Ken het niet, maar doe je goedquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
20 feb. grote zaal Paradiso!!! Voorprogramma van La Roux!
Ze had een hitje vorig jaar.quote:
Ah ja, die ken ik wel... werd grijs gedraaid op 3FMquote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ze had een hitje vorig jaar.
Ik kan me voorstellen dat je het niet kent aangezien het niet echt jouw ding is.Ik ken ook alleen maar haar 2 singles.
Komt ook op Rock Werchter zag ik (woehoe, ga ik heen!). Vind het niet verkeerd klinken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ze had een hitje vorig jaar.
Ik kan me voorstellen dat je het niet kent aangezien het niet echt jouw ding is.Ik ken ook alleen maar haar 2 singles.
Tofquote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
Ah, vandaar dat ik het niet ken.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:51 schreef The_Dean het volgende:
Ah ja, die ken ik wel... werd grijs gedraaid op 3FM
Is er al veel van het programma van Werchter bekend?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Komt ook op Rock Werchter zag ik (woehoe, ga ik heen!). Vind het niet verkeerd klinken.
Leuk voorprogramma om te doen in ieder geval.
Muse en Green Day zijn ook mooi mee genomen maar zou voor mij niet de reden zijn om nu direct een kaartje te halen.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Ja. Rammstein. Muse. Green day. en meer.
Daar zal ik denk ik ook wel weer rondlopen. Dat is de laatste 10 jaar bijna standaard geworden.quote:maar ik ga naar lowlands.
Vetvetvet!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef guitarist het volgende:
Wholy fucking macaroni.
Nee, dat niet eensquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar jij hebt gitaar zelfbouw-projecten.
Auto's nog welquote:Op maandag 8 februari 2010 18:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens
Meer in mijn eigen huisje en de auto's
Staan 3 op het erf waarvan 2 stuk en 1 als opknapperquote:
Dat is wel de planning jaquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:48 schreef Gitaarmat het volgende:
Overmorgen naar Drive Like Maria. Die zijn ook tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |