Ja, we werden zelfs gevraagdquote:Op zondag 7 februari 2010 13:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Wow!Tof man. Wij proberen mee te spelen met voorrondes Kunstbende in Groningen.
Lol, het is net Cynic.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, we werden zelfs gevraagd
Drummer en bassiste waren naar dat jongerencentrum om wat te netwerken en een bandjesavond te zien... waren ze amper binnen, kwam de eigenaar naar ze toe om te vragen of we ook weer mee wilden doen
Nja, wij worden nog niet gevraagd voor festivals in binnen- en buitenlandquote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol, het is net Cynic.![]()
Kleine Prijs, is dat in elke provincie?
Goeie vakantie gehad?quote:
Ja zelfs een chick gescoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zelfs een chick gescoord
pics:Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Wakeboardenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:38 schreef Daantke het volgende:
Als je gaat snowboarden en het gaat dooien dan ben je aan het waterboarden!
Nice! Waar was je heen? Ik ga over 12 dagen weerquote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Was in Frankrijk
supermooi gebied
[ afbeelding ]
En nu weer ff gitaren
Haha klinkt bekendquote:Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wakeboarden
Maar daar zuig ik dan weer keihard in
Joue De Loup ofzoietsquote:Op zondag 7 februari 2010 14:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nice! Waar was je heen? Ik ga over 12 dagen weer
Whehe, ja ik hou het nu maar bij gitaren, daar kan je tenminste niet hard mee op je bek gaanquote:
GEFELICITEERD!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Whehe, ja ik hou het nu maar bij gitaren, daar kan je tenminste niet hard mee op je bek gaan
Wel als je met een welgemikte sprong verkeerd neer komtquote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Whehe, ja ik hou het nu maar bij gitaren, daar kan je tenminste niet hard mee op je bek gaan
Ja, best welquote:
Ik ben ook een keer op m'n bek gegaan op de fiets met m'n gitaar op mijn rug. Gelukkig ging ik letterlijk op m'n bek...quote:
Ach, heb hem snel verkocht aan genakt, en die is er erg blij meequote:
Ik heb anders een keer 6 week op krukken moeten lopen vanwege mijn gitaarspel!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Joue De Loup ofzoiets
Waar ga je heen ?
[..]
Dankje!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:42 schreef The_Dean het volgende:
Welkom terug Dupje
Ik ken het nummer dan wel niet, maar toch tof dat het lukte
Zwaait terug!quote:
ik zag een keer in een bus een sticker met daarop een plaatje dat je geen scheten mocht latenquote:Op zondag 7 februari 2010 15:35 schreef Peaches. het volgende:
Door iemand die het skiën graag met iets anders wil combineren?![]()
Dit is het foutste bord dat ik tot nog toe heb gezien
Het zijn de elementen van Tele, dus test ze eerst even zo, zonder kapjes, maar als een en ander bevalt, en ik kan ze mogelijk overnemen, dan zet ik er zeker kapjes opquote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef KaMo het volgende:
Dean, heb je geen kapjes voor je elementen, zou hem goed staan
Zelfbouwquote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef The_Dean het volgende:
LP project update: Nieuwe output jack, originele switch losgekoppeld [dummy], nieuwe potmeters en gat gelaten voor de 'Hetfield-mod'.
To do:
-origine switch dummy'en
-nieuwe brug
-nieuwe stoptail
-nieuwe tuners
-nieuwe output jack
-nieuwe volume en tone pots
-nieuwe extra switch
-Seymour Duncan SH-4 en SH-1
-electronica aansluiten
Zit alleen te twijvelen of ik de oude mounting studs er uit zal draaien, of daar gewoon de nieuwe onderdelen op monteer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach so!quote:Op zondag 7 februari 2010 18:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het zijn de elementen van Tele, dus test ze eerst even zo, zonder kapjes, maar als een en ander bevalt, en ik kan ze mogelijk overnemen, dan zet ik er zeker kapjes op
Nouja, zelf ombouwquote:
Ook leukquote:Op zondag 7 februari 2010 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, zelf ombouw
Basis is een Ibanez LP Custom uit 1975
Zelfbouw komt wel als ik er het geld en apparatuur voor heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |