquote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jullie zanger zijn prioriteiten ergens anders legt
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Tinte is echt alsof je in een huiskamer te spelen staat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Tinte is echt alsof je in een huiskamer te spelen staat
[ afbeelding ]
Ik had ook Texmex opgegevenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Keer eerder ook in Tinte gespeeld was wel leuk, maar echt een raar hok, maar toen was het hele dorp leeggestroom om te komen kijken![]()
Had eigenlijk opgegeven voor de Texmex maarja kan niet alles hebben, wees maar blij dat je niet in total music hoeft te spelen
Ja zonde is dat, total music is echt een mooie zaal, ze kunnen er zoveel meer mee maar ze doen het nietquote:Op maandag 8 februari 2010 14:10 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik had ook Texmex opgegeven
Total music hebben we vorige keer gespeeld. Dat was compleet verlaten haha.
Ik ga nog wel even contact opnemen om te vragen welke backline er staat (aangezien er wordt aangegeven dat er al een backline staat en je niks mag meenemen). Ik ga niet over spul spelen wat half uit elkaar valt of over een brakke starters-bakkie spelen.
Kreeg pas nog een uitnodiging voor een oh zo toffe avond met maar liefst 3 metalbands. Wauw, mooie flyer. En toen zag ik dat het in Total Music wasquote:Op maandag 8 februari 2010 14:10 schreef DrD00m het volgende:
Total music hebben we vorige keer gespeeld. Dat was compleet verlaten haha.
Digitech heeft onlangs op een beurs een nieuwe versie van de Jamman geïntroduceerd, die ziet er wel tof uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef ioko het volgende:
Gitaristen, ik ben op zoek naar de mogelijkheden voor de aankoop van een loopstation. Ik ben de de Boss RC-20 tegengekomen (die werd aangeraden bij Dirk Witte in Utrecht), maar ik lees ook goede reviews over de JamMan van Digitech. Zijn er hier gebruikers van een van beide aparaten?
Ken het niet, maar doe je goedquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
20 feb. grote zaal Paradiso!!! Voorprogramma van La Roux!
Ze had een hitje vorig jaar.quote:
Ah ja, die ken ik wel... werd grijs gedraaid op 3FMquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ze had een hitje vorig jaar.
Ik kan me voorstellen dat je het niet kent aangezien het niet echt jouw ding is.Ik ken ook alleen maar haar 2 singles.
Komt ook op Rock Werchter zag ik (woehoe, ga ik heen!). Vind het niet verkeerd klinken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ze had een hitje vorig jaar.
Ik kan me voorstellen dat je het niet kent aangezien het niet echt jouw ding is.Ik ken ook alleen maar haar 2 singles.
Tofquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
Ah, vandaar dat ik het niet ken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Ah ja, die ken ik wel... werd grijs gedraaid op 3FM
Is er al veel van het programma van Werchter bekend?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Komt ook op Rock Werchter zag ik (woehoe, ga ik heen!). Vind het niet verkeerd klinken.
Leuk voorprogramma om te doen in ieder geval.
Muse en Green Day zijn ook mooi mee genomen maar zou voor mij niet de reden zijn om nu direct een kaartje te halen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja. Rammstein. Muse. Green day. en meer.
Daar zal ik denk ik ook wel weer rondlopen. Dat is de laatste 10 jaar bijna standaard geworden.quote:maar ik ga naar lowlands.
Vetvetvet!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
Nee, dat niet eensquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar jij hebt gitaar zelfbouw-projecten.
Auto's nog welquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens
Meer in mijn eigen huisje en de auto's
Staan 3 op het erf waarvan 2 stuk en 1 als opknapperquote:
Dat is wel de planning jaquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Overmorgen naar Drive Like Maria. Die zijn ook tof.
Welkom terug!quote:
Ik weet van niks yo.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef wimjongil het volgende:
Senseo's bij Radar zonet (niet gekeken tho).
Dean?
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:22 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig. Die andere naam was kut.
Verstoppertje spelenquote:
Goeie grap man!quote:
Moet jij niet naar het bassistentopic?quote:
Ik speel meer gitaar dan basquote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het bassistentopic?
Ik heb gewoon heel graag contact met jullie. Ik lees graag jullie verhalen, en ik geniet ervan als jullie mijn verhalen lezen. Dit topic is mijn leven, dit topic is mijn alles...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |