Ach so!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het zijn de elementen van Tele, dus test ze eerst even zo, zonder kapjes, maar als een en ander bevalt, en ik kan ze mogelijk overnemen, dan zet ik er zeker kapjes op
Nouja, zelf ombouwquote:
Ook leukquote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, zelf ombouw
Basis is een Ibanez LP Custom uit 1975
Zelfbouw komt wel als ik er het geld en apparatuur voor heb.
Les Deux Alpesquote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Joue De Loup ofzoiets
Waar ga je heen ?
hej dat is mijn gitaarquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef The_Dean het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Eindigde in dit:
[ afbeelding ]
En een paar flinke schrammen
mn droomgitaarquote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef The_Dean het volgende:
LP project update: Nieuwe output jack, originele switch losgekoppeld [dummy], nieuwe potmeters en gat gelaten voor de 'Hetfield-mod'.
To do:
-origine switch dummy'en
-nieuwe brug
-nieuwe stoptail
-nieuwe tuners
-nieuwe output jack
-nieuwe volume en tone pots
-nieuwe extra switch
-Seymour Duncan SH-4 en SH-1
-electronica aansluiten
Zit alleen te twijvelen of ik de oude mounting studs er uit zal draaien, of daar gewoon de nieuwe onderdelen op monteer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij word alleen maar mooier en beterquote:
De gemiddelde gast hier heeft al zeker zo'n 5 gitaren, ga eens na hoeveel hij er gehad heeftquote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef mcf het volgende:
Ik was gister lekker aan het blowen, en bedacht ik me even...
Is Kurt Cobain's gitaar nog aanwezig ergens, zoja wie heeft em...
In the world... (JC)
Waar je wel niet op komt allemaal:$... |:-(
Of zijn vriendin heeft hem [Courtney Love], of hij hangt ergens in een Hardrock Café...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef mcf het volgende:
Ik was gister lekker aan het blowen, en bedacht ik me even...
Is Kurt Cobain's gitaar nog aanwezig ergens, zoja wie heeft em...
In the world... (JC)
Waar je wel niet op komt allemaal:$... |:-(
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef The_Dean het volgende:
En ons optreden aan die Kleine Prijs gaat ook niet door. Zanger gaat komende zondag of maandag voor twee weken weg voor de baas
Bummer.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef The_Dean het volgende:
En ons optreden aan die Kleine Prijs gaat ook niet door. Zanger gaat komende zondag of maandag voor twee weken weg voor de baas
Keer eerder ook in Tinte gespeeld was wel leuk, maar echt een raar hok, maar toen was het hele dorp leeggestroom om te komen kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:04 schreef DrD00m het volgende:
[..]
jammer
Ik speel een dag na Too Loud For Granny in Tinte voor de grote prijs RVP(middle of nowhere haha)
quote:
Ja, dat wel natuurlijk. Maar wel redelijk belangrijk voor het behoud van zijn baan, dus kan het me wel voorstellenquote:
Het wordt tijd dat jullie zanger zijn prioriteiten ergens anders legtquote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat wel natuurlijk. Maar wel redelijk belangrijk voor het behoud van zijn baan, dus kan het me wel voorstellen
En om nou even tien uur heen te rijden, half uur spelen en tien uur terug te rijden is hij ook niet de persoon voor.
Snel maar wat andere gigs plannen
Nja, die hele discussie ga ik niet weer met ze aanquote:Op maandag 8 februari 2010 13:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jullie zanger zijn prioriteiten ergens anders legt
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Tinte is echt alsof je in een huiskamer te spelen staat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Tinte is echt alsof je in een huiskamer te spelen staat
[ afbeelding ]
Ik had ook Texmex opgegevenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Keer eerder ook in Tinte gespeeld was wel leuk, maar echt een raar hok, maar toen was het hele dorp leeggestroom om te komen kijken![]()
Had eigenlijk opgegeven voor de Texmex maarja kan niet alles hebben, wees maar blij dat je niet in total music hoeft te spelen
Ja zonde is dat, total music is echt een mooie zaal, ze kunnen er zoveel meer mee maar ze doen het nietquote:Op maandag 8 februari 2010 14:10 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik had ook Texmex opgegeven
Total music hebben we vorige keer gespeeld. Dat was compleet verlaten haha.
Ik ga nog wel even contact opnemen om te vragen welke backline er staat (aangezien er wordt aangegeven dat er al een backline staat en je niks mag meenemen). Ik ga niet over spul spelen wat half uit elkaar valt of over een brakke starters-bakkie spelen.
Kreeg pas nog een uitnodiging voor een oh zo toffe avond met maar liefst 3 metalbands. Wauw, mooie flyer. En toen zag ik dat het in Total Music wasquote:Op maandag 8 februari 2010 14:10 schreef DrD00m het volgende:
Total music hebben we vorige keer gespeeld. Dat was compleet verlaten haha.
Digitech heeft onlangs op een beurs een nieuwe versie van de Jamman geïntroduceerd, die ziet er wel tof uit.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:11 schreef ioko het volgende:
Gitaristen, ik ben op zoek naar de mogelijkheden voor de aankoop van een loopstation. Ik ben de de Boss RC-20 tegengekomen (die werd aangeraden bij Dirk Witte in Utrecht), maar ik lees ook goede reviews over de JamMan van Digitech. Zijn er hier gebruikers van een van beide aparaten?
Ken het niet, maar doe je goedquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
20 feb. grote zaal Paradiso!!! Voorprogramma van La Roux!
Ze had een hitje vorig jaar.quote:
Ah ja, die ken ik wel... werd grijs gedraaid op 3FMquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ze had een hitje vorig jaar.
Ik kan me voorstellen dat je het niet kent aangezien het niet echt jouw ding is.Ik ken ook alleen maar haar 2 singles.
Komt ook op Rock Werchter zag ik (woehoe, ga ik heen!). Vind het niet verkeerd klinken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ze had een hitje vorig jaar.
Ik kan me voorstellen dat je het niet kent aangezien het niet echt jouw ding is.Ik ken ook alleen maar haar 2 singles.
Tofquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
Ah, vandaar dat ik het niet ken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Ah ja, die ken ik wel... werd grijs gedraaid op 3FM
Is er al veel van het programma van Werchter bekend?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Komt ook op Rock Werchter zag ik (woehoe, ga ik heen!). Vind het niet verkeerd klinken.
Leuk voorprogramma om te doen in ieder geval.
Muse en Green Day zijn ook mooi mee genomen maar zou voor mij niet de reden zijn om nu direct een kaartje te halen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja. Rammstein. Muse. Green day. en meer.
Daar zal ik denk ik ook wel weer rondlopen. Dat is de laatste 10 jaar bijna standaard geworden.quote:maar ik ga naar lowlands.
Vetvetvet!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
Nee, dat niet eensquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar jij hebt gitaar zelfbouw-projecten.
Auto's nog welquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens
Meer in mijn eigen huisje en de auto's
Staan 3 op het erf waarvan 2 stuk en 1 als opknapperquote:
Dat is wel de planning jaquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Overmorgen naar Drive Like Maria. Die zijn ook tof.
Welkom terug!quote:
Ik weet van niks yo.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:55 schreef wimjongil het volgende:
Senseo's bij Radar zonet (niet gekeken tho).
Dean?
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:22 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hehe, gelukkig. Die andere naam was kut.
Verstoppertje spelenquote:
Goeie grap man!quote:
Moet jij niet naar het bassistentopic?quote:
Ik speel meer gitaar dan basquote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet jij niet naar het bassistentopic?
Ik heb gewoon heel graag contact met jullie. Ik lees graag jullie verhalen, en ik geniet ervan als jullie mijn verhalen lezen. Dit topic is mijn leven, dit topic is mijn alles...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |