Daar zou ik niet te veel op rekenenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:24 schreef genakt het volgende:
[..]
hoop het niet, dat het nog weken duurt en dan ben je het zat en verkoop je je ibanez:D
Zou vet zijnquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Om 14:28 staat hij voor je deur
Hell yeahquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaarklussen.
Ik heb vandaag een feestje.
Nee joh, dan zou ik nu al 30 zijnquote:
Nicequote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
voor teleuvr: http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=120864
Oei. Kan ik helpen?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:15 schreef Cynic het volgende:
Ja zeg, doen we weer 1 optreden, krijgen we gelijk allemaal uitnodigingen voor andere festivals. Da's niet de bedoeling
Spelen krengquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:15 schreef Cynic het volgende:
Ja zeg, doen we weer 1 optreden, krijgen we gelijk allemaal uitnodigingen voor andere festivals. Da's niet de bedoeling
Feliciteer hem even van mequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou ik nu al 30 zijn. Onze toetsenist viert een gecombineerde verjaardag/housewarming
.
Ja, ik vond het al een beetje vreemd. Je was toch net jarig geweest?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee joh, dan zou ik nu al 30 zijn. Onze toetsenist viert een gecombineerde verjaardag/housewarming
.
Klopt, dat is alleen maar de associatie die ik leg. Ik heb voor dit weekend al 2 verjaardagen af moeten zeggen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:05 schreef Witchfynder het volgende:
In december ja. Als ik zeg dat ik een feestje heb hoef dat toch niet per se gelijk een feestje van mij te zijn en dan al helemaal geen verjaardag, toch?
.
Misschien die bassist van Doodkapje, die Rogier.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
me twin amp is echt dood aan het gaan heb ik het idee, nu werkt een van de twee inputs het ook al niet meer... kent iemand een goede reparateur van fender amps rond arnhem?
Wil ik ook al jaren idd maar vind er maar eens een die betaalbaar is en in goede staat..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef guitarist het volgende:
Een gitaar uit mijn geboorte jaar, iets wat ik al altijd wou.
Hij is een andere band gitaristquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
een gitaarversterker toevertrouwen aan een bassist? haahahahaahhaa, goeie
![]()
Goede tip, maar ik wil die relic waar ik op gespeeld heb!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:48 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
voor teleuvr: http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=120864
quote:
En niet vergeten: Veel te duur. Voor een Jap, 500/600 max?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:29 schreef guitarist het volgende:
Een gitaar uit mijn geboorte jaar, iets wat ik al altijd wou.
http://link.marktplaats.nl/315538478
Helaas geen geld voor.
thnxquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:23 schreef TeleluvR het volgende:
Dat kon altijd hier, maar er is nooit een nieuwe geopend, wel een aardig startpunt!
Leer hier gitaar spelen #14
Wow echt vette muziek, heb je toevallig nog meer van zulke bandjes die je kan aanraden?quote:
Is dat ook een Japper?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En niet vergeten: Veel te duur. Voor een Jap, 500/600 max?
Ik heb er 1, uit 1985, helaas ben ik een jaar te vroeg geboren!
[ afbeelding ]
Jap en gaat nooit meer weg!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
Is dat ook een Japper?
Wat moet je er voor hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |