Tof, daar heb ik ook wel eens gespeeld.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Binnenkort wss optreden in Huize Maas.
Ik niet, wat is het?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:27 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tof, daar heb ik ook wel eens gespeeld.
Ja, we werden zelfs gevraagdquote:Op zondag 7 februari 2010 13:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Wow!Tof man. Wij proberen mee te spelen met voorrondes Kunstbende in Groningen.
Lol, het is net Cynic.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, we werden zelfs gevraagd
Drummer en bassiste waren naar dat jongerencentrum om wat te netwerken en een bandjesavond te zien... waren ze amper binnen, kwam de eigenaar naar ze toe om te vragen of we ook weer mee wilden doen
Nja, wij worden nog niet gevraagd voor festivals in binnen- en buitenlandquote:Op zondag 7 februari 2010 13:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Lol, het is net Cynic.![]()
Kleine Prijs, is dat in elke provincie?
Goeie vakantie gehad?quote:
Ja zelfs een chick gescoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zelfs een chick gescoord
pics:Doe je goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Wakeboardenquote:Op zondag 7 februari 2010 14:38 schreef Daantke het volgende:
Als je gaat snowboarden en het gaat dooien dan ben je aan het waterboarden!
Nice! Waar was je heen? Ik ga over 12 dagen weerquote:Op zondag 7 februari 2010 14:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Was in Frankrijk
supermooi gebied
[ afbeelding ]
En nu weer ff gitaren
Haha klinkt bekendquote:Op zondag 7 februari 2010 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wakeboarden
Maar daar zuig ik dan weer keihard in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |