Ach so!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het zijn de elementen van Tele, dus test ze eerst even zo, zonder kapjes, maar als een en ander bevalt, en ik kan ze mogelijk overnemen, dan zet ik er zeker kapjes op
Nouja, zelf ombouwquote:
Ook leukquote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, zelf ombouw
Basis is een Ibanez LP Custom uit 1975
Zelfbouw komt wel als ik er het geld en apparatuur voor heb.
Les Deux Alpesquote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Joue De Loup ofzoiets
Waar ga je heen ?
hej dat is mijn gitaarquote:Op zondag 7 februari 2010 15:22 schreef The_Dean het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Eindigde in dit:
[ afbeelding ]
En een paar flinke schrammen
mn droomgitaarquote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef The_Dean het volgende:
LP project update: Nieuwe output jack, originele switch losgekoppeld [dummy], nieuwe potmeters en gat gelaten voor de 'Hetfield-mod'.
To do:
-origine switch dummy'en
-nieuwe brug
-nieuwe stoptail
-nieuwe tuners
-nieuwe output jack
-nieuwe volume en tone pots
-nieuwe extra switch
-Seymour Duncan SH-4 en SH-1
-electronica aansluiten
Zit alleen te twijvelen of ik de oude mounting studs er uit zal draaien, of daar gewoon de nieuwe onderdelen op monteer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij word alleen maar mooier en beterquote:
De gemiddelde gast hier heeft al zeker zo'n 5 gitaren, ga eens na hoeveel hij er gehad heeftquote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef mcf het volgende:
Ik was gister lekker aan het blowen, en bedacht ik me even...
Is Kurt Cobain's gitaar nog aanwezig ergens, zoja wie heeft em...
In the world... (JC)
Waar je wel niet op komt allemaal:$... |:-(
Of zijn vriendin heeft hem [Courtney Love], of hij hangt ergens in een Hardrock Café...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:33 schreef mcf het volgende:
Ik was gister lekker aan het blowen, en bedacht ik me even...
Is Kurt Cobain's gitaar nog aanwezig ergens, zoja wie heeft em...
In the world... (JC)
Waar je wel niet op komt allemaal:$... |:-(
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef The_Dean het volgende:
En ons optreden aan die Kleine Prijs gaat ook niet door. Zanger gaat komende zondag of maandag voor twee weken weg voor de baas
Bummer.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef The_Dean het volgende:
En ons optreden aan die Kleine Prijs gaat ook niet door. Zanger gaat komende zondag of maandag voor twee weken weg voor de baas
Keer eerder ook in Tinte gespeeld was wel leuk, maar echt een raar hok, maar toen was het hele dorp leeggestroom om te komen kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 13:04 schreef DrD00m het volgende:
[..]
jammer
Ik speel een dag na Too Loud For Granny in Tinte voor de grote prijs RVP(middle of nowhere haha)
quote:
Ja, dat wel natuurlijk. Maar wel redelijk belangrijk voor het behoud van zijn baan, dus kan het me wel voorstellenquote:
Het wordt tijd dat jullie zanger zijn prioriteiten ergens anders legtquote:Op maandag 8 februari 2010 13:48 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat wel natuurlijk. Maar wel redelijk belangrijk voor het behoud van zijn baan, dus kan het me wel voorstellen
En om nou even tien uur heen te rijden, half uur spelen en tien uur terug te rijden is hij ook niet de persoon voor.
Snel maar wat andere gigs plannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |